Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
Last Updated: Feb 14 2013 16:08, Started by
DDuras
, Sep 28 2009 18:32
·
0
#3313
Posted 13 December 2011 - 22:47
#3314
Posted 13 December 2011 - 22:51
ce ziceti de asta e bun http://www.tehnic-sh...diesel-la-cheie ????
|
#3316
Posted 14 December 2011 - 08:21
BojogIulian, on 13th December 2011, 19:34, said: salut am si eu o rugaminte te rog sa faci o fotografie la una din roti sa vad si eu cum ai sudat prinderea de geanta am si eu un besr 1100 dizel asemanator cu al tau Pe cele metalice le-am fixat folosindu-ma de primul rand de freze si in continuare am scos cupla talerelor de protectie (discurile care protejeaza plantele la frezare).Au patru gauri,iar pe roata am fixat 4 suruburi de 12mm.(gaurile erau de 10, dar le-am modificat). La cele cu pneuri am facut hexagonul dintr-o teava cilindrica, pe care am batut-o cu barosul,la rece, pusa pe axul unei freze, pana a luat forma hexagonului.Voi reveni si cu poze daca vrei, dar acum pun pozele cu lama, pe care inca n-am terminat-o. I-am facut articulatii si cuple care sa-i permita reglaje multiple (rotire 360gr.,inainte-inapoi,sus-jos,inlinare fata de axa orizontala,si stanga dreapta) Mai trebuie sa-i fac rotile de sustinere si sa-i anexez si grebla,inaintea ei. Poate va merge ca acea grebla sa racaie pamantul, iar lama sa-l care.Dar mai am de lucru... Voi reveni cu poze cand va fi gata. Attached Files |
#3317
Posted 14 December 2011 - 15:07
sudest_om, on 14th December 2011, 08:21, said: Banuiesc ca de la mine vrei o poza.La care din roti;cele metalice sau cele cu pneuri? Pe cele metalice le-am fixat folosindu-ma de primul rand de freze si in continuare am scos cupla talerelor de protectie (discurile care protejeaza plantele la frezare).Au patru gauri,iar pe roata am fixat 4 suruburi de 12mm.(gaurile erau de 10, dar le-am modificat). La cele cu pneuri am facut hexagonul dintr-o teava cilindrica, pe care am batut-o cu barosul,la rece, pusa pe axul unei freze, pana a luat forma hexagonului.Voi reveni si cu poze daca vrei, dar acum pun pozele cu lama, pe care inca n-am terminat-o. I-am facut articulatii si cuple care sa-i permita reglaje multiple (rotire 360gr.,inainte-inapoi,sus-jos,inlinare fata de axa orizontala,si stanga dreapta) Mai trebuie sa-i fac rotile de sustinere si sa-i anexez si grebla,inaintea ei. Poate va merge ca acea grebla sa racaie pamantul, iar lama sa-l care.Dar mai am de lucru... Voi reveni cu poze cand va fi gata. frumos dupa ce termini sa ii tragi o vopsea si e stas :X |
#3318
Posted 14 December 2011 - 19:12
Bai frate, m-a turbat "sudez_". De unde le scoti, bre? Cum le-ai clocit? Ca io m-am uitat ceva timp la ele ca sa pricep ce ar face fiecare si nici acum nu sunt sigur ca am inteles.
Baga mai multe poze cu draciile alea imbarligacioase ca poate or prinde bine candva daca le bag la tigva. Frumos! Spor la treaba! |
#3320
Posted 14 December 2011 - 20:39
Da si tu mai multe detalii despre plug, cat a costat, de unde l-ai luat si cum merge.
|
#3321
Posted 14 December 2011 - 20:46
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SOxvhV1l-vQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
un pic pericolos fara o aparatoare la lant. |
#3322
Posted 14 December 2011 - 22:54
sudest_om, on 12th December 2011, 20:51, said: La ce te referi?Sa fie programat sa termine o lucrare...... Bogdan_AGRi, on 13th December 2011, 08:33, said: )) Daca sunt copiate cum sa bage materiala mai putin,n-ar ar fi piesa mai mica!?oricum vorbesti in nestire de cauza si din auzite.Si cu tancurile da,ai dreptate.Rusii au mers pe ideea de mult si prost.Oricum nu prea ai idee despre ce vorbesti.cat despre motocultoarele lombardini,inca se folosesc,dupa 12-13 ani,fara prea mari reparatii. Si asta e doar terenul meu. Spor la munca cu utilajul tau. Ps: Eu propun sa facem cu totii o intrecere intre utilaje. Edited by prof_silviu, 14 December 2011 - 22:55. |
|
#3324
Posted 14 December 2011 - 23:07
Nu se pune
Edited by prof_silviu, 14 December 2011 - 23:07. |
#3326
Posted 15 December 2011 - 22:28
[quote name='liblingnic' date='13th December 2011, 21:37' post='10811719']
Asta-i lucru [url="http://www.youtube.com/watch?v=wR38g7fgDg4&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=wR38g7fgDg4...feature=related[/url] Salutari. Ce zici d-nu Nicu am vazut un clip pe youtube cu un motocultor cu troliu, se poate pune asa ceva pe unul dintr-al nostru? |
#3327
Posted 16 December 2011 - 05:28
Salutari, sunt nou pe aici, citesc de ieri in continuu topicul pentru ca vreau sa achizitionez o motosapa/motocultor. Am o comparatie de facut, a mai fost dicutat ceva de genul dar datele problemei mele sunt un pic diferite. M-am orientat spre Ruris, ca mi-a recomandat un prieten care are un sprint 550. Am vizionat azi toate magazinele de profil din BV si cele mai avantajoase preturi ar fi la Horbach:
Motosapa Sprint 550h - 1590 RON - motor honda GCV 160 - carcasa aluminiu Motocultor R550H - 2190 RON - motor honda GCV 160 - carcasa fonta(dar aceeasi transmisie, din ce am inteles de la voi si din ce am mai citit) Motocultor R650H - 2700 RON - Motor honda GCV 190 - carcasa fonta Acum intrebarile care mi le pun: - merita diferenta de bani (600 ron) intre Sprint si r550h pentru trecerea de la aluminiu la fonta? si cum zic ei....motocultorului i se pot atasa accesorii - merita diferenta de bani (500 ron) pentru diferenta de putere intre r550h si r650h Prin magazine stiti si voi cum sunt oamenii care slujesc la raft, povestesc si ei mai departe ce ii imbrobodeste furnizorul. Sa fie aluminiul ala asa de slab pe langa fonta? astfel incat sa nu poti sa ii pui accesorii. Daca e asa slab, cum de rezista cu sapele pe el(mi se pare mai mare solicitarea la frezare decat la tractarea unui plug, unde nu sunt atatea vibratii si socuri)? Mentionez ca vreau sa folosesc utilajul pentru lucrul intr-un solar de 400mp, si eventual suprafete mici pe langa 2-3 mii de metri. Nu cred ca o sa ar cu el(ca nici nu cred ca e vreunu din ele in stare sa are, am vz ca nici modelele mult mai mari nu prea reusesc decat o imitatie de aratura), dar am niste idei de accesorii care mi-ar folosi (ex dispozitiv intindere si fixare pe sol a foliei de mulcire si altele). Mi-ar fi oare de ajuns sprint-ul pt asa ceva? Ce pareri aveti? Multzam fain anticipat! Ionut |
|
#3328
Posted 16 December 2011 - 07:37
@nicoretro:
Quote Prin magazine stiti si voi cum sunt oamenii care slujesc la raft, povestesc si ei mai departe ce ii imbrobodeste furnizorul. Sa fie aluminiul ala asa de slab pe langa fonta? astfel incat sa nu poti sa ii pui accesorii. Daca e asa slab, cum de rezista cu sapele pe el(mi se pare mai mare solicitarea la frezare decat la tractarea unui plug, unde nu sunt atatea vibratii si socuri)? Acceleratia centrifugala, pe care o au motoarele, actioneaza in limitele cursei manetei de acceleratie, iar cursa maxima presupune o viteza prea mare pt. arat, sau tractat prasitoarea,ori remorca. Constructia celor de fonta nu permite montarea vreunui reductor (reductorul mareste puterea si scade viteza),fara modificari facute ulterior.(sau cel putin...asa era cand am cumparat-o eu). Daca ar fi sa mai aleg, as alege una cu o viteza inapoi si transmisie pe curea, fiindca poti jongla, schimband fuliile si poti atasa diverse dispozitive la acea curea. Orice ti-ai cumpara, s-o stapanesti sanatos si cu folos! Edited by sudest_om, 16 December 2011 - 07:40. |
#3329
Posted 16 December 2011 - 08:20
Daca ar fi sa mai aleg, as alege una cu o viteza inapoi si transmisie pe curea, fiindca poti jongla, schimband fuliile si poti atasa diverse dispozitive la acea curea.
Orice ti-ai cumpara, s-o stapanesti sanatos si cu folos! [/quote] Ramai la Sprint sau te poti orienta spre unul cu,cutie de viteze,cu ceva diferenta.Un sfat ar fi sa nu iei de la Ruris ca stau cam prost cu service-ul si piesele sunt ceva mai scumpe.Cat despre cel cu carcasa din fonta,nu are rost.poate pe viitor te hotarasti totusi ca-ti trebuie si un reductor si n-o sa ai unde sa-l pui.si nici nu sunt probleme cu carcasele din duraluminiu.Sau daca mai astepti pana in februarie or sa apara cateva oferte la cele cu cutie de viteze.E un avantaj mare viteza inapoi,mai ales ca o sa lucrezi cu ea in solar. [quote name='Bogdan_AGRi' post='10821698' date='16th December 2011, 07:15']Daca ar fi sa mai aleg, as alege una cu o viteza inapoi si transmisie pe curea, fiindca poti jongla, schimband fuliile si poti atasa diverse dispozitive la acea curea. Orice ti-ai cumpara, s-o stapanesti sanatos si cu folos! Ramai la Sprint sau te poti orienta spre unul cu,cutie de viteze,cu ceva diferenta.Un sfat ar fi sa nu iei de la Ruris ca stau cam prost cu service-ul si piesele sunt ceva mai scumpe.Cat despre cel cu carcasa din fonta,nu are rost.poate pe viitor te hotarasti totusi ca-ti trebuie si un reductor si n-o sa ai unde sa-l pui.si nici nu sunt probleme cu carcasele din duraluminiu.Sau daca mai astepti pana in februarie or sa apara cateva oferte la cele cu cutie de viteze.E un avantaj mare viteza inapoi,mai ales ca o sa lucrezi cu ea in solar.[/quote] Defapt si Sprintul tot de la Ruris este...Vezi daca gasesti vreo oferta de la Bronto,dragonul 55 (tot cu honda gcv160).gasesti piesele mult mai usor |
#3330
Posted 16 December 2011 - 09:13
Bronto au cutitele varza, tabla moarta, trebuie sa le schimbi ca pe sosete.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users