Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 

linux mandriva 2007

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
lenux

lenux

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,183
  • Înscris: 15.05.2007
As vrea sa intreb pe ce au instalat linux mandriva 2007,cum e? Sunt incepator in Linux,si cineva mi-a spus sa-l incerc,ca nu e asa greu,pt un incepator. Rog pe cei ce l-au incercat,sa-mi dea o parere ,un sfat. Va multumesc.

#2
Shahinul

Shahinul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 177
  • Înscris: 19.10.2003
mandriva linux mi se pare perfect pentru un incepator care vrea o distributie instalata pe hdd si nu un live cd. eu il folosesc de cand se numea mandrake si ca incepator mi s-a parut perfect. poti opta pt versiunea platita care are o gramada de aplicatii plus dirvere complete (astfel scapi de o gramada de probleme ca incepator, incercand sa instalezi driverul grafic cu accelerare si altele).
totusi daca vrei sa inveti linux trebuie sa ai rabdare si perseverenta.

#3
lenux

lenux

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,183
  • Înscris: 15.05.2007
Am sa-l incerc,mersi pt info. Oare va merge bine cat de cat,pe configuratia mea?Am un Intel Pentium 2 la 2,4 Ghz,1 GB DDR,pl video Radeon 9600 /256 MB /128 b /(hdd..etc,nu cred c-ar conta).
Rabdare o sa am,asta e sigur,stiu ca Linux-ul e greu,dar vreau sa invat.Am sa revin,pe viitor,mersi mult pt raspuns.

#4
lenux

lenux

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,183