Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Barkas
Last Updated: May 24 2017 18:10, Started by
glofiizz
, Mar 20 2008 22:55
·
0
#1
Posted 20 March 2008 - 22:55
heloo, heloo
fiti buni si spuneti de unde pot achizitiona un Barkas B1000 1970-1990? spor |
#2
Posted 21 March 2008 - 17:57
din ungaria .
nu mai gasesti bune. motoarele in 2 timpi se duc destul de repede. cred ca ajuta si marimea caroseriei. pe la noi majoritatea care mai merg au motor de dacie. mai mult sau mai putin omologat |
#3
Posted 21 March 2008 - 19:43
undercoverbrother, on Mar 21 2008, 17:57, said: din ungaria . nu mai gasesti bune. motoarele in 2 timpi se duc destul de repede. cred ca ajuta si marimea caroseriei. pe la noi majoritatea care mai merg au motor de dacie. mai mult sau mai putin omologat |
#4
Posted 23 March 2008 - 03:44
ehei, cati cauta t1 split-window. is scumpe si destul de darapanate. unul restaurat e scump rau tare.
t2 ai avea sansa sa gasesti dar tot asa, in stare destul de rea. t3 a devenit deja un clasic modern ca sa zic asa.sunt multe in stare buna. au inceput deja sa fie cautate si cred ca pretul daca nu este in crestere va fi cat de curand. mie imi plac alea cu faruri dreptunghiulare. |
#6
Posted 29 March 2008 - 11:48
glofiizz, on Mar 21 2008, 20:43, said: danke! da` mai caut...eventual un VW t1 sau t2 da` astea si mai greu de gasit... |
#7
Posted 29 March 2008 - 11:53
gandeste-te ca trebuie sa vina calare pe ea de acolo ca doar nu o aduce pe platforma. mi s-ar parea o mare aventura .
... la vreo un an dupa ce ajung cu ea |
#8
Posted 31 March 2008 - 21:28
undercoverbrother, on Mar 29 2008, 11:53, said: gandeste-te ca trebuie sa vina calare pe ea de acolo ca doar nu o aduce pe platforma. mi s-ar parea o mare aventura . ... la vreo un an dupa ce ajung cu ea P.S. pina in RO faci cam 35 ore cu pauze cu tot cu viteza asta Edited by gusteru, 31 March 2008 - 21:30. |
#9
Posted 18 May 2008 - 16:45
gusteru, on Mar 31 2008, 21:28, said: ai sa rizi, dar multe sint ca noi si merg de rup.aici o masina mai veche de 25 de ani nu mai e masina, e parte din familie si ca atare ingrijita. nu platesti taxe, asigurarea e in jur de 90€ pe an numai sa ai grija de fier. si in plus nu te injura nimeni ca mergi cu 80km/h.cel putin pe mine nu m-a injurat nimeni in ultimii 15 ani decit in RO. P.S. pina in RO faci cam 35 ore cu pauze cu tot cu viteza asta De acord cu tine, nu sunt de acord cu cei care rad de Barkas. Eu am unul de 10 ani si nu am bagat aproape nici un ban in el ca intretinere. Doar benzina cu ulei, si merge saracul asa cum spui cu 80 de km pe ora, constant si nu m-a lasat niciodata in drum. Am batut cu el toata tara, am trecut prin vaduri si am urcat pe drumuri de munte acolo unde nu reuseau decat tractoarele. Am carat nisip, piatra, ciment, lemne, si alte materiale, de am facut doua case, si-a scos banii saracul de zeci de ori. Acum face parte din "familie" si nu ma indur sa-l dau. Daca ar fi si la noi ateliere unde sa-i schimb motorul cu unul de Golf, as face asta imediat, si l-as pastra si l-as face frumos asa cum sunt multe care circula in Franta sau Germania.....dar traim in Romania si ma astept oricand sa dea o lege sa nu mai pot circula cu el. Raman un fan al Barkas-ului, chiar daca unii spun ca arata ca un frigider Fram mai mare ! Al meu arata asa >>> [ http://i47.servimg.com/u/f47/11/57/08/87/imgp3110.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] dar as vrea sa pot sa-l fac sa arate ca cele care circula si acum in vest >>> asa>>> [ http://i47.servimg.com/u/f47/11/57/08/87/barkas10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau asa >>> [ http://i47.servimg.com/u/f47/11/57/08/87/b113_110.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sauasa >>> [ http://i47.servimg.com/u/f47/11/57/08/87/800px-10.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sau asa>>> [ http://i47.servimg.com/u/f47/11/57/08/87/800px-11.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#10
Posted 26 May 2008 - 14:46
@remier: O intrebare. Stiu ce inseamna matoarele in 2 timpi, au nevoie de piese f. bine fabricate sa tina mult. Deci: Cam la cat timp trebuie crapat motorul, schimbat segmenti si altele de genul asta?
|
|
#11
Posted 15 June 2008 - 08:04
Solvogn, on May 26 2008, 15:46, said: @remier: O intrebare. Stiu ce inseamna matoarele in 2 timpi, au nevoie de piese f. bine fabricate sa tina mult. Deci: Cam la cat timp trebuie crapat motorul, schimbat segmenti si altele de genul asta? Sa nu uitam ca totusi e masina nemteasca, si asa cum a fost gandita e ideala in orice situatie. Eu il am de 10 ani si l-am pastrat asa cum a fost conceput. Inca nu a fost necesar sa-i schimb nimic la motor. Pentru Andrei >>> Quote Salut, Am vazut ca ai un Barkas de care esti multumit. Eu am avut mare ghinion am nimerit unul cu probleme. De unde esti? Eu sunt din Bucuresti dar masina am luat-o din jud. Galati, la nord de Tecuci. A mea e varianta autoturism cu 8 locuri, a ta de care e? Andrei Eu locuiesc tot in Bucuresti, al meu Barkas e cu 5 locuri in acte, dar in spate am mai pus doua banci laterale unde mai pot transporta la nevoie 4+4. Intre aceste banci am montat un "pod" astfel ca dedesupt pot pune bagaje, iar deasupra se poate dormi foarte bine in concedii. E un mare avantaj fata de un cort daca merg la munte si ploua, iar in privinta sigurantei nu mai spun. Am stat de multe ori in zone salbatice la munte unde ne-au vizitat ursii sau alte animale ale padurii. E o masina utila in orice situatie, am carat cu ea piatra, grinzi si alte materiale urcand pante pe unde doar tractoarele puteau ajunge, am trecut prin vaduri si ape fara probleme. Nu m-a lasat niciodata in drum, iar ca intretinere nu e pretentioasa deloc, doar benzina si ulei, 2 cabluri de ambreiaj si un disc, rulmentii la o roata, si cateva reglaje la platine in 10 ani de cand o am. Acum o folosesc mai rar, m-am gandit la un moment dat sa-l vand pentru ca mai am doua masini, dar nici chiar la pret de tico nu-mi vine sa-l dau, asa ca il pastrez in continuare, pana va aparea o oferta decenta. |
#12
Posted 16 June 2008 - 11:28
glofiizz, on Mar 20 2008, 23:55, said: heloo, heloo fiti buni si spuneti de unde pot achizitiona un Barkas B1000 1970-1990? spor de la mine daca te intereseaza mail [email protected] pe aici am postat si ceva despre el si e si o poza de anul trecut prin Cheile aBicazului |
#13
Posted 31 May 2009 - 18:53
remier, on 16th June 2008, 12:28, said: de la mine daca te intereseaza mail [email protected] pe aici am postat si ceva despre el si e si o poza de anul trecut prin Cheile aBicazului A fost si s-a vandut, deci nu mai e de actualitate mesajul de mai sus ! |
#14
Posted 24 May 2017 - 18:10
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3WW_OO01kAg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users