Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme functionare motocoasa Ma...

Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina
 Am gasit un IPhone

Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...
 Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...
 ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense
 

VW Golf vs Ford Focus

- - - - -
  • Please log in to reply
190 replies to this topic

#55
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005

 Vlad_int1, on Mar 26 2008, 17:20, said:

Cam nefondata parerea , care e de forma : " io cred ca cichi-chan il bate pa brus-li " !
Eram sigur ca cineva o sa se lege de asta, dar nu ma astepam tocma tu si in modul asta.... "acid".
Afirmatia mea nu era completa sau f serioasa, era un raspuns cu o tinta anume pt cineva, la fel cum a fost si acel "focus>golf".

Daca vrei iti zic si partea serioasa : eu nu am luat niciodata in considerare golf pt ca vroiam wagon sau sedan, iar aceste variante de caroserie pt GolfV/Jetta nu erau disponibile atunci. Atunci am luat octavia II in considerare in loc, si a picat la alte departajari, inainte sa apuc sa o studiez de aproape sau sa fac test-drive.
Departajari cum ar fi : garantie , motorizare (la 1.6 benzina), diverse teste din reviste romanesti sau straine (no, acu stai sa vezi ca i-a corupt pe toti ford) inclusiv referitor la tinuta de drum, noutate (aparuta mai recent focusul deci tehnologie mai noua, asa gandeam), siguranta (5vs4 stele, aici la golf nu se aplica desi la punctajul discret iese focus cu nu minim avantaj), nu-mi mai amintesc toate amanuntele , basca pretul. Basca octavia / golf erau prea populare, iar io vroiam sa fiu mai original :D (da nu asta a fost ceva decisiv).

Ma bucur ca au aparut si 'ajutoarele' mele aici, care sa confirme exact ce tipam mai sus, cu subiectivismul, ca fiecare poate sa aiba alte impresie asupra unui lucru.

@gege, nu are rost sa comentezi ce scrie David. Eu m-am lamurit deja dupa ultimul post ca e clar fanatic vag, si iti pierzi timpul cu ei, eventual sa ii intarati putin ar merge :))
Cu Vlad in schimb mai poti discuta :) (general vorbind)

Alte informatii : din diverse teste , vazute din intamplare,focusul franeaza mai bine ca golful, dar nu mai stiu daca era numai versiune cu discuri pe spate. Cert e ca , daca am inteles bine, incepand cu face-liftul focusul beneficiaza si la alte motorizari de discuri spate standard (ex. benzina 1.6).

Sunt de acord ca la focus sprijinul lateral putea fi mai bun, si la urmatoarea masina o sa ma uit dupa asa ceva pt ca imi place sa iau curbele mai in viteza, dar momentan nu ma deranjeaza prea tare.

#56
DavidNicole

DavidNicole

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 22.12.2007
Nu-s fanatic VAG.
Sunt "fanatic" pe banii mei si aleg ce e mai bine pt mine. M-am urcat in mai multe masini si am facut alegerea corecta pt mine. Nu ma scot banii afara din casa si nici nu aleg o masina de fite&figuri. Astea deja sunt copilarii. Si repet, am avut de doua ori ocazia sa iau Focus2 mai ales ca cineva imi tot tragea linie si imi scotea ochii ca e mai ieftin cu o mie si argumentul solid a fost chiar in ultima perioada cand Focus2 a avut reduceri substantiale. I-am acordat si prima sansa si a doua, aveam tot interesul. Sorry, dezamagire de fiecare data. Cand spun ca in FF2 te sprijini de usa, chiar asa este. Nu e nimic exagerat. Din ziua in care am facut un schimb de masini la drum, respectivul si-a retras cuvintele si nu a mai insistat sa achizitionez focus. Poate ca initial eram si el si eu subiectivi, dar dupa ce am avut fiecare schimbul de experienta cu celelate, nu a mai fost cazul. Mai am u ncaz in care intr-o familie si-au luat si G5 benzina si FF2 diesel. Si a recunoscut ca ori de cate ori are ocazia sa conduca Golful, o face. FF2 il tine exclusiv pt consumul redus al motorului. Deh nu a fost inspirat sa le ia pe dos la inceput. Pot sa scap in orice secunda de Golful meu, dar oare am o varianta mai buna ? Singurul cu care as face un schimb e seria 1. E o masina extraordinara .. si de scumpa.
Focusul are marele avantaj la pretul de pornire unde este cu cel putin o mie si, mai jos ca G5. Pe hartie asa este si multi actioneaza ca atare. Dar este cea mai mare gresala sa nu mergi cu toate sa intelegi de ce ti se cere un anumit pret pt ceva si de ce totusi sunt atatia dispusi sa plateasca mia aia in plus. Oare pt ca nu primesc nimic in plus ? In aceasta clasa factorul decisiv este mai mult de compromis fata de pret unde atatia isi iau un leasing pe 5-7 ani si unde salariul nu-ti permite mai mult. Eu nu am accentuat acest lucru. Categoric ca f. multi se vor incadra la focus si mai greu vor accepta un golf. Dar cand pui pe planul 2 pretul, lucrurile se mai schimba.
Nu sustin o marca pt ca e masina mea. Am adunat si eu "puncte" si cu parere de rau FF2 a cazut. Dar nu-mi voi alege niciodata  o masina pt ca nu stiu ce revista i-a dat nu stiu cate puncte. Hai sa fim seriosi. Deja astea sunt argumente de copii stand noaptea pe internet si visand la cai putere. Daca nu sti cum functioneaza marketingul si ce putere are si ce bani se invart aici n-are rost sa te arunci. Foarte bine pt tine ca iti place tie. La urma urmei trebuie sa se vanda si unele si altele si tocmai de aceea fiecare producator incearca o alta abordare pe acelasi segment, tocmai pt a fi original.
Cand concurenta va oferi ceva mai bun pt stilul meu, categoric voi face schimbul. Nu-s salariat VW si nici nu ma plateste cineva ca sa scriu despre ei. Deja am pierdut ceva timp fara sa fiu platit pt ce fac si nu-mi sta in fire.
Acesta a fost ultimul post al meu pe acest thread. Interventiile mele au avut doar menirea de a ajuta OP sa se orienteze catre o masina care sa-l reprezinte, sa se simta bine in ea.
Cine continua cu povestile cu puncte si reviste, n-are decat sa viseze in continuare.
Spor la cumparat si asteptam review si poze cu machina pe aria jurnal de bord.

Edited by DavidNicole, 27 March 2008 - 10:18.


#57
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Daca pt tine golful e mai bun , asta e ok.
Daca insa incerci sa impui asta ca adevar general valabil pt toti, si cand esti contrazis faci urat, asta nu e tocmai ok. fanaticule :D

Edited by cornel001, 27 March 2008 - 10:43.


#58
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,045
  • Înscris: 02.07.2007
vlad, ai dreptate in legatura cu scaunele. Dar din nou asta se poate rezolva foarte usor:

1 - iei pachetul sport, ieftin si iti baga scaune sport - s-a terminat povestea;
2 - bagi reglaj lombar la scaune, si gata;
3 - mergi sa vezi scaunele de pe focus facelift care sunt si ele schimbate.

Golf si Focus sunt masini foarte apropiate ca tehnica, tinuta de drum, cutie etc. La unele Golf e peste, la altele Focus. Depinde de gusturi. Eu de pilda am preferat materialele o idee mai slabe calitativ de pe ff2, decat atmosfera prea anosta si culorile neinspirate in viziunea mea de pe bordul Golf-ului. Pur si simplu nu mi-a placut deloc interiorul la Golf: e ergonomic, dar mai trebuie sa iti si placa. E chestie de gust, la altul poate e chiar invers. Diferente majore la vreun capitol intre cele 2 modele nu sunt, doar avantaje pt unul din modele. Mie personal noul focus cu facelift mi-a placut mult, au schimbat ce trebuia schimbat. Desi cutia veche era extrem de buna, asta noua e superba, e mai scurta in primul rand ceea ce mie imi place. Pt ca cele 2 modele conduc cls compacta, insa departe de a putea spune ca sunt perfecte: au plusuri si minusuri, dar per total sunt peste restul modelelor de cls compacta. Iar in reviste, la un versus intre ele castiga unul ori altul insa la dif de doar cateva puncte, e chestie de subiectivisim poate, frectie la piciorul de lemn ca unul ia 93 pcte si celalalt 91 sau 92. E total insignifiant. Conteaza cum te simti in masina si sa iti placa sa conduci atat dpdv tehnic cat si estetic

#59
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 cornel001, on Mar 27 2008, 01:21, said:

Eram sigur ca cineva o sa se lege de asta, dar nu ma astepam tocma tu si in modul asta.... "acid".
Afirmatia mea nu era completa sau f serioasa, era un raspuns cu o tinta anume pt cineva, la fel cum a fost si acel "focus>golf".
Pai raspunsul tau, aproximativ la misto a venit in urma unui post de-al meu :)   :peacefingers: .
@genesis: focus facelift se pupa cu golf 6 ... asa ca mai asteptam putin sa-l scoatem pala la innaintare.
O sa merg sa vad si focus facelift ca sa am despre ce sa vorbesc sa nu fiu pe dinafara ; oricum cu siguranta urmatoarea mea masina va fi ... tot golf 5 :D doar ca alt motor alte dotari , sa speram ca la sfarsitul acestui an ca altfel o sa pierd prea mult la vanzarea asteia. Dupa aia o sa mai vedem ... poate apare si urmatorul leon la care daca ii imbunatatesc vizibilitatea si interiorul chiar o sa fie un concurent veritabil pentru cele 2.

Edited by Vlad_int1, 27 March 2008 - 12:10.


#60
gege

gege

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 351
  • Înscris: 14.03.2006

 cornel001, on Mar 27 2008, 10:36, said:

Daca pt tine golful e mai bun , asta e ok.
Daca insa incerci sa impui asta ca adevar general valabil pt toti, si cand esti contrazis faci urat, asta nu e tocmai ok. fanaticule :D

Exact asta e ideea.Unii vad Focusul superior Golfului, si asta nu inseamna ca sunt dusi cu pluta...pot avea si ei dreptate din punctele lor de vedere.Daca spunea "mie mi se pare ca ar fi peste...", "parerea mea e ca e deasupra..." ori pentru mine "clar a fost alegerea mai buna..." nu cred  ca avea nimeni de comentat.Asta e una si sa arunci fraze cu putere de lege gen "este", "categoric" e aroganta, mai ales atata timp cat nu vii cu argumente clare care sa-ti sustina pologaria asta.Inca astept acel argument, una singura bucata clara de publicatie din partea oricarei reviste, emisiuni, al oricarei natii, care sa arate ca e vreo diferenta intre ele.Dar stai, bineinteles ca nu-s relevante, doar ce "spune eu".Am mai vazut genul asta si da, e fanatism, unul care cica a condus si Focus si Golf 4 si , citez "e diferenta ca de la elicopter la trotineta" :D...asa ceva numai in clubul Golf auzi, bineinteles, tot cu argumente zero, doar ca asa zice el.Nici el bineinteles nu dadea 2 bani pe nimic in afara de opinia lui universal experta.Pina una alta nici nu am vazut nici un argument, din astea cu "stie eu mai bine" pot turna si eu rapid cateva pagini.In plus, publicatiile de specialitate ne plac cand ne arata ceea ce vrem, cand nu, nu mai sunt relevante.Faptul ca multe pun Focusul cel putin la egalitate cu Golf din toate punctele de vedere, ca nici o emisiune indiferent cum se numeste nu poate face o diferenta clara intre ele nu-i relevant, in schimb sunt forumisti care detin adevaruri universal valabile.Adica ideea ar fi "fraierilor, degeaba v-a placut ce ati cumparat...sau poate ati fost fortati, cumparati de Ford, corupti sa faceti reclama ieftina...degeaba masina e apreciata de specialisti...egal zero...tot teapa ati luat, va spun eu asta, eu am o opinie mai competenta decat a tuturor".

Edited by gege, 27 March 2008 - 12:32.


#61
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005

 Vlad_int1, on Mar 27 2008, 12:03, said:

Pai raspunsul tau, aproximativ la misto a venit in urma unui post de-al meu :)   :peacefingers: .

Nu chiar, avea bataie ceva mai lunga. Am impresia ca tu ai luat prea in serios un alt raspuns-satira al meu la o afirmatie a cuiva, cand m-ai intrebat sa justific, si de aici a pornit neintelegerea. Numai bine.

#62
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,045
  • Înscris: 02.07.2007
eh vlad, nu chiar: focus cu facelift o sa fie concurent cu golf 6 doar pt vreo 2 ani, ca apoi vine focus 3. Care si el probabil va fi concurent cu golf 6 vreo 4 ani, pana apare golf 7, si tot asa. De leon eu nu am auzit nimic cum ca ar lansa vreun facelift sau noua generatie. Am fost in showroom sa mai vad leonul o data acum 3 zile si nu mai stiam cum sa ies din masina mai repede. Plus ca avea carcasa de la volan desprinsa iar bara aia de plastic negru de sub stergatoare scotea un zgomot enorm la orice atingere cu mana. Iar aia e tapiterie pe leon? Ma refer la stylance..parca era carpa. M-a dezamagit crunt, parca ultima data cand l-am vazut nu am plecat cu un gust asa amar privind masina. Posibil si unde am vazut alte modele aparute in ultimul timp si m-am obisnuit cu o calitate mai mare.

Edited by Genesis, 27 March 2008 - 19:46.


#63
Ti-VCT

Ti-VCT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 24.04.2006
Solutia castigatoare e VW GOLF V (ca tot iese din fabricatie in curand) cu motorul 1.9 TDI PD. Motor modern, silentios care nu consuma deloc ulei. Pacat ca prostii astia de la VAG vor sa-l scoata din fabricatie si sa bage si ei varianta CR.
Sau nu... mai bine cu motorul 1.6 MPI care e ultimul racnet in materie de benzinare si care cu ai sai 105 CP si 148 NM spulbera la orice ora un diesel de 115 CP si 300 NM (cu overboost).

Si in nici un caz nu trebuie luat un focus II model 2008 care e plin de plastice de kkt...

#64
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
@Ti-VCT
Mestere, io zic sa nu mai pui asa mare pret pe botanica, fiindca are consecinte la mansarda :lol:
Oricum, incercai sa spui ceva? Ca eu n-am inteles exact...

#65
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 Michtaux, on Mar 27 2008, 21:39, said:

@Ti-VCT
De , ce pretentii sa ai de la unu care se prezinta pe un forum cu nume de motor.
@Turbo-VC : sa stii ca pentru tara asta jegoasa plina de praf si cu motorina cu cel mai ridicat continut de sulf din europa : TDI-PD cred ca e mai potrivit decat common-rail 3.
Plus d-asta faptul ca VW inca comercializeaza motoare mpi se dadoreaza faptului ca inca sunt cerute (din nou din cauza benzinei de proasta calitate) , desi s-au prezentat alternative pentru doritori: FSI , TFSI,TSI ultimul  fiind cel mai modern motor pe benzina existent .

Edited by Vlad_int1, 27 March 2008 - 22:20.


#66
alexshelby427

alexshelby427

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,198
  • Înscris: 30.05.2006
Ultimul din urma ?  :P

#67
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 MembruAnonimelby427, on Mar 27 2008, 22:13, said:

Ultimul din urma ?  :P
Gata :P ... obosit , d-abia am ajuns de la serviciu .

#68
Ti-VCT

Ti-VCT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 49
  • Înscris: 24.04.2006

 Vlad_int1, on Mar 27 2008, 21:56, said:

.....
@Turbo-VC : sa stii ca pentru tara asta jegoasa plina de praf si cu motorina cu cel mai ridicat continut de sulf din europa : TDI-PD cred ca e mai potrivit decat common-rail 3.
....

Pacat c-au scos SDI-urile. Racheta nu alta...  :thumbup:

#69
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 15.02.2008
a trecut un pic de cand nu am mai intrat aici si m-am speriat cand am vazut unde s-a ajuns! :lol: :lol: :lol:
- pe scurt, trebuie sa recunoastem toti ca ambele sunt masini bune, au plusuri si minusuri, sunt mai scumpe sau mai ieftine, etc etc etc!!!
- ambele insa sunt produse de colosi!
- sunt facute cu cap
- pana la urma, alegerea o va face el!
- si sa ii uram sa fie intr-un ceas bun si s-o stapaneasca cu placere!!! multi multi km fara incidente!

#70
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 Ti-VCT, on Mar 27 2008, 22:27, said:

Pacat c-au scos SDI-urile. Racheta nu alta...  :thumbup:
Mai Turbo-VC , tu serios ai o problema ; inteleg sa te iei de o firma auto care nu are spre vanzare decat niste motoare necompetitive , in rest avand in vedere ca este o gama destul de variata , totul este dictat de un principiu de baza al economiei de piata : "cerere si oferta".
Oricum daca ai ceva de spus ,spune si incearca sa fi coerent ca prin ironii din astea ieftine nu o sa ti se dea prea mare atentie.

Edited by Vlad_int1, 27 March 2008 - 22:33.


#71
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 15.02.2008
daca tot vorbim de motoare, apreciez foarte mult motorul de pe Honda civic type r!
- 2.0 vtec aspirat 200 cai
- si l-am vazut in actiune!!! e fantastic!!!

#72
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

 Ti-VCT, on Mar 27 2008, 22:27, said:

Pacat c-au scos SDI-urile. Racheta nu alta...  :thumbup:

pai nu le-au scos si stai linistit ca pt anumite cerinte de exploatare sunt cele mai bune.
LE: sa vezi fiabilitate la Fiat punto si Peugeot 206 cu diesel aspirat. cifre de genul 300.000 de km sau mai mult sunt destul de intalnite. cel putin un 206 masina de serviciu tine foarte bine la 300 si ceva de mii.

Edited by undercoverbrother, 27 March 2008 - 22:42.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate