noul fiesta = VARZA
Ultima postare: ian 07 2010 22:47, Inițiat de
gilvir
, iul 26 2007 13:30
·
0
#19
Publicat: 26 iulie 2007 - 15:28
Bebeluska, on Jul 26 2007, 16:24, said: Nu, man. Nu-s de la Ford. Sunt doar fan Ford si de curand am o fiestuta ca a ta. O am de o luna jumate si n-am decat o mie de km la bord, nu scartie, n-am nicio reclamatie. DEOCAMDATA. Dar tu 7000 km in 2 luni si in plus caroseria se deformeaza! Daca eram mai multi cu probleme, OK, dar sunt multi care si-au luat si sunt multumiti. Asta nu inseamna ca daca a ta s-a darmat deja, e masina proasta ci soferul are o problema! No offence. ca sa vezi o deformare a caroseriei cu ochiu liber ar trebui sa deformarea aia sa aiba pe putin 3-5 cm sa o poti percepe din mers. ori la asa deformatie nici macar 7000 km nu tinea fiestuta. sa nu fieo iluzie optica+plastice scartaietoare+surubelebuclucase. |
#23
Publicat: 26 iulie 2007 - 15:45
partea cu scartaitul chederelor nu e ceva chiar atat de anormal ; eu am o corsa c si din cand in cand la urcatul unor borduri se mai aude cate un mic " tzoc " din dreptul chederelor ; treaba e ca masinile astea nu sunt ferari enzo iar structura nu este chiar atat de rigida incat sa nu permita nici un fel de onduire ; la inceput niciuna nu scoate astfel de sunete insa imediat ce au prins chederele putina murdarie ...
Editat de axel_1, 26 iulie 2007 - 15:45. |
#24
Publicat: 26 iulie 2007 - 15:45
gilvir, on Jul 26 2007, 15:00, said: am deschis usa in timpul mersului doar putin pt ca acolo se auzeau foarte tare scartzaituri (de fapt un prieten care statea in spate...) si chiar se vede cum se modifica distanta intre usa si caroserie daca ai deschis usa din mers, cum poti mai apoi sa vezi ca se modifica distanta dintre usa si caroserie ? ...poate prietenul ala nu o tinea bine si de acolo efectul cu pricina Editat de endless, 26 iulie 2007 - 15:46. |
#26
Publicat: 26 iulie 2007 - 17:15
_Smiley_, on Jul 26 2007, 13:25, said: cateva precizari: -ti-ai luat masina germana, chiar daca tu nu crezi asta. se fabrica la Koln (e drept, se mai fabrica si prin alte parti) -diferentele dintre "noua fiesta" si "vechea fiesta" sunt, de fapt, foarte mici. majoritatea sunt de ordin estetic (cadranele schimbate, gurile de aerisiere altfel, stopuri spate schimbate, grila fata modificata etc). nu s-a schimbat nimic legat de structura masinii -problemele cu rugina se rezolva pe garantie -in ceea ce priveste scartaitul, sunt cateva surse ce pot fi eliminate: suportul numarului din spate(asta este, ti-ai luat hatchback, toate zgomotele se aud inauntru) si bancheta spate. Pentru suport, pune o bucata de ziar impaturit sau ceva de cauciuc in spatele lui. Pentru bancheta, banda adeziva pe carligele metalice de prindere legat de problemele cu airbagurile, da-ne si noua un link. n-am auzit pe nimeni sa se planga de asa ceva pana acum. @jay333: motorul de 1.25 de pe Fiesta are o problema la pornire, fluctueaza turatia destul de mult. sunt multi care se plang de asta, unii spun chiar ca li s-a oprit motorul din cauza asta. cei de la Ford au incercat o gramada de chestii(schimbat ceva pe la acceleratie, resoftare, etc) dar inca nu i-au dat de cap. se pare ca problema nu se manifesta asa de des daca se foloseste benzina de 100. In privinta diferentelor dintre noua si vechea fiesta cred ca te inseli putin, pt ca de ex motorul de 1.25 nu exista pana acum. Nu vad cum as putea rezolva problemele de rugina...daca e pros facuta tot o sa fie probl, iar zgomotul din spate e clar ca e din cauza deformarii caroseriei la usa, pt ca daca o deschid putin nu se mai aude. uite si link-ul despre probleme cu airbagurile :http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=16707&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=b871373ca30a8b42f0259ea73eefef33 |
#27
Publicat: 26 iulie 2007 - 17:18
Bebeluska, on Jul 26 2007, 13:40, said: Mai, nu ma pricep la fel de bine ca tine, insa cu convingere zic ca, cu masina despre care vorbim, e cam greu! si nu stiu cat de prost poate sa fie soferul incat sa am probl dupa 2 luni cu o masina noua. Nici nu sunt la prima masina...asa ca mai vb dupa ce mai faci ceva km |
#29
Publicat: 26 iulie 2007 - 20:43
- din faza cu rugina deduc ca ai cumparat o fiesta care a avut vrun accident pana sa ajunga la tine -la faza cu scartaitul asa este scartaie dar nu chiar foarte deranjant ce-i drept scartaie cam ca loganul nou. Daca scartaie mai tare inseamna ca au fost schimbate componente interioare care nu se mai imbina ca in fabrica. - modelele din spania sunt construite la acelasi nivel de calitate ca cele din germania.(care coordoneaza direct linia din spania) Your VIN Decoded The VIN code WFOFXXWPDFYT61156 breaks down as Manufacturer Identifier: Ford Werke A.G. (Germany) Body type: 4 Door Saloon Line: Ford Spain (Own Assembly) Assembly Plant: Valencia (Spain) Model: Focus Year: 2000 (some codes are used for more than one year) Month: December Production Sequence: 51156 Numai bine.....si verificati masinile inainte sa le cumparati chiar daca sunt noi. Aici e romania ! (mai ales ca se stie . tiriac mai aduce si masini pe care le reconditioneaza si le vinde ca noi ) |
#30
Publicat: 26 iulie 2007 - 20:48
cosmin_miu, on Jul 26 2007, 18:43, said: - din faza cu rugina deduc ca ai cumparat o fiesta care a avut vrun accident pana sa ajunga la tine -la faza cu scartaitul asa este scartaie dar nu chiar foarte deranjant ce-i drept scartaie cam ca loganul nou. Daca scartaie mai tare inseamna ca au fost schimbate componente interioare care nu se mai imbina ca in fabrica. - modelele din spania sunt construite la acelasi nivel de calitate ca cele din germania.(care coordoneaza direct linia din spania) Your VIN Decoded The VIN code WFOFXXWPDFYT61156 breaks down as Manufacturer Identifier: Ford Werke A.G. (Germany) Body type: 4 Door Saloon Line: Ford Spain (Own Assembly) Assembly Plant: Valencia (Spain) Model: Focus Year: 2000 (some codes are used for more than one year) Month: December Production Sequence: 51156 Numai bine.....si verificati masinile inainte sa le cumparati chiar daca sunt noi. Aici e romania ! (mai ales ca se stie . tiriac mai aduce si masini pe care le reconditioneaza si le vinde ca noi ) zi-mi cum as putea sa verific daca a fost noua cand am luat-o? ei mi-a adus-o cu 7 km la bord,mirosea a nou... |
#31
Publicat: 26 iulie 2007 - 21:25
gilvir, on Jul 26 2007, 21:48, said: sal! zi-mi cum as putea sa verific daca a fost noua cand am luat-o? ei mi-a adus-o cu 7 km la bord,mirosea a nou... Daca avea 7 km la bord presupun ca ai luat-o de la dealer, nu din Vitan... |
#33
Publicat: 26 iulie 2007 - 22:09
WildChild, on Jul 26 2007, 19:25, said: Primul Gugal pick spune asta, dar poate are cosmin_miu si altele. Daca avea 7 km la bord presupun ca ai luat-o de la dealer, nu din Vitan... Deci ... inca o data se poate vedea cat bullshituri iti baga dealerii pe gat numai sa iti vanda masina. Mie mi-a zis ca e fabricata in spania si surpriza: Manufacturer Identifier: Ford Werke A.G. (Germany) Body type: H Line: Ford Germany (Own Assembly) Assembly Plant: Cologne (Germany) Model: Fiesta Year: 2007 (some codes are used for more than one year) Month: April Production Sequence: 37277 multzam pt smecheria cu VIN-ul (n-o stiam) |
|
#35
Publicat: 27 iulie 2007 - 07:32
gilvir, on Jul 26 2007, 23:09, said: Deci ... inca o data se poate vedea cat bullshituri iti baga dealerii pe gat numai sa iti vanda masina. Mie mi-a zis ca e fabricata in spania si surpriza: Manufacturer Identifier: Ford Werke A.G. (Germany) Body type: H Line: Ford Germany (Own Assembly) Assembly Plant: Cologne (Germany) Model: Fiesta Year: 2007 (some codes are used for more than one year) Month: April Production Sequence: 37277 multzam pt smecheria cu VIN-ul (n-o stiam) Pai eu inca de la primul post cand ziceai ca mai bine luai masina germana voiam sa-ti zic ca si asta s-ar putea sa fie germana de la mama ei, facuta la Cologne. |
#36
Publicat: 27 iulie 2007 - 08:39
akeem, on Jul 27 2007, 05:32, said: Pai eu inca de la primul post cand ziceai ca mai bine luai masina germana voiam sa-ti zic ca si asta s-ar putea sa fie germana de la mama ei, facuta la Cologne. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi