Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Creste pretul la abonamentul TV?
Last Updated: Oct 19 2007 16:14, Started by
horia.popescu
, Jul 18 2007 06:43
·
0
#55
Posted 31 August 2007 - 06:54
pai se pare ca nu foarte multe multa lume a dat buzna la digital si probabil au inceput cu presiunile. un sefulet de acolo probabil nu si-a facut planul de trecut la digital si a inceput sa puna lumea in miscare.
pot sa se dea si de trei ori peste cap eu tot nu trec la digital. |
#56
Posted 01 September 2007 - 10:07
vlad2006, on Aug 31 2007, 07:54, said: pai se pare ca nu foarte multe multa lume a dat buzna la digital si probabil au inceput cu presiunile. un sefulet de acolo probabil nu si-a facut planul de trecut la digital si a inceput sa puna lumea in miscare. pot sa se dea si de trei ori peste cap eu tot nu trec la digital. |
#57
Posted 01 September 2007 - 10:26
cuculea, on Sep 1 2007, 11:07, said: si ma rog, daca nu e cu suparare...de ce atata incapatanare? te anunt ca televizoarele HDTV au aparut demult, si sunt si accesibile la pret....care e problema ta? zi-ne si noua, poate ar trebui sa stim ceva ce stii tu? Poate ai dreptate cu aceasta sila fata de televizunea digitala, te rog, zi-ne si noua ce ai patit in primul rand ce se transmite in romania nu e hdtv. in al doliea rand nici macar stb-ul nu e compatibil hd. pe un display hd full sau macar hd ready catv-ul se vede prost (inclusiv la dth-urile autohtone) pentru ca transmisia e foarte slaba calitativ. lcd/plasmele nu au fost gandite pentru catv-ul autohton. singurele semnale de inalta definitie tv ce sunt accesibile la noi acum sunt fie dvb-t (protv printre altele, dar evident iti trebuie tuner dvb-t) fie sistem de receptie satelit pentru un adevarat hd (premiere, sky). eu nu am sila de televiziunea digitala. problema e ca in romania e multa reclama la un produs slab calitativ fata de ce e intr-adevar tv digitala. de hdtv nici nu se pune problema in romania. PS: eu nu stiu care or fi lcd/plasmele alea asa accesibile la pret. daca te referi la myria, teletech si alte jafuri pe care scrie hd ready mai bine fara. sony/samsung la lcd si panasonic la plasme au produse foarte bune. evident nu cele entry level. trebuie sa ai undeva intre 3000-5000 ron ca sa iei un produs de calitate. iar pentru hd full mult mai mult. Edited by vlad2006, 01 September 2007 - 10:34. |
#58
Posted 07 October 2007 - 14:08
ever_forever, on Jul 19 2007, 17:42, said: de fapt sunt pline de antene digi, dar nici dolce sau boom nu stau mai prost... antena de satelit e pentru locurile izolate in care nu ajunge cablu, asta in tarile civilizate la noi, daca vezi antena de satelit la bloc, e semn de saracie lucie, si sunt multe multe, deci...(mai avem vreo 50 de ani sa egalam nivelul de viata al celor din vest, conform unui studiu recent) cei cu antena au un singur tv in casa, probabil si ala vechi de 20 ani, ceea ce la standardele de viata civilizate din secolul nostru e inacceptabil desi am prins vremurile cu tv alb negru si un singur program de 2 ore pe zi in din care o juma de ora tovarasu, acum pur si simplu mi se pare absurd ca mai multe persoane sa se uite la un singur tv mereu, adica unul vrea sa vada un meci de fotbal, altul filmul cu van damme, altul desene pe animax sau videoclipuri pe u tv, cum naiba reusesc sa vada ce le place? Cred ca tu cam incurci lucrurile. Nu cred ca cel care are antena de satelit e sarac. Eu zic ca sarantocii sunt cei care platesc cablu , dolce, Boom si alte prostii de acest gen. Dar daca esti intradevar "sarac" iti poti face o instalatie de receptie prin satelit http://www.opensat.ro/. Se poate adapta la cite televizoare ai. Adica poti vedea diferit pe fiecare tv dar trebuie sa fii foarte Ssarac ". Sunt curios cat de "bogat " o sa fi cint iti va baga UPC -ul digital pe gai si o sa vezi numai la un tv programe. Dar trebuie sa fii bogat ca sa poti plati cablu nu de alta dar o instalatie buna de satelit poate duce la cateva mii de euro. |
#59
Posted 07 October 2007 - 14:19
cuculea, on Sep 1 2007, 11:07, said: si ma rog, daca nu e cu suparare...de ce atata incapatanare? te anunt ca televizoarele HDTV au aparut demult, si sunt si accesibile la pret....care e problema ta? zi-ne si noua, poate ar trebui sa stim ceva ce stii tu? Poate ai dreptate cu aceasta sila fata de televizunea digitala, te rog, zi-ne si noua ce ai patit Daca tie iti convine digitalul nu ai decit sa te speli cu el pe cap si sa platesti 100 de abonamente ca sa nu dea UPC-ul faliment. Nici pe mine nu ma intereseaza prostia asta asa ca nu mai incerca sa vrejesti lumea ca nu tine. Nu mai veni cu argumente puierile ca nu suntem batuti in cap asa cum ar vrea cretinii astia de la UPC. |
#60
Posted 08 October 2007 - 11:23
Cu cata pasiune discutati voi despre televiziunea digitala-analogica.
Da' va intreb si eu aveti la ce va uita la tv? Ca mie mi-e scarba de programele tv oferite de posturile TV romanesti... Sa mai dau bani pe plasme si mai stiu eu ce ,,functions" speciale la tv, da' la ce sa ma uit...? Scuze pentru intrerupere... In fine discutie placuta in continuare... |
#61
Posted 08 October 2007 - 21:04
crisstian, on Oct 8 2007, 12:23, said: Cu cata pasiune discutati voi despre televiziunea digitala-analogica. Da' va intreb si eu aveti la ce va uita la tv? Ca mie mi-e scarba de programele tv oferite de posturile TV romanesti... Sa mai dau bani pe plasme si mai stiu eu ce ,,functions" speciale la tv, da' la ce sa ma uit...? Scuze pentru intrerupere... In fine discutie placuta in continuare... |
#62
Posted 08 October 2007 - 22:30
Clovis, on Oct 7 2007, 15:19, said: Daca tie iti convine digitalul nu ai decit sa te speli cu el pe cap si sa platesti 100 de abonamente ca sa nu dea UPC-ul faliment. Nici pe mine nu ma intereseaza prostia asta asa ca nu mai incerca sa vrejesti lumea ca nu tine. Nu mai veni cu argumente puierile ca nu suntem batuti in cap asa cum ar vrea cretinii astia de la UPC. |
#63
Posted 18 October 2007 - 08:58
Digitalizarea pe cablu vine cu reclamații
Modul în care UPC a decis să introducă serviciul de televiziune digitală este discutabil. Schimbul de tehnologii întâmpină întotdeauna rezistență, se spune în piața telecomunicațiilor, pentru a motiva, pe cât posibil, nemulțumirile clienților companiilor de cablu la cea mai mică modificare în pachetele la care s-au abonat. Clienții companiilor de cablu par cel mai greu de mulțumit. Forumurile de pe internet sunt pline de injurii la adresa cabliștilor, iar reclamațiile la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului nu sunt nici ele puține. Ultima temă de discuție este, printre abonații UPC, modul în care operatorul a decis să introducă serviciul de televiziune digitală prin cablu. „Pentru aceasta, compania a trebuit să elibereze o parte din banda de frecvențe folosită pentru transmisia analogică“, explică Alexandru Mangu, director de operațiuni UPC. Adică să reducă numărul canalelor oferite abonaților, care au descoperit că nu mai au niciun program din pachetul Extra și câteva din cele recepționate de abonații pachetului de bază. Pentru proiectul de digitalizare, UPC a investit circa 30 de milioane de euro. La 30 iunie, serviciul UPC digital avea 8.000 de abonați, iar reprezentanții companiei spun că, între timp, vânzările au mers foarte bine și că numărul lor a crescut potrivit așteptărilor. „Noi transmitem, în paralel, atât în sistem digital, cât și analogic“, explică Alexandru Mangu, modul în care se face tranziția de la un sistem la celălalt. „Pentru că banda este limitată, a trebuit să mutăm anumite canale din pachetele noastre de programe suplimentare din sistem analogic în sistem digital. Orice client care beneficia de pachet cu programe suplimentare a fost anunțat prin scrisori și inserții în factură, dar și prin postere la centrele de relații cu clienții și prin canalul propriu“. Și totuși, raționamentul companiei de cablu are o fisură. Se poate spune că abonații pachetului Extra-basic sunt forțați să opteze pentru noul serviciu. Adică, deși contractul încheiat cu UPC le dă dreptul să recepționeze în continuare programele din acest pachet suplimentar, ei nu vor mai beneficia de ele până când nu vor semna un nou acord, prin care vor intra în posesia decodorului digital. Mai mult, ce se va întâmpla dacă vor exista abonați care, pur și simplu, vor refuza să preia un decodor, după ce au auzit de la vecini că funcționarea acestor aparate lasă de dorit? Instituțiile statului ridică din umeri Autoritățile nu au însă nimic de spus în privința nemulțumirilor clienților. Consiliul Național al Audiovizualului își declină competența în această problemă, iar Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor nu consideră că drepturile abonaților au fost încălcate în vreun fel. „Reglementarea CNA se referă doar la „mass-care“, adică numai acele canale care, obligatoriu și gratis, trebuie să fie incluse în oferta de bază a cablistului, și care trebuie să reprezinte 25% din totalul canalelor“, a declarat pentru Capital Attila Gasparik, vicepreședinte CNA. „Noi atât putem face. În rest, ar trebui să funcționeze piața. Din păcate, nu avem asociații civile care să se ocupe de relația cu cabliștii sau cu audiovizualul, în general. Dar cu cât se joacă mai mult, cu atât ajungem mai aproape de această situație“, a continuat el. Reprezentanții ANPC recunosc însă că au primit mai multe reclamații din partea consumatorilor nemulțumiți de faptul că UPC a eliminat din pachetul Extra-basic „câteva“ dintre programe. De fapt, este vorba de circa 20 de posturi TV. „Din discuțiile pe care le-am avut cu reprezentanții UPC, a reieșit faptul că operatorul de cablu a făcut investiții substanțiale, trecând la sistemul digital, oferind astfel consumatorilor un serviciu mult mai bun și posibilitatea recepționării unui număr mult mai mare de programe“, este răspunsul primit de la biroul de presă al instituției. Radu Petric, președintele Asociației de Comunicații prin Cablu, spune că trecerea de la analog la digital este practic provocată de concurența cu platformele digitale. „În locul unui canal analog se pot transmite trei digitale. Nu e un moft, e o necesitate. În perioada de tranziție, trebuie să sacrifici canale. Iar scoaterea unui singur canal este suficientă pentru a declanșa un scandal monstru“, explică el. Nemulțumirea abonaților mai are însă și o altă cauză. După cum spune chiar ANPC, unii abonați ai pachetului de bază au beneficiat gratuit, pe o perioadă de câteva luni, cu caracter promoțional, de programele incluse în pachetul cu programe suplimentare, tocmai în ideea de a se familiariza cu programele ce vor fi oferite în noul pachet digital. Nu este deloc o practică nouă pe piața românească. După un timp, aceste programe sunt tăiate, în ideea că s-a creat deja o obișnuință, și clientul va dori un pachet cu mai multe programe. Însă, în contractele standard ale acestora scrie că numărul minim de canale care va fi furnizat este de 24, compania păstrându-și dreptul de a modifica unilateral conținutul transmis, cu notificare prealabilă. n «Pentru că banda este limitată, a trebuit să mutăm anumite canale din pachetele noastre de programe suplimentare din sistem analogic în sistem digital.» Alexandru Mangu, director de operațiuni UPC Sursa: http://www.capital.ro/articole/digitalizar...clamatii/105016 |
#64
Posted 18 October 2007 - 16:05
danutz1, on Oct 18 2007, 09:58, said: Digitalizarea pe cablu vine cu reclamații Modul în care UPC a decis să introducă serviciul de televiziune digitală este discutabil. Schimbul de tehnologii întâmpină întotdeauna rezistență, se spune în piața telecomunicațiilor, pentru a motiva, pe cât posibil, nemulțumirile clienților companiilor de cablu la cea mai mică modificare în pachetele la care s-au abonat. Clienții companiilor de cablu par cel mai greu de mulțumit. Forumurile de pe internet sunt pline de injurii la adresa cabliștilor, iar reclamațiile la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului nu sunt nici ele puține. Ultima temă de discuție este, printre abonații UPC, modul în care operatorul a decis să introducă serviciul de televiziune digitală prin cablu. „Pentru aceasta, compania a trebuit să elibereze o parte din banda de frecvențe folosită pentru transmisia analogică“, explică Alexandru Mangu, director de operațiuni UPC. Adică să reducă numărul canalelor oferite abonaților, care au descoperit că nu mai au niciun program din pachetul Extra și câteva din cele recepționate de abonații pachetului de bază. Pentru proiectul de digitalizare, UPC a investit circa 30 de milioane de euro. La 30 iunie, serviciul UPC digital avea 8.000 de abonați, iar reprezentanții companiei spun că, între timp, vânzările au mers foarte bine și că numărul lor a crescut potrivit așteptărilor. „Noi transmitem, în paralel, atât în sistem digital, cât și analogic“, explică Alexandru Mangu, modul în care se face tranziția de la un sistem la celălalt. „Pentru că banda este limitată, a trebuit să mutăm anumite canale din pachetele noastre de programe suplimentare din sistem analogic în sistem digital. Orice client care beneficia de pachet cu programe suplimentare a fost anunțat prin scrisori și inserții în factură, dar și prin postere la centrele de relații cu clienții și prin canalul propriu“. Și totuși, raționamentul companiei de cablu are o fisură. Se poate spune că abonații pachetului Extra-basic sunt forțați să opteze pentru noul serviciu. Adică, deși contractul încheiat cu UPC le dă dreptul să recepționeze în continuare programele din acest pachet suplimentar, ei nu vor mai beneficia de ele până când nu vor semna un nou acord, prin care vor intra în posesia decodorului digital. Mai mult, ce se va întâmpla dacă vor exista abonați care, pur și simplu, vor refuza să preia un decodor, după ce au auzit de la vecini că funcționarea acestor aparate lasă de dorit? Instituțiile statului ridică din umeri Autoritățile nu au însă nimic de spus în privința nemulțumirilor clienților. Consiliul Național al Audiovizualului își declină competența în această problemă, iar Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor nu consideră că drepturile abonaților au fost încălcate în vreun fel. „Reglementarea CNA se referă doar la „mass-care“, adică numai acele canale care, obligatoriu și gratis, trebuie să fie incluse în oferta de bază a cablistului, și care trebuie să reprezinte 25% din totalul canalelor“, a declarat pentru Capital Attila Gasparik, vicepreședinte CNA. „Noi atât putem face. În rest, ar trebui să funcționeze piața. Din păcate, nu avem asociații civile care să se ocupe de relația cu cabliștii sau cu audiovizualul, în general. Dar cu cât se joacă mai mult, cu atât ajungem mai aproape de această situație“, a continuat el. Reprezentanții ANPC recunosc însă că au primit mai multe reclamații din partea consumatorilor nemulțumiți de faptul că UPC a eliminat din pachetul Extra-basic „câteva“ dintre programe. De fapt, este vorba de circa 20 de posturi TV. „Din discuțiile pe care le-am avut cu reprezentanții UPC, a reieșit faptul că operatorul de cablu a făcut investiții substanțiale, trecând la sistemul digital, oferind astfel consumatorilor un serviciu mult mai bun și posibilitatea recepționării unui număr mult mai mare de programe“, este răspunsul primit de la biroul de presă al instituției. Radu Petric, președintele Asociației de Comunicații prin Cablu, spune că trecerea de la analog la digital este practic provocată de concurența cu platformele digitale. „În locul unui canal analog se pot transmite trei digitale. Nu e un moft, e o necesitate. În perioada de tranziție, trebuie să sacrifici canale. Iar scoaterea unui singur canal este suficientă pentru a declanșa un scandal monstru“, explică el. Nemulțumirea abonaților mai are însă și o altă cauză. După cum spune chiar ANPC, unii abonați ai pachetului de bază au beneficiat gratuit, pe o perioadă de câteva luni, cu caracter promoțional, de programele incluse în pachetul cu programe suplimentare, tocmai în ideea de a se familiariza cu programele ce vor fi oferite în noul pachet digital. Nu este deloc o practică nouă pe piața românească. După un timp, aceste programe sunt tăiate, în ideea că s-a creat deja o obișnuință, și clientul va dori un pachet cu mai multe programe. Însă, în contractele standard ale acestora scrie că numărul minim de canale care va fi furnizat este de 24, compania păstrându-și dreptul de a modifica unilateral conținutul transmis, cu notificare prealabilă. n «Pentru că banda este limitată, a trebuit să mutăm anumite canale din pachetele noastre de programe suplimentare din sistem analogic în sistem digital.» Alexandru Mangu, director de operațiuni UPC Sursa: http://www.capital.ro/articole/digitalizar...clamatii/105016 eu cred ca tine de evolutie si civilizatie trecerea la digital...modul in care se face trecerea e treaba upc-ului...in ceea ce priveste decodoarele de digital sa stii ca merg... eu am digital de cateva zile si imi merge ireprosabil...semnalul e bun, canalele misto si abonamentul nu e scump. |
|
#65
Posted 19 October 2007 - 16:14
uite, eu nu sunt multumit de ce fac ei: aveam numai TV si acum, buluc pe mine, ca tre sa le am pe toate. Sunt multumit cu fixul si cu netul, de ce sa trec la ei ca sa injur zilnic ?
Edited by zumxum, 19 October 2007 - 16:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users