Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
MAN TGX V8 VS. VOLVO FH16 660
Last Updated: Mar 01 2008 13:29, Started by
badboyallyn
, Nov 29 2007 20:45
·
0
#1
Posted 29 November 2007 - 20:45
a fost odata ca niciodata....ei bine au aparut doua noi "SUPER-TRUCKS"
primul se intituleaza TGX V8 si se lauda cu 680cp.. al doilea este upgradeul vechiului vh16 si vine cu 660cp.. eu unu as ramane credincios scania dar...MAN este prea tentant.. Attached FilesEdited by MAK, 29 November 2007 - 20:55. |
#2
Posted 29 November 2007 - 20:46
eu l-am facut si cu 'pool' dar nu stiu ce am gresit de nu apare...
--------------------------- Uite ca apare. @MAK Edited by MAK, 29 November 2007 - 20:56. |
#4
Posted 30 November 2007 - 19:30
pretene cred ca aleg man tgx ( cred ca stiu ce-i aia) )
|
#5
Posted 30 November 2007 - 20:10
credeam ca am inchis subiectul asta...dar daca tu vrei continuam
|
#7
Posted 10 December 2007 - 19:47
se pare ca manul este favorit.. mai pun inca o poza..
Attached Files |
#8
Posted 10 December 2007 - 22:01
Este firesc, MAN-ul este un model revizuit la multe capitole, nu degeaba a obtinut si titlul de "Truck of the year 2008", adica al 7-lea in palmares Detalii pe link in postul 112 :
http://masinimari.co...h...648&page=12 |
#10
Posted 24 December 2007 - 23:15
Hai sa-mi apar si eu favoritul : MAN intr-adevar e camionul anului 2008, e revizuit la toate capitolele, are 680 CP dar in domeniul camioanelor cred ca stiti cu totii conteaza cuplu motor iar acolo Volvo este mai bun avand 3100 Nm intre 1000 si 1450 rot/min iar MAN scoate 3000 Nm intre 1100 si 1500 rot/min.
|
|
#11
Posted 25 December 2007 - 00:39
1.SCANIA FREAK e scris cu litere mari,e moderator,are mai multe posturi asa ca el are drepatate.. man is the best
2.cuplul conteaza pe hartie..in realitate mai conteaza consumul,fiabilitatea si muuulti alti factori.. |
#12
Posted 25 December 2007 - 10:53
1. SCANIA_FREAK e prietenul meu cel mai bun, da are mai multe posturi, o fi si moderator desi eu vad ca e active member
2. Prietene, cuplu nu conteaza pe hartie ci mai degraba la urcarea unei rampe si sincer nu cred ca MAN-ul e mai fiabil decat Volvo, pentru ca cele mai fiabile camioane sunt cele suedeze si inca nu a iesit un test de consum comparativ intre cele 2 camioane, insa la cele de 420 CP, Volvo era cel mai economic. |
#13
Posted 25 December 2007 - 21:35
Volvo_Freak, on Dec 25 2007, 10:53, said: 1. SCANIA_FREAK e prietenul meu cel mai bun, da are mai multe posturi, o fi si moderator desi eu vad ca e active member 2. Prietene, cuplu nu conteaza pe hartie ci mai degraba la urcarea unei rampe si sincer nu cred ca MAN-ul e mai fiabil decat Volvo, pentru ca cele mai fiabile camioane sunt cele suedeze si inca nu a iesit un test de consum comparativ intre cele 2 camioane, insa la cele de 420 CP, Volvo era cel mai economic. este moderator pe aria asta.. si are si propriul forum so...are dreptate dar eu nu am spus ca man este mai fiabil mai etc....am spus doar ca mai sunt si multi alti factori inafara de cuplu si putere.. daca ar fi sa o luam ca nu stiu ce , zic si eu ca man f2000 e mai fiabil so...ne referim doar la astea doua..conteaza cuplu la o urcare dar pe autostrada per total eu tin cu manul...e un maodel nou, revizuit..pe cand la volvo nu stiu cat de mult s-a lucrat..probabil ca inafara de motor nu a fost modificat nimic substantial.. stai linistit ca glumesc Edited by SCANIA FREAK, 29 December 2007 - 13:21. |
#14
Posted 25 December 2007 - 22:53
Si vin si-ti zic si eu ca in mare masura site-ul lui este si al meu si eu am permis pentru toate categoriile(A,B,CE,D) iar el n-are decat B. Deci argumentele tale cat si ale mele sunt cel putin puerile. Si asta cu moderatul ariei "Just trucks, buses and other giants" chiar n-o stiam. Greseala mea
Si cand te gandesti ca el n-are nicio treaba cu ciondaneala noastra... |
#15
Posted 25 December 2007 - 22:58
pai el a fost motivul ..oricum eu nu consider o ciondaneala..nu are rost sa ne certam pt...si mai ales acum de craciun
e cel mai bun prieten al tau si nu stiai ca e moderator pe sp.. .. Sarbatori fericte! |
|
#16
Posted 25 December 2007 - 23:32
#18
Posted 28 December 2007 - 10:57
badboyallyn, on Dec 25 2007, 23:35, said: fara bere la volan!ca faci ca mosu de la bergenbier ai fost vreodata la volanul unui Volvo Fh12 sau Fh16? ca sa critici atat trebuie sa fi profund dezamagit... Bag mana in foc ca nici la volanul unui man nu ai fost insa asa ca si copii mici iti place ultima jucarie pt design si pt ce scrie pe hartie.... pot sa spun ca volvo freak a fost la volanul unui volvo cel putin unu de care stiu eu... adica a meu... asa ca Volvo inca detine peste 90% din ponderea camioanelor in transilvania... tatal meu e inginer mecanic pregatit la volvo in suedia de 22 de ani si poate sa iti zica multe despre volvo... hai sa ne uitam la marile flote din tara cate flote de man sunt???? in zona noastra iti dau doar 2 exemple Edy si Frigo sin incet din spate vine trans conty care au in total peste 1000 si de volvo... de ce nu au ales man? sau poate de anu viitor schimba flotele cu man V8... apropo frigoexpres au luat pentru testare niste dafuri Xf-uri asta ca offtopic si stiti care e rezultatul? prashtie... nu vor sa mai cupere decat Volvo. inainte de craciun la frigoexpres au ajuns 50 de capuri volvo noi si urmeaza in februarie inca 50 de unittati noi... poate urmatoare unitati vor fi man la multi ani Edited by bennygalea, 28 December 2007 - 11:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users