Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Bine ati venit la UPC! Noi va furam banii si va umilim!

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
marian13

marian13

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 06.03.2006
“Bine ati venit la UPC! Pentru imbunatatirea serviciilor oferite, este posibil ca aceasta convorbire sa fie inregistrata. Continuarea acestui apel se va considera a fi un acord din partea dvs. Pentru moment, toti operatorii sint ocupati. Apelul dumneavoastra va fi preluat in cel mai scurt timp. Va multumim pentrtu intelegere”.

(Intermezzo, pian) “All the agentrs are busy for the moment. Your call will be answered as soon as possible. Thank you!” Si din nou pian.

Cam acesta este modul in care se deruleaza o convorbire cu cei de la UPC. Daca ai noroc, doar 40 de minute. Daca nu, cateva ore. Sau ti se inchide telefonul. (Vezi fisierul audio anexat). Vrei sa reclami ceva, te inregistram. Nu-ti merge internetul de doua saptamani? Problema este cunoscuta.

Sa fii sanatos! Nu merge nici cablul? Se vor lua masuri in cel mai scurt timp: intr-o saptamana, poate in doua, poate intr-o luna. Ce dracu, traim in sec. XXI!

UPC: 1.400.000 de clienti in cca. 200 de orase

Bine ati venit la UPC! Va rugam sa platiti factura la timp! Nu vrei sa platiti pentru un serviciu ce nu vi se ofera ci doar se factureaza? Ia haideti la sediul UPC, in audienta. E martea si joia de la ora 10. Asta daca directorul vrea sa va primeasca.


Asa se vede un program transmis prin cablu de UPC la Cluj

Pe scurt, la Cluj, un intreg imobil de pe str. Ady Endre este in imposibilitatea de a accesa internetul sau de a urmari problemele de televiziune prin cablu de cca. doua saptamani. Operatorii (ma rog, "agentii") UPC carora li s-a sesizat problema de zeci de ori au trecut de la un initial entuziasm moderat la nepasare, in foarte scurt timp.

Blocul in chestiune, de la nr.13A se afla in vecinatatea altui bloc, de la nr.15, unde anul trecut aceeasi situatie a necesitat o luna incheiata de interventii telefonice si personale pana la remedierea situatiei. UPC sustine ca reteaua in sine trebuie modernizata, motiv pentru care au nevoie de un accept al asociatiei de proprietari.

Singura problema este ca UPC comunica acest “detaliu” abia dupa o saptamana de reclamatii.

De la data semnarii acordului locatarilor si deplasarea la sediul UPC si inregistrarea acestuia si pana ca cineva sa miste vreun deget, mai trece o saptamana, poate si mai mult, functie de alte lucrari mai mult sau mai putin importante pe care le preconizeaza UPC sa le efectueze pe raza municipiului si a localitatilor invecinate.


Serviciul internet furnizat de UPC

Mai interesant este insa faptul ca UPC nu s-a sfiit sa incheie un contract cu noii sai consumatori de internet sau cablu, chiar in situatia in care stia ca reteaua se afla in situatia data. Mai mult, noii clienti nu au fost informati ca s-ar putea ca serviciul furnizat sa nu se ridice la standardele de calitate la care se comercializeaza pachetul achizitionat.

UPC Cluj, in discutia Parlamentului

UPC nu este la prima astfel de experienta. Nu mai departe de inceputul acestui an, deputatul de Cluj Mircia Giurgiu a intervenit de la tribuna Parlamentului pentru a obtine explicatii din partea companiei UPC in privinta nefurnizarii serviciilor asumate contractual si reducerea corespunzatoare a facturilor clientilor UPC.

Potrivit obiceiului, UPC nu a oferit explicatii clientilor si nici macar nu si-a cerut scuze de la acestia pana la momentul interpelarii parlamentare.

In urma demersurilor deputatului clujean, Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor a aplicat o amenda contraventionala UPC pentru afectarea intereselor consumatorilor. Acum insa, situatia a recidivat.

Monopol la nivelul Clujului

La Cluj, UPC (fostul ASTRAL) se afla in situatie de monopol, dupa ce a cumparat cele trei firme de cablu ce actionau pe piata locala. La fel a cumparat si micii furnizori de internet, cum ar fi DNT.


Instalatia buclucasa

Insa, cu cat a devenit mai sigura pe pozitia ei, cu atat calitatea serviciilor a scazut, angajatii UPC permitandu-si luxul de a-si bate joc pur si simplu de proprii clienti. Angajatii UPC isi permit mici ironii telefonice si chiar voalate amenintari. Putin le pasa ca UPC se afla in culpa pentru ca nu isi onoreaza contractele cu clientii.

Putin le pasa ca unii platesc o zecime din salariul lunar sau un sfert din pensie ca sa receptioneze cateva programe TV si ca sa-si citeasca niste e-mailuri.

RDS-RCS nu furnizeaza servicii la ora actuala in zona, singura alternativa pentru internet ramanand in aceste conditii cea pe linia telefonica. Fara prea multi entuziasti, insa, mai ales ca principalul furnizor este RomTelecom, o companie care isi sterge cu greu anii de frustrari din mintea fostilor sai clienti.

Chiar si asa, pentru a putea urmari programele pe mai multe televizoare, abonatii RomTelecom sunt nevoiti sa utilizeze mai multe decodoare (adica platind niste bani in plus - in conditiile in care pachetul bazic de la UPC se receptioneaza pe toate terminalele), iar daca vor internet pe doua sau mai multe calculatoare, beneficiarii serviciilor RomTelecom au deja nevoie de o centrala Alcatel in

apartament. Oricum, sa zicem ca rezolvarea tehnica e mult mai dificila decat sa iti conectezi toate la cablu. Asa incat, clientii strang din dinti si asteapta bunavointa celor de la UPC.

Managerul Zonal Radu Tico, sustine ca nu are echipa

Contactat la sediul UPC din Cluj, managerul zonal Radu Tico a declarat reporterului HotNews.ro ca exista o echipa de interventie pregatita sa actioneze in orice moment. El a retacut insa faptul ca respectiva echipa nu poate actiona decat la nivelul apartamentelor cablate si nu cand vine vorba de reteaua propriu-zisa, stradala.

Pe urma, acelasi Radu Tico a incercat sa acrediteze ideea ca n-ar exista un acord din partea beneficiarului serviciilor de cablu si internet pentru modernizarea ce se impune. Abia dupa mai multe telefoane catre subordonatii sai a aflat ca acest acord exista si ca e inregistrat la UPC.

Radu Tico: “Nu stiu, nu mi se pare situatia normala. Blocul trebuie sa ne dea o hartie. Noi nu avem dreptul sa intram intr-un bloc. In momentul in care vine hartia inapoi, este o singura echipa care face securizarea si acea echipa in maxim o saptamana vin si se apuca de lucru. Deci acordul acela trebuie cu semnatura si stampila...

Modernizam reteaua. Se gaureste planseul la bloc, se pun niste jgheaburi, ca nu merge daca cablurile respective nu mai corespund. Va spun eu ca e un incident izolat. E chiar izolat. Clujul e terminat in totalitate. Doar 0,01 la suta au mai ramas, care n-au vrut sa ...

Orice firma are un program. Nu ne facem program de pe azi pe maine. Normal ca nu putem actiona ziua urmatoare. Noi avem facute programari pe o perioada mai lunga. Si modernizare nu se poate face in cateva ore. Il punem in programul nostru de rezolvare si se rezolva, depinde de echipa care se ocupa.

Momentan, echipa e plecata din localitate. Noi incercam sa rezolvam problema tuturor clientilor, dar nu putem nici noi pe moment".

Richard Anderson, Director General UPC Romania, un optimist

“Noi, cei de la UPC, consideram ca pe primul loc sunt clientii si asteptarile acestora, si de aceea ei merita cele mai bune si mai profesioniste servicii in domeniu. Eforturile noastre sunt indreptate permanent catre satisfacerea celei mai exigente cerinte posibile”. - Richard Anderson, Director General UPC Romania (Sursa: www.upc.ro)

Relatii on-line cu clientii, o gluma proasta

“Te rugam sa ne oferi informatii precise si adevarate deoarece este singurul mod prin care putem garanta ca raspunsurile noastre vor ajunge la tine”, scrie pe http://www.upc.ro/. Adica, din bun start, clientul e mincinos. Chipurile, el ofera informatii ne-adevarate, iata de ce UPC nu ii poate raspunde.

Oricum, indiferent unde te intorci si indiferent ce doresti de la UPC, nimic nu se poate obtine nici online si nici telefonic, ci prin umilitoarea “deplasare la sediul UPC”, anume la angajatii deprinsi sa ridice din umeri.

Sursa? :) AICI

#2
begottenson

begottenson

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 10.05.2006
Contract reziliat...kkthxbb poate dau si ei faliment.Insa oricum eu am observat ca toate firmele functioneaza in acest fel la noi(indiferent de domeniu),mie unul firmele mai mici mi se par mai serioase.

#3
mc_h

mc_h

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 594
  • Înscris: 07.10.2005
Eu am cred ca de 2 ani internet de la UPC, in 2 locatii diferite si nu pot sa ma plang. O singura data in acesti 2 ani au fost probleme care au durat mai mult (in sensul ca pica constant timp de 3-4 zile). In rest au mai fost unele probleme care le-am semnalat (vin acasa, nu merge netul :rolleyes:); ii sun (da...cateodata trebuie sa astept minute bune pana raspund  :nonobad:), da, ne-a taiat nu stiu cine cablul, pana la ora 18 rezolvam. La 16 aveam net  :coolspeak:    .Nu stiu, poate am eu noroc sau poate exagereaza toata lumea. Sau poate eu am de la alt UPC :confuzzled:  ...habar n-am. De renuntat nu renunt deoarece serviciile sunt in concordanta cu ce scrie in contract (1mbps).

#4
Tuvene

Tuvene

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 29.12.2006
UPC ofera cele mai proaste servicii la cel mai mare pret posibil , e jecmaneala curat , iar despre respectul pentru clienti nu poate fi vorba, asa ca  moarte in chinuri , dac aveti posibilitatea sa luati net din alta parte ,, go for it daca aveti alt operator de telefonie nu renuntati ramaneti la el , UPC =escroci

#5
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,204
  • Înscris: 08.12.2006

View PostTuvene, on Jun 22 2007, 00:05, said:

UPC ofera cele mai proaste servicii la cel mai mare pret posibil , e jecmaneala curat , iar despre respectul pentru clienti nu poate fi vorba, asa ca  moarte in chinuri , dac aveti posibilitatea sa luati net din alta parte ,, go for it daca aveti alt operator de telefonie nu renuntati ramaneti la el , UPC =escroci
Din alta parte de unde? Romtelecom?RDS?  Astia ti se par mai seriosi si cu mai bun simt cu clientii? Sau poate sa mergem la retele de cartier? Ce sfat ne dai, unde putem gasi net mai bun, mai ieftin si relatia cu clientii mai buna? Concret.....zi un ISP-is....dar te rog sa nu ma faci sa rad.

#6
girll

girll

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 01.06.2007

View Postcuculea, on Jun 22 2007, 09:17, said:

Din alta parte de unde? Romtelecom?RDS?  Astia ti se par mai seriosi si cu mai bun simt cu clientii? Sau poate sa mergem la retele de cartier? Ce sfat ne dai, unde putem gasi net mai bun, mai ieftin si relatia cu clientii mai buna? Concret.....zi un ISP-is....dar te rog sa nu ma faci sa rad.


eu chiar iti recomand rtc-ul, mai ales ca de la 1 iulie vor scadea preturile la internet. de ex. adsl 2,5 merge foarte bine.

in ceea ce priveste client service-ul, eu de cate ori am sunat, imediat mi-au raspuns. n-am stat nu stiu cate zeci de minute sa astept.

#7
meseriashul_r

meseriashul_r

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 08.10.2006
Eu unul m-am saturat! Omul vrea sa-si bage si el internet si vin astia cu super, mega ofertele lor in care iti baga pe gat cablu si telefon. Nu toata lumea vrea cablu si telefon de la un singur furnizor! Dar ei s-au gandit sa ne jecmaneasca cat mai bine. Si sa nu mai vorbim de proasta calitate a unor servicii. Multi spun sa renunti la serviciu si sa gasesti alta firma. Insa problema cea mai mare este ca nu ai de la cine alege. Avem Rds,Upc,Romtelecom, provider local no name, retele de cartier. Primele 3 sunt excluse din start. Providerul local(daca exista) are poate preturi mai mici, dar poate se zgarceste la viteza si pune limitari, iar retelele de cartier exista mai mult prin orasele mari. Firma care va castiga monopolul va fi una care va pune accent pe calitate si pe relatia cu clientul. Insa pana acum n-am intalnit nici una. Mai asteptam...(sau mai bine emigram)

#8
EnKumber

EnKumber

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 21.10.2003
Si eu sunt exasperat de UPC, de 2 luni sun la ei sa-mi rezolve o problema. Problema e de la anumite schimbari aduse de ei cu routarea cred. Practic, eu am sesizat ca mi s-a schimbat IP-ul si de atunci , din 2 in doua zile nu pot posta pe anuite forumuri sau nu pot face upload prin ftp la serverul meu web. De fiecare data ei imi deschid sesizari  ... incontinuu  ... sesizari ! Si atat !

#9
sabian

sabian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,649
  • Înscris: 06.07.2003
De cind au bagat oferta de 6Mbs imi merge mai prost decit inainte. Am facut nenumarate reclamatii la telefon si pe formularul de pe site.
Pina acum, nici un raspuns, adica li se filfiie. Ieri am facut o reclamatie scrisa in care ceream recalcularea abonamentului Ultra pe unul Standard, pentru latimea de banda pe care mi-o dau. La reclamatie am atasat printurile de verificare facute pe site-ul recomandat de unul de agentii de la telefon si de unde se vede ca viteza nu depaseste 1 Mbs. Va voi tine la curent in caz ca vor catadicsi sa-mi raspunda in termen de 30 de zile, cum e legal. Apoi voi face o sesizare la ANPC si dupa ce aia le vor aplica o amenda, ma voi muta la RDS. :cursing:

#10
xnt_n

xnt_n

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 15.06.2007
upc are o viteza de rahat eu la timnet am o viteza de net de 3 ori mai mare si de intranet de 30 de ori mai mare cu 9 euro nu 59 de lei cum e la upc

#11
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007
Eu abia astept sa ma mut la RCS ca de Astral sunt satul pina peste cap. Zilele trecute a venit RCS-ul la mine in bloc. Eu deocamdata vb de televiziune la Rcs cu 30 ron ai tot inclusiv HBO pe cind la Astral la 32 roni ai doar amaritale alea de programe obosite romanesti.

#12
otheitis

otheitis

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 14.12.2005
Pierzii timpul tau de tzeaba.Ei sunt niste animale,mai bine porcii!!!Poti sa dai citi reclamatii vrei nu rezolvii nimic.Cel mai buna solutia e sa mergi la RDS sau daca nu exista la zona ta merge la Clicknet.Eu m-am saturat dupa trei lunii de probleme care nu se rezolva si m-am mutat la rds.Platesc 15$ nu 1115 ron si net mesge super.Si extern si intern.Atentie acuma upc a schimbat politica si daca nu platesti pe factura la termen,dupa doi zile tau pe conectiuna.Am doi amicii care au patit asta.Inainte opreau pe net dupa doi lunii de neplata.

Edited by otheitis, 28 June 2007 - 21:05.


#13
pykko

pykko

    I love, therefore I am

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,229
  • Înscris: 10.02.2006
hmm... eu am doar cablu de la ei si nu prea le pasa de tine... daca faci o reclamatie online nu ai sanse sa primesti raspuns. Daca te duci la sediul lor nimeni nu stie nimic. Totusi cablul merge bine... nu am intreruperi, dar vroiam reintroducerea in grila de programe a postului Discovery Civilisation spre exemplu (pe care il au cam toti ceilalti operatori, numai UPC nu).

#14
mdf

mdf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 445
  • Înscris: 11.01.2007

View Postsabian, on Jun 28 2007, 20:13, said:

De cind au bagat oferta de 6Mbs imi merge mai prost decit inainte. Am facut nenumarate reclamatii la telefon si pe formularul de pe site.
Pina acum, nici un raspuns, adica li se filfiie. Ieri am facut o reclamatie scrisa in care ceream recalcularea abonamentului Ultra pe unul Standard, pentru latimea de banda pe care mi-o dau. La reclamatie am atasat printurile de verificare facute pe site-ul recomandat de unul de agentii de la telefon si de unde se vede ca viteza nu depaseste 1 Mbs. Va voi tine la curent in caz ca vor catadicsi sa-mi raspunda in termen de 30 de zile, cum e legal. Apoi voi face o sesizare la ANPC si dupa ce aia le vor aplica o amenda, ma voi muta la RDS. :cursing:

Termenul legal e  de 30 de zile sigur? fiindca eu stiam ca este de 10 zile.

#15
cretacic

cretacic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,447
  • Înscris: 04.02.2006

View Postsabian, on Jun 28 2007, 20:13, said:

De cind au bagat oferta de 6Mbs imi merge mai prost decit inainte. Am facut nenumarate reclamatii la telefon si pe formularul de pe site.
Pina acum, nici un raspuns, adica li se filfiie. Ieri am facut o reclamatie scrisa in care ceream recalcularea abonamentului Ultra pe unul Standard, pentru latimea de banda pe care mi-o dau. La reclamatie am atasat printurile de verificare facute pe site-ul recomandat de unul de agentii de la telefon si de unde se vede ca viteza nu depaseste 1 Mbs. Va voi tine la curent in caz ca vor catadicsi sa-mi raspunda in termen de 30 de zile, cum e legal. Apoi voi face o sesizare la ANPC si dupa ce aia le vor aplica o amenda, ma voi muta la RDS. :cursing:




asa e si la mine!   am intrebat cativa cunoscuti de prin zona sau din alte cartiere cum le merge, si toti care au abonamentul cel mai ieftin au zis ca le merge bine, in timp ce noua, care platim de 3 ori mai mult, ni se ofera servicii de 3 ori mai proaste!   din pacate nu am timp, chef si energie pt o lupta inutila si fara rezultat cu upc, asa ca in cel mai scurt timp voi schimba macazul, cel putin la net....

#16
Cibi101

Cibi101

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 04.04.2007

View Postcretacic, on Jun 29 2007, 01:10, said:

asa e si la mine!   am intrebat cativa cunoscuti de prin zona sau din alte cartiere cum le merge, si toti care au abonamentul cel mai ieftin au zis ca le merge bine, in timp ce noua, care platim de 3 ori mai mult, ni se ofera servicii de 3 ori mai proaste!

Eu am abonamentul plus cu dl=4Mbps si up=512 Kbps ... acum aproximativ o saptamana mi s-a schimbat adresa ip, sunt intr-o alta clasa de adrese si am alt gateway iar dupa aceasta schimbare viteza mea este max. 900 Kbps la download si 240 Kbps la upload (banda testata pe cel putin 15 site-uri si fara alt trafic). Pe un site am primit o atentionare cum ca ar fi detectat o compresie a pachetelor dar nu stiu cum as putea sa demonstrez eu asta.

M-am saturat sa sun ore intregi de pe mobil si sa-mi raspunda un handicapat sa-mi zica sa restartez modemul ca la ei nu e nici o problema apoi sa-mi inchida telefonul :(

#17
dawin45

dawin45

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 850
  • Înscris: 06.01.2007

View PostCibi101, on Jun 29 2007, 12:15, said:

Eu am abonamentul plus cu dl=4Mbps si up=512 Kbps ... acum aproximativ o saptamana mi s-a schimbat adresa ip, sunt intr-o alta clasa de adrese si am alt gateway iar dupa aceasta schimbare viteza mea este max. 900 Kbps la download si 240 Kbps la upload (banda testata pe cel putin 15 site-uri si fara alt trafic). Pe un site am primit o atentionare cum ca ar fi detectat o compresie a pachetelor dar nu stiu cum as putea sa demonstrez eu asta.

M-am saturat sa sun ore intregi de pe mobil si sa-mi raspunda un handicapat sa-mi zica sa restartez modemul ca la ei nu e nici o problema apoi sa-mi inchida telefonul :(
cand schimbi un abonament la ei tu platesti pe luna urmatoare, "I'm sorry my friend you must wait another month",tu ce ai acolo e teoretic ce ai avut inainte si mai rau?
si mie cand m-am abonat la HBO trebuia s-a astept o luna, ca eu teoretic platesc pt. luna urmatoare la ei...

Edited by dawin45, 29 June 2007 - 11:48.


#18
nicotin3

nicotin3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 167
  • Înscris: 01.09.2004
Fiindca m-am saturat de neregulile si atitudinea celor de la UPC, care ne considera niste sclavi o sa atasez la post ultima constestatie facuta celor de la UPC, care a ajuns si la Oficiul pt. Protectia Consumatorului.
Cat de curand am de gand sa renunt la UPC din multe cauze, sistemul de plata este sub orice critica, relatiile cu clientii nu prea exista, iar de vrei sa vb cu un operator trebuie sa astepti sa isi termine el toate treburile filme, jocuri ce o fi facand el pe acolo, iar dupa aceea poate iti va raspunde si tie, plus ca oferta lor a ramas cam in urma fata de concurenta.
Asa ca viitori clienti UPC, ganditi-va de doua-trei-patru ori inainte de a semna contractul.

Quote

Către UPC România S.A.
-spre știință. Oficiul Județean pt. Protecția Consumatorului Constanța


Subsemnatul Filip Victor, cu domiciliul în Constanța, str. Theodor Burada nr. 45, contract client nr. xxxxx, prin prezenta, contest veridicitatea facutrii emisă de dvs. cu nr. xxxxxxxxxx/04-06-2007 din următoarele motive:
1. La numărul curent 3, Ab. NET Plus 70. 10.06.07-30.06.07 cantitatea 1, valoare 70.00, T.V.A. 13.30 informatie eronată, eu nefiind contractant al serviciului UPC Internet Plus.
Aceasta potziție din factura susmenționată, este adăugată arbitrar, nelegal și nesusținută de evidența reală de la fața locului.
2. Sold precedent: 161,50: Nu există nici un sold precedent “datorie” a mea față de UPC România S.A. Vezi chitanțele: xxxxxxxx/02-04-2007, xxxxxxxxx/25-04-2007, xxxxxxxxx/25-05-2007 cu care am achitat contravaloarea serviciilor contractate în ultimele trei luni.
Această poziție din factura susmenționată este adăugată arbitrar, nelegal, în scopul însușirii de foloase necuvenite.
3. Rest de plată 284,35. Nu există acest rest de plată, eu neavând datorii către UPC România S.A.
Această poziție din factura susmenționată este adăugată arbitrar, nelegal, nesusținută de evidențe corecte.
4. Total: 103,62 TVA: 19,68. Însumare incorectă, Total factură 123,3. Totalul corect pt. plata contravalorii serviciilor contractate fiind de 40 lei.
Din cauza motivelor susmenționate, consider anulată factura în cauză, și aștept emiterea urgentă a unei facturi clare, corecte și legale, pt. a vă putea plăti în termenul impus de dvs.
De asemeni, pt. a putea intra într-o relație legală furnizor-client, vă rog să îmi emiteți urgent un exemplar valabil din contractul nr.:39165 la care faceți referire, deoarece eu nu am semnat și nu sunt în posesia acestuia.
Din același motiv, vă solicit în mod ferm să îmi transmiteți în fiecare lună, până pe data de 15, exemplarul original din factura emisă de dv. pt. plata lunară a serviciilor contractate. Menționez că în ultimii trei ani, nu am primit aceste facturi. În cazul în care nu îmi veți transmite aceste facturi, voi considera că ați renunțat la plata serviciilor contractate și nu mă voi simți obligat să le mai plătesc.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate