Poti utiliza o cartela Cosmote ca anomin ?
Last Updated: Oct 30 2008 01:14, Started by
Gurban_Dan
, Jul 02 2008 08:16
·
0
#19
Posted 21 July 2008 - 15:21
Quote Moment care va fi cand? Niciodata Nu cred ca va fi asa ceva introdus de catre operatori de buna voie. Asadar singura varianta in care aceasta "restrictie" la procurarea cartelelor telefonice va fi aplicata doar daca li se impune operatorilor de catre cei ce administreaza sau reglementeaza sistemul national de comunicatii. |
#20
Posted 22 July 2008 - 08:51
Ciubex, on Jul 21 2008, 16:21, said: Niciodata Nu cred ca va fi asa ceva introdus de catre operatori de buna voie. Asadar singura varianta in care aceasta "restrictie" la procurarea cartelelor telefonice va fi aplicata doar daca li se impune operatorilor de catre cei ce administreaza sau reglementeaza sistemul national de comunicatii. Presupun ca o astfel de masura ar genera cheltuieli suplimentare destul de serioase, in plus s-ar putea sa scada si vanzarile... oare cate chioscuri isi pot permite sa monteze un PC conectat la baza de date... cati or sa le convina sa stea cu fiecare client 5-10min. sa verifice actul de identitate si sa introduca datele in plus banuiesc ca sunt destule persoane care lucreaza in astfel de locuri care ar trebuii mai intai instruite sa foloseasca un astfel de sistem. O sa fie nostim in mediul rulal unde nea' Caisa o sa stea cate juma de ora sa introduca datele, la fiecare client, tastand cu un singur deget pe tastatura Normal ca aceste costuri suplimentare ar fii suportate de catre cartelari la care se adauga si disconfortul cu hartogaria si asteptatul pana termina de introdus datele, in plus se va restrange substantial si reteaua de distributie pre-pay. Toate lucrurile astea or sa conduca la scaderea vanzarilor si a numarului de clienti lucru pe care nu stiu ce operator si-l doreste Un singur operator mobil cu vechime din Ro nu a introdus pre-pay si lucrul asta se reflecta direct si in numarul de clienti in continua scadere. Daca tot discutam de posibilitatea introducerii unui astfel de sistem, poate ma lamuriti si pe mine in ce tari cu regim democrat exista astfel de sisteme, unde pot gasii o lista ? |
#21
Posted 22 July 2008 - 10:38
#22
Posted 22 July 2008 - 18:00
#23
Posted 23 July 2008 - 13:39
#24
Posted 23 July 2008 - 14:29
Din cate stiu si in Ungaria, este necesar prezentarea unui act de indentitate pentru a obtine o cartela preplatita.
|
#25
Posted 23 July 2008 - 23:37
#26
Posted 31 July 2008 - 13:11
Multi prosti pe lumea asta.
Bai uite care e treba, eu cred ca adminul ar trebui sa ia masuri cu un astfel de limbaj. Ia spune mai, pe ce logica ai ajuns tu la concluzia asta ? Ai extras radical din vorbele mele ? Ai dat in carti ? Asa scrie in cartile de psihologie ca daca un om isi foloseste un drept e prost ? Eu nu m-am legat de vre un user de aici, nu m-am legat de nicio persoana de la Cosmote am lasat sa fie operatorul anomim. Nu am afirmat ca e un fenomen in Cosmote. Inchei prin a repeta cuvintele presedintelui Traian Basescu: "Prostului, cand ii arati luna cu degetul, se uita la deget si nu la luna. Ha.. ha ...ha. Degetul sunt eu." Si luna este problema de care vorbeam noi. Edited by Gurban_Dan, 31 July 2008 - 13:13. |
#27
Posted 31 July 2008 - 19:59
Gurban_Dan, on Jul 2 2008, 09:16, said: Acum o luna imi cumpar o cartela Cosmote Acum doua saptamani sun la 1234 sa intreb daca pot avea internet pe telefon. Ma intreba cine sunt ... si raspund sec Dan. Apoi le spun ca eu NU vreau sa-mi dau numele si imi raspund ca se poate si asa, nu-i nici o problema. Acum doua zile sun din nou sa intreb daca raman valabile minutele neutilizate si la urmatoarea reincarcare. Imi cer numele, le spun ca nu vreu sa-l dau, imi cer numarul de telefon - cerere aiurea ca ei oricum stiu cine-i apeleaza. Dar, nici pe asta nu il stiam bine (ca am dat bip celor care au vrut nr. meu) si le-am spus ca am sa ma uit in agenda telefonului. Revin cu un telefon ... suna .. "acasta convorbire este inregstrata in scopul inbunatatirii serviciilor nostre ... bla , bla" Aici suna in alt mod, in timp ce astept ascult in casca o piesa o formatie, parca Talisman, ca de asta nu am inchis. In sfarsit raspunde altcineva; imi cere numele. Ii spun de discutia anterior avuta cu Relatii Clienti, si zice :"bine zi numarul". Evident ii zic numarul corect. Apoi imi cere numele. Ii spun ca nu vreu sa-l dau. Ma inteba ca problema am(!) si imi spune ca nu poate sa mi raspunda decat daca ii dau numele. Ceea ce am sesizat ca o bataie de joc este ca la 2 minute diferenta intre apelui primul operator imi spune ca imi poate oferi informatia doar daca ii spun numarul, ma pune sa sun din nou, iar al doilea imi spune ca nu poate fara sa-i spun nume meu. Intreb daca declararea identitatii e o conditie obligatorie folosirii cartelei Cosmote. Vizibil nemultumit si cu o voce stinsa imi spne ca nu. Nu am nimic impotriva declararii identitatii ( ati vazut ca si pe Softpedia mi-am dat numele si nu pseudeonim ) dar nu vreu sa fiu conditonat de un operator, care mi-a parut a avea o inteligeta foarte scazuta; adica ar fi gasit si el o modalitate mai eleganta sa ma intrebe, nu sa ma santajeze cu o informatie pe care o pot afla si aici pe Site sau dand Google search. La Connex niciodata nu mi s-a intamplata asta. Este o procedura standard ca sa stim cu cine vb nu sa ne adresam aloooo , bai asta etc. Dak nu doresti sa te prezinti e ok, poate cel care te-a refuzat nu da detalii dak nu te prezinti. Si nu sunt 3 operatori cum am mai auzit pe aici. La 8 ore sa stii ca e un target de 185 de apeluri. De obicei intr-o zi norocoasa iei cate 200. Dak suni peste 3 luni nimeni nu iti stie numele decat dak ai cartela personalizata. Si ti se cere nr de telefon ca sa il confirmi ca este al tau. Trebuie sa fii prea incompetent sa nu stii nr de tel si nici sa nu il ai scris nicaieri. Ca nu il stii, hai k mai merge pt unele persoane, dar nici sa nu il ai scris nicaieri. Si acum sa nu crezi k suntem acelasi nr si ziua si noaptea in CC, intr-o sambata seara erau 45!! de apeluri in asteptare ca tot sunau taranii aia care te injura la tel. Bine ar fi sa vina ziua cand vor introduce meniu IVR si la cartele, precum la abon sau dupa 3 apeluri sa fie taxabil. Ca sa nu mai sune toti copii fara viata sociala si toti analfabetii. |
#28
Posted 31 July 2008 - 20:18
Legolas13, on Jul 31 2008, 20:59, said: Este o procedura standard ca sa stim cu cine vb nu sa ne adresam aloooo , bai asta etc. Dak nu doresti sa te prezinti e ok, poate cel care te-a refuzat nu da detalii dak nu te prezinti. Si nu sunt 3 operatori cum am mai auzit pe aici. La 8 ore sa stii ca e un target de 185 de apeluri. De obicei intr-o zi norocoasa iei cate 200. Dak suni peste 3 luni nimeni nu iti stie numele decat dak ai cartela personalizata. Si ti se cere nr de telefon ca sa il confirmi ca este al tau. Trebuie sa fii prea incompetent sa nu stii nr de tel si nici sa nu il ai scris nicaieri. Ca nu il stii, hai k mai merge pt unele persoane, dar nici sa nu il ai scris nicaieri. Si acum sa nu crezi k suntem acelasi nr si ziua si noaptea in CC, intr-o sambata seara erau 45!! de apeluri in asteptare ca tot sunau taranii aia care te injura la tel. Bine ar fi sa vina ziua cand vor introduce meniu IVR si la cartele, precum la abon sau dupa 3 apeluri sa fie taxabil. Ca sa nu mai sune toti copii fara viata sociala si toti analfabetii. |
|
#29
Posted 11 August 2008 - 20:12
Gurban_Dan, on Jul 2 2008, 09:16, said: Acum o luna imi cumpar o cartela Cosmote Acum doua saptamani sun la 1234 sa intreb daca pot avea internet pe telefon. Ma intreba cine sunt ... si raspund sec Dan. Apoi le spun ca eu NU vreau sa-mi dau numele si imi raspund ca se poate si asa, nu-i nici o problema. Acum doua zile sun din nou sa intreb daca raman valabile minutele neutilizate si la urmatoarea reincarcare. Imi cer numele, le spun ca nu vreu sa-l dau, imi cer numarul de telefon - cerere aiurea ca ei oricum stiu cine-i apeleaza. Dar, nici pe asta nu il stiam bine (ca am dat bip celor care au vrut nr. meu) si le-am spus ca am sa ma uit in agenda telefonului. Revin cu un telefon ... suna .. "acasta convorbire este inregstrata in scopul inbunatatirii serviciilor nostre ... bla , bla" Aici suna in alt mod, in timp ce astept ascult in casca o piesa o formatie, parca Talisman, ca de asta nu am inchis. In sfarsit raspunde altcineva; imi cere numele. Ii spun de discutia anterior avuta cu Relatii Clienti, si zice :"bine zi numarul". Evident ii zic numarul corect. Apoi imi cere numele. Ii spun ca nu vreu sa-l dau. Ma inteba ca problema am(!) si imi spune ca nu poate sa mi raspunda decat daca ii dau numele. |
#30
Posted 11 August 2008 - 20:28
La orange, de 6 ani de zile de cand sun, nu mi s-a intamplat sa astept mult pana sa fiu preluata de catre un operator mai mult decat amabil! Chiar au o amabilitate demna de admirat! NU pot zice acelasi lucru si despre operatorii Vodafone, unde, pentru a-mi activa serviciul mms acum vreo 2 ani, parca, dupa ce ca am asteptat foarte mult, am mai fost si repezita de o operatoare cumplit de plictisita!
|
#31
Posted 11 August 2008 - 20:38
Ignition, on Jul 22 2008, 09:51, said: Presupun ca o astfel de masura ar genera cheltuieli suplimentare destul de serioase, in plus s-ar putea sa scada si vanzarile... oare cate chioscuri isi pot permite sa monteze un PC conectat la baza de date... cati or sa le convina sa stea cu fiecare client 5-10min. sa verifice actul de identitate si sa introduca datele in plus banuiesc ca sunt destule persoane care lucreaza in astfel de locuri care ar trebuii mai intai instruite sa foloseasca un astfel de sistem. O sa fie nostim in mediul rulal unde nea' Caisa o sa stea cate juma de ora sa introduca datele, la fiecare client, tastand cu un singur deget pe tastatura Normal ca aceste costuri suplimentare ar fii suportate de catre cartelari la care se adauga si disconfortul cu hartogaria si asteptatul pana termina de introdus datele, in plus se va restrange substantial si reteaua de distributie pre-pay. Toate lucrurile astea or sa conduca la scaderea vanzarilor si a numarului de clienti lucru pe care nu stiu ce operator si-l doreste Un singur operator mobil cu vechime din Ro nu a introdus pre-pay si lucrul asta se reflecta direct si in numarul de clienti in continua scadere. Daca tot discutam de posibilitatea introducerii unui astfel de sistem, poate ma lamuriti si pe mine in ce tari cu regim democrat exista astfel de sisteme, unde pot gasii o lista ? |
#32
Posted 13 August 2008 - 15:55
si mie mi se pare normal si civilizat sa fii luat in evidenta operatorului de telefonie mobila atunci cand cumperi o cartela pre pay!
|
#33
Posted 17 August 2008 - 21:22
mimish, on Aug 13 2008, 16:55, said: si mie mi se pare normal si civilizat sa fii luat in evidenta operatorului de telefonie mobila atunci cand cumperi o cartela pre pay! |
|
#34
Posted 19 August 2008 - 09:45
diZy, on Aug 17 2008, 22:22, said: Mie nu mi se pare normal, ca si pe internet vrei sa fii anonim sa poti face orice sa nu te barfeasca cutarescu ia uite-l si pe asta pe ce site-uri umbla si faze de genul. Deci eu sunt pentru anonimitate chiar daca faci prostii sau nu cu cartela respectiva. |
#35
Posted 12 September 2008 - 21:12
Plin de securisti turnatori pe aici vad ! Nu este nici pe departe asa de normal sa le furnizezi toate datele tale pentru un serviciu care este preplatit, deci riscul lor de a nu isi lua banii de la tine este inexistent. In mod normal ar trebui sa iti dea ei tie toate datele lor Nume prenume domiciulu etc samd pt ca pana la urma tu dai bani pt un serviciu care urmeaza sa iti fie prestat si teoretic ar trebui sa stii cui ii dai banii...nu ei sa stie de la cine ii iau.
Dupa majoritatea corporatistilor cu mentalitati de securisti si robotzei corporatisti, ar trebui ca fiecare dintre noi sa umblam cu numere de inmatriculare pe fatza si spate atunci cand mergem pe strada....pacat de voi Edited by greenlab, 12 September 2008 - 21:16. |
#36
Posted 15 September 2008 - 19:09
greenlab, on Sep 12 2008, 22:12, said: Plin de securisti turnatori pe aici vad ! Nu este nici pe departe asa de normal sa le furnizezi toate datele tale pentru un serviciu care este preplatit, deci riscul lor de a nu isi lua banii de la tine este inexistent. In mod normal ar trebui sa iti dea ei tie toate datele lor Nume prenume domiciulu etc samd pt ca pana la urma tu dai bani pt un serviciu care urmeaza sa iti fie prestat si teoretic ar trebui sa stii cui ii dai banii...nu ei sa stie de la cine ii iau. Dupa majoritatea corporatistilor cu mentalitati de securisti si robotzei corporatisti, ar trebui ca fiecare dintre noi sa umblam cu numere de inmatriculare pe fatza si spate atunci cand mergem pe strada....pacat de voi Vai, m-a uns la suflet! Frumos spus. Din pacate traim intr-o lume plina de oameni care nu stiu care e nordul si sudul si sint in stare de cele mai mari atrocitati pentru un pumn de galbeni. Poporul asta de turnatori cum le spui tu a dovedit din plin de ce e in stare pe vremea lui ceasca. La subiect, si foarte concludent: cel mai bun exemplu de tara unde trebuie sa iti activezi/inregistrezi cartela prepay: Marea Britanie. Unde sint cele mai multe cammere CCTV? Si acolo sint oameni care apreciaza asta, dar vai, dreptul la viata privata e de mult pierdut. Pacat, pacat. O lume de roboti. Inca ne si place... Inseamna ca ne meritam soarta. Sa nu ne mai plingem! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users