Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
EuroGSM - atentie la service-ul lor de cacao
Last Updated: Jan 08 2006 01:28, Started by
cionel
, Aug 04 2004 15:27
·
0
#1
Posted 04 August 2004 - 15:27
Va salut !
Am facut o sesizare la Protectia Consumatorului prin email, m-au contactat si se va demara o ancheta. Va voi tine si pe voi la curent cu rezultatele. Iata mai jos sesizarea: " SESIZARE - reparatie telefon mobil in service-ul EuroGSM CLUJ Buna ziua! Problema pe care doresc sa o sesizez este urmatoarea: Detin un telefon mobil marca nokia 2300 cumparat dela firma EuroGSM la care am constatat aparitia in garantie a 2 defecte: - telefonul nu avea semnal, nu emitea - nu functiona tasta numarul 6 M-am prezentat la service-ul EuroGSM Cluj solicitand reparatia telefonului in garantie. La constatatarea defectului s-a descoperit urma unei lovituri pe carcasa jos si in temeiul articolului 3 alineatul 5 din conditiile de acordare a garantiei s-a anulat garantia. Nu am contestat acest lucru si am solicitat efectuarea reparatiei contra cost, renuntand de bunavoie la garantie. Am platit costul reparatiei (400.000 lei) dar la ridicarea telefonului am costatat urmatoarele nereguli: - inlocurirea unor subansamble cu altele de la alte marci de telefoane (ecranul si tastele nu erau cele dela marca de telefon in discutie ci era un ecran verde si taste neiluminate de la un alt model, originalul avand ecranul alb si tastele iluminate) - nu mi s-au inmanat componentele defecte, asa cum precizeaza regulamentul afisat in service Dupa trei zile de functionare unul dintre defecte a reaparut, exact la fel (lipsa semnal, telefonul nu emite). M-am prezentat din nou la service pt a cere depanarea, cunoscand fiind faptul ca orice service acorda garantie prin lege pe o lucrare efectuata contra cost. Am reclamat de asemenea si faptele prezentate mai sus legate de subansamblul dela alt telefon si am solicitat remedierea lor, vanzatorul nostandu-si pe un post-it atasat telefonului aceste probleme. Dupa prelungiri si insistente (in total 20 de zile) mi s-a returnat telefonul defect si cu motivatia ca nu se poate repara, reaparand in schimb subansamblele originale ,inclusiv primul defect legat de tasta 6 ,practic au pus inapoi piesele vechi originale refacand starea initiala a telfonuli defect. Am solicitat fie reparatia fie returnarea sumei de 400.000 lei (minus eventuala constatare) dat fiind faptul ca eu ma regasesc acum cu telefonul in starea intiala, cu ambele defecte initiale, desi am platit 400.000 lei. Vanzatorul mi-a raspuns dispretuitor ca nu se acorda garantie pe reparatii contra cost cand s-a anulat initial garantia iar banii platiti nu se pot returna. Eu consider ca pe o reparatie contra cost lege acorda intodeauna acea garantie de, daca nu gresesc, 30 de zile. In tot acest flux nu mi s-a inmanat nici o dovada scrisa, mai ales acum in final, unica fiind cea ca telefonul functioneaza dupa prima remediere, functionare ce a durat 3 zile. Solicit returnarea banilor platiti la service sau repararea in garantie dat fiind ca telefonul nu functioneaza si ma regasesc cu fix acelasi doua defecte desi am platit. Va rog sa ma ajutati, ma pot prezenta la sediul dvs. din Cluj pt a va prezenta actele doveditoare si a face o reclamatie semnata daca este cazul, desi repet acum la reparitia defectului nu mi s-a dat nici o hartie doveditoare in plus, doar cele dela prima repartatie, aceasta consider eu fiind o alta obligatie neasumata a service-ului. Stiu ca nu este o suma mare, dar consider ca desi mi s-a anulat garantia aveam dreptul la o reparatie sau daca nu se putea macar sa nu imi fi cerut banii sau sa ma fi tinut 3 saptamani in asteptare (iar la prima reparatie alte 2). Va multumesc mult si sunt increzator in rezolvarea acestui caz (o rezolvare pozitiva putand crea un precedent pentru alti cumparatori, la sume mult mai mari iar personalul din service ar cunoaste mult mai bine aceste aspecte). In asteptarea unui raspuns va salut respectuos. Cu respect, Ionel Daniel Condor. " |
#2
Posted 06 August 2004 - 12:43
Judeca-te cu ei si cere daune, astea trebuie impuscati.
|
#3
Posted 06 August 2004 - 14:11
evident...dar astept intai opinia protectiei consumatorului, care de bine de rau e autoritatea in domeniu.
nu ma interesa atat suma, cat atitudinea si comportamentul firmei. la fel putea fi in cazul unei masini, sau frigider, etc...deci la obiecte mult mai valoroase decat un banal celular. |
#5
Posted 06 August 2004 - 22:32
In urma cu cateva luni am pus pe saitul lor parerea mea despre un telefon, in care recomandam altul la un pret apropiat de la aceeasi firma. in cateva ore a disparut opinia scrisa de mine.
|
#6
Posted 06 August 2004 - 22:43
Chiar daca ai fi platit si o suma mai mica de 400.000, tot ai fi fost indreptatit, din toate punctele de vedere, sa le scrii celor de la OPC.
Seriozitatea serviciilor si profesionalismul celor de la Euro-Gsm chiar lasa de dorit,si asta in defavoarea dumnealor. Acum doua saptamani eram gata sa cumpar de la ei un telefon in rate,aveam toate actele necesare (cu toate ca mi se pare o birocratie aiurea sa ti se ceara copii dupa cartea de munca si fluturasi cu toate indexarile survenite in lunile in curs) cand mi se zice ca nu au facturi fiscale, ci numai facturi proforme care nu sunt suficiente pentru inaintarea dosarului la banca.Drept urmare,a ramas sa ma sune ei in maxim 3 zile, de indata ce primesc facturile fiscale ..si au trecut de atunci 2 saptamani si tot nimic. |
#7
Posted 06 August 2004 - 22:48
sfantul, aproximativ acest lucru mi s-a intamplat si mie,am gasit sters ceea ce spusesem si intrebasem despre un telefon,insa la scurt timp am primit un email cu raspunsul la ce ma interesa..oare nu puteau sa lase scris ce intrebasem? poate raspunsul lor ar fi interesat si pe altcineva
|
#8
Posted 09 August 2004 - 13:24
N-au spatiu pe server :D
Cat despre service, vorba unui amic de-al meu: "Mai bine iei de la baieti de pe net si ti-l repari singur!". El a patit-o acum cativa ani, cand aparuse T68-ul, pe care a dat la vremea aia vreo 12 milioane sau 16 si care crapa lunar..Pelicanul Gsm il tot aburea, ii tineau cate o luna tel in service, etc. drept pt care nu-mi mai cumpar tel din magazin decat daca pretul este mai mic decat pe net-din nefericire nu mi s-a intamplat niciodata sa gasesc in magazin mai ieftin. |
#9
Posted 09 August 2004 - 13:54
Eu fac reclamatie la protectia consumatorului pentru orice motiv. Si eu ofer servicii, fac contracte, dar ma tin de cuvant. Astia trebuie reclamati in fiecare zi la toate organele competente.
Plus ca trebuie dati in judecata, mai ales daca stai in acelasi oras. Sa se perinde ei pe la tribunal, sa vada daca le'o placea situatia. |
#10
Posted 09 August 2004 - 14:08
eu am avut pe vremuti un ericsson t65 luat de la ei, si a avut ceva probleme. inainte sa il duc la service, tinea bateria cam 12-13 zile, dupa aia numai 2-3, deci banuiesc ca au schimbat-o. oricum, mai mult de o luna nu l-am tinut, l-am dat si mi-am luat o NOKIE :)
|
|
#11
Posted 09 August 2004 - 14:10
ce dati in judecata ?
mai simplu: una bucata tub super lipici pentru geamuri + multe coli A4. scrii ce ai patit si lipesti pe toate vitrinele magazinului. |
#12
Posted 09 August 2004 - 14:23
ha ha ha, sfantule, asta chiar ca e tare :D numai sa nu te prinda, ca dreq te ia...
|
#13
Posted 05 January 2006 - 17:59
postul meu care descria o situatie cu o comanda online pierduta pe drum, a disparut ! y ?
|
#14
Posted 06 January 2006 - 05:07
#15
Posted 07 January 2006 - 22:08
Bucura-te daca vei recupera suma investita de tine in reparatia produsului, daca citesti ultimile randuri din Procesul_verbal de primire in service vei constata cu stupoare ca ai semnat pentru "La remedierea defectelor datorate contactelor cu lichide si șocurilor mecanice nu se acorda garanție pentru reparație!"Sorry man!
|
|
#16
Posted 07 January 2006 - 23:43
Daca ai semnat chestia aia poti sa-ti iei adio de la OPC! Era culmea ca EuroGSM sa nu se gandeasca ca ii va reclama cineva (sau poate i-a mai reclamat si altcineva si s-au invatat minte).
|
#17
Posted 08 January 2006 - 00:52
Cred ca omul si-a rezolvat problema de mult, tinand cont ca thread-ul original e vechi de 2 ani de zile. Oricum, e bine de stiut ce fac magarii astia... Si pana la urma, cum s-a terminat toata treaba asta? Chiar sunt curios... Numai bine!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users