Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
fiat albeea 1.2 80cp -190km/h
Last Updated: Mar 18 2008 13:20, Started by
patzo
, Jan 06 2008 14:16
·
0
#37
Posted 31 January 2008 - 10:11
eram curios si eu de o chestie si am calculat ca intr-o vale de 3 grade la 190 kmph si 1000kg, greutatea masinii "produce" 30cp. fara frecari. pastrandu-se neschimbate unghiul si greutatea, puterea variaza direct proportional cu viteaza. deci se poate calcula cat inseamna 100 kmph sau 150.
Edited by undercoverbrother, 31 January 2008 - 10:11. |
#38
Posted 09 February 2008 - 08:34
undercoverbrother, on Jan 31 2008, 09:39, said: aerodinamica unei motociclete este putin mai buna decat a unei parasute si nu are nici o relevanta aici. cum am mai spus, daca batea vantul din spate cu 50 km/h, frecarea cu aerul pe care masina trebuia sa o invinga la 190 era similara daca nu cu cea de la 140 macar cu cea de la 150 kmph. in lipsa frecarii cu aerul dar nu si a cele mecanice am aratat mai sus ce se intampla - cu 0,2 cp duci 80-90KG la 260Kmph. frecarile mecanice nu cresc asa de mult de la 160 la 190kmph. treapta a 5-a este lunga deci aia turatie pentru 190. nu comparam moto cu auto ci dadeam un exemplu usor de "verificat" - diferenta intre moto 600 si moto 1000. ambele ajung la 200 instant, la 250 foarte usor.la 300..doar miar' ul si nici ala instant. poate gresesc, nu mai tin minte relatia, dar parca era ceva cu rezistenta la intaintare creste cu patratul vitezei. Eu am spus ca masina manelistilor alora are ceva la bord ca nu este normal sa faca asa si sa stii ca am "baga" ceva cu albeea. este o masina de mare exceptie pentru romania si o masina de familie foarte ok dar nu este deloc o masina " De viteza" motorasele alea ( 1.2 si 1.4 ) sunt motorase de "varsta a 3" -a + forma + garda la sol..duc la o masina destulde putin aerodimica de ex, incarcata cu bagaje+ remorca + moto ( cam 240 tot ce era " in spate" ) nu trece de 135 - 140 si asta la vreo 13 l consumul si nu , n o spun din invidie, n-as da albeea pe nimic, in romania - sau sa nu mint, as da - o pe o panda 4 x 4. toate poezia asta in contextul sosea dreapta, fara pante si fara " vant " din parti |
#39
Posted 09 February 2008 - 11:08
iar eu am scris ca daca este putina vale sau/si vant se poate ajunge lejer la viteza aia. si nu neaparat cu albea. cu orice masina similara.
asta cu conditia sa aiba o treapta a 5-a lunga. sincer, nu am vazut clipul si nici nu sunt curios, dupa vorbele de bine la adresa protagonistilor |
#41
Posted 12 February 2008 - 19:56
pt baiatu ala care a zis ca a vazut loganuri cu 210 ca nu se poate...friend sunt si motoare de 1.6 16v 105 cp...se duc;) stai calm ca se duc(sunt de acord cu eroarea care o are orice masina dar se duc pt ca loganu meu 15.dci 70 cp se duce 175 pe ceas si mentionez ca dieselurile au kilometraj electronic)
|
#42
Posted 17 March 2008 - 18:21
Multi vor fi de acord cu mine cand spun ca viteza maxima absoluta a unui automobil este de obicei data de turatia maxima a motorului(turatia la care calculatorul de injectie intrerupe alimentarea cu comb.)Aceasta viteza e mult mai mare de viteza maxima constructiva dar nu poate fi atinsa decat in conditii de panta,vant din spate etc.Problema e ca in astfel de cazuri erorile instrumentelor de bord cresc foarte mult deci 190,210 sunt valori fictive.Asta se poate verifica numai daca te prinde radarul .
Si inca ceva: doar asa te poti trezi cu masina rupta in doua (la propriu) cu sarit motorul la 100m de caroserie. Edited by sorin_gss, 17 March 2008 - 18:32. |
#43
Posted 17 March 2008 - 18:54
Ceva spui tu, dar nu intru-totul adevarat.
Eventual discutam de turatia de putere maxima (dupa care nu se mai intampla nimic in ultima treapta, nici macar la vale!) si mai multe chestii. Eroarea kilometrajului creste proportional cu viteza. |
#44
Posted 17 March 2008 - 19:06
ca a ajuns la 190 km/h se prea poate ca era drumu un pic in vale sau ca avea vant puternis din spate sau era un pic modificat pe la motor...oricum nu e 190 real sunt doar vreo 175-180 km/h reali asta e clar....oricum mare dobitoc ramane daca ca se joaca asa cu viata lui si a altora, sa i dai 190 cu o masina ca aia si mai ales pe noapte cine stie pe ce drum mi se pare cea mai mare inconstienta din partea unui sofer tot asa tinere sofer si poate aud de tine la stiriile de la ora 5 )
|
#45
Posted 18 March 2008 - 11:34
Octavian___28, on Mar 17 2008, 18:54, said: Ceva spui tu, dar nu intru-totul adevarat. Eventual discutam de turatia de putere maxima (dupa care nu se mai intampla nimic in ultima treapta, nici macar la vale!) si mai multe chestii. Eroarea kilometrajului creste proportional cu viteza. Attached Files |
#46
Posted 18 March 2008 - 13:20
zona rosie sa stii ca nu incepe de la puterea maxima. cel putin nu la benzinare aspirate. diagrama aia pe care ai pus-o ti acolo e de turbo (diesel). la astea nu am fost curios.
e adevarat ca in ultima treapta, pe o cutie normala nu ai cum sa treci de puterea maxima prin propriile forte sa zic asa. la vale +vant e posibil totusi asa e gandit raportul in cutie dar la o cutie facuta pt acceleratie e posibil sa poti trece de puterea maxima in ultima treapta. nu e cazul aici |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users