Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
'08 Logan KissFM + '01 SupeRNova Clima
#37
Posted 29 September 2008 - 23:15
Noutăți nu prea sunt, mașina are ~ 5800 km făcuți, am avut niște discuții cu taică-miu și cred că l-am scăpat de "prejudecăți". Sau poate n-a mai comentat nimic fiindcă de la 1 oct. sunt plecat la facultate și a considerat că ar fi de cuviință să mă mai bucur și eu de mașină...
Mașina nu e gurmandă, merge bine, s-a ales și ea cu țăcănitul acela specific de la ambreiaj, care după un scurt burnout a cam dispărut.. Are programată o "revizie", l-am convins pe taică-miu să-i pună un ulei full sintetic, cum a făcut și Octavian___28. De menționat că actualul ulei are deja o culoare cărămizie... Sper să se țină de cuvânt după ce plec eu... Îmi pare rău că mă despart de ea, dar o să am grijă să-i "pun" km în plus când o s-o întâlnesc, benzină să am. Drum întins tuturor! Edited by BadBoyBlue, 29 September 2008 - 23:15. |
#38
Posted 09 November 2008 - 12:22
Update: ODO 6999 km
Încă n-am schimbat uleiul. Pe la 1750 rpm (+/- 250) motorul are un zgomot metalic pe care îl auzi după ce oprești ventilația și player-ul. O las mai moale cu turațiile până îi schimb uleiul. Taică-miu a "picurat" odorizant lichid pe fața CD Player-ului, pe scrumieră și pe husa schimbătorului. Bineînțeles, au rămas urme. Am vreo șansă să găsesc doar fața detașabilă de Blaupunkt cu mp3? [ http://www.anunt-gratuit.com/adpics/48a175c8970af4835db99650a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by BadBoyBlue, 09 November 2008 - 12:22. |
#39
Posted 09 November 2008 - 12:25
profita de ocazie si schimba cd-playerul. Ia ceva care are intrare usb
|
#40
Posted 09 November 2008 - 13:48
BadBoyBlue, on Sep 29 2008, 23:15, said: ....................................................De menționat că actualul ulei are deja o culoare cărămizie... Sper să se țină de cuvânt după ce plec eu... |
#41
Posted 09 November 2008 - 16:24
romaximusro, on Nov 9 2008, 12:25, said: profita de ocazie si schimba cd-playerul. Ia ceva care are intrare usb Octavian___28, on Nov 9 2008, 13:48, said: E foarte bine sa aibe o culoare caramizie. Orice oloi bagi, dupa cateva mii de km (mai ales dupa 7-8000 km) se face maroniu si in mod normal asa ramanae pana la urmatorul schimb (15000 km). Eu am intervalele reviziilor la 20.000 km, dar parcă n-aș vrea să o prindă iarna cu uleiul ăsta... |
#42
Posted 09 November 2008 - 17:40
zgomotul motorului nu are legatura cu uleiul. nu cred ca e ceva grav, mai degraba o pietricica sau ceva surub slabit.
si eu am full-sintetic la benzinarul meu iar dupa ~4000km e usor caramiziu. despre petele pe fata casetofonului incearca cu putin parfum: pui putin parfum sau after save pe o carpa moale si freci bine sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme. despre consumul indicat de CB la Logan eu am ceva dubii: am condus un 1.6MPI (avea peste 100 000km la bord) si CB-ul arata 6.7% consum mixt cu AC on. dupa 1 zi intreaga de umblat prin oras (galati, braila) CB-ul arata in continuare 6.7%. plecat din galati, umblat putin prin buzau CB: 6.7%. apoi dupa valenii de munte (nu am mers pe valea prahovei ca era in plin sezon si weekend) am tinut-o la blana, dat in ea pe serpentine cat o tinut suspensia si motorul, consumul instant de la 18% in sus. in brasov CB-ul arata 6.7%. CB-ul a fost resetat la plecarea din tg mures, traseul fiind: tg-mures, brasov, buzau, vulcanii noroiosi, galati, braila, buzau, brasov, tg mures. per total am fost foarte multumit de cum s-a comportat masina: merge excelent atata timp cat nu ii ceri mai mult decat poate. Edited by Ade_Dear, 09 November 2008 - 17:40. |
#43
Posted 09 November 2008 - 21:28
BadBoyBlue, on Nov 9 2008, 16:24, said: Eu am intervalele reviziilor la 20.000 km, dar parcă n-aș vrea să o prindă iarna cu uleiul ăsta... Nu te mai stresa din cauza lui ca dai in paranoia, si nu e bine (cum am patit eu). Imaginea proasta la uleiu DaciaOil s-a facut pe nici un fel de considerent tehnic intemeiat, intamplari neplacute, etc etc. PS: daca vrei sa bagi altceva decat DaciaOil, sa bagi ceva bun (care inseamna si mai scump, altfel nu merita efortul). |
#44
Posted 10 November 2008 - 09:14
Ade_Dear, on Nov 9 2008, 17:40, said: despre petele pe fata casetofonului incearca cu putin parfum: pui putin parfum sau after save pe o carpa moale si freci bine sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme. despre consumul indicat de CB la Logan eu am ceva dubii Petele alea nu sunt chiar pete.. fața a fost atacată la propriu, plasticul fiind TOPIT. Topit e și capacul scrumierei. Iar husa schimbătorului are niște "bube" unde a picurat odorizantul... În CB eu am încredere, încă nu mi-a dat niciun motiv să am dubii în privința lui. Poate pe la 100k km o să mă mintă și pe mine. Asta dacă îl prinde 100k cu mine... Octavian___28, on Nov 9 2008, 21:28, said: Treci cu el iarna linistit (cu oloiu). Nu te mai stresa din cauza lui ca dai in paranoia, si nu e bine (cum am patit eu). Imaginea proasta la uleiu DaciaOil s-a facut pe nici un fel de considerent tehnic intemeiat, intamplari neplacute, etc etc. PS: daca vrei sa bagi altceva decat DaciaOil, sa bagi ceva bun (care inseamna si mai scump, altfel nu merita efortul). Îți dai seama că mă gândeam la un ulei bun... Edited by BadBoyBlue, 10 November 2008 - 09:15. |
#45
Posted 10 November 2008 - 10:48
Alta scrumiera gasesti lesne, nu neaparat la reprezentanta unde e 70 lei. Iti sugerez de exemplu pe cei care vand pe forumul dedicat marcii.
|
#46
Posted 10 November 2008 - 11:01
Mai... cu uleiul treaba e simpluta. Una la mana, un ulei care nu isi schimba culoarea in timp este suspect. Tocmai proprietatile detergente ale uleiului ii schimba culoarea. Adica inseamna ca "functioneaza". Oricum, niciodata sa nu te zgarcesti la ulei si consumabile. Nu stiu daca personal as folosi DaciaOil(m-as documenta foarte multe inainte). Mai am si un Renault Megane 2, care de ~180.000 km merge cu uleiul recomandat de fabrica, adica Elf. Personal nu agreez acest ulei, dar se pare ca a facut o treaba foarte buna pana acum. Poate vrei sa-l iei in considerare.
Bafta in continuare. |
|
#47
Posted 10 November 2008 - 11:10
BadBoyBlue, on Nov 10 2008, 09:14, said: ...Mă cam mustră conștiința, am cam abuzat de motoraș chiar după ce am ieșit din rodaj... |
#48
Posted 10 November 2008 - 11:22
valeriu.b, on Nov 10 2008, 11:10, said: uita-te cu atentie sa nu ai scurgeri de ulei pe la distributie. sa deie Dumnezeu sa nu aiba. despre numarul de km, eu am vazut o solenza cu motorul de 1.4MPI alergata si fortata si rupta in paijpe care inca merge foarte bine. nu stiu cati km are dar la cum o fost maltratata nu pot sa zic decat ca motorasul ala e unul rezistent. maltratari: incercare de burnout in masalier cu spatele in sus frana de mana trasa: pe o distanta de 3m o scuipat benzina pe teava de esapament. pornit motorul acceleratia in podea, apasat ambreajul, bgat in viteza, lasat ambreajul..... dupa 2 reprize d-aseta iesea abu din motor.... |
#49
Posted 10 November 2008 - 11:23
Asa... si ce legatura are Solenza cu Loganu? Au cumva motoare identice? Dar transmisia? Dar trenul de rulare?
|
#50
Posted 10 November 2008 - 12:34
#51
Posted 10 November 2008 - 12:38
@sebulbus: N-ar fi problemă cu scrumiera, oricum n-o folosim. Dar cu prima ocazie eu aș schimba-o, deși pe taică-miu nu-l deranjează prea tare... Mie nu-mi place să am "defecte" prin mașină...
@Pupilaev: Ulei i-aș pune Mobil1 ESP Formula 5W-30. Aștept să se hotărască taică-miu. Nu m-aș zgârci la nimic, i-aș face reviziile recomandate la 1/2 din perioada normală, datorită exploatării relativ neadecvate (opriri dese, motor rece, drumuri pe la țară prin praf, deplasări pe distanțe scurte). Ba chiar i-aș pune și filtru de polen. Dar cum eu n-am salariu, n-am nicio putere... Chiar țin la mașina asta. Mulțam', baftă și ție! Ai grijă de oltean, e tare chipeș! @valeriu.b: Probleme la distribuție nu am, slavă Domnului! A mea a fost printre ultimele loturi, e fabricată în mai 2008, probleme am văzut la cele de fabricație 2007. S-or fi trezit și ei la ultimule loturi... @Ade_Dear: Pot să zic că benzinarele de la Renault sunt chiar OK, din câte am văzut. De dCi-uri nu zic nimic, părerea mea e că sunt foarte pretențioase la motorina de pe la noi. Edited by BadBoyBlue, 10 November 2008 - 12:48. |
|
#52
Posted 10 November 2008 - 12:47
OK, le luam pe rand:
cod motor Solenza 1.4: E7J, 114 Nm la 2800 rpm cod motor Logan 1.4: K7J, 112 Nm la 3000 rpm cv Solenza 1.4: JH3 (identica cu cea de pe Megan 2 si Laguna 2) cv Logan 1.4: JH1 (made in Mioveni Factory, o recunosti in trafic dupa scrasnetul cand cupleaza la mersul inapoi) @BBB: macar o plasa la admisia aerului sa pui, te mai scuteste de frunze si praf in aeroterma -> habitaclu. Problema cu uleiul e cauzata de un simering, initial a fost made by Renault, apoi made by Sinterom. Adica au redus costurile Edited by valeriu.b, 10 November 2008 - 12:52. |
#53
Posted 10 November 2008 - 12:54
JH3 e tot aia de pe 1.6MPI. Aceeași de pe 1.4MPI, dar cu raporturi de demultiplicare schimbate => aceeași de pe "Megane 2, Laguna 2".
"Scrâșnetul" apare la orice mașină, R nefiind sincronizată. Se aude când roțile nu sunt complet oprite. Și dacă sunt, se apasă de 2 ori ambreiajul și nu se mai aude. TESTAT! LE: Deci chiar vrei să-mi citești rândurile în care mă plâng de pete de ulei prin zona distribuției? Edited by BadBoyBlue, 10 November 2008 - 12:56. |
#54
Posted 10 November 2008 - 12:57
Nu, Doamne-fereste!
Insa multi se lasa aburiti de dealeri ("Domle, nu te uiti sub capota, e masina din 2008") si nu prea se uita cu atentie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users