Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Explozie la Dedeman Botoșani...

Cat consuma un AC ?

La mulți ani @Tyby!

Reprogramare examen auto prin pro...
 Are cineva instructiunile de conf...

Pareri scule INCGO

Model similar de aplicație f...

Amplificator CATV XI-CAB HA 8626 ...
 Unde pot asculta muzica anilor 90...

Nu cred ca voi mai plati pentru a...

Cumparare masina

cum influenteaza numarul ETF-uril...
 Proiect canalizare in comuna Berc...

Cand ati observat ca aveti nevoie...

Chestionar Medicina Alimentaț...

RCA 2024: ieftin sau scump?
 

noul fiesta = VARZA

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#55
bfunieru

bfunieru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 09.07.2006
nici skoda Fabia, la care m-am mai uitat inainte sa iau fiesta, pentru anumite nivele de echipare nu avea manere pe plafon in spate.

#56
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
offtopic:  oare de ce Land Cruiser-ul are maner si pe stalpul de la sofer? Nu deasupra usii, ci pe stalp, pe la jumatea laturii parbrizului. Ca in caz de rostogolire nu cred ca ar da cineva drumul volanului ca se agate de maner. In conceptia multora, volanul e destul maner pentru sofer.

Attached Files



#57
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004
E pusa acolo ca sprijin cand mergi pe terenuri cu o inclinatie foarte mare, nu cand te rastorni.

#58
Domnuics

Domnuics

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 312
  • Înscris: 18.01.2007

View Posttchoara, on Oct 13 2007, 15:41, said:

offtopic:  oare de ce Land Cruiser-ul are maner si pe stalpul de la sofer? Nu deasupra usii, ci pe stalp, pe la jumatea laturii parbrizului. Ca in caz de rostogolire nu cred ca ar da cineva drumul volanului ca se agate de maner. In conceptia multora, volanul e destul maner pentru sofer.


Ala e pus acolo sa se tina de el soferul cand se urca in masina. Daca soferul e mai mic de statura atunci e ideal.

Si eu am o fiesta si pana acum (15.000 Km) nu am nici o problema. Problema cu troncanitul am rezolvat-o cu niste spray dat de cineva. Am observat si eu ca se deformeaza dar atunci am mers pe doua roti (una de pe fata si opusl pe spate). Atunci mi s-a parut normal sa se deformeze. La cati bani costa zic ca primesti cat trebuie. Si tineti cont ca fiesta este masina ,,low budget" de la Ford.

#59
Angelinna

Angelinna

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 12.02.2009
am si eu o intrebare... cum adica se deformeaza? adica se stramba si ramane asa? as vrea si eu o noua fiesta si ma ingrijoreaza ce vad pe aici

#60
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
"noua" fiesta despre care se vb e vechea de fapt. topicul are ceva vechime.

#61
bogdy68

bogdy68

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,277
  • Înscris: 09.02.2007

View PostAngelinna, on 9th October 2009, 23:29, said:

am si eu o intrebare... cum adica se deformeaza? adica se stramba si ramane asa? as vrea si eu o noua fiesta si ma ingrijoreaza ce vad pe aici
adica este o masina ''flexibila''... :lol: nu ramane asa adica revine la forma initiala ;)

#62
Above_Gods

Above_Gods

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 03.06.2008

View PostDomnuics, on 15th October 2007, 10:05, said:

Am observat si eu ca se deformeaza dar atunci am mers pe doua roti (una de pe fata si opusl pe spate). Atunci mi s-a parut normal sa se deformeze. La cati bani costa zic ca primesti cat trebuie. Si tineti cont ca fiesta este masina ,,low budget" de la Ford.


OMG !!! cum sa se deformeze ? a merge cu rotile de pe o diagonala in aer este un caz de torsiune pura la care este solicitata caroseria . dar chiar si asa deformatiile de torsiune nu ar trebui sa fie mai mari de 1 - 1.5 mm !!!

masina familiei , Megane 2.2 din 2006 , ridicat pe cric la o pana , in partea din fata a pragului din stanga , cu 100kg in portbagaj nu are deformari vizibile in zona portbagajului (calculati singuri momentul de torsiune la ~100 kg la o distanta de ~1.7 - 2 m fata de punctul de aplicatie al cricului) .

stiu ca e relativ vechi topicul , da pare prea incredibil faptul ca tu ai reusit sa vezi cum se deformeaza caroseria ...
ori nu ai vazut tu bine , ori rezistenta caroseriei tale este grav afectata ; nu cred ca este un caz generalizat la toate fiestele , este total anormal asa ceva !

#63
ioannes

ioannes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 177
  • Înscris: 04.01.2009

View Postgilvir, on 26th July 2007, 16:30, said:

Mi-am cumparat acum vreo 2 luni o fiesta cu motor de 1.25 si asta dupa ce am comparat preturi si obtiuni intre ea, Fabia si polo. Mi s-a parut cea mai buna varianta pt ca arata ceva mai bine decat fabia (care deja nu se mai fabrica ... deci doar ce era pe stoc) si in plus are cea mai buna garantie de pe piata (4 ani). Ulterior am aflat ca in romania garantia e doar praf in ochi. Am facut cu ea doar 7000 km si deja scartaie de o iau toti dracii, caroseria se deformeaza ingrozitor daca merg pe drumuri cu denivelari (daca merg cu usa din spate deschisa se vede foarte bine). Nu mi se pare normal la o masina noua sa faca asa, mai ales ca nu e Logan sau matiz...
Am fost la service la Ford si mi-au dat cu silicon pe chedere ca sa nu mai aud scartaiturile, dar imediat cum am plecat de la ei au revenit la fel de puternic...
In afara de zgomote mai am probl cu rugina care a aparut in capitonarea plafonului si faptul ca turatia fluctueaza groaznic dimineata cand o prnesc (lucru normal dpdv al celor de la service...dar am mai citit pe forumuri si se plangeau si altii de asa ceva si li s-a spus ca inca nu se stie ce e...)
In fine, cred ca cei de la ford au dat-o in bara cand au scos noul fiesta, pt ca cel vechi are numai laude. Cred ca au vrut neaparat sa scoata o masina mai ieftina pt europa de est si nu prea le-a iesit...
Cred ca o sa regret pana cand o sa ma scap de ea ca nu mi-am luat o masina germana si daca aveam o parere foarte proasta despre masinile frantuzesti, acum am mai adaugat si fordul la lista.
Am mai citit pe forumuri ca au fost deja cateva cazuri in care airbag-urile nu s-au deschis la impact frontal la fiesta si asta deja ma dispera la culme pt ca cei de la ford nu stiu altceva decat "safety first".
In afara de "vinde-o cat poti de rpd" astept sfaturi cu ce as putea face pt ca daca o vand dupa 2 luni e o pierdere cam mare pt mine...


sa stii si u ca Ford in ziua de azi se fabrica in tari ca Rusia(cares mai lenesi si delasatori ca noi),Renault in tari ca Turcia,etc.Ramaneti la masini germane si Volvo.cele mai bune alegeri.

#64
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postioannes, on 7th January 2010, 22:37, said:

sa stii si u ca Ford in ziua de azi se fabrica in tari ca Rusia(cares mai lenesi si delasatori ca noi),Renault in tari ca Turcia,etc.Ramaneti la masini germane si Volvo.cele mai bune alegeri.
:roflmaofast:
Eu cred ca tu nu ai habar ca Volvo S40 e de fapt un Ford Focus cosmetizat nitel. :lol:

Edited by Marius3k, 07 January 2010 - 22:53.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate