Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Vodafone lanseaza noua oferta - W...

Recomandare placa de sunet

Samsung ue55mu6402 optiuni/setari...
 Transmitere Index ENEL

Tradiția impodobirii bradulu...

R.I.P avocatul31

Plutitor cu temporizator
 Lacuit la temperaturi scazute

Network Signal Guru

Cum se monteaza obiectul asta?

Aveti idee, se mai poate seta ton...
 Curent AC produs de alternator

GDPR | Algoritm computer vision p...

Elveția ia in considerare in...

Windows Defender recuperare
 

Pro Nutrition

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Vidike

Vidike

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 31.07.2006
Mi-am cumparat azi niste proteine Pro Nutrition si am vazut ca contine urmatoarele:
per 100g:
393kcal
Proteine: 28g
Carbohidrati: 69g
Fats: 2.3g
Sugars: 27.8

E bine sa contina atatia carbohidrati si zahar? Am citit undeva, zicea unu ca ia proteine cu continut aproape nul de carbohidrati. Vreau sa dau jos din grasime, reducand cat mai putin posibil din muschi. La sala merg de 4 ori pe saptamana, 2 zile merg la innot, iar cand merg la sala fac si HIIT. Dieta este echilibrata, am redus toate tampeniile inutile, mananc cam de 6-7 ori pe zi, sub 1900 de calorii. In general consum intre 1600-1800 calorii pe zi. Am 80 de kilograme (atata aveam duminica trecuta) si 1.80m.

M-am gandit sa iau odata pe zi 70g de proteine, intainte de a merge la sala, ma gandesc ca nu poate sa ma afecteze asa mult (sa ma ingras datorita carbohidratilor sau zaharului). Ce credeti? Oricum, daca imi fac mai mult rau decat bine, mai bine nu le iau, chiar daca le-am cumparat deja.

#2
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
E mult sa iei atat inainte de antrenament, ai putea sa nu iei chiar deloc. Ia dupa, nivelul testosteronului e mai mare si nu acumulezi, mai ales ca ai nevoie de carbohidrati pentru refacere.

#3
Vidike

Vidike

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 31.07.2006
OK, mersi. Inca o intrebare. Am slabit cam 7kg in ultimele 3 saptamani. Am mancat cam de 6-7 ori pe zi dar mi-am calculat caloriile. Cred ca am cam pus in plus pe foaie altfel nu imi explic. Are ceva daca cosnum in jur de 1600-1700kcal 5 zile pe saptmana, si apoi 2 zile sa maresc putin numarul de calorii? Am inteles ca e buna metoda pt eliminat grasime. Oricum din astea 7 kg am dat jos destul de multa grasime, dar si din mushi ma gandesc. Sper sa nu imi fi stricat metablosimul sau ceva.

#4
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Ca sa slabesti trebuie sa mananci mai putine calori decat consumi.

#5
keeekeeess

keeekeeess

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 05.10.2005
Ti-ai luat cu multi carbo pt slabanogi, daca vrei sa slabesti cauta proteine 90%. Eu am de la pro nutrition parca Whey si are 0 carbs, 90% proteine

#6
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
Conteaza si carbohidratii pentru refacere. Daca nu depasesti numarul de calorii propus e bine.

#7
keeekeeess

keeekeeess

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,405
  • Înscris: 05.10.2005
Da ciutacule ai dreptate..ai nev de carbohidrati..asta daca nu mananci mancare. Da tre sa vi tu sa ma corectezi. Poate-l chem pe framtimiu care-i karatist.

#8
ciutacu

ciutacu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,905
  • Înscris: 11.08.2007
:roflmaofast: Dupa antrenament carbohidratii din suplimente sunt importanti.

#9
raduhulubas

raduhulubas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 24.02.2008

 keeekeeess, on Aug 11 2008, 21:50, said:

Da ciutacule ai dreptate..ai nev de carbohidrati..asta daca nu mananci mancare. Da tre sa vi tu sa ma corectezi. Poate-l chem pe framtimiu care-i karatist.
lol :huh: , sfatul meu e sa nu mai dai sfaturi aiurea daca nu ai tangente cu ce se vorbeste, ca unii chiar cred. Si asta cu fratele karatist pe bune ca n-am inteles-o, le dai din ce in ce mai tari=))
Era vorba de suplimente nu de mancare. Un supliment de-obicei are timpul de absorbtie mult mai mic decat mancarea obisnuita.
Si ciutacu are dreptate, in timpul antrenamentului se arde glicogen, principalul compustibil al muschilor, glicogen sintetizat din, ghici, carbohidrati, deci is chiar obligatorii dupa antrenament, chiar si pe o dieta ketogenica.

@vidike - ce ai citit tu despre ala nu se aplica la toata lumea, dieta 0 carbs e o prostie, mai ales ca poti intra intr-o criza de hipoglicemie. alea 2 zile in care consumi mai mult se cheama incarcare si poti face asta..dar pe majoritatea dietelor se face numai 1 fiindca mancand putin org se obisnuieste cu ideea si arde mai putine calorii, ziua aia il face sa arda mai mult.

In concluzie, slabeste sanatos, du-te la sala(neaparat) ca sa-ti mentii masa musculara .. cred ca te duceai nu ? si nu uita de grasimile sanatoase. Succes

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate