Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VW Golf 1.9 TDI 77kW-105 PS
Last Updated: Aug 27 2015 16:20, Started by
Bwwlan
, Aug 27 2007 15:06
·
0
#523
Posted 27 June 2011 - 08:02
Da. Așa cică. Bine, deci eu nu mai știu precis ce trebuia să se întâmple pe poziția 1 (aia cu tunelul) că n-am înțeles pentru ce este. Dar și eu îmi aduc aminte că m-am întrebat care e diferența între poziția 1 și poziția 3 a comutatorului, că păreau la fel ca și efecte. Doar că apoi nu m-a mai interesat subiectul pentru că eu foloseam numai faza scurtă și pace bună.
lum.jpg 26.4K 108 downloads Aparent Vio folosea poziția respectivă pe post de fază scurtă (da, retrag ce-am zis despre ea și tehnică). Oricum, cică se aprindea și iluminația interiorului pe poziția aia, iar acum nu se mai întâmplă așa. I-am explicat că modul corect de folosire al luminilor mașinii este un pic altul, și să vedem ce și cum. Dar mi-ar fi de folos dacă aș afla ce fel sunt setate acum, tocmai ca să pot explica în cazuri de-astea și să înăbuș în fașă eventualele revolte populare... Edited by buntzi, 27 June 2011 - 08:09. |
#525
Posted 27 June 2011 - 08:26
Păi nu văd de ce, că ei n-au umblat acolo (teoretic). Apoi, nu văd ce ar avea de făcut. În fine. O să încerc să mai aflu detalii.
|
#526
Posted 27 June 2011 - 23:22
Bogdan, daca mai tii minte, si eu aveam acelasi comutator de lumini (daca nu, revino putin la primele pagini ale topicului).
Ideea care e: in 99% din cazuri, eu tineam comutatorul pe pozitia aceea, fiindca aveam senzori de lumini&ploaie. Daca Vio are acelasi comutator, ar trebui sa aiba si ea acelasi senzor la Plus. Ziua functiona faza scurta, insa nu era aprins si bordul, iar cand intram intr-un tunel sau se lasa seara, se aprindeau si luminile din bord. E buna fiindca ai Coming Home & Leaving Home si nu mai trebuie sa sucesti de comutator de la pozitia "0" la a treia pentru a aprinde faza scurta. Daca insa muti pe pozitia 3, cand scoti cheia, lumina nu se opreste si face ping-ping-ping cand cobori. Daca ignori sunetul (sau nu-l auzi fiindca vorbesti la tel. etc.) => baterie descarcata. De asta e utila pozitia 1, aia cu tunelul: cand scoti cheia, luminile fie se opresc imediat, daca e dezactivata functia CHLH, fie se sting in 10-20-30 sec. |
#527
Posted 28 June 2011 - 03:17
Ach soo...Bun, mulțam frumos de iesplicății, o să dau link spre postul ăsta cui trebuie, și apoi o să mai vedem ce se mai întâmplă. Pâna atunci, toate bune.
|
#528
Posted 08 January 2012 - 15:30
Heeeei, să mai dăm nițel prafu' jos de pe topicul ăsta.
ODO 57000km. Golfache se poartă bine, a fost puțin plecat pe la munte. Aproape 1000km în două zile (fără drumul BR-Sinaia și retur), și s-a întâlnit cu Punto-ul rechinului. Nu știu ce-au discutat acolo (chestii de mașini probabil) că noi am fost ocupați cu oarece ciolan cu fasole. Poze noi n-am, că-s la fel cu alea vechi. |
#529
Posted 06 November 2012 - 03:10
Gizăs ce prăfărie aici.
Mare lucru nu s-a întâmplat. Nu de bine, adică. Soața a fost nițeluș plecată în vacanță prin țările calde, iar la întoarcere a constatat că mașinuța nu mai are toate țiglele pe casă. Foame mare. Mi-ar place să-l las paralizat pe animalul care a luat chestiuța aia. Conștient, da' paralizat. Cred că a încercat și la celălalt, dar nu a reușit sau a venit cineva. IMG_2190.JPG 971K 123 downloads IMG_2192.JPG 970.64K 119 downloads |
#530
Posted 20 August 2015 - 13:12
Cu adevărat prăfărie. Mașina are 91xxx km la bord și se mișcă natural pentru vârsta ei.
Apropo, e de vânzare. |
#533
Posted 27 August 2015 - 16:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users