Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 

VW Golf 1.9 TDI 77kW-105 PS

- - - - -
  • Please log in to reply
532 replies to this topic

#523
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Da. Așa cică. Bine, deci eu nu mai știu precis ce trebuia să se întâmple pe poziția 1 (aia cu tunelul) că n-am înțeles pentru ce este. Dar și eu îmi aduc aminte că m-am întrebat care e diferența între poziția 1 și poziția 3 a comutatorului, că păreau la fel ca și efecte. Doar că apoi nu m-a mai interesat subiectul pentru că eu foloseam numai faza scurtă și pace bună.
Attached File  lum.jpg   26.4K   108 downloads
Aparent Vio folosea poziția respectivă pe post de fază scurtă (da, retrag ce-am zis despre ea și tehnică). Oricum, cică se aprindea și iluminația interiorului pe poziția aia, iar acum nu se mai întâmplă așa. I-am explicat că modul corect de folosire al luminilor mașinii este un pic altul, și să vedem ce și cum. Dar mi-ar fi de folos dacă aș afla ce fel sunt setate acum, tocmai ca să pot explica în cazuri de-astea și să înăbuș în fașă eventualele revolte populare...

Edited by buntzi, 27 June 2011 - 08:09.


#524
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
Io cred ca aia de la service vor sa o mai vada ....

#525
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Păi nu văd de ce, că ei n-au umblat acolo (teoretic). Apoi, nu văd ce ar avea de făcut. În fine. O să încerc să mai aflu detalii.

#526
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006
Bogdan, daca mai tii minte, si eu aveam acelasi comutator de lumini (daca nu, revino putin la primele pagini ale topicului).
Ideea care e: in 99% din cazuri, eu tineam comutatorul pe pozitia aceea, fiindca aveam senzori de lumini&ploaie. Daca Vio are acelasi comutator, ar trebui sa aiba si ea acelasi senzor la Plus. Ziua functiona faza scurta, insa nu era aprins si bordul, iar cand intram intr-un tunel sau se lasa seara, se aprindeau si luminile din bord. E buna fiindca ai Coming Home & Leaving Home si nu mai trebuie sa sucesti de comutator de la pozitia "0" la a treia pentru a aprinde faza scurta.
Daca insa muti pe pozitia 3, cand scoti cheia, lumina nu se opreste si face ping-ping-ping cand cobori. Daca ignori sunetul (sau nu-l auzi fiindca vorbesti la tel. etc.) => baterie descarcata. De asta e utila pozitia 1, aia cu tunelul: cand scoti cheia, luminile fie se opresc imediat, daca e dezactivata functia CHLH, fie se sting in 10-20-30 sec.

#527
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Ach soo...Bun, mulțam frumos de iesplicății, o să dau link spre postul ăsta cui trebuie, și apoi o să mai vedem ce se mai întâmplă. Pâna atunci, toate bune.

#528
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Heeeei, să mai dăm nițel prafu' jos de pe topicul ăsta.
ODO 57000km.
Golfache se poartă bine, a fost puțin plecat pe la munte. Aproape 1000km  în două zile (fără drumul BR-Sinaia și retur), și s-a întâlnit cu Punto-ul rechinului. Nu știu ce-au discutat acolo (chestii de mașini probabil) că noi am fost ocupați cu oarece ciolan cu fasole.
Poze noi n-am, că-s la fel cu alea vechi.

#529
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Gizăs ce prăfărie aici.
Mare lucru nu s-a întâmplat. Nu de bine, adică. Soața a fost nițeluș plecată în vacanță prin țările calde, iar la întoarcere a constatat că mașinuța nu mai are toate țiglele pe casă. Foame mare. Mi-ar place să-l las paralizat pe animalul care a luat chestiuța aia. Conștient, da' paralizat.
Cred că a încercat și la celălalt, dar nu a reușit sau a venit cineva.
Attached File  IMG_2190.JPG   971K   123 downloads Attached File  IMG_2192.JPG   970.64K   119 downloads

#530
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Cu adevărat prăfărie. Mașina are 91xxx km la bord și se mișcă natural pentru vârsta ei.
Apropo, e de vânzare.

#531
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
La ce pret?

#532
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
4500€

#533
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Bye bye Evil Twin!
Welcome, Evil Twin!
Attached File  SYYET.jpg   300.4K   61 downloads

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate