Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Toyota Prius

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2129 replies to this topic

#37
Alex_MiG-21

Alex_MiG-21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 08.02.2007

View Postaxxa424, on Jan 13 2008, 12:49, said:

Ce cost are mașina, reviziile, consumabilele ?

Masina am cumparat-o din germania, 16000 euro
Reviziile se fac la 15000 km sau anual
Costul unei revizii este in jur de 500 ron (incluzand costul uleiului, filtrului de ulei, aer si habitaclu)
Alte consumabile - placute de frana, alte lichide (antigel motor electric, antigel motor benzina,...) costa la fel ca la orice Toyota, nu sunt costuri prohibitive, mai ales ca lichidele de care am amintit se shimba pentru prima data la 160000 km
Apropo, vad ca esti din Iasi...am fost de curand acolo, dar reprezentanta Toyota era inchisa (era duminica, de fapt) - m-ar interesa o parere despre profesionalismul celor de acolo care fac reviziile si alte alea.

Edited by Alex_MiG-21, 13 January 2008 - 12:41.


#38
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

View PostAlex_MiG-21, on Jan 13 2008, 12:38, said:

Masina am cumparat-o din germania, 16000 euro
Reviziile se fac la 15000 km sau anual
Costul unei revizii este in jur de 500 ron (incluzand costul uleiului, filtrului de ulei, aer si habitaclu)
Alte consumabile - placute de frana, alte lichide (antigel motor electric, antigel motor benzina,...) costa la fel ca la orice Toyota, nu sunt costuri prohibitive, mai ales ca lichidele de care am amintit se shimba pentru prima data la 160000 km
Apropo, vad ca esti din Iasi...am fost de curand acolo, dar reprezentanta Toyota era inchisa (era duminica, de fapt) - m-ar interesa o parere despre profesionalismul celor de acolo care fac reviziile si alte alea.
Va aparea in martie-aprilie la noi noua Honda Insight. Si eu imi doream Prius pana zilele trecute, dar mi-am luat gandul cand am vazut Insight. E superba masina, noua va fi maxim 20.000EUR la noi si are o gramada de gadget-uri in interior..

Motorul e destul de puternic, are si optiune mod Sport.

#39
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postandma83, on 28th May 2009, 19:48, said:

iar dovada o vedeti la autobahn-ul de unde am luat-o eu
Autobahn se numeste autostrada la nemti. Locul unde se vand masini se numeste Autohaus. ;)

#40
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

View PostMarius3k, on 28th May 2009, 21:32, said:

Autobahn se numeste autostrada la nemti. Locul unde se vand masini se numeste Autohaus. ;)

S-a notat! :D Am facut o mica confuzie..

#41
adizaha

adizaha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,207
  • Înscris: 17.06.2005
honda insight nu se compara cu noul prius.
chiar daca este prius un pic mai scump. daca faci o treaba fa-o bine.
si eu sunt unul dintre visatorii la prius.
cred ca va fi urmatoarea masina achizitionata. intrebarea este daca va fi prius III sau IV

#42
citoplasmarazboinica

citoplasmarazboinica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 27.05.2009
nu inteleg de ce toate hibridele sau electricele arata ORIBIL.

toate parca sunt facute de astia de la Dacia.

#43
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

View Postcitoplasmarazboinica, on 3rd June 2009, 10:16, said:

nu inteleg de ce toate hibridele sau electricele arata ORIBIL.

toate parca sunt facute de astia de la Dacia.

Nu inteleg de ce scoti asemenea afirmatii, fara sa fii in cunostinta de cauza. Ai inclus cumva in afirmatia ta si Honda Insight, sau te referi doar la Prius? Prius, unora le place design-ul, altora nu..

Insight de ex. a fost facuta dupa CR-Z, modelul american.. arata foarte sportiv si are un look mai agresiv decat modelul anterior. Insight-ul vechi, intr-adevar arata ciudat. Cat despre Prius, sunt pareri si pareri. Sunt posesor de Prius si iti spun de pe acum ca e una dintre cele mai high-tech masini de pe piata, consuma putin si nu am nimic ce sa-i reprosez. Daca te uiti pe Internet, e pe primul loc in topul J.D. Power in ultimii ani, aleasa dupa cel putin 8 criterii (service, fiabilitate, tehnologie, satisfactie clienti etc). Probleme tehnice nu prea are masina asta..

#44
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View Postandma83, on 3rd June 2009, 12:19, said:

Prius, unora le place design-ul, altora nu..

Ca de masina asta e vorba aici , are un design foarte aerodinamic , iar in cele mai multe cazuri functionalitatea si design-ul (aspectul placut) nu fac casa buna impreuna .
Multi vad forma masinii ca a unei pene (wedge) care dizloca aerul din calea ei , spatele este de tip Kamm , este mult mai aerodinamic decat cel al unui hatchback normal + cate Prius-uri cu luneta murdara ati vazut ? , cum vedeti la hatchback-urile normale .

Daca observati , Prius gen2 , gen3 si Insight au aceeasi forma , doar "colturile" difera , din cauza ca forma gasita de Toyota este foarte eficienta si nu are rost sa o schimbe .

Daca vrea cineva un Prius cu aspect "normal" pot cumpara generatia 1 , care seamana cu o Corolla , dar succes , cele in stare buna sunt rare .

Edited by connectorxp, 03 June 2009 - 11:35.


#45
Valy1

Valy1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 06.01.2007

View Postandma83, on 3rd June 2009, 11:19, said:

Cand ne incanti cu niste poze ?  :D

#46
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

View PostValy1, on 3rd June 2009, 12:43, said:

Cand ne incanti cu niste poze ?  :D

Apropo, in completarea lui connectorxp, coeficientul de aerodinamica al masinii este de doar 0.26, printre cele mai bune din lume. Modelul urmator de Prius 2010 va avea acest coeficient la valoarea de 0.25, ceea ce il face cel mai aerodinamic autoturism de productie de serie din lume..

PS: Numerele de inmatriculare sunt cele temporare, de unde am luat masina din Germania..  :rolleyes:

Attached Files


Edited by andma83, 03 June 2009 - 17:05.


#47
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
andma, sa o stapinesti sanatos!

Vad ca ai gasit reteta sa iei un Prius la pret de Corolla  :D !

Sa vedem ce preturi vor avea la urmatoarea generatie de Prius, poate ma bag si eu la unul peste citiva ani !

#48
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009
@Kodiak:

E super buna oferta, cu siguranta nu ma loveam de ea daca nu era criza asta si daca nu aveam toti banii cash.
Initial era o flota de 68 de Prius-uri martea trecuta, iar acum vad ca au mai ramas pe site 59 de bucati. Se vand ca painea calda, cine le cumpara, stie de ce le alege..  ^_^
Se pare ca pentru un model de Prius 2004 Executive, preturile stagneaza in jurul sumei de 14.000EUR, chiar si cu criza asta.. Vezi link-ul de aici si aici.

Edited by andma83, 03 June 2009 - 19:22.


#49
Jack90

Jack90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 483
  • Înscris: 30.08.2007
chiar nu inteleg de ce inca mai sunt oameni carora le place Prius.
Un Volkswagen Jetta Diesel (o masina asemanatoare ca dimensiuni cu Prius) are consum mai bun si nici nu are 100kg de baterii poluante si nereciclabile.
Daca chiar vrei economie de combustibil exista VW Polo Bluemotion. Nu stiu cifrele exacte dar stiu ca are un consum mult mai bun decat Jetta si decat Prius.
Recent, in S.U.A. Volkswagen Jetta TDI a fost numita "Green Car of the Year" in defavoarea hibridelor Honda Insight si Toyota Prius si chiar si in fata Smartului.

Uitati si un link: http://www.google.ro...e...mp;aq=f&oq=

P.S. Jetta diesel este si mai rapida comparativ cu hibridele.

P.P.S. Daca considerati Prius ca fiind ecologica citez din ce am mai scris odata : "Viitorul ecologic nu sta in baterii produse din metale ce, daca vor fi exploatate la nivelul necesar asigurarii bateriilor uriase din masinile electrice si hibride, se vor termina in cateva zeci de ani.
In an doilea rand, spre exemplu in cazul Priusului, Nichelul din bateriile acestuia vin tocmai din Canada de unde sunt extrase (in urma extragerii poluandu-se aerul cu substante precum sulf, plus dioxidul de carbon emis de utilajele din mina, plus emisiile din termocentralele care asigura cantitatea uriasa de energie ce este necesara pentru o mina si stricandu-se habitatul natural odata cu extinderea minei respective) iar apoi sunt trimise pe un cargobot (care consuma cantitati uriase de motorina, si nu motorina euro 5 ci alt tip mult mai poluant) in Europa unde sunt rafinate (unde sunt iarasi necesare cantitati uraiase de energie electrica ce provine din termocentralele si atomocentralele) apoi sunt trimise in China unde are loc un alt proces in care Nichelul este transformat intr-o substanta ce poate fi folosita in baterii, iar apoi este trimis in Japonia unde este introdus in baterii iar apoi in masina.
Ia-ti un Volkswagen Polo diesel,de preferat Bluemotion, daca intr-adevar vrei sa ajuti mediul, si nu o panarama de masina... Pana si Land Rover-ul meu cu motor de 2l diesel, desi consuma 12l/100km in oras, este mai prietenos cu mediul decat Prius-ul."

Si inca ceva: E urata cu spume! (din punctul meu de vedere)

Edited by Jack90, 03 June 2009 - 21:33.


#50
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

View PostJack90, on 3rd June 2009, 21:31, said:

....
Si inca ceva: E urata cu spume! (din punctul meu de vedere)

Citind toate afirmatiile tale, te intreb: in Jetta al tau ai navigatie standard, comenzi vocale, MFD cu touchscreen, consum 5% in oras, , sistem audio JBL 360W RMS cu 9 boxe si procesor digital de sunet, cuplu de 400Nm la plecarea de pe loc, acces SmartKey & Go, silentiozitate maxima pana la 30-40km/h (merge doar motorul electric), taxa inmatriculare 0, garantie 8 ani pe intreg sistemul hibrid (baterii, ECU, MFD, motor electric etc).. si iti ofera placerea de-a conduce o masina hibrida? Prius e masina japoneza, iar dupa cum se stie, VW a cam dat-o in bara in ultima vreme la capitolul fiabilitate. Si tot Prius, a castigat numeroase premii europene, printre care 'car of the year' si JD Power top car customer satisfaction 2 ani consecutiv + multe alte topuri..

Si.. de ce mi-as lua o masina care o vad la orice colt de strada si se devalorizeaza repede, pe cand pot lua o masina ce tine la valoare, e complexa si e ALTCEVA fata de masina ta comuna?

Pe de alta parte, romanul e bun la comentat.. Sunt sigur ca ti-ar place un Q7 sau un A8 daca ti s-ar da ocazia. Design-ul e subiectiv si nu de el era vorba. Per ansamblu, nu compara Prius cu Jetta.. Ok, daca e doar din privinta consumului la drum lung, atunci Jetta diesel bate Prius. In rest, nicio sansa.

PS: Nu ma intereseaza ritualul fabricarii si transportul bateriilor din SUA pana in Japonia, daca ai impresia ca de asta mi-am luat eu Prius: ca sa salvez natura.  :D

Edited by andma83, 03 June 2009 - 21:47.


#51
Jack90

Jack90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 483
  • Înscris: 30.08.2007

View Postmccc, on 11th August 2007, 20:02, said:

2. Bio-diesel e o alta cacialma. Pt a se asigura necesarul de biodisel este nevoie de suprafete vaste care sa fie cultivate cu plante tehnice. Daca fermierii renunta la a mai cultiva legume, fructe, necesare alimentatiei, pt a cultiva biodisel asta inseamna ca va fi penurie de alimente, preturi ridicate la acestea, etc. Inseamna ca asa nu e bine.
O sa zici ca nu e neaparat nevoie sa se renunte la cultivarea legumelor, se pot cultiva plantele tehnice pe suprafete care acum sunt ocupate de paduri. Prin despadurire va fi destul loc pt a produce cat biodiesel vrem noi. Poate ca da, insa padurea produce mai mult oxigen si consuma mai mult dioxid de carbon decat o poate face un lan de rapita de exemplu. Ce rezolvam cu asta? Nu facem decat sa ne amagim asa.

3. Etanolul nu este nimic altceva decat alcoolul etilic. Da, acela care se gaseste la orice bodega intr-o forma mai mult sau mai putin diluata. Nu cred ca e viabil cam din aceleasi motive enumerate la punctul 2. Si mai cred ca o sa se tot fie sparte rezervoarele pt a se colecta alcoolul, nu de alta... dar.. mai face omul un botez , o nunta.... :cheers:

Trebuie gasita o alta solutie pt a nu mai polua, si a indeparta poluarea existenta. Acestea 3 nu sunt decat praf in ochi...

2. Problema cea mai mare cu cultivarea rapitei este cadupa 3 ani de cultivare succesiva pe acelasi teren, rapita secatuieste solul, iar în al patrulea an de cultivare, nici o alta cultura nu se mai poate dezvolta normal în acest pamânt.Pentru a nu distruge solul, dupa un an în care au cultivat rapita, agricultorii sa cultive leguminoase, iar apoi, în al treilea an, o cultura larga de grâu sau porumb. Abia apoi procesul se poate repeta. Plus ca in urma arderii biodieselului este favorizata apariti smogului.

3. Etanolul e ok dpv al impactului ecologic in urma arderii deoarece este produs din porumb insa, dupa cum ai spus si tu, ar trebui suprafete uriase ca sa se satisfaca nevoia. In Mexic spre exemplu, in urma cresterii cerintei de etanol ca urmare a nebuniei de a fi ecologici, pretul fanii de porumb a crescut atat de mult incat populatia mexicului, care este un mare consumator de faina de porumb, bucataria mexicana fiind bazata pe faina de porumb (spre ex: Tortillas), a iesit in strada.

#52
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Nu facem versus, dar ar mai fi o treaba la hibridele astea care lasa departe in urma dieselul: fiabilitatea ansamblului electric care practic nu necesita intretinere, e mult peste dieselurile CR care mai ales cu motorina romaneasca au inceput sa aiba viata din ce in ce mai scurta. Motorul Toyota e iarasi un monument al fiabilitatii fata de un diesel modern.

#53
Jack90

Jack90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 483
  • Înscris: 30.08.2007

View Postandma83, on 3rd June 2009, 22:41, said:

Citind toate afirmatiile tale, te intreb: in Jetta al tau ai navigatie standard, comenzi vocale, MFD cu touchscreen, consum 5% in oras, , sistem audio JBL 360W RMS cu 9 boxe si procesor digital de sunet, cuplu de 400Nm la plecarea de pe loc, acces SmartKey & Go, silentiozitate maxima pana la 30-40km/h (merge doar motorul electric), taxa inmatriculare 0, garantie 8 ani pe intreg sistemul hibrid (baterii, ECU, MFD, motor electric etc).. si iti ofera placerea de-a conduce o masina hibrida? Prius e masina japoneza, iar dupa cum se stie, VW a cam dat-o in bara in ultima vreme la capitolul fiabilitate. Si tot Prius, a castigat numeroase premii europene, printre care 'car of the year' si JD Power top car customer satisfaction 2 ani consecutiv + multe alte topuri..

Si.. de ce mi-as lua o masina care o vad la orice colt de strada si se devalorizeaza repede, pe cand pot lua o masina ce tine la valoare, e complexa si e ALTCEVA fata de masina ta comuna?

Pe de alta parte, romanul e bun la comentat.. Sunt sigur ca ti-ar place un Q7 sau un A8 daca ti s-ar da ocazia. Design-ul e subiectiv si nu de el era vorba. Per ansamblu, nu compara Prius cu Jetta.. Ok, daca e doar din privinta consumului la drum lung, atunci Jetta diesel bate Prius. In rest, nicio sansa.

PS: Nu ma intereseaza ritualul fabricarii si transportul bateriilor din SUA pana in Japonia, daca ai impresia ca de asta mi-am luat eu Prius: ca sa salvez natura.  :D
O intrebare: Care-i placerea in a conduce un hibrid?
P.S. Daca nu ai cumparat masina pentru a proteja natura (a fi ecologic), ci pentru raportul calitate pret, nu ai de ce sa te simti ofensat de afirmatiile mele.

Edited by Jack90, 03 June 2009 - 22:00.


#54
andma83

andma83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 12.01.2009

View Postfilipxxx, on 3rd June 2009, 21:54, said:

Nu facem versus, dar ar mai fi o treaba la hibridele astea care lasa departe in urma dieselul: fiabilitatea ansamblului electric care practic nu necesita intretinere, e mult peste dieselurile CR care mai ales cu motorina romaneasca au inceput sa aiba viata din ce in ce mai scurta. Motorul Toyota e iarasi un monument al fiabilitatii fata de un diesel modern.

Sunt de acord cu tine.. si alta chestie: motorul de la Prius nu se uzeaza la fel de repede ca unul diesel, si asta pentru ca e propulsat simultan si de cel electric, deci cuplul necesar la pornire il da motorul electric (pe cand o masina conventionala consuma cel mai mult la pornire). Un motor electric genereaza un cuplu mult mai mare decat un motor termic.. Prius nu are nici curea de transmisie, deci nu duci nici grija asta la revizii..

Tehnologia folosita e demna de laudat, oricum..

View PostJack90, on 3rd June 2009, 21:56, said:

O intrebare: Care-i placerea in a conduce un hibrid?
P.S. Daca nu ai cumparat masina pentru a proteja natura (a fi ecologic), ci pentru raportul calitate pret, nu ai de ce sa te simti ofensat de afirmatiile mele.
Nu m-am simtit deloc ofensat, dar ma mira faptul ca tu compari Jetta cu Prius. Inseamna ca nu stii deloc ce inseamna o masina hibrida, cu atat mai mult ca n-ai idee nici despre Toyota Prius cum e ca masina.. N-o sa-ti raspund la intrebarea de ce am placerea sa conduc un hibrid, dar iti recomand in schimb sa faci un drive test cu o hibrida si sa te documentezi mai mult despre aceasta masina. S-ar putea sa descoperi niste lucruri interesante.. La drive test m-am indragostit instant de masina!

Te rog nu mai pune PS-uri in post-urile tale, banuiesc ca nu sunt singurul deranjat de ele in acest topic. Sunt sacaitoare.

Edited by andma83, 03 June 2009 - 22:10.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate