Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
System data 100GB din 256GB

Pot sa schimb routerul?

Taxa pod " Sold peaje neexpir...

Problema stabilizator tensiune cu...
 VENTILATOR

Comunicare cu animale moarte ?

Convertit sistem de navigați...

Nu am sunet pe hdmi
 Întrebare alunita

Schimbare tabla acoperis

Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...
 Cablu FFC

Poco F6/F6 Pro

Scurgere catre hazna

De la 24V la 5V DC?
 

frameurile, indispensabile sau nu

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
coco243

coco243

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 24.04.2007
Am incercat sa-mi fac si sa incarc si eu un site pe domenii host romanesti, deoarece vreau ca siteul sa aibe vizitatori romani, dar nu am reusit, m-am izbit de probleme ce cred eu ca se intampla din cauza frameurilor.
Cu ceva timp innainte am auzit ca framurile sunt invechite, insa sunt incepator si fara frameuri nu stiu sa fac un site mai complex zic eu, este adevarat ca framurile nu se mai folosesc? si daca nu cam ce variante ar fi? Mutumesc.

#2
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
PHP si functia include()

Fisierele ce le incarcai pana acum in frame-uri, le incluzi cu include() in paginile care trebuie sa le contina.

Edited by don_dannielo, 25 January 2009 - 15:14.


#3
coco243

coco243

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 24.04.2007

View Postdon_dannielo, on Jan 25 2009, 15:11, said:

PHP si functia include()

Fisierele ce le incarcai pana acum in frame-uri, le incluzi cu include() in paginile care trebuie sa le contina.


deci in loc de: <frame src="exemplu.htm"> inlocuiesc cu include(exemplu.htm)?

#4
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
<?php include("exemplu.htm"); ?>