Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

comercializare aplicații create cu IDE trial

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
Saurian

Saurian

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,280
  • Înscris: 02.09.2008
Nu știu în ce secțiune se potrivește întrebarea mea așa că am pus aici. Sunt un tânăr programator și un domn mai în vârstă, un contabil vrea să fac un program. Problema mea e următoarea. Trebuie neapărat să folosesc IDE-uri gratuite ( dacă nu știți IDE înseamnă programe cu care programezi ) și open-source sau pot folosi și IDE-uri trial? E drept că probabil asta scrie în licența lor dar e uriașă o astfel de licență și obosești citind. Mai ales că tot timpul spune același lucru cu alte cuvinte ( cel puțin așa mi se pare mie :P  ). Dacă acest program va fi vândut de contabilul meu ( care are și o firmă deci ar putea ) atunci va fi luat la întrebări despre IDE-ul care a fost folosit? Nu că aș vrea să încurajez pirateria dar așa ar fi mai ușor pentru programatori freelancer ca mine care ar putea să facă rost de IDE-uri piratate. Lucrez pentru contabil ca freelancer așa că nu cred că ar putea să ajungă la mine.

   Vă mulțumesc anticipat!

#2
Saurian

Saurian

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,280
  • Înscris: 02.09.2008
nimeni, nimic ? :huh:

#3
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,075
  • Înscris: 24.02.2006

 Saurian, on Nov 18 2008, 14:00, said: