Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce e nou si bun in advertising-ul romanesc?
Last Updated: Jul 30 2007 10:13, Started by
padmini
, Jul 30 2007 04:46
·
0
#1
Posted 30 July 2007 - 04:46
Unul din elementele care fac din publicitate sa aiba o calitate autentica e ca advertiser-ul sa viseze reclame , sa se gandeasca la ele 24 de ore din 24, sa consume reclame in orice moment, sa stie tot ce e omeneste posibil despre asta, sa iubeasca publicitatea la modul cel mai implicat posibil. La noi publicitatea e vazuta ca fotbalul: toata lumea se pricepe, ce mare lucru? Cred, totusi, ca se poate face si la noi o industrie a advertising-ului de care sa fim mandri si care sa-i faca si pe clienti bucurosi de rezultate. Suna prozaic si a truism ieftin, dar pe la noi nu prea vedem publicitate de calitate, desi nici tot ce se face in afara nu va castiga la Cannes. Ce parere aveti despre aparitia a tot mai multe agentii, care sunt sansele acestora sa supravietuiasca si sa aduca ceva nou pe piata romaneasca?
|
#2
Posted 30 July 2007 - 10:00
padmini, on Jul 30 2007, 05:46, said: Unul din elementele care fac din publicitate sa aiba o calitate autentica e ca advertiser-ul sa viseze reclame , sa se gandeasca la ele 24 de ore din 24, sa consume reclame in orice moment, sa stie tot ce e omeneste posibil despre asta, sa iubeasca publicitatea la modul cel mai implicat posibil. La noi publicitatea e vazuta ca fotbalul: toata lumea se pricepe, ce mare lucru? Cred, totusi, ca se poate face si la noi o industrie a advertising-ului de care sa fim mandri si care sa-i faca si pe clienti bucurosi de rezultate. Suna prozaic si a truism ieftin, dar pe la noi nu prea vedem publicitate de calitate, desi nici tot ce se face in afara nu va castiga la Cannes. Ce parere aveti despre aparitia a tot mai multe agentii, care sunt sansele acestora sa supravietuiasca si sa aduca ceva nou pe piata romaneasca? He he he ! Un coleg. Subscriu intru-totul celor spuse de tine. Aneta Bogdan de la Brandient, intr-o emisiune televizata a fost formidabila. Citez: "Te apuci si concepi o strategie, muncesti, o pui pe masa clientului, si te suna peste o saptamana patronul. - Sa stiti ca nu ne place propunerea dvs. - De ce ? - Contabila noastra si soferul au alta parere ". Cum spuneai si tu, si vin sa completez, managerul nostru e "bou". Si ar fi perfect daca si-ar vedea linistit de pascut, dar mai e si fudul, orgolios si bineinteles se considera indispensabil firmei pe care cu atata truda a ridicat-o. Nu mai zic ca e si daltonist. Vazand acum lucrurile din alta persepctiva, sa fim seriosi ! In afara de multinationale, unde cat de cat se respecta niste proceduri de selectie calitativa .. dar si aici am vazut specimene de product manageri ... majoritatea firmelor romanesti sunt firme de kkt. Nu glumesc. Firme autocefale, unde daca maine ar disparea patronul, firma ar da faliment. Pe o piata dominata de pret ieftin si cantitate, calitatea nu prea mai are loc. Nu mai vorbesc de forme, culoare .. imagine in general. Dupa cum stii, la noi, de veacuri, schimbarea vine de la vest. Asa ca, nu avem de facut altceva decat sa asteptam, sau sa ne facem bagajul. ... |
#3
Posted 30 July 2007 - 10:06
phidias, on Jul 30 2007, 11:00, said: He he he ! Un coleg. Subscriu intru-totul celor spuse de tine. Aneta Bogdan de la Brandient, intr-o emisiune televizata a fost formidabila. Citez: "Te apuci si concepi o strategie, muncesti, o pui pe masa clientului, si te suna peste o saptamana patronul. - Sa stiti ca nu ne place propunerea dvs. - De ce ? - Contabila noastra si soferul au alta parere ". Cum spuneai si tu, si vin sa completez, managerul nostru e "bou". Si ar fi perfect daca si-ar vedea linistit de pascut, dar mai e si fudul, orgolios si bineinteles se considera indispensabil firmei pe care cu atata truda a ridicat-o. Nu mai zic ca e si daltonist. Vazand acum lucrurile din alta persepctiva, sa fim seriosi ! In afara de multinationale, unde cat de cat se respecta niste proceduri de selectie calitativa .. dar si aici am vazut specimene de product manageri ... majoritatea firmelor romanesti sunt firme de kkt. Nu glumesc. Firme autocefale, unde daca maine ar disparea patronul, firma ar da faliment. Pe o piata dominata de pret ieftin si cantitate, calitatea nu prea mai are loc. Nu mai vorbesc de forme, culoare .. imagine in general. Dupa cum stii, la noi, de veacuri, schimbarea vine de la vest. Asa ca, nu avem de facut altceva decat sa asteptam, sau sa ne facem bagajul. ... |
#4
Posted 30 July 2007 - 10:13
Si inca ceva.
Intrebai de aparitia unor noi agentii. Sa nu crezi ca mintea si creativitatea unora a dat brusc pe-afara, si s-au gandit sa faca o agentie. Noile agentii cu sunt decat strict oportunitati de afaceri, pardon, de a lua credite de la UE pe cine stie ce proiecte. Baieti, nepotei mult iubiti de tatici si unchi cu bilute, au pus peste noapte mana pe niste conturi. Problema e ca habar nu au cum sa le gestioneze si mai abitir, n-au nici oameni pregatiti. Daca te utit pe jobs .. vezi plin de anunturi ... angajam ... Si nici asta n-ar fi o problema daca salariile oferite pentru functii de manager n-ar fi de kkt. ... Ca poti sa zici: "Bine mai frate, ai tu bilute mai mari, ai pus mana pe niste conturi grase, imi dai si mie o parte si uite-asa traim amandoi". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users