![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Zapada - drumuri infundate
Last Updated: Feb 12 2012 22:09, Started by
morogan
, Jan 30 2005 10:59
·
0

#20
Posted 08 February 2012 - 17:24

Asa e iarna, natura invinge peste tot
![]() Drumurile vor fi deschise maine/poimane daca nu mai viscoleste. Nu deconteaza nimeni nicio cheltuiala . Si eu am ramas blocat pe 25 ianuarie 3h-4h in Sindrilita iar apoi 2 zile in Bucuresti (cand se pleaca la drum in astfel de conditii trebuie sa iei in calcul ca exista posibilitatea de a ramane blocat).De la Bz si pana la Buc am intalnit aprox 8 utilaje la datorie , interventia a fost cat de cat prompta si dupa 3h au putut fi `eliberate` vreo 200 de masini.Singurul minus pe care il am de evidentiat este faptul ca oamenii nu au inchis drumul exact cand s-a blocat DN2 adica la ora 10-11...ci a fost inchis abia la ora 15-16. Totusi banii cheltuiti mi-au fost decontati pana la urma de Doamne Doamne pentru ca am castigat un card de carburant exact cu bonul cu care am alimentat in ziua de 25 ianuarie. ![]() Attached FilesEdited by polizei, 08 February 2012 - 17:47. |
#21
Posted 10 February 2012 - 00:02

Stie cineva de starea actuala a A2 ? Se poate circula Bucuresti - Drajna ?
|
#23
Posted 12 February 2012 - 19:34

Drmuri infundate = vina este lipsa macar a unui utiliaj greu pentru fiecare comuna + carburantul.
PRIMARI GOSPODARI ![]() |
#24
Posted 12 February 2012 - 20:09

Da, da....
Poate imi poti spune si ce spor are UN utilaj (greu, usor, uatevar), pe VISCOL. ![]() "Primari gospodari", nu prea exista, asta e adevarat. ![]() |
#25
Posted 12 February 2012 - 20:34

Viscolul dureaza cat? doua zile? Un camion peste 3,5 tone sa se miste incontinuu pe raza comunei respective prin toate satele , cata motorina ar putea sa arda? Sunt prosti primarii... iar la drumurile care sunt deschise in camp predispuse la infundare si viscol ,sa se construiasca pe o parte si de alta un gard de o juatate de metru , sa vezi cat combustibil poate sa economiseasca acel gard pentru urmatoarea iarna! Dar tiganii fura!
Japonia , [ http://1.bp.blogspot.com/-mvzrd-RJ4ew/TyG8OlxUb8I/AAAAAAAAAaY/x1T6sJyq-6Y/s1600/466700.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by CorneliuRos, 12 February 2012 - 20:42. |
#26
Posted 12 February 2012 - 21:16

Cati litri are cardul ala de carburant? Vineri am fost pe DN2 (se mergea cu 100-130 km) drumul pe benzile de mers era in mare parte uscat. Insa am stat blocat 2-3h in Afumati pentru ca un tir s-a defectat/sau s-a pus de-a curmezisul pe centura de nord a Bucurestiului. Sambata pe DN2 tot asa un tir s-a intors pe sosea si a blocat drumul 3-4h. Duminica am fost pe DN1/DN1B , ningea , batea vantul insa pe alocuri soseaua nu era acoperita cu gheata sau zapada si se circula cu 60-80km/h . 4 lame/sararite dadeau zapada si aruncau cu nisip/sare.Pe DN10 se mergea cu 60 dar erau probleme cu damburile de gheata. Bucurestiul (cel putin pe strazile principale) arata bine , Ploiesti la fel ....insa in orasul Buzau este horror s-a intervenit doar cu lame pentru inlaturarea zapezii insa pe sosele s-au format foarte damburi mari de gheata (se circula ca in evul mediu ) . La 5 zile de cand s-a oprit zapada pe alocuri stratul are 5cm . La semafoare s-au format straturi de gheata de pe care se pleaca foarte foarte greu. Primarul din BZ ne-a informat inca de luna trecuta ca nu se va interveni pentru ca `se strica` strazile (asa s-a intamplat si acum 1-2 ani ) ![]() Quote Viscolul dureaza cat? doua zile? Un camion peste 3,5 tone sa se miste incontinuu pe raza comunei respective prin toate satele , cata motorina ar putea sa arda? Sunt prosti primarii... iar la drumurile care sunt deschise in camp predispuse la infundare si viscol ,sa se construiasca pe o parte si de alta un gard de o juatate de metru , sa vezi cat combustibil poate sa economiseasca acel gard pentru urmatoarea iarna! Dar tiganii fura! Japonia , Dambroca-Bz, Rubla-Bz Attached FilesEdited by polizei, 12 February 2012 - 21:30. |
#27
Posted 12 February 2012 - 22:09

Daca te uitai la meteo in acesti ultimi ani , vedeai ca NORD-EST-ul Romaniei era cel mai afectat de zapezi si temperaturi scazute si viscol ,din intreaga Romanie. Eu stiu ce inseamna viscol si temperaturi scazute.
![]() In acest an a fost afectat si pretiosul SUD al Romaniei, cu Bucurestiul ei . Imi aduc aminte cand ieseam din judetul Neamt si ma indreptam spre Galati, parca intram intr-o alta lume! Nu imi venea sa cred ca era aprilie si masinile au cauciucuri de vara. Pe cand in zona mea nu aveai sanse fara cauciucuri de iarna +lanturi. Primaria avea utilaj de dezapezire cu doua lame , tip ifron lung pentru constructie de autostrada! Anul trecut s-a turnat "o fasie" de asfalt, se dezapezeste mai bine acum. Edited by CorneliuRos, 12 February 2012 - 22:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users