Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Anevrism de aorta ascendenta

Dovada adresei de resedinta

Tulsa King (2022 - )

Tv box android fara "servicii...
 Factura platita la Supercom si ne...

Nu mai primesc sms pentru locker ...

Apeluri efectuate dar nu apar in ...

Apa de puț in Berceni-Ilfov
 Recomandare alegere - R7 7800X3D/...

OCEANIA NATIONS CUP 2024

Recomandare router portabil wifi

Plata internaționala
 Problema cheie/inchidere centrali...

Casa pe structura de lemn (timber...

In ce an ati facut scoala de sofe...

Problema masina de spalat
 

faculta de geogra

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
ruxy_em21

ruxy_em21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 14.07.2009
buna tuturor!
imi poate raspunde cineva la cateva intrebari in legatura cu facultatea de geografie? poate cunoasteti mai bine subiectu'...
sunt o viitoare studenta(sper) la geografie turism de la universitatea de Vest Tm.
  Stiti cumva care a fost ultima medie de intrare la aceasta facultate si la buget si la cu taxa?
  Si daca eu imi depun dosarul la locurile bugetate si nu reusesc sa ocup acolo un loc, voi fi repartizata automat la fara taxa sau (???) trebe' sa mai depun un alt dosar si la cu taxa.....? :confuzzled: :confused: :confused: :blink:    
astept un raspuns!!! :eek:  :blush:    multumesc

#2
Kcuf_di

Kcuf_di

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 19.01.2007
Pe pagina de net a facultatii ai intrat? Nu trebuie alt dosar pentru taxa.

#3
CristiZla

CristiZla

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 19
  • Înscris: 28.06.2007
Ma bag si eu ca musca`n lapte, dar am o intrebare. Daca vrei sa te inscrii si la geografie si la chimie trebuie 2 dosare? 2 taxe? sau iti dau ei foaie cu optiuni?
Multumesc anticipat.

#4
Kcuf_di

Kcuf_di

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 19.01.2007
Cate facultati, atatea dosare&taxe.

#5
alexmilan22

alexmilan22

    Junior Member

  • Grup: Members