Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CAROSERIE Noua pt Dacia
Last Updated: May 20 2004 14:29, Started by
kpk1
, May 20 2004 09:36
·
0
#1
Posted 20 May 2004 - 09:36
Am nevoie de o parere buna in privinta unei caroserii.
Sunt posesorul unei Dacii 1310 TX cred (triple mari, bari cu tampoane de cauciuc si semnalizatoare integrate, bord cu ceasurile dintr-o bucata nu ca la 1300) nu? Masina a fost facuta in 87 si era pentru export. Fostul proprietar a luat-o din Bulgaria ( avea nishte centuri aiurea de tot , scria in rusa pe ele ). Masinuta se tine binisor, motorul este foarte bun, iar tabla are un pik de suferit pe sub (sa vad cum o rezolv). La 15 mil ce sa mai ceri?! Ce vreau sa fac ? Se poate sa fac o caroserie noua din bucati ? Cineva mi-a recomandat sa ma duc la Pitesti sa iau tablele (aripi stalpi lonjeroane usi capote podele ...) si sa le sudeze cu CO2. Apoi sa mut motorul si toate plasticaraiele de pe asta si eventual cumparate chestii noi k bielete capete de bara planetare arcuri telescoape, ce e pe sub ea. E nevoie sa trec cu ea pe la RAR in situatia asta ? Cred ca in 30 mil m-as incadra cu tabla. Sau o fi mai bine sa cumpar o caroserie gata facuta ? Se mai gasesc ? Pe unde ? Cat costa ? Se schimba anul de fabricatie ? RAR ce ar avea de zis in situatia asta ? Ideea e buna tinand cont ca o vopsesc si o antifonez in fata mea ... asa ca nu are decat sa ma tina. Masina, da, o pastrez pentru mine, tocmai de aceea vreau sa o fac. Seriile, se pot transfera de pe asta pe caroseria boua ? Ma poate obstructiona RAR`ul cumva ? Adica ar echivala cu o interventie service ma gandesc. Ce, daca imi schimb farurile tre sa trec pe la RAR ? Vreau sa o fac dupa ultimul model "Ili smili". Ce ziceti ? Merge ? Dati-va si voi cu parerea ;ola; |
#2
Posted 20 May 2004 - 09:52
Adica ce ma gandesc, pur si simplu obtii o dacie absolut noua la nu mai mult de 50 mil.
Ce ziceti sa schimb cutia cu una in 5 trepte ? secventiala cred ca nu au ;nolol; 10x |
#3
Posted 20 May 2004 - 09:58
Ati vazut bordul nou de pe Dacia papuc ? acela pe rotund
E mult mai "fain" decat CN`u. Credeti ca pot sa implementez asa ceva ? Am auzit ca are nu stiu ce chestii noi pentru aerul "conditzionat". Ia nu stiu ce si nu stiu cum de data asta de pe sistemul de racire, de la apa, nu stiu exact. Personal nu imi place CN`u prefer mai mult scoica de pe L Cat ajunge un bord cu ceasuri cu tot L si cat o ajunge unul nou de pe papuc ? Sunt nebun, stiu dar faci DACIE nu gluma. |
#4
Posted 20 May 2004 - 10:06
Vei ajunge la pretul uneia noi. Si sa te vad cum o sa iti stea capota, usile. Ca vad o gramada de 1300 cu bot Ili smili, si sunt montate ca dracu. O sa te vad la alinieri etc etc. Numa' a dacie noua nu o sa arate.
30 mil........keep dreaming.. :cya: |
#5
Posted 20 May 2004 - 10:29
Daca vrei s-o faci cum trebuie mai bine cumperi o caroserie intreaga si muti tot pe ea. Pana la urma nu inteleg de ce vrei sa o modifici?
|
#6
Posted 20 May 2004 - 11:47
Astfel de schimbari sunt dorite de multi proprietari tineri... Masina este din 1987 si din 1987 va ramane chiar si cu bord tip nou si cu clapete la usi.
Daca vrei sa arunci cu banii pe fereastra, n-ai decat. Am inteles noi ca ai luat-o super ieftin dar daca totusi ti-ai fi permis una din 1997 de exemplu, de ce nu te-ai orientat catre ea? NU te complica cu astfel "lucrari". Plus de asta la ce ganduri ai cu ea, in privinta sudarii, numai masina nu o sa iasa... Schimba ce este de schimbat. Daca pedalierul a prins rugina pe acela il schimbi. Daca caloriferul de incalzire supureaza il schimbi, nu este un motiv de a schimba bordul and stuff. Nu se merita. Pastreaz-o asa cum este ea cu 4 faruri dar sa o ai in stare buna si ai si banii de concedii s.a.m.d. Nu este mai bine asa? Sunt unele modele 1310 cu patru faruri intretinute, cu bari de protectie nichelate, cu o linie excelenta si care arata de multe ori mai bine decat unele noi, chiar foarte noi. In cazul unei caroserii noi te vei lovi de foarte multe piese deficitare care nu vin nici cu caroseria cu totul si pe care nu le vei gasi nici in magazine. Da, exista unele repere pe care nu le vei gasi. Argumentele sunt nenumarate, lista continua... Pune-o la punct asa cum este ea, la un meserias bun, intr-un service bun. |
#7
Posted 20 May 2004 - 12:05
daca schimbi caroseria inseamna recarosare ce implica reomologarea la RAr..adica taxe , spagi
daca pui piese dispersate de caroserie , nu o sa se puna toate la linie...plus ca unele subansamble tb modificate ca sa intre in noua caroserie...adica scaune , tapiteria,materialele de la usi... Plus ca o sa ramana o gramada de gauri pe la accesorii care exista acum pe masina si nu existau inainte - adica locul pe unde trece cablul fiecarui accesoriu...adica in panoul dintre motor si cabina...adio insonorizare spun asta din proprie experienta ... ai si un avantaj la recarosare...masina va apare fabricatie 2004 |
#8
Posted 20 May 2004 - 12:39
Da, va aparea an fabricatie 2004, dar RAR-ul nu ti-o omologheaza decat daca are si restul de pe ea la nivelul 2004 (nu noi, ci piese la ultima modificare ce se monteaza in 2004).
De ex. un coleg si-a pus fata de-asta zambareata pe o Dacie din '80 si n-a putut sa o omologheze la RAR pana nu i-a pus pompa dubla de frana, dezaburire luneta, etc. etc De asemenea, daca tablele sunt noi nu inseamna ca sunt si bune. Lasand deoparte partea cu potrivitu', pt. care ai nevoie de dispozitive speciale, mai ales daca umbli la lonjeroane si nu vrei sa alerge pe sosea ca un catel de 2 luni (adica cu fundu' intr-o parte), mai e si chestia ca daca tabla n-a fost decapata cum trebuie si are rugina sub grund, peste un an infloreste de nu-i adevarat. Oricum, dupa ce termini operatiunea, o sa vezi ca mai bine bagai banii intr-o caroserie noua. Si inainte sa incepi ai in vederea Legea lui Murphy: la ceea ce ai planificat aloca de doua ori mai multi bani si de trei ori mai mult timp. Sa ne tii la curent. |
#9
Posted 20 May 2004 - 12:48
Va multumesc foarte mult pt info.
Inca o idee. Ca sa scap de RAR, in cazul in care as cumpara o caroserie noua, nu pot sa schimb partea interioara cu seria, sa o iau de la cea veche si s-o pun la cea noua ? Si ca sa nu ma dau de gol .. sa pastrez cele "4 faruri". |
#11
Posted 20 May 2004 - 14:29
Daca ai caroserie noua si restul vechi se face reomologare RAR - dar asta daca faci toate alea pe corecte, cu acte noi, factura, etc.
E bine sa te duci la RAR si sa intrebi inainte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users