Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Angajatii Vodafone sunt cei mai buni - *222
Last Updated: Nov 12 2009 10:01, Started by
compaqmas
, Jan 23 2008 16:30
·
0
#1
Posted 23 January 2008 - 16:30
In urma cu doua zile am sunat la *222. Mi-a raspuns un operator care s-a prezentat foarte frumos si foarte calm.
I-am spus ca doresc o oferta pentru fiecare numar in parte (am 2 numere) si in plus ca vreau si doua telefoane noi. Eram deja la reprezentanta Dealu Mare din Ploiesti...foarte aglomerata. Mi s-au facut oferte pentru fiecare numar in parte, iar ca solutie, pentru a putea sa iau si telefoanele tot atunci, mi-a atasat ofertele pe fiecare numar. Problema era ca nu avea la acea reprezentanta Nokia E50. Consultantul a dat dovada de disponibilitate si a cautat la celelalte reprezentante din Ploiesti acel telefon. L-a gasit la reprezentanta din Mall-ul nou. Am mers acolo, mi s-au dat ofertele , le-am semnat, iar cand am vrut sa-mi iau telefoanele, spre surprinderea mea, erau deja rezervate pe numele meu. Am fost foarte incantat si mandru ca sunt client Vodafone. Multumesc acelui consultant , careia imi pare foarte rau ca i-am uitat numele, si mi-am spus ca nu o sa plec niciodata de la Vodafone. Bravo Vodafone! Bravo angajatilor de la *222 |
#2
Posted 23 January 2008 - 16:37
compaqmas, on Jan 23 2008, 16:30, said: In urma cu doua zile am sunat la *222. Mi-a raspuns un operator care s-a prezentat foarte frumos si foarte calm. I-am spus ca doresc o oferta pentru fiecare numar in parte (am 2 numere) si in plus ca vreau si doua telefoane noi. Eram deja la reprezentanta Dealu Mare din Ploiesti...foarte aglomerata. Mi s-au facut oferte pentru fiecare numar in parte, iar ca solutie, pentru a putea sa iau si telefoanele tot atunci, mi-a atasat ofertele pe fiecare numar. Problema era ca nu avea la acea reprezentanta Nokia E50. Consultantul a dat dovada de disponibilitate si a cautat la celelalte reprezentante din Ploiesti acel telefon. L-a gasit la reprezentanta din Mall-ul nou. Am mers acolo, mi s-au dat ofertele , le-am semnat, iar cand am vrut sa-mi iau telefoanele, spre surprinderea mea, erau deja rezervate pe numele meu. Am fost foarte incantat si mandru ca sunt client Vodafone. Multumesc acelui consultant , careia imi pare foarte rau ca i-am uitat numele, si mi-am spus ca nu o sa plec niciodata de la Vodafone. Bravo Vodafone! Bravo angajatilor de la *222 Sunt foarte amabili si corecti. |
#3
Posted 23 January 2008 - 16:50
Mie imi suna a reclama. Oricum cum nimeresti omu, altii sunt niste magari.
|
#6
Posted 23 January 2008 - 17:06
E profesionist doar pentru ca vorbeste frumos cu tine ?
Asta cred ca e un centralist nou care vrea sa faca impresie indirect... |
#7
Posted 23 January 2008 - 17:19
@compaqmas :
Ti-ai facut cont pe Softpedia cu o ora in urma doar ca sa ne spui ce amabili sunt cei despre care spui tu ?!? Asta inseamna ca te-au impresionat pana la lacrimi cu amabilitatea lor!!! Nu ti-au chemat si un taxi care sa te duca acasa ??? Nu ti-au prezentat si scuze ca au fost nevoiti sa te plimbe pe drumuri ??? Nu pot sa am o parere foarte transanta despre Vodafone (in sensul ca sunt "cei mai frumosi" sau "cei mai urati"), asa ca prefer sa ma abtin in a-mi da cu parerea. Dar primul tau post pute de la o posta !!! A ce pute ? A reclama ! Edited by Black Daniel, 23 January 2008 - 17:31. |
#8
Posted 23 January 2008 - 17:20
In Ploiesti parca e centru de relatii cu clientii Vodafone? ...stranie coincidenta
|
#9
Posted 23 January 2008 - 21:35
O fi reclama dar asta nu inseamna ca nu e adevarat. Am vrut odata sa revin asupra unei decizii de schimbare de abonament facuta cu cateva ore inainte. Mi-a raspuns o domnisoara care a verificat daca a fost inregistrata cererea, a notat sa se anuleze si s-a rezolvat totul foarte usor. De notat ca treceam de la un abonament in dolari pe unul in euro si pierdeam si anumite oferte iar asta se poate considera ca e in avantajul lor.
Nota 9.5/10 la serviciul *222 Asta nu inseamna ca dau 9.5 si la serviciul Vodafone in general, mai degraba 5/10 Edited by Blackhawk, 23 January 2008 - 21:37. |
#12
Posted 24 January 2008 - 09:01
apropo de angajatii vodafone... sa vedeti...
sambata merg la magazinul de pe Vasile Milea sa-mi iau un Nokia 2630 pe puncte fara prelungire de contract acasa imi facusem calculul: Pret in puncte de loialitate: 7900; si eu aveam putin peste 7700 iau bon de ordine si ajung la o domnisoara. ii spun ca am aproximativ 7700 de puncte si vreau nu nokia 2630... si ea imi raspunde ceva de genul: "adica sa va scad din pretul la la liber 77 euro". se uita pe lista de preturi si-mi avanseaza pretul de 94 euro... o contrazic... ma pune sa astept... (cred ca vorbea pe messenger asa de tare batea in tastatura). o intreb daca este in regula... ea zice: "nu"... mai astept... apoi imi zice: "merg sa iau telefonul" |
#13
Posted 24 January 2008 - 09:06
Si oricum cei de la *222 nu sunt angajati Vodafone,sunt outsourced,adica ei lucreaza ptr o alta firma care are contract cu Voda.
|
#14
Posted 24 January 2008 - 09:41
GaiusBaltar, on Jan 24 2008, 09:06, said: Si oricum cei de la *222 nu sunt angajati Vodafone,sunt outsourced,adica ei lucreaza ptr o alta firma care are contract cu Voda. dar pentru cine lucreaza, daca nu pt vodafone?...cum sa lucreze pt o alta firma??...care are contract cu vodafone sau cum zici tu pe acolo??... |
#15
Posted 24 January 2008 - 09:46
|
#16
Posted 24 January 2008 - 11:52
Acum dau si eu, subiectiv, cu parerea despre oamenii din spatele *222.Sunt multi oameni buni dar sunt si unii, mai putin capabili ca sa zic asa. Modul in care te trateaza consultantul de la *222 depinde si cum vorbesti, deoarece in momentul in care cineva incepe cu "shefule, am o problema" sau "fratzica, vreau sa inchid cartela unui fraier"...amabilitatea tinde sa dispara.
Daca esti un om cu bun simt si accepti si alte pareri decat ale tale, poti purta o discutie civilizata. Mare parte din cei de la *222 sunt studenti, asa ca puneti-va si voi in locul lor la reclamatii, injuraturi si la expresiile de genul "bai putza, eu iti platesc tie salariul"... |
#17
Posted 24 January 2008 - 14:11
Makavelli, on Jan 24 2008, 11:52, said: Acum dau si eu, subiectiv, cu parerea despre oamenii din spatele *222.Sunt multi oameni buni dar sunt si unii, mai putin capabili ca sa zic asa. Modul in care te trateaza consultantul de la *222 depinde si cum vorbesti, deoarece in momentul in care cineva incepe cu "shefule, am o problema" sau "fratzica, vreau sa inchid cartela unui fraier"...amabilitatea tinde sa dispara. Daca esti un om cu bun simt si accepti si alte pareri decat ale tale, poti purta o discutie civilizata. Mare parte din cei de la *222 sunt studenti, asa ca puneti-va si voi in locul lor la reclamatii, injuraturi si la expresiile de genul "bai putza, eu iti platesc tie salariul"... nu cred ca sunt multi care sa foloseasca limbajul de genul asta, dar intr-adevar mi se pare tras de par rau de tot. asta e tot ce vrei sa spui? ca cel de la *222 sunt profi? nu sunt nici mai mult, nici mai putin decat ar trebui sa fie. am sunat eu odata ptr a ma interesa care e tariful ptr apel intl in egipt, si mi-a zis ccr-ul ca e 55centi(in $ pe atunci), dar foarte dragut si amabil de altfel. stau, fac niste calcule, si ma gandesc ca e foarte ieftin si convenabil. cand ajung acasa, ma uit pe net- tarif de 80c/min. dar ghici ptr ce era tariful de 55c? ptr europa. ptr omuletul meu, egiptul se incadra la europa, nu la restul lumii. |
#18
Posted 27 January 2008 - 23:14
GaiusBaltar, on Jan 24 2008, 09:06, said: Si oricum cei de la *222 nu sunt angajati Vodafone,sunt outsourced,adica ei lucreaza ptr o alta firma care are contract cu Voda. Intr-adevar ai dreptate...m-am interesat si asa este insa numai cei din Brasov sunt angajati la o firma care lucreaza pentru Vodafone...insa cei din Ploiesti sunt absolut toti cei de la *222 angajati Vodafone |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users