Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Un avion a lovit o masina pe pista Otopeni
Last Updated: Apr 29 2016 04:31, Started by
H725
, Dec 30 2007 13:02
·
0
#145
Posted 09 January 2008 - 12:03
devs.java, on Jan 8 2008, 18:07, said: Si acum stii ca au sarit oamenii pe geam? Ca eu nu cred ca tu reusesti sa iesi pe vreun hublou (asa se cheama) la nici un avion modern. Odata ca nu incapi si odata pentru ca nu vei reusi sa-l spargi. Dar asa e cu mitologia populara. "Geamul" ala, e iesirea de urgenta de deasupra aripilor, la mijlocul fuselajului. E ca o usa normala, doar ca incepe ceva mai sus, din cauza aripilor. Adica trebuie sa ridici picioarele ca si cum ai sari parleazul. Dar e o usa. Nu "geam"... Daca ai stat vreodata in dreptul acelui "geam" in avion, ti s-ar fi explicat cum e cu acea iesire de urgenta... La fel de ironica e si faza cu Iovan, nu el a condus aeronava a doua oara, au fost intr-adevar 2 comandanti f buni de la Tarom, dar nu Iovan... |
#146
Posted 09 January 2008 - 12:34
Pana la urma cine e vinovat, cine plateste? Cine e dat afara?
devs.java mege cu un avion potential (masina lui poate face liniute cu orice avion care ruleaza la sol) si ma asteptam sa faca comentarii la posibilitatea evitarii in caz ca era observat obstacolul, etc. Plus ca are si niste cursuri de specialitate facute pe la o anumita mare firma constructoare de automobile...desigur, nu e acelasi lucru sa eviti cu o masina sau cu un avion... Si da, el nu ar putea iesi nici pe 3 hublouri din alea mici alaturate. Ca si mine dealtfel! Eu am iesit surprinzator de bine pe un hublou de elicopter dar era maricel...cam cat 4-5 de avion. Edited by sanddy1964, 09 January 2008 - 12:40. |
#147
Posted 09 January 2008 - 13:58
eu am avut o experienta neplacuta cu un hublou odata... nu era bine inchis, si m-a tras curentul. de atunci, verific mereu sa fie inchise bine. Chiar daca e clad, si ma roaga lumea sa le deschid putin geamul, nu o fac
|
#148
Posted 24 April 2008 - 18:10
Accidentul recent :
au si pilotii, aici,..nitica vina... Iar Turnul de Control nu trebuia sa autorizeze aterizarea, ...trebuia sa-i mai tina in aer, pe furtuna aia...si daca tot au aterizat cu bine, sa le fi reamintitr ca nu tre sa ruleze cu viteze luminice pe pista de taxi.Plus ca si pilotii...la ce dreaq s-or fi grabit... Si aia car ecer daune,..in loc sa-i multumeasca lui D-zeu,..cer daune... Edited by sanddy1964, 24 April 2008 - 18:13. |
#149
Posted 18 September 2009 - 19:50
December, on 31st December 2007, 12:13, said: Alex da-mi voie sa te contrazic.Teoretic toate masinile care efectueaza lucrari de intretinere pe aeroport sunt echipate cu sisteme gps si sunt monitorizate de turnul de control. Aseara chiar a fost intrebat purtatorul de cuvant al aeroportului de acest lucru dar raspunsul a fost unul destul de ciudat: "...nu stiu daca acea masina avea sistem de monitorizare..." |
#150
Posted 18 September 2009 - 20:00
frotcom, ce m-ai speriat, am zis ca iar se facu o boacana pe Otopeni. Postul la care ai raspuns implineste in curand 2 ani.
|
#151
Posted 19 September 2009 - 15:41
#153
Posted 29 April 2016 - 04:31
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users