Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
FOLIE AUTO - Info actualizat 2017
Last Updated: Nov 20 2020 19:04, Started by
Tarzan_Spintecatoru
, Mar 25 2007 20:54
·
0
#91
Posted 02 August 2010 - 14:17
Treaba cu incalzitul e fizica simpla. Daca ceva blocheaza caldura, acel ceva obligatoriu trebuie sa se incalzeasca. Nu poti sa ai un material care protejeaza si de soare si care nu se incalzeste el. Dar totusi e mai bine cu folie si-ti explic si de ce.
Cazul 1: n-ai folie. Razele soarelui trec prin geam, il incalzesc foarte putin pentru ca geamul e clar si nu retine lumina. Razele aterizeaza pe tine si pe interiorul masinii, pe care le incalzesc. Tu folosesti aerul conditionat ca sa racesti plasticele din interior si sa te racesti si pe tine. Dezavantaje: A ) de multe ori, suprafata pe care pica razele solare este mult prea mare ca sa mai faca fata aerul conditionat, pur si simplu se creaza efect de sera B ) cand razele solare pica direct pe tine, temperatura resimtita este mult mai mare decat temperatura ambientala. Adica poti sa ai 22 de grade in masina, dar sa bata soarele direct pe tine si sa transpiri ca un porc. Nu mai zic de arsuri, acum cativa ani am plecat de la mare si ma arsesem destul de rau la plaja. Am venit pe autostrada cu soarele drept in fata, m-a rupt. Eu cu pielea deja arsa, pozitia nu puteam s-o schimb... Teroare, nu altceva. Cazul 2: ai folie. Razele soarelui se opresc x% in folie, in functie de cat de inchisa este. Blocand razele soarelui, folia le absoarbe si se incalzeste. DAR, aici intervine trucul. Aerul conditionat il folosesti acum pentru a raci folia, nu plasticele din masina. Pui aeratoarele laterale sa bata pe geamuri si esti asigurat. Folia blocheaza soarele, AC raceste folia, toata lumea e fericita. Tu stai linistit si ferit de soare. Sper ca ai inteles care e smecheria. In loc sa racesti interiorul masinii, racesti invelisul, avand interiorul protejat. Afirmatia cum ca folia, fiind neagra, "atrage caldura", nu este chiar corecta. Ca nu zboara caldura peste masina si o cheama folia la ea. Daca folia este expusa la caldura, oricum caldura aia ar fi aterizat pe ceva. Da, intre un geam clar si un geam negru, ala negru se va incalzi mai tare. Dar prin ala clar trec razele soarelui si se incalzeste altceva, deci n-ai rezolvat nimic. Interiorul masinii de obicei e inchis la culoare, deci n-ai facut nicio treaba daca lasi geamul clar doar de frica sa n-atraga razele soarelui. Explicatia de mai sus sper ca a fost destul de clara ca sa intelegi de ce. Edited by tchoara, 02 August 2010 - 14:17. |
#92
Posted 30 August 2010 - 19:17
ma intereseaza spate+luneta 35% sau 20% transparenta. exista vreo diferenta intre 3m si llumar in ceea ce priveste vizibilitatea din interior spre exterior? m-ar interesa sa nu am probleme de vizibilitate noaptea.
cu 20% sunt ceva probleme noaptea, sau sa merg pe 35%? |
#93
Posted 30 August 2010 - 22:53
Eu am 20 si n-am avut probleme , se vede bine afara si noapte. Primele 2-3 zile posibil sa ai o senzatie ciudata cand te uiti pe geamuri..apoi trece.
|
#94
Posted 31 August 2010 - 09:50
bossake, on 30th August 2010, 20:17, said: ma intereseaza spate+luneta 35% sau 20% transparenta. exista vreo diferenta intre 3m si llumar in ceea ce priveste vizibilitatea din interior spre exterior? m-ar interesa sa nu am probleme de vizibilitate noaptea. cu 20% sunt ceva probleme noaptea, sau sa merg pe 35%? |
#95
Posted 14 January 2011 - 01:43
M-a oprit Garcea in seara asta , si s-a legat de folii.
Pe site-ul rar , nu zice nimic cum ca nu as avea voie sa pun NIMIC (vorbele politistului) pe geamurile fata (transparenta 73%) , sau cel putin la ora asta nu-mi pica mie fisa. Bine ca nu a vazut lovitura si stopurile . Am scapat cu o amenda pentru centura. |
#96
Posted 15 January 2011 - 12:48
Interesant e ca RAR-ul nu zice nimic de folie pe geamuri sau orice alt ceva. Doar ca cei de la politie au adaugat ca pentru siguranta lor sa nu se puna folie pe geamurile fata pentru a vedea daca soferul are intentia de a ranii politistii la controalele de rutina. Gen sa detina arma si sa il impuste pe militian cand iti cere spaga...
|
#97
Posted 09 May 2012 - 16:40
de suntek ce parere aveti? am un vecin care si-a pus pe masina si chiar m-a pus pe ganduri
pe geamurile din fata a pus ceva aproape transparent, dar cu rezultate identice foliilor de pe spate care erau mai inchise la culoare cica protejeaza foarte bine cand stai in soare, nu te poti bronza in masina cu folia respectiva |
#98
Posted 31 July 2012 - 12:56
Cutzu, on 9th May 2012, 17:40, said: de suntek ce parere aveti? am un vecin care si-a pus pe masina si chiar m-a pus pe ganduri pe geamurile din fata a pus ceva aproape transparent, dar cu rezultate identice foliilor de pe spate care erau mai inchise la culoare cica protejeaza foarte bine cand stai in soare, nu te poti bronza in masina cu folia respectiva In piata am gasit folie cu 10 ron sulul, jafuri... In magazin de chestii auto, mai spalat, aveau folie cu 130 ron, cu timbre, autorizata etc. Ei ziceau ca pot sa mi-o montez si singur no problemo. Acuma ce sa inteleg, pot au ba sa pun folia? Una alta mi-am pus rahat de "jaluzea" d'aia chinezarie cu ventuze pe geam, cat sa nu-l bata in cap pe al micu soarele. Ce are daca o montez singur, ca doar nu e rocket science? |
#99
Posted 23 August 2012 - 21:00
Atentie la folia pusa pe geamurile din fata! Mi-am cumparat o masina sh cu folie pe spate de transparenta 5% si fata transparenta 73%... Cand m-am dus la RAR pt certificatul de autencititate, nea inspectorul mi-a spus ca folia fata este ilegala, degeaba i-am aratat hartia pe care scria mare "conform RAR", a zis ca asa sunt "directivele europene" si ca trebuie s-o dau jos acolo pe loc atlfel nu-mi da autencititatea. Pana la urma am rezolvat-o "romaneste", probabil am avut ghinion sa dau peste un inspector cu foamea in glas, dar daca are dreptate atunci toti cei cu folie pe geamurile fata risca amenda de la Garcea.
|
#100
Posted 23 July 2016 - 07:59
Am actualizat primul post cu informatiile actuale pentru 2016 si am marcat acest topic ca Important!
|
|
#102
Posted 31 July 2016 - 11:52
Salutare, am montat si eu folie pe geamurile laterale fata, spate si luneta (20% transparenta pe spate, iar pe fata 86% transparenta). Am primit toate actele necesare. Sunt nelamurit intr-o singura privinta, timbrele sunt pe geamurile laterala fata + spate, dar nu si pe luneta. Este asta o problema?
|
#103
Posted 04 August 2016 - 17:54
Depinde ce masina ai.
Daca e o masina din era aceasta, folia de pe geamurile laterale fata e ilegala. |
#104
Posted 06 November 2016 - 18:00
Stie cineva daca foliile acestea trebuiesc schimbate vreodata? Un politist mi-a spus ca trebuie inlocuite la 5 ani
|
#106
Posted 14 November 2016 - 08:19
prof_silviu, on 06 noiembrie 2016 - 18:00, said:
Stie cineva daca foliile acestea trebuiesc schimbate vreodata? Un politist mi-a spus ca trebuie inlocuite la 5 ani Asa am auzit si eu. Nu stiu de cand e legea cu folia ilegala pe geamurile fata, dar la vremea cand le-am pus eu era voie cu asa ceva. Au transparenta 75%, ar trebui sa le dau jos ? Am timbre pe toate geamurile, hartiile necesare.... |
#107
Posted 15 November 2016 - 04:43
Salut, din cauza inaltimii mele, daca cobor parasolarul, imi acopera jumatate din privire, se poate sa-mi pun pe parbriz o fasie de folie de latimea parasolarului?
|
#108
Posted 02 December 2016 - 08:58
De aprope 4 ani eu am asa ceva.
In acest timp am fost oprit de politie pentru diferite lucruri, insa niciodata folia aplicat pe parbriz, sus, nu mi-a adus neplaceri, deoarece nu afecteaza vizibilitatea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users