Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Luminile de intalnire
Last Updated: Aug 11 2014 16:05, Started by
rotnic
, May 07 2007 14:25
·
0
#37
Posted 13 October 2012 - 11:12
Ai o problema la circuitul electric. Undeva face scanteie, e un contact imperfect ceva, mai bine incerci sa rezolvi problema aia decat sa te apuci sa faci improvizatii
|
#38
Posted 16 October 2012 - 20:35
rotnic, on 07 mai 2007 - 15:12, said:
Mda, raspuns de Garcea: ''noi nu putem sa facem nimic fara cei de la RAR, pt ca ei au aparatura de control''. Pai mai Garcea, cheama-i, fa ceva, sa stati la cantar vad ca se poate, si e chiar bine, felicitari. |
#39
Posted 16 October 2012 - 21:08
Doar tiganii pun folii. Am mers odata cu un Mertan al unui bulibasa, era sa il totalizez. Avea folii nesimtite in spate, si trebuia cumva sa ma asigur prin geamul stanga spate!
Nu l-am vazut pe unu cu un Audi a6 negru, decat dupa ce i-am iesit in fata si mi-a aparut in oglinda. M-am dus direct banda 3 si a ramas doar cu usa zgariata ala cu haudiu! Bulibasa si acum se judeca cu asigurarea, ca RARul nu a decontat! ... Eu am fugit de la locul accidentului parasind automobilul, si nu am recunoscut ca l-am condus Edited by Josef_Mengele, 16 October 2012 - 21:10. |
#40
Posted 17 October 2012 - 22:21
erteph, on 13 octombrie 2012 - 10:39, said:
ford focus 1 2003.dupa drumuri de 4-500 km,rar se intampla sa scap cu ambele becuri intregi.cel mai des al din dreapta. Ceea ce poti sa faci este sa iti pui un releu d-ala de dacie veche de 40A astfel: circuitul de comanda dat de butonul de lumini din bord si trimis la masa, iar cel de forta de un fir suficient de gros tras de la baterie printr-o siguranta de 20A si trimis catre becurile inseriate. Evident, toata treaba asta se face cu izolarea becurilor (ma rog, a luminii de intalnire) de instalatia actuala. Intrebarea este: ce te faci noaptea cand mergi la un drum mai lung ? Sau tu vrei ca ziua sa-ti mearga intr-un fel si noaptea in altul ? In cazul asta este necesar un sistem automat care sa asculte de un senzor de lumina, calibrat intr-un anume fel (histerezis, timp de raspuns, etc.). Cred ca mult mai ieftina ar fi diagnosticarea instalatiei, deoarece sigur ai o defectiune. alternatorul incarca normal. Esti sigur ? Cum ai verificat treaba asta ? Ce tensiune ai la bornele bateriei cu motorul pornit ? Becurile se ard fie datorita unei tensiuni prea mari, fie datorita unor regimuri tranzitorii prea mari/dese, adica o fluctuatie foarte mare a tensiunii de alimentare. Daca nu ai si alte probleme la masina tind sa cred ca buba e prin zona farurilor, datorata unor contacte imperfecte. Scoate mufele de la becuri si da-le in nas nitel spray de contacte. Prbleme la alternator se diagnosticheaza doar in servis de un electrician priceput. Bateria, prin proprietatea ei de "filtru", poate ascunde multe defecte ale circuitului de incarcare. Edited by cristi.r, 17 October 2012 - 22:31. |
#41
Posted 22 October 2012 - 19:02
vreau ca ziua becurile sa fie inseriate,iar noaptea normal.
tensiune cu motorul pornit 14,2 v becuri proaste,asta e explicatia.cum circul mai mult ziua,legandu-le in serie ,viata lor s-ar lungi. |
#42
Posted 23 October 2012 - 15:22
erteph, on 22 octombrie 2012 - 19:02, said:
vreau ca ziua becurile sa fie inseriate,iar noaptea normal. tensiune cu motorul pornit 14,2 v becuri proaste,asta e explicatia.cum circul mai mult ziua,legandu-le in serie ,viata lor s-ar lungi. La 7,1V filamentul nici nu s-ar ingalbeni! E o lege a becurilor, zice asa: Scazi tensiunea cu 5%, scazi consumul becului cu 10% luminozitatea sa cu 25% si ii dublezi durata de viata! DRLuri se fac legand becul direct la bobinajul alternatorului, si inseriindu-le cu o rezistenta sau un tranzistor care sa ciupeasca din tensiune! |
#43
Posted 23 October 2012 - 19:57
erteph, on 22 octombrie 2012 - 19:02, said:
vreau ca ziua becurile sa fie inseriate,iar noaptea normal. Ok, reiau: Daca ti se ard noaptea, ce faci ? A, sansa e mult mai mica sa ramai fara lumini noaptea, deoarece mergi mai mult ziua tensiune cu motorul pornit 14,2 v foarte bine. Deci ramane contactul imperfect. Sau incearca macar sa pui niste becuri Osram ORIGINAL (asa scrie pe blister). Daca si pe alea ti le va arde, e clar ca ai o problema. becuri proaste,asta e explicatia.cum circul mai mult ziua,legandu-le in serie ,viata lor s-ar lungi. Teoretic ... |
#44
Posted 24 October 2012 - 07:52
#45
Posted 24 October 2012 - 12:04
The formula for halogen lumens re-rating is as follows:
Lr = (Va/Vd)^3.5*Ld, where Lr is re-rated lumens, and Ld is design lumens, and Vd is design voltage and Va is applied voltage. The formula for halogen lamp life re-rating is as follows: Lr = (Vd/Va)^12*Ld, where Lr is re-rated life, and Ld is design life, and Vd is design voltage and Va is applied voltage. The formula for halogen current re-rating is as follows: Ar = (Va/Vd)^0.55*Ad, where Ar is re-rated current, and Ad is design current, and Vd is design voltage and Va is applied voltage. The formula for halogen CCT re-rating is as follows: CCTr = (Va/Vd)^0.317*CCTd, where CCTr is re-rated CCT, and CCTd is design CCT, and Vd is design voltage and Va is applied voltage. To find voltage sag: Va = (Aa/Ad)^1.818*Vd, where Aa is applied current, and Ad is design current, and Vd is design voltage and Va is applied voltage. To find applied voltage from lamp life: Va = Vd/((Lr/Ld)^(1/12)), where Lr is re-rated life, and Ld is design life, and Vd is design voltage and Va is applied voltage. To find applied voltage from lumens: Va = (Lr/Ld)^(1/3.5)*Vd, where Lr is re-rated lumens, and Ld is design lumens, and Vd is design voltage and Va is applied voltage. |
#46
Posted 24 October 2012 - 12:59
wow ... ai si ceva "bibliografie" pentru cei care vor sa aprofundeze subiectu' ???
|
|
#47
Posted 24 October 2012 - 15:22
erteph, on 13 octombrie 2012 - 10:39, said:
ford focus 1 2003.dupa drumuri de 4-500 km,rar se intampla sa scap cu ambele becuri intregi.cel mai des al din dreapta. alternatorul incarca normal. N-ai cumva încălzirea din oglinzi (sau alt consumator) pe aceeași siguranță? Știu că am avut mai mulți probleme dinăstea filozofice de schimbat becurile lunar, și soluția era "oprește încălzirea la oglinzi". 7 luni si 20k km mai târziu, becurile rezistă... |
#48
Posted 25 October 2012 - 13:42
n-are legatura. eu as verifica tensiunea la regulator.
am avut 3 ani un megane2 jezus!!!! sa schimbi faza scurta la un Megane 2??? am dat si de becuri proaste. am schimbat becul in brasov la dealer, in bucuresti era ars. am plecat si i-am spus mandrei sa nu ma astepte ca nu ma intorc pana nu-l schimb singur. am reusit. 20 minute si julitura pe antebrat. abia am asteptat sa se implineasca 3 ani sa scap de ea. altfel o masina grozava, 1.9dCi acum am un megane3 cu xenoane. am scapat de nenorocire. ca performante si marime, as prefera megane 2-ul |
#49
Posted 26 October 2012 - 16:38
Ai vandut masina din cauza becurilor ...
Nu te obosi sa-mi raspunzi, deoarece ai afirmat tot tu ca "altfel o masina grozava" ... |
#50
Posted 26 October 2012 - 20:29
Josef_Mengele, on 23 octombrie 2012 - 15:22, said:
La 7,1V filamentul nici nu s-ar ingalbeni! E o lege a becurilor, zice asa: Scazi tensiunea cu 5%, scazi consumul becului cu 10% luminozitatea sa cu 25% si ii dublezi durata de viata! DRLuri se fac legand becul direct la bobinajul alternatorului, si inseriindu-le cu o rezistenta sau un tranzistor care sa ciupeasca din tensiune! ce tranzistor?o schema !ceva detalii! ti-as ramane recunoscator! cristi.r, on 23 octombrie 2012 - 19:57, said:
daca se ard noaptea ,schimb.am mereu 2 cu mine. contacte cu rezistenta 0. n-am monitorizat ce becuri am pus. incep acum cu,, osram ORIGINAL''! |
#51
Posted 02 August 2014 - 19:47
Am si eu o problema cu luminile la un Ford mondeo mk3. Cand aprind pozitia mi se aprinde si faza scurta si faza lunga, becurile din bord nu se mai aprind si cand e motorul pornit toate acele o iau razna si se duc la maxim apoi revin la normal exact ca atunci cand pornesti masina dupa ce i.ai scos bornele si ai conectat.o iar la baterie...poate cineva sa ma lumineze in aceasta problema?
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users