Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cat costa publicitatea la TV?
Last Updated: May 27 2007 14:35, Started by
ciocoflendar
, May 18 2007 21:26
·
0
#1
Posted 18 May 2007 - 21:26
cat se castiga sa zicem dintr`un minut de publicitate?
cat trebuie platit la pro tv pt un minute de publicitate? |
#2
Posted 18 May 2007 - 21:28
Un minut costa foarte mult, ei merg pe portionarea pe secunde. Tin minte ca acu ceva vreme, cand mai era Teo la protv, cineva voia sa faca reclama la rochii de mireasa. Cand a auzit femeia scorul...nu a mai vrut. Nu mai stiu exact cat au cerut, dar era foarte mult, si spotul era ceva de genul 15 secunde.
|
#3
Posted 18 May 2007 - 22:06
un spot de 30s intr-o emisiune foarte vizionata din prime-time, poate ajunge f usor la 7-8.000 de euro, putand sa coste si 10.000 de euro spotul la chestii cu o audienta foarte mare (evenimente sportive de exemplu). Oricum sunt pe paliere orare, pe emisiune, etc, intelesesem ca dimineata un spot costa 300 de euro
|
#4
Posted 27 May 2007 - 13:11
Eu stiu sigur ca acum vreo 2 ani la Pro TV costau 30 secunde in prime time 7500-8000 de euro.Aici nu intra evenimente gen, Champions Leauge sau alte asemenea chestii.De atunci si pana acum cred ca s-au mai modificat preturile.
|
#5
Posted 27 May 2007 - 13:51
La emisiunile cu audiente bune in prime time 30 de sec costa in jur de 10000E, iar in cazul unor evenimente speciale (gen meci nationala fotbal) se ajunge si la 15000
|
#6
Posted 27 May 2007 - 14:17
Problema a mai fost discutata aici:
http://forum.softped...howtopic=132635 Si pentru ca fiecare ghiceste sau doar presupune costurile pentru publicitate, trebuie mentionat ca exista si o metoda pentru a stabili aceste costuri: Quote Cel mai mare succes in atragerea acestui gen de audienta „interesata” s-a inregistrat, fara indoiala, in cazul televiziunilor. Iar cistigul a fost imediat. Fara sa majoreze exagerat de mult tarifele publicitare, posturile tv au inceput sa incaseze sume din ce in ce mai mari datorita celui mai folosit sistem de calculare a costului spotului publicitar difuzat, cunoscut sub numele de „cost per point“ (CPP = „suma fixa 5 puncte de rating“). Apetitul telespectatorului pentru viata plina de probleme a concetatenilor dispusi sa-si spele rufele in public a dus la inregistrarea constanta de ratinguri de peste 10 puncte in mediul urban, ceea ce corespunde cu o audienta de peste 1.100.000 de persoane. Desi tarifele practicate de televiziunile din Romania sint de cel putin trei-patru ori mai mici decit cele din tarile vecine, sumele incasate se ridica la valori considerabile. Luind ca exemplu emisiunea „Surprize, surprize...“, al carei CPP este de aproximativ 200 de euro pentru 30 de secunde, si avind in vedere ca legea limiteaza la opt minute durata publicitatii in fiecare ora de emisie a televiziunii publice, ajungem la concluzia ca, in cadrul unei productii cu un rating de 10 puncte, TVR 1 incaseaza pentru fiecare ora cel putin 32.000 de euro. Televiziunile comerciale sint chiar mai fericite de atit, avind in vedere ca difuzeaza de aproape trei ori mai multa publicitate. http://www.clirmedia...mp;dir=download http://www.adplayers.../?id=3&news=985 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users