Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Ocoleste acest service auto

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
Doru_justdoit

Doru_justdoit

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 16.05.2006
5 luni de cand este masina in service.

La data de 21 februarie, am avut accident cu un Logan. Am scapat masina de sub control si am intrat in camp. Nici o victima.

Masina are full casco, plus este in garantie.

La service imi spun ca o repara in 2 saptamani.

Asiguratorul ( BCR Asigurari ) si service-ul s-au certat in privinta jugului suport motor timp de o luna si o saptamana. Pana la urma se pun de acord si se decide inlocuirea piesei.

Minciuna continua: sa vina piesele si o facem in doua saptamani. Dureaza inca o luna si incep sa lucreze pe masina. Lucrarile decurg foarte lent, trec saptamanal pe acolo si realizez ca un singur om lucreaza la mai multe masini simultan. In cea de-a treia luna, autoturismul intra in vopsitorie. Dupa inca 2 saptamani, se trece la montarea motorului.

Astazi ( 15 iulie ) masina inca nu este gata. Peste 6 zile se fac 5 luni de cand am dus Loganul la Lion Victoria.

Saptamanal am trecut pe la ei, de fiecare data am fost mintit de la director pana la cei care au lucrat pe ea.

Am discutat cu un avocat, care mi-a spus ca nu are ce face din moment ce nu s-a semnat un contract care sa prevada durata reparatiilor.
Am incercat sa-i platesc pe muncitori sa grabesc lucrurile, au refuzat ( nu stiu daca din corectitudine sau din cauza camerelor de filmat )
Am sunat la Vocea clientului, degeaba.

Ce ma deranjeaza enorm este ca am fost si inca sunt mintit. Puteau sa-mi spuna de la inceput sa nu las acolo masina pt ca nu au personal/spatiu/piese/chef de lucru ... etc.

Din discutiile cu alti posesori de Dacia, am aflat ca asa se comporta cu toata lumea, stiind ca sunt reprezentanta, isi permit orice. Unui client i-au tinut acolo masina 9 luni. Taximetristii nici nu intra la ei.

Sunt curios cum o sa se comporte masina dupa finalizarea reparatiilor.

Ocoliti Lion Victoria - Mures , pt binele vostru.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate