Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Enel / Regularizare si calcul din...

Dimensiune rost profil trecere

Se cauta femeie cu sau fara famil...
 rusa vs ruseasca

Serena Williams se retrage din te...

Este informatie publica/accesibil...

French Drain+ Turnat Alei casa
 Instalatie electrica apartament

Vremurile imperiilor

amenda ISU

Magazine macbook pro
 Fața nevazuta a vestului civ...

The Sandman (2022- )

Curatare jante aluminiu bicicleta

Plafoniera led cu backlight
 

Detectoare radar cu RfID incorporat .....

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
MegaADY

MegaADY

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 24.09.2003
Salut . Probabil ati auzit si voi de scandalul care este acum pe tema detectoarelor radar. Politia confisca in draci detectoarele radar ale soferilor. Cumea e ,  ca opresc EXACT masinile care au detector radar, le controleaza ( desi nu au voie sa intre in masina fara mandat de perchezitie ), si confisca detectoarele + 2mil. amenda. Chestia asta se intampla chiar daca ai VG2 activat. Se pare ca la noi in tara VG2 nu a fost implementat inca.
Am mers odata in Ungaria , si acolo s-a activat AntiVG2 , la noi in tara inca nu am intalnit.
Pentru cei care nu stiu, VG2 este un sistem pe care il are politia pe masini , care detecteaza oscilatiile oscilatorului local al antiradarului, si il anunta pe militian ca masina respectiva are antiradar. Sistemul anti VG2 pe care il au majoritatea antiradarelor, inchide automat aparatul in momentul in care detecteaza un semnal de scanare din exterior. Inainte de a se opri antiradarul, te anunta : VG2 Detected ( cel putin asa face al meu Whistler ).


   Asa ca, acum cateva zile mi-am desfacut detectorul, asa , sa vad ce are in el. Nu mica mi-a fost mirarea cand, in interior, am observat o eticheta RfID, de genul celor lipite pe ambalajele produselor de la Metro, care daca incerci sa le fori si treci pe la iesire unde e un sistem de scanare, incepe sa sune alarma.
Buuun. Senzorii astia sunt de 2 tipuri:
1. RfID , care au un cip mititel si o antenuta, care in momentul cand intri intr-un camp electromagnetic de o anumita frecventa ( 13MHz ) se alimenteaza si incep sa emita un ID
2. Am uitat cum se cheama, dar nu emit nici un fel de ID. Sunt senzori de proximitate. Este o eticheta cu lipici,de vreo 5 cm lungime si 1 cm latime, care are in interior 3 lamite metalice, separate de un dielectric. Cand eticheta intra in campul electromagnetic al unui circuit oscilant dezacordat, aceasta acordeaza campul ( pt ca de fapt avem de-a face cu un condensator ... sau, maros, 2 condessatori in serie .. v-am spus, sunt 3 lamite de lungimi diferite, paralele ), si se declanseaza alarma.
    Detectorul meu nu avea RfId, Avea 'condensator'. Culmea, acum am desfacut si detectorul tatalui meu (Cobra) , si am gasit o eticheta identica. Detectoarele au fost cumparate din orase diferite. Unul e fabricat in USA, altul in Germania.Amandoua aveau etichete, si nu cred ca au fost puse in magazine, ca sa nu le fure hotii . Mai ales ca , eu mi-am cumparat detectorul ditect din USA, platit cu banu jos, la banca.Deci mi l-au trimis de la fabrica, nu a stat pe rafturile vreunui magazin.

     Eu mi-am scos 'eticheta' din detectorul radar, si ... m-am gandit ca poate acel condensator are cumva o utilitate in tot sistemul .. acordeaza cumva campul electromagnetic al radarului ,il amplifica, sau dracu stie ce. Ma asteptam sa functioneze mai prost detectorul, dar .... nu a fost asa . Detectorul merge la fel de bine ca inainte, de la aceeasi distanta, etc. Doar ca de data asta .. cred ca sunt safe .. oarecum.
   Daca vreti sa vedeti eticheta, o sa pun aici o poza ....
:yeah baby
Ce parere aveti de asta ?

#2
mister_rf

mister_rf

    freelancer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,889
  • Înscris: 22.10.2002
Asa cum am spus si pe alt thread ce sustine aceeasi idee, "eticheta" din interior are ca scop protectia la furt in magazin si este introdusa in interior pentru a nu se inlatura de catre persoanele "binevoitoare". Asa ca identificarea dispozitivului antiradar nu se poate face pe teren, la o distanta apreciabila, in prezenta perturbatiilor de tot felul pe baza unei "etichete" pasive, fie ea magnetica, capacitiva, etc.  :cool:

#3
sorinac

sorinac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 08.01.2004
Reclama e sufletul comertului ... zice , parca , teoria ; cam 70% din functiile sistemului antiradar sunt inutile si spun asta pt. ca desi multe dintre detectoare simt cam toate tipurile de semnale(radar si laser) dar fiind pasive (nu vorbim de antiradarele active - jammers) , reactia - in timp,evident,a detectorului - este ulterioara celei a radarului asa incat detectorul te anunta ca a simtit semnalul dupa ce deja ai fost "citit" de radar - situatie valabila si pt. VG2 ; si uite exemplu din cele 70% cazuri : majoritatea radarelor militienilor au o functie "instant-on" (inclusa , ca detectie , si in unele detectoare) care este un fel de stand-by adica radarul este in functiune dar nu emite fascicul ; un politist experimentat si destept(oximoronu'i oximoron , dar "n-am gasit alta rima") care stie sa utilizeze aceasta functie , te asteapta sa intri in raza radarului si d-abia apoi baga fasciculul si atunci , orice detector(care bineinteles isi face treaba) ai avea , ai fost deja masurat si cantarit ; o paranteza necesara : in general detectorul de radar(daca radarul emite fascicol continuu) simte radarul inainte ca acesta(radarul) sa-l simta(asta pt. ca energia razei reflectate este mai mica decat a celei incidente , initiale) , asa incat daca fasciculul este emis continuu , cum este cazul radarelor stationare fara organ , detectorul este cu adevarat util ; sanse sa scapi din situatia de mai sus(cand lucreaza cu fasciculul in stand-by) - si asta-i un exemplu din cei 30% - este sa te afli in trena vehiculului vizat in afara razei radarului si sa detectezi pulsul in timp ce-l incalta pe ala din fata ta ; la pistoalele laser situatia e si mai rea pt. ca sunt mult mai sensibile dar si mai directive decat radarele asa incat poti avea noroc sa ajunga si la tine , prin reflexii multiple , o farama din raza(si aici este valabila caracteristica omnidirectionala de detectare a razelor laser , in nici un caz cum cred multi ca vede dupa colt pt. ca unghiul dintre unda radar si directia de mers nu trebuie sa fie mai mare de 10-11 grade pt . a-ti inregistra viteza reala) , asta daca nu esti tu cel vizat ; daca a pus raza pe tine bineinteles ca detectorul o simte dar degeaba , reactia la pedala este tardiva , pt. ca imaginea tintei s-a dus spre organ cu viteza luminii ; Oricum , in general este necesar un "sacrificiu"(unu' sau mai multi soferi) pana incepe sa lucreze spiritul de satra pt. anuntarea radarului descoperit ... si cred ca detectorul isi merita banii cu conditia sa nu "donezi" unu pe zi.

#4
gigi_duru

gigi_duru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 13.01.2004
Eu am patit-o exact cum a descris SORINAC. La 300 de m de radar au pus jucaria pe mine........eu din reflex am calcat frana, si ei s-au prins ca am detector. Am scapat cu un milion spaga si mi-a ramas detectorul.......

Am doua concluzii: daca treceti prin Arges feriti-va ca e nebuni politaii
                              daca radarul da brusc full alert nu calcati frana (mai bine luati amenda de viteza)

#5
DrFan

DrFan

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 28.02.2002
nu am apucat sa ma documentez prea mult despre detectoarele astea...dar am tot auzit de multe cazuri ca cel mai sus relatat....

acum intrebarea de novice......daca eu imi ascund bine de tot detectorul de radar in tapiteria masini...bord...pana mea...undeva pe acolo foarte bine camuflat....cum mai vede garcea ca am eu detector....daca e asa de bine ascuns...de trebuie sa despici masina in 2 ca sa iti dai seama ca exista...?

s-ar putea sa vorbesc prostii....dar repet...nu stiu mai nimic despre ele...

#6
sorinac

sorinac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 08.01.2004
A-l baga in bord e ca si cum nu l-ai avea , adica nu-l vede garcea dar nici tu , pt. ca semnalul electromagnetic este ecranat de caroserie , dioda detectoare(sau ce dracie de senzor or avea astea noi) e "oarba" la tabla ca in general la orice obiect metalic , e musai sa fie in "camp deschis".

#7
gigi_duru

gigi_duru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 241
  • Înscris: 13.01.2004
Eu l-am montat intre plafon si tapiterie.....merge beton......nu se mai vede....si din cate am vazut nu mai da nici erori.

#8
DeeJay

DeeJay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,066
  • Înscris: 07.05.2004
... de astea cu laser cum va feritzi ?

#9
Sorin P

Sorin P

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 15.05.2004
radare laser la noi nus daca sunt inca din cate stiu sunt alea care tre sa te uiti prin ele ceva de genul asta.o metoda de a vedea detectoru e un alt echipaj merge si depaseste sau se lasa depasiti de masini si se uita faza asta au facuto pe drumul spre mare o parte:D

#10
diesel

diesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 06.07.2003
am gasit si eu eticheta buclucasa!!!
detectorul avea un loc special facut in carcasa pt. aceasta eticheta. Nu era lipita la intamplare.
Oricum, este pt. siguranta din magazine, sa nu se fure detectorul, alta utilizare nu are. Parerea mea.

#11
inginerum

inginerum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 772
  • Înscris: 18.06.2003
corect... parerea mea  (pentru ultimul aliniat) . :)

#12
DrFan

DrFan

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 28.02.2002
gata...am sters toate posturile offtopic ca e pacat de thread....so...in continuare va rog sa va mentineti ON-TOPIC!!

MI_ ai un advertisment...daca nu resuseti sa discuti cum trebuie...si iar incepi cu "fite"...o sa mai primesti inca un advertisment...dupa aceea...mai vedem ce se intampla...atat timp cat reusesti sa stai on-topic si sa vorbesti decent nu am nici o treaba cu tine....ok?

#13
arthurdeme

arthurdeme

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 30.07.2003
am rezerve cu functia magica de instant-on... deoarece in interiorul radarului exista piesa care emite respectivele microunde ..care poate fi un magnetron , clistron,etc. care este de fapt un tub electronic "o lampa" care are un filament care are nevoie de timp ca sa se incalzeasca/raceasca  --aceasta piesa este prezenta si in cuptoarele cu microunde-- unui magnetron bun ai ia cam 10-15 secunde ca sa inceapa sa emita microunde si inca vre-o 15 secunde sa ajunga la puterea maxima deci cred ca treaba cu instanta on nu poate fi valabile...
Ce am intele s eu de la un garcea este ca ei pun tunul de microunde perpendicular pe sosea si cand vad gusterul ca vine tare al indreapta cu manutele spre lighioana verde care vine cu miiiiiiii de km/h... :)
Gresesc?...poate ne raspunde un garcea... :)

#14
mister_rf

mister_rf

    freelancer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,889
  • Înscris: 22.10.2002
Exista echipamente care folosesc acelasi principiu, HPA-urile pentru uplink-urile de satelit, la care regimul de "power on"  este de 3 minute, dar dupa aceea conectarea si deconectarea se face aproape instantaneu. Deci se poate si "instant-on"... :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate