Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
a cui e vina?
Last Updated: Jul 11 2008 12:58, Started by
omdebine
, Oct 30 2007 23:11
·
0
#55
Posted 02 November 2007 - 14:27
Din cate stiu eu, daca dealurul este cel care se ocupa de inmatriculare, serviciile respective se platesc de catre cumparator... la mine tot timpul au fost facturare. Cred ca ar putea sa se foloseasca de acea factura, ptr ca e evident ca acel serviciu nu a fost corespunzator.
Practic, eu ca si cumparator il deleg pe reprezentantul dealerului sa se ocupe de inmatriculare... ca o face prost, e vina lui si trebuie sa plateasca ptr asta. Ca eu merg cu masina inmatriculata prost... e vina mea dpdv legal si pot plati ptr asta. Putea la fel de bine sa ii greseasca pe talon numarul de inmatriculare. Era vina dealerului, ca el s-a ocupat de acte, dar era vina mea daca mergeam cu masina cu talonul scris gresit. Doamne fereste sa se fi intamplat un accident cu victime din asa ceva... |
#56
Posted 02 November 2007 - 15:25
#57
Posted 02 November 2007 - 16:05
FIlmul a fost cam asa:
Consultantul a primit actele de la logistica (aut de circulatie, certificat de garantie, pv predare primire si mapa). Consultantul respectiv a avut de livrat in ziua respectiva cam 10 masini. El a primit si cheile de la cel care a montat numerele pe masina in cauza. Consultantul nu a mai verificat seriile avand foarte multe acte de facut. A predat masina si a considerat clientul inchis: factura emisa, totul semnat, totul achitat, masina predata. Doar ca numerele nu au fost montate pe masina care trebuia! La cateva zile dupa ce s-a predat masina, a venit clientul cu masina lovita pe platforma, solicitand lamuriri. A avut accident (eu consider ca trebuia sa sara macar 2 din cele 4 airbaguri), politia i-a intocmit dosar penal, firma la ajutat sa se inchida dosarul repede cu NUP. Doar ca, acel client vrea masina! Chiar daca avea CASCO, masina cu accidentul nu este asigurata, ca nu s-a livrat aceea! Problema este si cu celalalt client caruia i s-a accidentat masina, ca si el isi vrea masina, dar este accidentata. Clientul cu accidentul ce poate sa faca? Sa dea firma care i-a livrat (si cauzat toate neplacerile) masina in judecata si sa ceara daune. Perfect de acord. Cum spunea cineva mai sus, ar fi putut avea accident si cu "masina inmatriculata legal", dar era treaba lui cum o rezolva. Avea CASCO, dauna totala, rezolva intr-un fel. Clientul cu probleme, a platit servicii care nu i s-au prestat. Inmatriculare, predare masina, etc. sunt ceva bani si aici! Cam asa vad eu lucrurile. Daca gresesc, va rog sa ma corectati. Spor |
#58
Posted 02 November 2007 - 16:32
Quote La cateva zile dupa ce s-a predat masina, a venit clientul cu masina lovita pe platforma, solicitand lamuriri. A avut accident (eu consider ca trebuia sa sara macar 2 din cele 4 airbaguri), politia i-a intocmit dosar penal, firma la ajutat Esti in eroare. 1. Nu a venit el sa ceara lamuriri, ci ei l-au chemat. 2. Dosarul penal nu s-a finalizat. Doar ca intre timp a facut si el plangere penala. Il rog pe prietenul meu sa intre el sa va povesetasca. Eu postat povestea numai ca lumea sa stie despre seriozitatea Gold&Platin. Edited by MAK, 02 November 2007 - 16:40. |
#59
Posted 06 November 2007 - 16:15
de ce ne complicam, ... cat de simplu poate fi. nu mai alergati dupa presupuneri. Cum se numeste aplicarea unei alte placute de inamtriculare pe o masica? si cine raspunde de asta? cel care le-a aplicat pur si simplu, ce este asa de greu de inteles. sunt placute date de politie, perfect legale, dar daca n stii unde sa le puni..... platesti. Saracul om nu are nici o vine, din contra, daca e tare si are nervi ( ca in romanica noasta trebuie sa fii inarmat pana in gat cu asta) merge pana in panzele albe si chiar cere despagubiri de dai aia falimnt. perfect legal. ce, tu mergi la magazin si iei otet in loc de ulei si te apuci sa gatesti .... cine e vinovat .... ce daca la pret de ulei iti dai otet, nu are de-a face nimic ...dupa altii, pacat.
asa ca nu mai "avansati" aiurea ipoteze, vina este clara a dealerului si trebuie sa plateasca SCUMP pentru asta. auzi, sa verifice el serii, alo! gara! traim pe pamant ce dracu, cum poti zice una ca asta.... u pot sa cred cat de naiv pot gandii unii, de aceea merge toat aiurea. o zi buna si nu uita, TRIBUNAL si proces, chiar daca dureaza.... o sa merite daca stii sa ceri daune. p.s. ultima faraza este sfatul unui amic avocat care este nemultumit ca lui nu i se intampla asa ceva. Bafta! |
#60
Posted 06 November 2007 - 16:46
usor de spus, greu de facut.
dealerul are dovezi cum ca a livrat masina corecta: semnatura clientului pe procesul verbal de predare. clientul cum dovedeste ca n-a schimbat el numerele de inmatriculare? nu stiu daca o sa prind vreodata timpul in care romanii vor citi actele inainte sa dea cu semnatura. |
#61
Posted 15 November 2007 - 11:38
_Smiley_, on Nov 6 2007, 16:46, said: usor de spus, greu de facut. dealerul are dovezi cum ca a livrat masina corecta: semnatura clientului pe procesul verbal de predare. clientul cum dovedeste ca n-a schimbat el numerele de inmatriculare? nu stiu daca o sa prind vreodata timpul in care romanii vor citi actele inainte sa dea cu semnatura. simplu, unde sunt numerele bune .... poate pe cealalta masina....deci?! NO COMMENT!!! MASINA 2 e la dealer. Mai e ceva neclar? A da, desigur, am impresia ca dealerul se joaca alba-neagra cu numerele si le aplica aiurea. Interesant, mai au autorizatie de functionare\?! |
#62
Posted 15 November 2007 - 14:36
tu sau n-ai citit la ce ai dat copy/paste sau chiar nu vrei sa intelegi cum e treaba cu dovezile. hai sa-ti explic mai clar: dealerul are o hartie in care scrie ca a predat masina, ca aceasta a fost verificata de cumparator si ca totul este in regula. hartia aia este semnata de catre cumparator si ea atesta faptul ca dealerul a livrat masina cu tot ce trebuia sa aiba(implicit si numere/serii/acte in regula). din momentul ala, masina si numerele de pe ea au fost in posesia cumparatorului.
deci, daca cineva se duce la dealer sa-l ia de guler cum ca numerele nu sunt ok, el poate sa spuna "nu-i treaba mea, uite aici hartie semnata cum ca am livrat masina si numerele corecte" |
#63
Posted 22 November 2007 - 13:05
Poate pentru ca sunt un pic mai "batran" si mai circumspect, la toate masinile noi cumparate incepand din '95 incoace cand am luat prima masina "straina" - un Cielo - le-am verificat seriile de sasiu, iar pe ultimele 2 cumparate le-am urcat si pe elevator pentru o verificare completa inainte de a semna PV-ul de primire al masinii. Asta pentru ca este foarte posibil ca masina sa fie lovita pe dedesupt - spre exemplu in timpul incarcarii-descarcarii pe tren/vapor/ trailer - iar dupa ce ai semnat de primire si ai iesit pe poarta dealerului, acesta nu mai raspunde de nimic . Stiu un caz concret in care propietarul unui BMW care spune ca a mers numai el cu masina si nu a lovit-o niciodata pe dedesupt are caroseria aproape strapunsa undeva in dreptul scaunului din dreapta iar lovitura este directa cumva, in sensul ca nu se vede nici o "tarsaire" inainte sau dupa ea.
Nu mai spun cum verific in general TOATA masina si diversele functiuni, dar atunci cand termin vanzatorul este transpirat si-si doreste sa nu-mi fi vandut el masina In cazul care face subiectul topicului culpa este cel putin comuna, nu poti sa semnezi indiferent ce "ca primarul" daca nu esti primar. Mai ales cand este vorba de masina ta, pe care dai o gramada de bani si o mai si astepti cu lunile Cat despre profesionalismul dealerilor si service-urilor, eu unul, nu contez niciodata pe asta |
#64
Posted 22 November 2007 - 20:47
din pacate, dpdv legal, prietenul tau este vinovatul. insa cred ca suntem toti de acord ca o sa i se ofere circumstante atenuante, iar consecintele legale vor fi destul de reduse asupra lui.
cat priveste dealer-ul, moral este clar vinovat, dar pt a castiga un proces trebuie sa sustii totul cu dovezi. singurul mod in care cred ca ar putea sa ii impute vanzatorului "inlocuirea" este cazul in care in contractul semnat cu dealerul este trecuta o clauza referitoare la modul in care acesta trebuie sa predea masina (cu numerele aplicate, actele facute...etc) si chiar si asa este fff greu. de ce? pentru ca prietenul tau nu are de partea lui decat pe cei care au mers cu el, respectiv prieteni, rude, pe cand dealerul are acea hartie magica de predare/primire. ce o sa zica la proces cand o sa-l intrebe judecatorul de ce a semnat actul daca nu erau corecte datele? ganditi-va si voi ca un contract ca acela este verificat de zeci de ori de juristi pt ca in toate cazurile firma G&P sa iasa cu fata curata. desi ma enerveaza la culme astfel de "afaceristi" si imi pare extrem de rau de ceea ce a patit prietenul tau nu cred ca are prea multe sanse de castig Edited by figo1988, 22 November 2007 - 20:48. |
|
#65
Posted 13 May 2008 - 15:55
interesant cazul asta...
pana la urma s-au clarificat lucrurile, si daca da, cum? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users