Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde recomandati un CT cu Casa de...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia
 Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China
 Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED
 Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...
 

ERP

- - - - -
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#19
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005

View PostSiems, on Oct 5 2007, 18:45, said:

insa nu faceti greseala sa va impuscati singuri in picior cu un ERP precum SAP daca sunteti firma medie sau mica!

DE CE ZIC ASTA??   Simplu : care e cel mai mare avantaj al unei firme mici in comparatie cu un colos gen COCA COLA ???? FLEXIBILITATEA!!!

daca pui un SAP intr-o firma mica si te apuci de scris reguli si proceduri interne ca sa poti utiliza totusi SAP-ul , nu ai nici o sansa. Esti MORT ca firma!!!
sunt de acord in principiu cam cu tot ce ai scris, in afara de paragrafele citate mai sus.

SAP-ul este extrem de customizabil, insa din cauza ca este un sistem foarte complex, aceste customizari necesita cunostinte foarte adanci nu numai de consultanta ci si de ABAP, si atunci devin destul de scumpe. Dar SAP poate face orice, atat timp cat esti dispus sa investesti in dezvoltari ale sale si ai la dispozitie resurse umane de calitate. Spun asta din perspectiva unuia care implementeaza SAP chiar acum si vede asemenea efecte.

Eu cred ca pretul este adevaratul motiv pentru care SAP nu se preteaza pe firme mici/medii, si nu flexibilitatea.

Unul dintre avantajele uriase ale SAP este abilitatea de a-ti face operatiunile fluente prin procese standard implementate in el. O firma mica nu are nevoie de asa ceva, insa daca ar avea nevoie, sunt convins ca SAP are procese predefinite cu mult mai performante decat ar avea acea firma (vezi de ex procurement, 3-way matching, segregarea de indatoriri, audit trail-ul prin document flows etc).

Edited by glumetu, 07 October 2007 - 12:23.


#20
Siems

Siems

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 06.09.2006

View PostDemetrios, on Oct 6 2007, 19:58, said:

greu de crezut ca cea mai ieftina licentiere pt SAP este 40.000eur pt 10 useri. dupa parerea mea cei de la SAP sau Oracle nici macar nu se deplaseaza pt un contract de sub 150.000-200.000Eur!

In rest, pentru toate celelalte companii medii trebuie alese solutii specializate pe verticale in functie de buget.
ex: - administratie publica: Siveco, Prosoft
      - productie: EBS, WIZPro,
      - distributie: B-Org, SeniorERP, Navision
      - logistica: Mantis
      etc.

Nu sunt de acord cu alegerea firmelor mici, "dar flexibile", vezi cazul ADCOS, o firma care a avut un soft foarte bun pt productie, dar o mica gresala de management a facut ca aceasta sa dat faliment si asa 50 de clienti deja implementati de ei au fost nevoiti sa-si schimbe sistemele...alte costuri, alte distractii...

:Dj:

demetrios


o sa ma refer strict la ce ai scris aici : la inceputul acestui an s-a lansat si in romania( cu mare tam-tam in presa si pe net) SAP All-in-one ce se dorea a fi un ERP preconfigurat cu implementare in 120  de ore !!!

Pretul : 39000 Euro plus TVA in care ofereau si un IBM Netvista server. Deci iata SAP la 40.000 de euro.

Cate au vandut??  aproape zero!!! dece? Pentru ca un ERP precum SAP nu il implementezi in 120 de ore .PUNCT!  si oricum la banii astia sunt solutii mai bune si mai adaptabile decat SAP.

(e la fel de adevarat si faptul ca SAP prefera sa nu vanda acest pachet si iti pun botnita daca nu ai macar 100.000 de euro disponibili ....pentru inceput :D )

mai departe , despre verticale : administratie : SIVECO - ok, de acord .PROSOFT - nu ii cunosc, ce produse au?

Productie : EBS - ok insa numai pe sectoarele productie mobilier si productie constructii metalice. In rest nu au mare branza , iar ca si parte de gestiune, vanzari , contabilitate ii subtirel produsul.

Wizrom : OK pentru WIZPRO insa nu la sectorul productie. WIZROM au probleme pe productie. (despre WIZCOUNT nu mai are rost sa discutam fiindca e un WIZPRO ieftin pe care il dau acolo unde nu are clientul bani de WIZPRO)

DISTRIBUTIE : BORG - mare tzeapa! acelasi neomanager cu alta palarie. NEOMANAGER 7.0 e un soft bun de distributie daca vorbim de alimentare, tutun, alcol etc. insa mai nou, TRANSART se pare ca nu mai au chef de customizari. Poate vor sa vanda firma, cine stie.

SENIOR SOft- nu-i cunosc, as aprecia pareri obiective.

Navision : genul de soft, bun la toate insa nu straluceste la nimic. gen WINDOWS. nu degeaba il vinde microsoft. noroc ca nu l-au facut tot iei. SA fi vazut atunci BLUE SCREEN in ERP :))


In firma unde lucrez, MANTIS e o aplicatie de customer support. mai exista si alta de logistica??

Stii exact despre ce eroare de management a fost vorba la ADCOS sau doar ai auzit zvonuri???

#21
mic si negru

mic si negru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 04.07.2007
Siems,
Te contrazic la un mic amanunt. SAP All-in-one se vinde in Romania. Si inca bine ;) SAP Romania a incercat sa nu prea se complice cu el, dar am impresia ca s-a facut ceva presiuni de la SAP AG, si a inceput sa se vanda. De obicei prin implementatori mici.
Si, SAP All-in-one, se poate implementa in 120 de ore. Ideea este ca vine preconfigurat, tu ca implementator avand prea putin de configurat. Dar a vazut si un caz in care s-au depasit cu mult cele 120 de ore pentru simplul motiv ca implementatorul a primit foarte multe cereri de customizare de la client, cereri care din punctul meu de vedere nu-si aveau logica la un SAP All-in-one. Dar clientul a ales SAP All-in-one pentru ca era ieftin, neluand in calcul nevoile reale ale lui, ajugand la un cost final care justifica implementarea unei alte solutii. Dar, lenesul mai mult alearga...

#22
Siems

Siems

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 06.09.2006

View Postmic si negru, on Oct 11 2007, 11:08, said:

Siems,
Te contrazic la un mic amanunt. SAP All-in-one se vinde in Romania. Si inca bine ....

datele mele pe subiectul asta au cam 2-3 luni vechime. ai si ceva referinte pentru All-in-one???

eventual opinii pertinente despre produs??

#23
JJOne

JJOne

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 22.08.2006

View Postmic si negru, on Oct 11 2007, 11:08, said:

Si, SAP All-in-one, se poate implementa in 120 de ore. Ideea este ca vine preconfigurat, tu ca implementator avand prea putin de configurat. . Dar a vazut si un caz in care s-au depasit cu mult cele 120 de ore pentru simplul motiv ca implementatorul a primit foarte multe cereri de customizare de la client, cereri care din punctul meu de vedere nu-si aveau logica la un SAP All-in-one. Dar clientul a ales SAP All-in-one pentru ca era ieftin, neluand in calcul nevoile reale ale lui, ajugand la un cost final care justifica implementarea unei alte solutii...
Poate se implementeaza in 120 de ore daca clientul il are deja in firma A si deschide firma noua B cu fix acelasi profil. Sau poate SAP defineste intr-un mod original perioada de implementare, nu stiu.
Mai degraba cred ca exemplul dat de tine e regula, clientul respectiv a vazut o data oferta de pret, apoi ca il are functional in doua saptamani, si a ales in consecinta. Iar agentul care a facut vanzarea nu a prezentat in nici un caz limitarile sistemului, ca atunci clientul n-ar fi inlocuit SAP-ul minune cu un SAP de 100000 de Euro ci cu un Wizpro/Borg/Charisma de 60000...

#24
mic si negru

mic si negru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 04.07.2007
Nu, SAP All-in-one vine preconfigurat. Practic, SAP All-in-one vine cu MM, SD, FI si AA (4.7) plus PP si PM (6.0) doar cu anumite functionalitati configurate. Din aceasta cauza si costa atat de putin. Functionalitatile respective acopera nevoile unei firme mici sau medii. La SAP All-in-one, tu ca si implementator ai foarte putin de "configurat" (am pus in ghilimele pentru ca nu configurezi functionalitati, configurezi doar structuri). Implementarea SAP All-in-one nu este o implementare de SAP in adevaratul sens al cuvantului, ci mai degraba un roll-out.
@ Siems.
Daca nu ma insel, in acest moment sunt minim 10 (astazi am aflat si de al 11-lea, dar informatia nu am verificat-o inca) implementatori de SAP All-in-one in Bucuresti. Si toti au un proiect (minim) in derulare. Stiu ca s-a terminat in aceasta perioada o implementare la Timisoara de SAP All-in-one. Mai este una pe final (daca nu s-a terminat deja) la Deva. Asta e ceea ce stiu. Mai mult ca sigur sunt mai multe, dar de care nu stiu (nu lucrez la SAP Romania, sa stiu tote chitibusurile astea :D). A, si ca un amanunt, SAP All-in-one este implementat de implementatori mici, implementatorii mari inca nu au inceput sa implementeze asa ceva.
O parere personala pertinenta asupra all-in-one ince nu mi-am facut. Dar am vazut ca isi face treaba bine, in special la firmele mici/medii cu procese normale.

Parerea mea...

#25
Siems

Siems

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 06.09.2006

View PostJJOne, on Oct 12 2007, 01:14, said:

Poate se implementeaza in 120 de ore daca clientul il are deja in firma A si deschide firma noua B cu fix acelasi profil. Sau poate SAP defineste intr-un mod original perioada de implementare, nu stiu.
Mai degraba cred ca exemplul dat de tine e regula, clientul respectiv a vazut o data oferta de pret, apoi ca il are functional in doua saptamani, si a ales in consecinta. Iar agentul care a facut vanzarea nu a prezentat in nici un caz limitarile sistemului, ca atunci clientul n-ar fi inlocuit SAP-ul minune cu un SAP de 100000 de Euro ci cu un Wizpro/Borg/Charisma de 60000...


problema e ca o solutie de 40.000 de euro care nu e foarte flexibila nu aduce imbunatatiri suficiente pe masura celor 40k si nici nu creste valoarea firmei doar prin brandul SAP.

asa ca decat sa dai 40.000 la SAP si sa fii tratat ca si "ruda saraca" (caci asa o sa te trateze un furnizor ce vinde solutii in medie intre 200.000 si 500.000) mai bine te duci la o firma de soft ce te trateaza regeste pentru banii astia .

ca si ultima observatie : nu mai bagati in aceeasi oala BORG (care e pe la 10-15.000) cu WIZPRO care e pe la (30-50.000) si Charisma care e pe la (60-90.000)

#26
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,445
  • Înscris: 06.06.2006

View PostSiems, on Oct 10 2007, 21:52, said:

Navision : genul de soft, bun la toate insa nu straluceste la nimic. gen WINDOWS. nu degeaba il vinde microsoft. noroc ca nu l-au facut tot iei. SA fi vazut atunci BLUE SCREEN in ERP :))
nici acum nu-l fac ei (propriu-zis)
problemele tot in danemarca se rezolva, stai linistit
problema la el ramane localizarea pt Ro (aici si legistatia noastra are o vina)

#27
supremeon

supremeon

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 01.01.2009

View Postradumihai_, on Jul 3 2007, 10:54, said:

Salut,

As ruga pe cei ce folosesc programe de tip ERP (nu doar de conta) sa ne impartasesca opiniile lor legate de acestea. Firma la care lucrez (fabrica de productie) vrea sa implementeze un sitem ERP si in discutie sunt ASIS (fostrul AS2000), WinMentor si Clarvision. Daca cineva are ceva informatii legate de aceste programe (care sunt plusurile care sunt minururile ...) sau orice alcete informastii. Poate sugestii pt alte sisteme ERP :D

Multumesc,
Radu

Dintre cele 3, eu as alege WinMENTOR. Motivul este simplu: asta folosim si noi in prezent. La Asis, principalul inconvenient este politica de preturi. Programul in sine costa mult, iar implementarea este si ea scumpa... am observat ca ei trebuie sa iti faca multe configurari. Si te taxeaza cu 25 euro pe ora, si trebuie sa le platesti si cazarea si masa in orasul tau. Iti este evident ca, practic, nu ai suport tehnic la tine in oras, ci trebuie sa ii chemi pe ei. La fel sta treaba si la Clarvision (si la Navision etc).
In general discutand, o implementare software cuprinde 3 mari pasi: instalare, configurare/adaptare si instruire. Dintre acestea, majoritatea timpului ar trebui sa fie dedicata instruirii. De fapt, ar trebui sa fie cam 80% din timpul de implementare. Ori, la Asis se petrece foarte mult timp cu configurarile.
WinMENTOR se diferentiaza de celelalte 2 enumerate de tine prin faptul ca, daca le ceri o oferta de preturi, primesti un pret, care include deja si orele de instruire! Deci, este pretul final care il platiti pentru achizitia aplicatiei. Mai mult, in caz ca veti avea vreodata probleme cu bazele de date, toate "uneltele" pentru "rezolvarea" lor sunt incluse in WinMENTOR, si se apeleaza din meniu, prin niste banale click-uri, care ti le explica la implementare, si sunt descrise si in docmentatie. In acest fel nu mai trebuie ca admin-ul vostru de retea sa invete sa lucreze cu consola de administrare din Microsoft SQL Server, sau din Oracle Database... de fapt, nici nu va mai trebuie admin de retea. Si nici nu trebuie sa stiti algebra relationala, deloc.
Ca si posibilitati de lucru, desigur ca depinde ce doriti. Mentor-ul este destul de flexibil, si, daca purtati discutii detaliate cu ei (gasiti distribuitori in fiecare judet si fiecare oras mare)
, veti vedea ca, probabil, va ofera tot ceea ce doriti. Cand il folosesti de cativa ani, ajungi sa descoperi ca are functii la care nici nu visasei (contabilizare automata in 3 planuri de conturi simultan, rapoarte generate in limbi straine, cu poze aranjate frumos, etc).
Din puctul de vedere al productiei, Asis-ul este super super super dezvoltat, si in acelasi timp greoi. Intreaba-te daca aveti operatori care sa aiba timp sa introduca toate datele tranzactionale, caci chiar este mult.
Si Mentor are multiple posibilitati de lucru pentru activitatea de productie, si se leaga foarte frumos cu cea comerciala. Spre exemplu, se poate incepe cu o comanda-client data de acesta pe site-ul vostru, care "intra" automat in Mentor. In momentul acesta, cineva de la voi poate sa o valideze (probabil telefonand clientului), si se lanseaza multiple comenzi de productie. Iar de aici posibilitatile se multiplica mult... tipuri de retete, de manopere, consum de sdv-uri, variante de calcul cost, pasi ai procesului, liste de urmarire, etc.. Dar, in orice moment se poate urmari ce anume s-a realizat pentru comanda nr. 123 a clientului xxx... listele cu necesarele de aprovizionare sunt f. interesante si se pot genera dupa criterii multiple...
Despre cum lucreaza Clarvision cu productia nu stiu ce sa iti spun...
Iar in incheiere, revin la preturi: uita-te cat costa Asis-ul, cat costa Clarvision, si cat costa Mentor-ul (iar la Mentor update-urile sunt gratuite). Acum, ca ai cele 3 preturi, uita-te FOARTE ATENT la ce anume este inclus in acele preturi (la Mentor, pretul este ferm si include insclusiv implementarea).
Oricare dintre solutii ai alege-o, iti recomand sa cumparati un server si un windows server, cu licente de cal. Un model bun de masina este Dell Powerage 2950 III...
Judecand dupa cat de veche este postarea ta, presupun ca deja ati ales... Poti sa ne spui, de curiozitate, cum va descurcati, cum a fost implementarea?
Sal.

#28
TLGsoft

TLGsoft

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,553
  • Înscris: 25.03.2006

View Postsupremeon, on Jan 1 2009, 16:30, said:

Si te taxeaza cu 25 euro pe ora, si trebuie sa le platesti si cazarea si masa in orasul tau. Iti este evident ca, practic, nu ai suport tehnic la tine in oras, ci trebuie sa ii chemi pe ei. La fel sta treaba si la Clarvision (si la Navision etc).

Mi se pare logic sa platesti masa si cazarea daca vrei un om on-site. Daca nu, poti sa le dai acces on-line pe server.

Quote

Din puctul de vedere al productiei, Asis-ul este super super super dezvoltat, si in acelasi timp greoi.

Confirm. Este foarte dezvoltat. Din aceasta cauza este mai greoi de configurat si operat efectiv, are foarte multe optiuni.

Daca ai cerinte exotice, cei de la AlfaSoftware te pot rezolva rapid multumita platformei Magic pe care este dezvoltat produsul. Este o solutie de ultima generatie pentru dezvoltarea aplicatiilor de business pe baze de date. De exemplu, daca stergi baza de date, se regenereaza automat (fara date, bineinteles). Si se dezvolta in ea vizual, asociativ, nu se prea scrie cod. Din pacate pretul este mai ridicat si din cauza acestor licente.

Cand am cautat acum cativa ani o aplicatie de salarizare complexa, care sa stie toate tipurile de salariati, ei au fost singurii care au auzit de pensionari cu drept de munca si cum se trateaza. Multi altii nici de contract colectiv nu au auzit, dar se laudau ca softul lor calculeaza brut din net  :lol: . Pe cand AS2000 (pe vremea aceea) permitea gestionarea unei persoane cu mai multe tipuri de salarizare in cadrul unei singuri luni. Adica 2 ore contract individual, 4 ore contract colectiv, 1 ora la norma, ....

La un moment dat, managementul a dorit bonusarea muncitorilor care munceau mai mult de jumatate din sambetele si duminicile din luna respectiva (activitate cu foc continuu). Modificarea s-a realizat in soft in cateva ore.

Si inca o bila alba: baza de date este gandita pentru replicare.

SCALA: Relativ OK, bine gandit, insa vine cu mult balast de pe vremea cand baza de date era pe BTRIEVE (text). De exemplu: dupa ce ai completat o factura, cand dai ENTER sa se listeze, se executa peste 130 de query-uri pe baza de date. Trebuie hardware serios. Si sa nu te puna sfantul sa schimbi indecsii tabelelor ca l-ai facut varza desi este acum pe SQL Server (stupid, I know). Iar implementarea era, acum cativa ani, jalnica. Nu aveau notiuni de business.


WIZxxxx: Foarte multi renunta la el: suport jalnic, incearca sa te blocheze cum pot sa nu accesezi baza de date decat prin aplicatia lor (drivere criptate, parolate, ...)

SeniorERP, Charisma: relativ ok, insa daca te uiti in baza de date, te ingrozesti. Probabil au lucrat foarte multi programatori pentru perioade scurte de timp. Si fiecare a venit cu ideile lui decat sa stea sa inteleaga ce a facut cel dinainte. Mii de tabele, view-uri si proceduri stocate, foarte multe nefolosite.

Ciel: Desi impresia generala despre ei ramane proasta (dupa ce au preluat brandul CIEL, al caror program DOS pe DBase era foarte bun, au dezvoltat o varza de program pe Windows), au reusit sa ma surprinda placut in ultimii ani. Suport OK, update-uri dese, semi-automatizate. Ramane o solutie pt firme mici, care isi merita banii putini.

Nota finala: Mare atentie la solutiile importate. Majoritatea nu au notiunea de stornare nota contabila. De fapt toate, insa putini s-au pliat legislatiei romanesti.

Edited by TLGsoft, 02 January 2009 - 04:06.


#29
TLGsoft

TLGsoft

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,553
  • Înscris: 25.03.2006
SCALA: Am uitat ceea ce era mai important: NU este tranzactionala. Asta inseamna ca daca se intampla ceva in mijlocul unei tranzactii, nu revine la starea initiala. Si te trezesti cu antete de facturi fara linii, statistici neactualizate, conturi aiurea,....

#30
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,445
  • Înscris: 06.06.2006

View PostTLGsoft, on 2nd January 2009, 04:56, said:

Nota finala: Mare atentie la solutiile importate. Majoritatea nu au notiunea de stornare nota contabila. De fapt toate, insa putini s-au pliat legislatiei romanesti.
ooooooo daaaaaaaaaaaaa
si unde s-au pliat, ori s-au pliat prost, ori nu s-au pliat pe toate ramurile (adica dintr-un loc merge, din altul nu) :D

#31
mtode

mtode

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 21.11.2003
Hmm...citesc aici si ma amuz!!
Intamplarea face ca am participat la o implementare (destul de mare) de SAP (nu e vorba de modulele discutate aici dar nu pot da mai multe amanunte...) si acum, dupa aprox 1 an de utilizare as putea trage niste concluzii care ar putea sa va ajute...

In primul rand SAP-ul este un sistem al naibii de complex si customizabil si de aceea se poate adapta oricarui tip de business. Problema e ca ori te adaptezi la niste procese existente deja implementate (destul de greoaie uneori) ori platesti niste costuri de customizare nejustificate, rezultatul nefiind de fiecare data "perfect mulat" nevoilor tale. In plus, localizarea romaneasca lasa mult de dorit , dupa parerea mea SAP-Romania mai are muult pana la maturizare...
Un lucru pe care multi il neglijeaza in abordarea unui astfel de proiect este nivelul si scolarizarea utilizatorilor...pentru a adopta SAP iti trebuie end-useri cu un nivel mai ridicat de inteligenta, iar scolarizarea lor nu trebuie deloc neglijata. Altfel nu vor intelege niciodata conceptul SAP, iar modul de operare va fi defectuos, acuratetea datelor lasa de dorit si asta poate avea implicatii majore in tot procesul. La noi a crescut semnificativ timpul de introducere al datelor de cand se foloseste SAP, asta pentru ca romanii nostri nu sunt obisnuiti sa gandeasca ci mai degraba sunt invatati sa invete mecanic anumite meniuri si forme de introducere a datelor, prefera informatia intuitiva, concentrata intr-o singura fereastra, ori in SAP nu e deloc asa, acolo mai trebuie sa si gandesti ...sa intelegi procesul si pasii....Nu mai zic de rapoarte unde obtinerea informatiilor nu mai presupune doar accesarea unei optiuni de meniu ci trebuie sa inveti ca sa iti construiesti filtre, etc.

In concluzie, SAP-ul e un concept nemtesc, foarte riguros insa destul de greu de inteles si de aplicat in conditiile din RO (noi spunem ca "functioneaza perfect dar in conditii ideale"....ori la noi aceste conditii nu prea exista!!!!)

Informatia de mai sus trebuie tratata ca o parere personala (ma rog, e chiar de grup) si nu s-a dorit punerea intr-o imagine nefavorabila a produselor SAP  .... pur si simplu am dorit sa va impartasesc o parte din experienta noastra dupa o  implementare si utilizare SAP - Alte produse nu cunosc, pana acum am folosit o aplicatie "in house" - poate si asta a fost un motiv pentru care trecerea la SAP s-a facut atat de greoi!!!

Astept comentarii...

Edited by mtode, 06 August 2009 - 10:57.


#32
cris_ms

cris_ms

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 14.08.2009
Salut,

sunt noua in forum asa ca, daca subiectul propus de mine exista deja, scuze anticipate.

Ce impresie a veti despre urmatoarele programe de salarii :
CharismaHR
Sivapps(Siveco)
Saga
Wage
Wizsalary
SAP(pentru cine isi permite)
?

Ce pareri aveti despre programele "cu bani" si cele "free" ?

Va rog sa completati si cu alte programe, daca ati lucrat cu ele si puteti emite pareri "la subiect".

Multumesc

#33
TLGsoft

TLGsoft

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,553
  • Înscris: 25.03.2006
Daca vrei sa propui o alta tema de discutie, esti libera sa deschizi un nou thread, nu sa deturnezi unul existent.

#34
conductorul

conductorul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 10.07.2005
Dar de softul asta are cineva ceva de spus? cineva care are experienta cu el?  http://www.greensoft...,2,mid~10.index
@ TLGsoft: care era tema? nu cumva " ERP, Programe ERP plusuri si minusuri"? cu ce a gresit cris ms?

Edited by conductorul, 31 August 2009 - 23:47.


#35
TLGsoft

TLGsoft

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,553
  • Înscris: 25.03.2006

View Postconductorul, on 1st September 2009, 00:42, said:

@ TLGsoft: care era tema? nu cumva " ERP, Programe ERP plusuri si minusuri"? cu ce a gresit cris ms?

Desi majoritatea ERP-urilor au module de salarizare, nu sunt recomandate din cauza legislatiei foarte schimbatoare in domeniu. Pentru un producator de ERP este foarte greu si costisitor de mentinut la zi modulul respectiv. Daca producatorul este international, cu atat mai mult nu-l va interesa modificarile pentru Romania.

De aceea este recomandat de a se achizitiona pentru salarizare un program dedicat, creat si intretinut de o firma locala, care numai cu asta se ocupa.

Modulul de salarii poate fi ca plus sau minus pentru un ERP, insa discutia detaliata despre programe de salarii merita un topic separat.

#36
vladc

vladc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,923
  • Înscris: 19.09.2002
o lista cu firmele care utilizeaza SAP-ul se poate gasi pe undeva? sa fie cat mai completa/actuala. daca se poate. daca nu, orice info e bine-venita.

multumesc

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate