Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ce se oferă la retenție?
Last Updated: Apr 25 2024 22:03, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
277
#10927
Posted 24 May 2017 - 09:22
Atenție, dacă vorbim de abonamentele noi, nu e nici o modificare unilaterală! Ești anunțat de la bun început că e vorba strict de resurse naționale, fără acces la roaming! Acceptul tău înseamnă că ai înțeles și ți-ai însușit tot ceea ce e scris în contract sau actul adițional, deci nu avem de ce să vorbim despre reziliere! Vrei roaming, no problemo, migrare la un abonament superior cu resurse în roaming, punct!
|
#10928
Posted 24 May 2017 - 09:59
petruscalin1972, on 23 mai 2017 - 20:21, said:
Salut. Sunt abonatul dv. de 12 ani si as dori si eu o oferta cat mai convenabila fara telefon.Sunt in ultima luna de contract. Astept oferta. Multumesc. Salut, Daca vrei sa verificam contul tau in vederea ofertarii, te asteptam cu numarul de telefon, in sectiunea de mesaje private. O zi buna, Orange Helper |
#10929
Posted 24 May 2017 - 12:04
Pana la urma, desi i-am dat numarul lui Orange Helper tot nu m-a sunat nimeni de la Portare si nu am primit nicio oferta convenabila ca cele descrise pe aici. Asadar nu va asteptati ca dupa 15 ani Orange sa planga dupa voi. Nu cred ca vor plange nici la inceputul lunii viitoare cand am convins-o pe sotia mea sa porteze 7 numere de firma. De azi sunt portat pe Vodafone la cartela pre-pay. Am primit bonus de portare din partea Vodafone 100 GB valabil 1 an, ceea ce la Orange n-as fi primit daca ramaneam pe cartela.Parea mea este ca la Orange nu merita sa treci de pe abonament pe prepay, ori ramai abonat ori te portezi.
Edited by m_moore, 24 May 2017 - 12:05. |
#10930
Posted 24 May 2017 - 12:22
Eu saptamana trecuta am inchis un numar cu vechime de vreo 11 ani... nu m-am complicat cu strategii de milogeala cu portare, ca pe banii mei nu stau sa ma milogesc.
Am inchis direct numarul, am luat cartela la concurenta, si am 32GB lunar garantat + alte zeci de GB bonus la mai putin de un sfert din pretul abonamentului inchis la Orange unde aveam 10% din resursele ce le am acum la concurenta. Cand am incercat retentie pe contul ala nu mi-au oferit nici macar Me11 cu 10GB fara nici alta reducere. |
#10932
Posted 25 May 2017 - 23:26
sorinqk, on 22 mai 2017 - 21:48, said:
Primit azi Me 7, nelimitat minute rețea, sms național nelimitat, 300 internațional (100 în UE), 3 GB, 13 luni nelimitat pentru anii în rețea, 4 luni gratis, abonament pe 24 luni. Păreri? Oferta ta e cu telefon sau fara? Edited by ticusor, 25 May 2017 - 23:27. |
#10933
Posted 26 May 2017 - 06:34
textul clasic cand nu vor sa-ti dea o oferta care sti ca altcineva a obtinut-o.
|
#10935
Posted 26 May 2017 - 10:35
Am portat un abonament de 15 ani. Nu am primit niciun telefon.
Cred ca o sa mai portez un abonament la fel de batran, inca mai port negocieri |
#10936
Posted 26 May 2017 - 15:32
@Ticusor: Nu aveam telefon inclus. Oricum trebuia sa ma sune a Ii-a zi dar am avut telefonul închis și nu mi am dat seama.
Azi dimineață m am trezit ca sunt pe cartela PrePay "Bun venit ! Optiunea cu nelimitat min/SMS in retea +2000 min nat&intl. fix UE/SMS nat, din care 300min/SMS sunt si intl. mobil UE +4GB internet national a fost activata. Luna urmatoare se va reactiva daca ai minim 6 euro in cont." Înainte de Paste le am dat un mesaj din contul orange și i am întrebat dacă pentru trecere la PrePay este suficient sa trimit acel mesaj în contul online sau trebuie sa fac o cerere speciala. Nu mi au raspuns. M au sunat zilele trecute, este drept ca mi a spus cel de la retentie ca am făcut o cerere de trecere pe PrePay înainte sa-mi spună oferta dar eu m am concentrat pe oferta lui și nu am realizat ca mi-au luat în considerare acel mesaj ca și cerere de trecere pe pre pay. Având în vedere ca de la Paște am mai fost factura și nu am primit răspuns la întrebarea mea, nu ma gândeam ca au înregistrat pentru trecere pe PrePay și ca am un termen. Nici când am fost sunat zilele trecute nu mi a spus ca din ziua X se trece pe PrePay dacă nu accept oferta. Asa ca de azi am PrePay Orange, având opțiunea de mai sus la care se adaugă Tva. Un pic m am supărat Sunt și persoane de genul meu care se atașează de o companie )) și am mai stat pana acum câteva luni cu un abonament vechi în care aveam vreo 400 minute naționale Având în vedere ca mi au dat încă un mesaj în care îmi spun ca am 14 zile sa plătesc factura, și după 4 zile de la plata facturii se va face trecerea pe PrePay, oare cum apar acum dacă vreau sa ma postez? |
|
#10937
Posted 26 May 2017 - 16:52
Tocmai ce am primit clasica oferta de Orange Me 11 redus la 10 Euro cu net dublat; perioada contractuala 6 luni. Am acceptat.
|
#10938
Posted 27 May 2017 - 12:33
Revin si eu cu oferta ce mi-au facut-o si pe care pana la urma am acceptat-o:
- Me14 redus la 11 euro TVA inclus (reducere 20% pt ca am 2 abonamente - unul prelungit si celalalt portat de la Vodafone) - 6GB net - Nelimitat national - telefon Huawei P9 lite 2017 la 39 euro - initial mi-a spus ca e 29 de euro, iar apoi, peste cateva zile cand am revenit pentru a confirma oferta a zis ca defapt e 39 euro si ca e posibil sa se fi incurcat ea prima data. Am zis ca pt 10 euro in plus nu mai am chef sa pierd timpul si sa ma cert. Am acceptat asa. Am mentionat si de bonusul de net in functie de vechimea in retea si mi-a spus ca ala e valabil doar la trecerea de pe Prepay pe abonament. Evident ca am verificat pe site si am discutat cu altcineva de la Orange si mi-au spus total altceva. Chestia asta ma enerveaza...cand sunt mintit. Dar am vazut ca oricum se activeaza automat in prima luna, iar apoi pt lunile ramase il activez eu din cont. Asa e? Sau din nou am fost pacalit? Si o ultima intrebare: voi cand ati primit contractul pe mail? Eu am cerut dar inca nu am primit. As vrea sa il citesc ca sincer nu am incredere in ei. Am patit-o si la Vodafone cand am discutat una iar in contrat a fost trecut altceva si am renuntat la contrat. Am 14 zile drept sa renunt nu? Chiar daca imi trimit deja telefoanele si se face portarea...in cazul acesta ce se intampla cu numarul portat, daca eu renunt la contract? Sau sa insist sa imi trimita contractul inainte de portare? |
#10939
Posted 27 May 2017 - 13:14
Si eu am primit ieri Orange Me 11 redus la 10 Euro cu net dublat si 2 luni gratuite; perioada contractuala 12 luni. Am acceptat.
Cerusem si o oferta cu telefon,vroiam Huawei P10 lite, insa am refuzat. Era practic un Orange Me 15 cu net dublat si pretul telefonului de 175 euro. |
#10940
Posted 27 May 2017 - 13:28
Mariust09, on 27 mai 2017 - 12:33, said: Am mentionat si de bonusul de net in functie de vechimea in retea si mi-a spus ca ala e valabil doar la trecerea de pe Prepay pe abonament. Evident ca am verificat pe site si am discutat cu altcineva de la Orange si mi-au spus total altceva. Chestia asta ma enerveaza...cand sunt mintit. Dar am vazut ca oricum se activeaza automat in prima luna, iar apoi pt lunile ramase il activez eu din cont. Asa e? Sau din nou am fost pacalit? Si o ultima intrebare: voi cand ati primit contractul pe mail? Eu am cerut dar inca nu am primit. As vrea sa il citesc ca sincer nu am incredere in ei. Am patit-o si la Vodafone cand am discutat una iar in contrat a fost trecut altceva si am renuntat la contrat. Am 14 zile drept sa renunt nu? Chiar daca imi trimit deja telefoanele si se face portarea...in cazul acesta ce se intampla cu numarul portat, daca eu renunt la contract? Sau sa insist sa imi trimita contractul inainte de portare? Cel mai probabil,contractul este in colet. Edited by Nimcid25, 27 May 2017 - 13:30. |
#10941
Posted 28 May 2017 - 18:15
Mariust09, on 27 mai 2017 - 12:33, said: Si o ultima intrebare: voi cand ati primit contractul pe mail? Eu am cerut dar inca nu am primit. As vrea sa il citesc ca sincer nu am incredere in ei. Am patit-o si la Vodafone cand am discutat una iar in contrat a fost trecut altceva si am renuntat la contrat. Am 14 zile drept sa renunt nu? Chiar daca imi trimit deja telefoanele si se face portarea...in cazul acesta ce se intampla cu numarul portat, daca eu renunt la contract? Sau sa insist sa imi trimita contractul inainte de portare? Scuze ca schimb si eu subiectul, dar daca aveti experiente legat de ce am intrebat mai sus, as aprecia putin ajutor - sa insist sa trimita contractul inainte sa porteze numarul? - am cele 14 zile la dispozitie in care pot renunta la contract? Nu ca as vrea sa fac asta, dar ultima data cand am acceptat o oferta prin telefon, pe contract era un alt pret decat cel stabilit si evident ca am fost nevoit sa renunt. Asta se intampla la Vodafone, dar dupa cum am mentionat in postul anterior, deja si la Orange s-a schimbat brusc pretul telefoanelor fata de cel stabilit anterior si totul s-a pus pe seama unei greseli. - faza cu contractul in colet nu prea mi se pare ok... |
|
#10942
Posted 28 May 2017 - 18:20
Dacă înțelegerea a fost făcută la telefon, da, ai 14 zile pentru a renunța la contract. Personal, îți sugerez să-i trimiți un PM helperului Orange și te va ajuta cu siguranță.
|
#10943
Posted 28 May 2017 - 19:28
Din experiență proprie având 2 prelungiri la activ:
- tot ce ai stabilit telefonic ți se va oferi, nu te panica - la prima prelungire nu am primit anexa prin poștă așa cum era stabilit, însă acest lucru nu a încurcat cu absolut nimic furnizarea celor negociate telefonic - la a doua prelungire efectuată luna trecută, am primit anexa pe mail, la solicitarea mea. Aceasta a ajuns la aproximativ 3 zile după negociere. |
#10944
Posted 29 May 2017 - 15:47
La abonament pe oferta de fidelizare de 2 EUR (TVA inclus), Orange oferă doar 100 minute în rețea și 10 naționale și nu oferă nici un MB trafic de date. Acum am vrut să reziliez și mi-au oferit abonament cu un preț dublu de 4 EUR, nelimitat în rețea, 400 minute naționale și 1 GB tradic de date. Degeaba am explicat că îmi trebuie acest GB la prețul de 2 EUR, nu la cel de 4 EUR, și nu-mi trebuie minute, ci doar să se adauge la abonamentul de 2 EUR nu 5 GB, ci măcar 1 GB. Nu se poate. Ultima doamnă care m-a sunat de la Fidelizare s-a chinuit efectiv să-mi găsească o ofertă așa cum se chinuie nevasta mea să-mi gătească ce-mi place, dar nu a reușit fiindcă de la departamentele „de mai sus” nu primise nici ea posibilitatea. Vai de ei șefi de la Marketigul lui Orange. Li s-a aplecat de așa mulți clienți și vor să mai piardă dintre ei.
Eu am abonament de 1,92 EUR (TVA inclus) la Digi Mobil care include nelimitat în rețea, 200 minute naționale și 5 GB trafic în 3G. Nu mai zic de cei 50 GB de trafic în 4G. La Vodafone pe oferta de retenție am abonament de 6,94 EUR (TVA inclus) care-mi oferă minute nelimitat în toate rețelele naționale și 800 MB. Pe oferta publică acest abonament are 3 GB trafic de date și e 10 EUR (TVA inclus) fără telefon. Astfel de abonament ar fi 15 EUR la Orange pe oferta publică. De ce oare această zgârcenie imensă din partea Orange? Ce-o fi având de câștigat? Plus că la Orange e diferență mare între abonamente și prepaid... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users