Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

La multi ani @sfantu.dracu!

A auzit cineva de formatia "K...

Indiana Jones and the Dial of Des...
 Ariston Genus One 24kw - sa o aru...

Robot smart cu comanda vocala goo...

Viteza scazuta Wi-fi

Moduri de a evita anumite persoane
 Panouri pe acoperis cu horn

Transformers: Rise of the Beasts ...

Hatufim - Prizonieri de razboi

Receiver AV 8K
 rog un pic de ajutor in legatura ...

Ce defect sa fie ( centrala nu at...

Jocuri - Generals si Generals Zer...

Video Night mode
 

Toyota Prius

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2101 replies to this topic

#1
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006
avand in vedere ca e o masina hibrid, ma intereseaza in primul rand cat de fiabila e, mai ales pe partea electrica, si consumul eventual.
cine stie ceva informatii  in legatura cu masina asta postati acilea si nu va sfiiti.
pareri, opinii, impresii daca aveti.

#2
gtcosmin

gtcosmin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.08.2006
Nu-mi mai aduc bine aminte, dar parca la inceput Toyota oferea 5ani garantie la sistemul de propulsie hibrid (inclusiv baterie) pentru a elimina suspiciunile potentialilor clienti. Dupa parerea mea bateriile sunt singurele care ar putea pune probleme de fiabilitate. Consumul am auzit ca nu ar fi asa mic cum zice producatorul. Este o masina deosebita, fara concurenta in romania, foarte avansata tehnologic in comparatie cu celelalte. Mai multe detalii poti sa gasesti aici http://en.wikipedia....ki/Toyota_Prius , zice si de baterie pe la sfarsit, The battery pack of the 2004 Prius is warranteed for 160,000 km (100,000 miles) or 8 years, although Toyota has stated that they expect it to last 15 years.

#3
spdude

spdude

    Banned at request

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,027
  • Înscris: 04.02.2007
O sa incerc maine sa vb cu un posesor(aici in state sunt foarte populare) daca am ocazia, sa`l intreb si de consum, si de cum e masina in general...sper sa reusesc,daca nu ,tot incerc...parerea mea e ca masinuta e frumusica si aduce a iz de 'nou' ...mai ales ecologic vorbind

#4
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,084
  • Înscris: 14.02.2007
parerea mea e ca e o porcarie
singurele alternative ecologice sunt bio-dieselul, bio-etanolul si masinile full-electrice: vezi Tesla roadster

#5
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006

 gigel de hohențolărn, on Jul 4 2007, 21:37, said:

avand in vedere ca e o masina hibrid, ma intereseaza in primul rand cat de fiabila e, mai ales pe partea electrica, si consumul eventual.
cine stie ceva informatii  in legatura cu masina asta postati acilea si nu va sfiiti.
pareri, opinii, impresii daca aveti.
http://www.km77.com/...rius/ld/t01.asp
aici ai pogina cu o proba facuta de oamenii de la km77 rau ca e inj spaniola. parerea mea ca e un inceput pt viitorul acestor masini. vecinul meu are un prius si cand pleca  nu se aude decat muzica si pietrele care sar de la roti nimic mai mult. eu cred ca e destul de fiabila, rau ca la pretul care e putini sar s-o cumpere.

#6
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
Cu Prius a ajuns Toyota pe primul loc la constructorii de masini. Cu Prius vandut in SUA. Probabil e cel mai vandut hibrid din lume. Vad ca incep sa apara din ce in ce mai multe automobile hibrid. Chiar si Toyota vrea sa scoata inca unul.

#7
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006

 bbogdanmircea, on Jul 5 2007, 07:15, said:

o porcarie
singurele alternative ecologice sunt bio-dieselul, bio-roadster
cam greu sa puna un motor de motorina de cilindrada mica si sa mearga cu viteza mare.

#8
T.rac3Er

T.rac3Er

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 737
  • Înscris: 08.12.2006
a fost testata si la fifth/top gear. si e pe yputube. comparat cu c1/107/aygo si polo/fabia...
masina la drum intins nu mai beneficiaza de motorul electric, si merge pe benzina (1.5lbenzina, fata de diesel sau benzina mica), asa ca si consumul este mai mare. in schimb in oras, motorul eelctric va functiona in majoritatea cazurilor, si motorul pe benzina va mai intra din cand in cand in functiune, cand se descarca electricul) desi are si sistemul de reincarcare la franare (adica in frana de motor, cand se deplaseaza din intertie, se incarca bateriile)
am unul prin oras, condus de o doamna. :D
ce pot sa zic ca aceasta masina terbuie sa fie una secundara (costa destul de mult). la nivelul respectiv de pret exsita masini performante si luxoase...am fost intr-una la dealer, si mi-a placut la nebunie. interiorul si materialele sunt de calitate. designul tipic japonez, de nava spatiala...
numai de la un proprietar poti afla lucrui. daca vezi una pe strada poti sa pandesti cand vine proprietarul, sau ii lasi in stergator o carte de vizita.

#9
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006

 T.rac3Er, on Jul 5 2007, 14:02, said:

designul tipic japonez, de nava spatiala...
numai de la un proprietar poti afla lucrui. daca vezi una pe strada poti sa pandesti cand vine proprietarul, sau ii lasi in stergator o carte de vizita.
da, curios mesajul, nava spatiala - > cred ca doar vezi dacii in jurul tau. si ti se pare consum mult 4.5 l /100 km. nu stiu nici un motor de motorina de 1.5l sa duca pana la 170km, ma intreb daca vrei sa faci vreo comparatie :puke:

#10
bbogdanmircea

bbogdanmircea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,084
  • Înscris: 14.02.2007
http://www.teslamotors.com/index.php asta este masina viitorului
chestiile hibrid si fuell cell sunt niste porcarii, hibrid mai merge, dar pe fuell cell nu stiu de ce se mai insista
adik hibrid e asa un fel de pacaleala, de ex o masina hibrid care mi se parea mie super, Lexus G45x H, nu mai stiu exact modelul, ideea e ca are un V6+motor electric, are performante de V8 si consum de motor in 4 cilindrii, dar de curand am aflat ca totusi nu are cel mai bun consum in clasa ei, fiind batuta de BMW cu motor de 2l diesel, cred ca motorasul ala de 2l si 204 cai neaspirat...(nu bag mana in foc ca e asta)
Asadar alternative viabile:
1.Masina full-electric -dak o sa scoata cei de la Tesla una in 4 usi la un pret sub 40000 o sa fie un succes si au anunt asa ceva in vro 2 ani
                              -dak reusesc sa faca o baterie cu o autonomie ok, genul 600-700 km ar fi super
                              -singura problema este reincarcarea, care de ex ptr a se face in 3-4 ore, necesita o sursa care sa debiteze 80A...
2.Bio-diesel -emisiile sunt 100% biodegradabile, consumul este mic
3.Bio-etanol -nu stiu prea mult despre acesta
PS:daca se considera ca sunt offtopic rog sa nu se stearga postul, sa se faca un post nou, despre acest subiect, banuiesc ca ar fi interesant sa discutam despre asa ceva

#11
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Stai linistit, ca nu este OffTopic.  :)
Daca ai vreo idee de un topic, de ce nu-l deschizi ?
Cu titlul ne descurcam noi sa iasa bine.   :)

#12
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006
[quote name='bbogdanmircea' date='Jul 5 2007, 20:50' post='3063803']
[url="http://www.teslamotors.com/index.php"]http://www.teslamotors.com/index.php[/url] asta este  -dak o sa scoata cei de la Tesla


si eu zic , daca si cu parca se ...... prius e deja pe piata si pare sa fie cea mai fiabila dintoate care au iesit(honda, lexus care tot de Toyota e facut). lexus <- 6 cilindri si cat consuma (cumva 7-8 la suta fata de 4.5 )? cat costa masina si intretinerea? cati si-o permit?
prius e o masina normala nu o super masina.  ii pui benzina si merge . tesla - trebuie s-o pui in priza nu?
inventii sunt multe dar realitatea care e ... asteptam pe cei de la tesla sa inveteze sau cumparam ce avem. in ziua de azi cam toate marcile icearca sa faca prototipuri cu consum cat mai mic.(pana si Hyundai incearca ceva)

#13
gigel de hohențolărn

gigel de hohențolărn

    am merțan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,692
  • Înscris: 07.07.2006
multam fain de raspunsuri :)

#14
spdude

spdude

    Banned at request

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,027
  • Înscris: 04.02.2007
Consum foarte bun la drum lung, din cate mi`a spus posesoarea in oras foloseste mai mult motorul electric, doar la drum lung se porneste si cel pe benzina (gas cred ca aia inseamna la americani) ,cand esti pe drum in panta de exemplu se incarca bateria, ea are 48 000 de mile in 2 ani cu ea si nu a avut NICI o problema, deci chiar nimic...
Am ridicat capota ,arata frumos doua motorase puse acolo, nu e zgomotoasa, in oras e perfecta datorita consumului, singurul lucru care poate deranja e aspectul de ozn, cum zic toti ... mie unul imi place, si mi`a placut si cum se simte pe drum , da impresia de masina stabila, bordul destul de placut, spatiu interior suficient..
Pacat ca la noi in tara e asa de scumpa, aici e foarte populara.

Edited by spdude, 09 July 2007 - 21:44.


#15
Cocobirlozaur

Cocobirlozaur

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 150
  • Înscris: 19.07.2006

 gigel de hohențolărn, on Jul 4 2007, 22:37, said:

avand in vedere ca e o masina hibrid, ma intereseaza in primul rand cat de fiabila e, mai ales pe partea electrica, si consumul eventual.
cine stie ceva informatii  in legatura cu masina asta postati acilea si nu va sfiiti.
pareri, opinii, impresii daca aveti.


Am facut test cu Prius si m-a impresionat ! Tipic japonez , adica totul perfect !
Demaraj f. bun. Tinuta de drum f. buna Consum in oras si afara , sub 4,5 l/100 km.
Eu sunt cam mare si am avut o senzatie de neincapator.Sunt sigur ca m-as obisnui cu asta.
IN skimb pretul........nu-mi permit. Daca as avea banii astia , numai Prius as lua !

#16
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,365
  • Înscris: 28.06.2006
Prius e produsul Toyota prin care incearca sa profite cit poate de taxarea masinilor hibride. Din punctul meu de vedere, alt avantaj nu exista (cu exceptia fiabilitatii; banuiesc ca pentru a le impune, japonezii le-au facut inca si mai fiabile). In rest: emisii mai mari, performate dinamice mai mici, autonomie mai mica, etc. Cum sta treaba cu service-ul in RO, nici nu vreau sa ma gindesc.
Pretul DDP mi se pare exagerat. De banii aia imi o MASINA, nu o gluma.

#17
freightliner

freightliner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 791
  • Înscris: 03.12.2006

 Cocobirlozaur, on Jul 10 2007, 12:38, said:

! Tipic japonez , adica totul perfect !!
adica sa inteleg ca ai avut masina japoneza si nu ai avut probleme. masina japoneza = multa electronica, multa electronica = multe complicatii; multe complicatii => probleme.

#18
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,429
  • Înscris: 26.06.2003

 bbogdanmircea, on Jul 5 2007, 22:50, said:

http://www.teslamotors.com/index.php asta este masina viitorului
chestiile hibrid si fuell cell sunt niste porcarii, hibrid mai merge, dar pe fuell cell nu stiu de ce se mai insista

De ce e o porcarie Fuel Cell? Te-ai gandit ca electricitatea cu care incarci Tesla nu provine neaparat din surse ecologice?
Anyway, Prius mi se pare un mare pas inainte, cu el a facut Toyota ce nu i-a iesit lui Honda cu Insight.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate