Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Renault Megane 3
Last Updated: Mar 18 2017 16:28, Started by
Valy1
, Sep 07 2009 14:40
·
0
#38
Posted 08 September 2009 - 08:45
Sa te bucuri multi km de ea fara probleme.
Cu ce nu ma pot eu impaca e combinatia dintre digital si analogic folosita la ceasurile de la bord. E o chestie de gust, stiu, dar parca mai bine arata un bord care are ceasuri clasice cu ace lungi si subtiri. Ce culoare are vitezometrul noapte cu luminile aprinse? |
#40
Posted 09 September 2009 - 17:44
Frumos! A si devenit etalon pentru culoare: http://www.reno.ro/i...5...t&p=2019344
|
#41
Posted 09 September 2009 - 21:21
In primul rand felicitari pentru masina ... si mie mi se pare foarte reusit m3 si chiar e un adevarat progres fata de m2. Are si frate-miu unu pe alb 1.6i si chiar merge super bine.
In al doilea rand, stai cumva pe langa podul Grant ... vad ca pozele sunt facute la benzinaria Mol de langa. Eu stau fix pe partea cealalta a podului langa scoala. Edited by Vlad_int1, 09 September 2009 - 21:22. |
#42
Posted 09 September 2009 - 21:39
Vlad_int1, on 9th September 2009, 22:21, said: In primul rand felicitari pentru masina ... si mie mi se pare foarte reusit m3 si chiar e un adevarat progres fata de m2. Are si frate-miu unu pe alb 1.6i si chiar merge super bine. In al doilea rand, stai cumva pe langa podul Grant ... vad ca pozele sunt facute la benzinaria Mol de langa. Eu stau fix pe partea cealalta a podului langa scoala. Multumesc , mai mult poti sa-l feliciti pe taicamiu , ca el a platit toata distractia . Am ajuns deja la 100km Si cum face romanu treaba : Attached FilesEdited by Valy1, 09 September 2009 - 21:42. |
#43
Posted 09 September 2009 - 21:42
Amatoriceasca treaba, unul din motivele pentru care n-as accepta niciodata o alarma aftermarket. Celalalt fiind demontarea plasticelor, de multe ori fara sculele potrivite.
Exercitiu mental: incearca sa-ti imaginezi cum au ajuns firele alea acolo. |
#44
Posted 09 September 2009 - 21:43
Banuiesc ca trase cu forta pe langa , sau fortat cumva sa faca loc.
Edited by Valy1, 09 September 2009 - 21:44. |
#45
Posted 09 September 2009 - 21:45
Din pacate o sa mai vezi multe treburi facute in genu asta. Frate-miu a mers de 3 ori la service in primele 2 sapt cu probleme legate de alarma. Sper sa nu patesti si tu la fel.
|
#46
Posted 09 September 2009 - 21:46
Inca o treaba : Dupa ce inchid , bipaie alarma o data , apoi dupa ~45sec - 1min mai bipaie de 2ori , nu inteleg de ce , atunci se activeaza sau cum ?
Si a fratiorului face la fel ? |
|
#47
Posted 09 September 2009 - 21:49
Cel mai probabil nefiind o alarma CAN se folosesc de curentul pe becul plafonierei ca sa stie cand e incuiata masina. Respectiv mai toate masinile noi taie curentul spre becul plafonierei in cateva zeci de secunde.
Si atunci ce auzi ca bip e inchiderea, si ce auzi dupa e armarea. De-aia e sfanta alarma de fabrica, citeste direct de prin calculatoare starea masinii. Inca sa vezi cum e cu legat avariile, se leaga ad labam taind niste fire si inserand niste diode. Dureros, really. ps: Daca nu vezi zgarieturi inseamna c-au fost amabili si le-au impins c-o revista impaturita. Altfel foloseau surubelnita direct. |
#48
Posted 09 September 2009 - 22:05
cd-romul ăla pare poziționat tare ne-ergonomic, cel puțin așa pare, ochiometric.
|
#49
Posted 09 September 2009 - 22:07
Valy1, on 9th September 2009, 21:46, said: Inca o treaba : Dupa ce inchid , bipaie alarma o data , apoi dupa ~45sec - 1min mai bipaie de 2ori , nu inteleg de ce , atunci se activeaza sau cum ? Si a fratiorului face la fel ? @sebulbus: pentru Megane Renault inca nu are alarma de fabrica . |
#50
Posted 09 September 2009 - 22:12
Ce zici tu corespunde cu sectionarea firului care transmite impulsurile corespunzatoare semnalului de viteza inaintea calculatorului masinii.
Exista si alarma aftermarket CAN bus, Directed (Hornet, Viper, Clifford si alte marci) imi vin rapid in minte. Avantajul cel mai interesant e ca merg direct cu inchiderea (cheia) masinii. |
#51
Posted 09 September 2009 - 22:14
|
#52
Posted 09 September 2009 - 22:18
http://www.digitalsu...ratie-noua.html exemplu
Ce zice M@nuel se poate verifica lesne. Lasa un geam jos, sau inchide-te inauntru si incuie si armeaza alarma/masina. Topaie si misca-te prin masina la cateva secunde dupa incuiere, si din nou dupa ce face al doilea rand de semnale. Functie de cand suna ai raspunsul. |
#53
Posted 09 September 2009 - 22:18
#54
Posted 09 September 2009 - 22:20
Felicitari pentru masina, chiar ma intrebam cand o sa apara pe forum primul propitar de Megane 3.
Chiar sunt curios sa urmaresc un Jurnal de Bord la masinuta ta, cu atat mai mult cu cat vreau sa vad cum se comporta versiunea noua pe drumurile patriei. intervalele de service la cat le ai? 15.000? Cotiera? Senzor de ploaie&lumina? A, si mai am o curiozitate: cand sunt in functiune stergatoarele, ala din dreapta face cursa completa peste stanga in partea de sus, sau ramane la 5 cm ca la M1 & M2? S-o stapanesti sanatos |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users