Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ford bdt virtutii
Last Updated: Feb 25 2008 08:48, Started by
meltor
, Dec 31 2007 00:27
·
0
#1
Posted 31 December 2007 - 00:27
Salut
Tocmai mi-am ridicat noul meu focus de la bdt si as vrea sa stiu pataniile voastre la ei in service, sa stiu la ce sa ma astep, la ce sa fiu atent cand ma duc etc. Daca aveti si preturi as fi foarte recunoscator (revizii, montat alarma etc) Multumesc PS: in coltul turnatorului pt ca astept mai mult idei de genul "ai grija sa" sau "ai grija sa nu", partile proaste adica. |
#2
Posted 12 January 2008 - 20:20
"ai grija sa nu" ne spui ce motorizare e, ca sa nu-ti putem spune nimic legat de preturi.
in afara de asta, eu am fost multumit de serviciile celor de la BDT. mai incurca uneori actele, mai trebuie sa astepti uneori(desi ai facut programare), dar fac treaba bunicica. apropo, nu esti obligat sa te duci la ei. poti face revizii si reparatii la orice service autorizat Ford (in bucuresti sunt mai multe: romcar, colina, csd) |
#3
Posted 13 January 2008 - 22:08
#4
Posted 19 February 2008 - 22:39
1.6 100 cp benzina.
_Smiley_, on Jan 12 2008, 20:20, said: "ai grija sa nu" ne spui ce motorizare e, ca sa nu-ti putem spune nimic legat de preturi. in afara de asta, eu am fost multumit de serviciile celor de la BDT. mai incurca uneori actele, mai trebuie sa astepti uneori(desi ai facut programare), dar fac treaba bunicica. apropo, nu esti obligat sa te duci la ei. poti face revizii si reparatii la orice service autorizat Ford (in bucuresti sunt mai multe: romcar, colina, csd) |
#6
Posted 24 February 2008 - 21:42
bun,
pe mine nu ma interesa neaparat un pret al reviziilor, ci mai degraba sugestii sau impresii despre cei de la bdt vest ca service. nu e nimic, am aflat eu pe pielea mea cum sunt. Iata impresiile mele, la vizita de 2500km: am sunat cand aveam cam 2400 de km sa fac programarea in service, in ideea ca intre timp ii fac pe ceilalti. am luat nr de tel de pe situl bdt si am sunat. mi-a raspuns o tanti si i-am spus despre ce e vorba si mi-a facut legatura la service. dupa vre-o 3 minute de asteptare a ridicat aceeasi tanti receptorul si mi-a spus sec, chiar un pic tipat: nu raspunde nimeni, reveniti ZDRANG!. Ok. Nici o problema. Am fost a doua zi acolo personal, in ideea ca au si ei un front desk unde se pot face programarile si o sa fie ok. Surpriza. La ei ideea de front desk este chiar un sir de 4 birouri; pe toate scrie acelasi lucru: numele persoanei de pe scaun si "receptioner service", toti tinichigerie + mecanica. vizavi de aceste birouri sunt 4 scaune, pentru asteptare. nu stii niciodata care e ultimul om la coada sau care este biroul care trebuie sa astepti sa se elibereze. ca orice om cu bun simt, am asteptat pana s-a eliberat un birou, am intrebat oamenii de pe scaune daca urmeaza, si m-am asezat pe scaunul liber din fata unuia pe biroul caruia scria, inevitabil, receptie service. I-am spus ca vreau sa fac o programare. Mi-a spus "aaa.pentru asta vorbiti cu colega mea de la primul birou". ajung in final la biroul respectiv, pe care evident, scria "receptie service" si fac programarea pentru vineri la ora 9. Plec linistit, in ideea ca vin vineri si va fi totul ok. Pana aici, va rog sa remarcati lipsa de organizare si halul in care sunt tratati clientii. O singura persoana face programarile, e de inteles. dar daca tot nu face DECAT asta, nu poate sa scrie pe eticheta respectiva altceva decat unanimul "receptie service"? Ziua programarii. Vineri ora 9. Intru pe usa bdt. Iarasi, confuz, nu stiu ce sa fac. pe scaunele "de asteptare" sunt oameni, unele birouri sunt libere. Ma duc la unul din birourile libere si spun: am si eu o programare pentru vizita de 2500km. Asta dupa ce bine inteles ii intreb pe cei de pe scaune daca stau la rand. Raspunsul: "aaa, la biroul acela". Ajung la biroul "acela", pe care scria, dupa cum probabil intuiti, "receptie service" si spun iarasi poezia mea. Mi se receptioneaza masina, spun ce probleme are (printre care un zgomot in bord la accelerare pe la 60 km/h si scartait la destinderea arcurilor sau amortizoareleor pe fata - ambele necesitau proba de drum). Mi se retin cheile si talonul si mi se spune sa astept. Aveam si varianta de a pleca si sa ma sune ei cand terminau, dar voiam sa vad cum decurg lucrurile si voiam sa fiu acolo la proba de drum. Asa ca am ramas. Era ora 9.20. La ora 10.55 m-am dus sa ii intreb cand imi intra si mie masina pe rampa. Mi s-a aratat un afis lipit pe automatul de cafea, pe care scria : "Ora programarii nu reprezinta ora efectiva de intrare a masinii in service". CUUUM?? Pai si atunci de ce se mai fac programari? care este definitia cuvantului "programare" in acest context? cum adica avem programare dar nu are nici o importanta? Trecem si peste asta. La 11.10 intra in sfarsit masina mea. Este luata din parcare de mecanicul imbracat in salopeta murdara (normal, ca mecanicii lucreaza pe sub masini, nu la birou) FARA SA MI SE PUNA FOLII DE PROTECTIE pe scaune si volan. INADMISIBIL. am luat masina plina de praf si alte particule transferate de pe mainile si salopeta mecanicului. mi se pare gretos si de neacceptat. ma uit cu scarba la masina in timpul "controlului". este ridicata pe rampa, mecanicul invarte de fiecare roata si gata. o coboara. asta a fost tot testul. a, a mai verificat si luminile. si gata. asta a fost tot testul. ATAT. Se pregatea sa coboare masina, cand m-am dus la receptionerul cu care vorbisem cu cateva ore mai devreme si i-am amintit de problemele semnalate. s-a dus in cabina langa mecanic si acesta a oprit masina la 50-60 cm fata de sol. s-a urcat el la volan si receptionerul service in dreapta (fara folii de protectie) si am auzit un zgomot puternic. mecanicul ambala masina suspendata pe rampa, pentru a ajunge la 60 de km/h, pentru ca nu avea timp de probe de drum. apa curgea suvoaie suvoaie din teava de esapament...zgomotul era infernal, si mecanicul radea. satisfacut. dupa o ambalare excesiva de circa 1 minut, s-a dat jos zambind triumfator. s-a intors receptionerul si mi-a spus ca nu se confirma zgomotele, iar cele de la amortizoare sunt normale, pentru ca masina are mult plastic in ea. "La cat plastic are in ea, ce va asteptati?". Nu, spun. Zgomotul de la amortizoare e metalic, si se manifesta exact la destindere, cand trec peste denivelari sau cobor borduri. Mi-a facut programare vinerea viitoare, pentru o proba de drum. Mie toata experienta mi-a lasat un gust foarte amar. Astfel de impresii va ceruserem, si nu au nici o legatura cu motorizarea sau varianta de echipare. hai pa _Smiley_, on Feb 21 2008, 15:49, said: la benzina revizia e in jur de 500 ron. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users