Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 

Imagine 360 Tur Virtual

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
DiSk

DiSk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 933
  • Înscris: 03.08.2007
Cum creez un tur virtual 360 g care sa il accesez din browser ? stiti voi acela cand misti mousul in stanga dreapta sa se vada ca de ex o camera cum trebuie sa fotografiez si sa filmez Sunt incepator...si as vrea sa ma invatati si pe mine caci sunt interesat.
Astept sa ma ajutati...cei care doriti
Multumesc....anticipat

Edited by DiSk, 16 July 2009 - 15:25.


#2
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,907
  • Înscris: 28.12.2006
Ceva de genul: http://www.easypano....g-software.html ?

#3
DiSk

DiSk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 933
  • Înscris: 03.08.2007

View Postcrokodilu, on 16th July 2009, 18:09, said:

Da dar sa functioneze cu Adobe Flash Player

#4
andyned

andyned

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 13.06.2008
In primul rand iti trebuie echipamentul care consta intr-un DLSR, nu foarte complex si o lentila fish eye de focala 8mm ce-ti da o vedere de 180 de grade pe fotografie. Cu ajutorul trepiedului tragi practic 6 cadre, precum fetele unui cub, 4 laterale, una sus si una jos. Intr-un software de photostiching alegi o anumita optiune de compunere a imaginilor si anume panorama echirectangulara care mai departe este mapata pe o sfera in care te poti tu juca cu pan/tilt.