Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Modalitate masurare consum.
Last Updated: Oct 30 2008 08:54, Started by
powershot
, Oct 23 2008 22:14
·
0
#1
Posted 23 October 2008 - 22:14
Ce modalitate se foloseste la masinile mai noi, din 2000 inainte, pt masurarea consumului de carburant. Am vazut ca unele inregistreaza consumul real, altele eronat. Mai in toate cazurile indicatia comp de bord este optimista, fata de realitatea din rezervor. Spre ex, la WARTBURG, vazusem mai demult 2 cutiute rotunde care aveau niste paleti care se roteau cu o anumita turatie, in functie de viteza cu care trecea benzina prin furtun, acestea transmitind semnalul la un ceas cu leduri in bord. La alte masini (vw golf tdi), cum se face aceasta contorizare a consumului ?
|
#2
Posted 27 October 2008 - 19:44
Ma mira faptul ca nu stie nimeni nimic de acest lucru.
|
#3
Posted 28 October 2008 - 18:56
Pai nu stie prea multa lume deoarece consumul de combustibil e calculat de computerul de bord cu informatii de la sistemul electronic de managementa motorului.Lucrurile astea nu se gasesc in manuale de reparatii,cu asta se ocupa programatorii computerelor de mai sus.
Eu pot presupune ca in functie de parametrii la care lucreaza motorul - turatie,sarcina,temperatura apa,ulei,aer admis,prezenta sau lipsa detonatiilor,starea gazelor de evacuare si alti vreo 20 pe care nu-i stiu - se calculeaza consumul instantaneu.Formulele dupa care se calculeaza acest consum dau acuratetea rezultatelor,"consumul real".Problema e ca aceste calcule rezulta in urma simularilor/testelor de dinamica a automobilelor si ma gandesc ca anumite neconformitati pot rezulta tocmai de aici. Pe baza consumului instantaneu rezulta consum mediu,km pana la benzinarie si celelalte prostii. Personal as fi foarte interesat care sunt automobilele la care sunt diferente dintre consum dat si cel real. |
#4
Posted 28 October 2008 - 18:59
O metoda simpla: faci plinul pana pompa face primul "clic" si intrerupe alimentarea cu combustibil. Conduci ~100km si revii la aceeasi pompa, alimentand din nou.
|
#5
Posted 28 October 2008 - 18:59
#7
Posted 30 October 2008 - 08:54
Marius3k, on Oct 28 2008, 18:59, said: O metoda simpla: faci plinul pana pompa face primul "clic" si intrerupe alimentarea cu combustibil. Conduci ~100km si revii la aceeasi pompa, alimentand din nou. Nu la toate masinile ,chiar acelasi model,pompa face click la acelasi nivel de combustibil in rezervor. La fel si pompele unele sunt mai sensibile , altele mai putin. Cred eu cel mai adecvat ar fi sa se umple rezervorul pana in gura. Insa meseriasii in ale auto spun ca nu e bine sa fie umplut ochi. Dar daca se face odata pt experiment nu cred ca se intamla ceva; parerea mea. Eu asa am facut si nu a patit masina nimic. Problema e ca un consum mediu in oras ,sa spunem in Bucuresti ,nu se poate compara cu un consum mediu in Mizil,de exemplu. Avantaj pt cei din Mizil .Consumul variaza si din stilul de condus. Sunt "n" factori care trebuie luati in calcul. Oricum ,drum bun si consum mic |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users