Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tzeapa la cumparare SH
Last Updated: Mar 07 2008 20:00, Started by
ion_toader
, Feb 18 2008 14:02
·
0
#19
Posted 07 March 2008 - 00:28
Sa vada sotiile si prietenii ce tari sint ei, ce smecheri, au luat masina ieftina si km putini.
Daca vrei sa-i arati ca masina are dati inapoi vreo 200.000 ar fi in stare sa-ti dea in cap. Acum citeva zile am vorbit cu cineva care venise sa schimbe filtrul de motorina la un Golf 4 TDI 101 Cp. Masina era cu nr de Germania si avea peste 180.000 km, nu stiu sigur, undeva la 184.000 km. Am studiat masina si pot sa spun ca masina nu arata de acei km, mai degraba undeva la sub 100.000 km. Totul era perfect functionabil, motorul curat, bord impecabil, scaunele ca noi, rezerva neatinsa, portbagajul nou, discuri frine aproape noi... Omul a fost de doua ori in Germania, pt ca nu gasise ce vroia, erau si cu km putini, dar jalnice, semn ca ori au fost folosite de ciobani, ori aveau km dati inapoi. |
#20
Posted 07 March 2008 - 09:44
saptamana trecuta mi-a zis un prieten ca si-a luat un "tester" pentru Opel, o chestie mica care se cupleaza la masina
o foarte interesanta optiune este cea de modificare a kilometrilor, pur si simplu el iti afiseaza valoare existenta si tu o introduci pe cea dorita in 5 secunde e gata, iti faci masina de 6 ani cu 0 km nu ma asteptam sa fie asa usor... |
#21
Posted 07 March 2008 - 11:29
O masina cu extrem de multi kilometri in putini ani inseamna masina alergata la drum lung. Iar masina alergata la drum lung inseamna masina cu uzura mica.
Una e sa faci 70.000 de kilometri in 3 ani si alta e sa faci 200.000 de kilometri tot in doi ani. Poate ca uzura va fi egala. Ala cu 70.000 km a pornit masina de mult mai multe ori decat ala cu 200k, a mers bara la bara, a avut un procent de functionare in afara temperaturii de lucru mult mai mare decat ala cu foarte multi kilometri (motoru nu se incalzeste la temperatura de lucru in 2-3 kilometri). Deci priveste si jumatatea plina a paharului. |
#22
Posted 07 March 2008 - 16:19
jericho, on Mar 6 2008, 19:26, said: poate-mi spui si mie un neamt care cumpara masina noua si nu-i face reviziile unde trebuie, si-si asuma riscurile, doar ca sa traga teapa la revanzare... Nu vreau sa dau nume pt ca nici nu pot. D eunde sa zic eu nume de neamt???? EU pot sa-ti dau exemple de masini care nu pot avea kilometrii aia la acel pret... Nu se explica avalansa de masini cu km putini si care s evand dupa 8 luni la juma de pret, ca neaccidentate. Si chiar dac asunt cu accident, usor, ceva acolo, nu e mare scofala...kilometrii multi sunt problema. La concurenta care e acolo, cei cu km putini scapa imediat de masini. Cei cu 200000km in 18 luni nu o mai vand nici la ...Sf Asteapta... Sa nu ziceti ca nu sunt f multe masini cu numarul asta de km in maximum 2 ani ca sar in sus! Parerea mea.... |
#23
Posted 07 March 2008 - 18:49
ceea ce spui tu e adevarat... dar de la asta si pana a spune ca nemtii nu-si fac reviziile din garantie la service-uri autorizate pt a trage teapa la revanzare, e cale lunga...
|
#24
Posted 07 March 2008 - 20:00
jericho, on Mar 7 2008, 18:49, said: ceea ce spui tu e adevarat... dar de la asta si pana a spune ca nemtii nu-si fac reviziile din garantie la service-uri autorizate pt a trage teapa la revanzare, e cale lunga... Normal ca majoritatea fac reviziile la Service dar sunt si persoane "bine intentionate" care nu aglomereaza service-urile...ca si acolo e cu programare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users