Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED
 Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...
 Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...
 Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 

Modalitate masurare consum.

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
powershot

powershot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,015
  • Înscris: 05.01.2008
Ce modalitate se foloseste la masinile mai noi, din 2000 inainte, pt masurarea consumului de carburant. Am vazut ca unele inregistreaza consumul real, altele eronat. Mai in toate cazurile indicatia comp de bord este optimista, fata de realitatea din rezervor. Spre ex, la WARTBURG, vazusem mai demult 2 cutiute rotunde care aveau niste paleti care se roteau cu o anumita turatie, in functie de viteza cu care trecea benzina prin furtun, acestea transmitind semnalul la un ceas cu leduri in bord. La alte masini (vw golf tdi), cum se face aceasta contorizare a consumului ?

#2
powershot

powershot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,015
  • Înscris: 05.01.2008
Ma mira faptul ca nu stie nimeni nimic de acest lucru.

#3
sorin_gss

sorin_gss

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 15.12.2006
Pai nu stie prea multa lume deoarece consumul de combustibil e calculat de computerul de bord cu informatii de la sistemul electronic de managementa  motorului.Lucrurile astea nu se gasesc in manuale de reparatii,cu asta se ocupa programatorii computerelor de mai sus.
     Eu pot presupune ca in functie de parametrii la care lucreaza motorul - turatie,sarcina,temperatura apa,ulei,aer admis,prezenta sau lipsa detonatiilor,starea gazelor de evacuare si alti vreo 20 pe care nu-i stiu - se calculeaza consumul instantaneu.Formulele dupa care se calculeaza acest consum dau acuratetea rezultatelor,"consumul real".Problema e ca aceste calcule rezulta in urma simularilor/testelor de dinamica a automobilelor si ma gandesc ca anumite neconformitati pot rezulta tocmai de aici.
    Pe baza consumului instantaneu rezulta consum mediu,km pana la benzinarie si celelalte prostii.
    Personal  as fi foarte interesat care sunt automobilele la care sunt diferente dintre consum dat si cel real.

#4
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
O metoda simpla: faci plinul pana pompa face primul "clic" si intrerupe alimentarea cu combustibil. Conduci ~100km si revii la aceeasi pompa, alimentand din nou.

#5
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,667
  • Înscris: 13.12.2006

 sorin_gss, on Oct 28 2008, 18:56, said:

Personal  as fi foarte interesat care sunt automobilele la care sunt diferente dintre consum dat si cel real.
unul e loganul...o diferenta intre 0.5 si 1l % la fiecare testare facuta.
ultima data computerul arata 6.1 si la testare, dupa calcule a iesit 6.7

#6
powershot

powershot

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,015
  • Înscris: 05.01.2008
Eu am VW GOLF TDI si imi arata corect consumul. Am facut si eu testul, am umplut rezervorul si am mers pina sa terminat. Am parcurs 1150 km.

#7
Florian23

Florian23

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 108
  • Înscris: 29.09.2007

 Marius3k, on Oct 28 2008, 18:59, said:

O metoda simpla: faci plinul pana pompa face primul "clic" si intrerupe alimentarea cu combustibil. Conduci ~100km si revii la aceeasi pompa, alimentand din nou.

Nu la toate masinile ,chiar acelasi model,pompa face click la acelasi nivel de combustibil in rezervor. La fel si pompele unele sunt mai sensibile , altele mai putin. Cred eu cel mai adecvat ar fi sa se umple rezervorul pana in gura. Insa meseriasii in ale auto spun ca nu e bine sa fie umplut ochi. Dar daca se face odata pt experiment nu cred ca se intamla ceva; parerea mea. Eu asa am facut si nu a patit masina nimic. Problema e ca un consum mediu in oras ,sa spunem in Bucuresti ,nu se poate compara cu un consum mediu in Mizil,de exemplu. Avantaj pt cei din Mizil :D .Consumul variaza si din stilul de condus. Sunt "n" factori care trebuie luati in calcul. Oricum ,drum bun si consum mic :OK:

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate