Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange Thank You
Last Updated: Jan 30 2021 15:34, Started by
Corbul2004
, May 06 2004 11:43
·
0
#37
Posted 31 October 2018 - 19:19
#38
Posted 31 October 2018 - 23:17
Și la mine au dispărut, chiar nu ma încălzește cu nimic 50 Gb net la net nelimitat
|
#39
Posted 01 November 2018 - 09:01
#41
Posted 01 November 2018 - 20:46
La o factura de 18 euro + tva cate puncte ar trebui sa primesc daca orange spune : primești puncte însumând 15% din valoarea facturii iar un punct OTY= 0,15 euro ?
Ei spun ca e corect sa primesc 2,71 puncte. Edited by ovi_jer, 01 November 2018 - 20:47. |
#42
Posted 07 November 2018 - 14:22
E pe bune chestia cu 50 de GB trafic de net pentru corectarea greșelii cu punctele thank you?
|
#43
Posted 07 November 2018 - 14:23
Da.
Attached FilesEdited by vio73, 07 November 2018 - 14:25. |
#45
Posted 07 November 2018 - 15:29
Ibidem. Am tresărit la ideea că îmi mai retrag odată punctele OTY, că operațiunea a fost de mult efectuată, doar SMS-ul a venit dis-de-dimineață.
|
#46
Posted 07 November 2018 - 18:05
Nu stiam de ce acum 3 zile cand verificasem, aveam mai putine puncte decat acum 2 saptamani
Edited by OmulLLORT, 07 November 2018 - 18:06. |
|
#48
Posted 19 November 2018 - 10:39
in octombrie primesc un mesaj ca dintr-o eroare tehnica am primit 100 de puncte thank you si ca eroarea a fost corectata luand cele 100 de puncte inapoi
pentru "deranj" imi dau 50 gb bonus. am primit cei 50 gb bonus doar ca eroarea nu a fost remediata.... azi m-am uitat mai atent in cont si mi s-a parut ca totusi nu am punctele care trebuie. adunand luna de luna am constatat ca aveam cu 50 de puncte mai putin deci ei mi-au dat in mod eronat 50 de puncte, nu 100 cum au scris in mesaj, dar mi-au retras si mai eronat 100 de puncte in loc de 50 am sunat la ei si au confirmat fapul ca am cu 50 de puncte mai putin pentru ca s-au retras in mod eronat 100 in loc de 50 mi-au spus ca au transmis mai departe ca sa imi remedieze situatia deci fiti vigilenti.... ca daca nu observam eu si nu calculam exact luna de luna, nici nu-mi dadeam seama ca de fapt ei mi-au luat in mod nejustificat 50 de puncte. si daca nu sunam eu la ei, sunt convins ca cele 50 de puncte ramaneau permanent pierdute. |
#49
Posted 19 November 2018 - 12:23
Presimțirea aceasta o aveam și eu că s-au „împrumutat” cu 50 de punte OTY, dar neavând controlul acestora din MyAccount, nu aveam chef de calcule-socoteli…
|
#50
Posted 04 December 2018 - 02:09
Eu am pierdut 50 dar evident nu se vor recupera.
Altă chestie: Am plătit factura pe 20 noiembrie. Suntem în data de 4 decembrie, nu am primit încă nici un punct. Edited by _-KALMAN-_, 04 December 2018 - 02:09. |
#51
Posted 04 December 2018 - 07:17
Teoretic acum punctele nu se mai alocă după plată, ci la emiterea facturii.
|
|
#52
Posted 04 December 2018 - 13:34
#53
Posted 04 December 2018 - 14:29
Ah, e bâlbâit! Al meu e blocat din 19.01.2018. Mi-a demisionat biograful orange™…
|
#54
Posted 26 March 2019 - 12:45
Situatia continua la fel in privinta punctelor la orange.Numarul punctelor nu mai creste, in istoric ultima alocare este in ianuarie si orange prin helperul de pe forum sustine ca s-au alocat lunar si totul este in regula.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users