CEA MAI MARE BELEA AUTO: SERVICE-URI FARA ACCES CLIENT !
Last Updated: Jul 23 2008 12:17, Started by
neludok
, Feb 12 2007 23:02
·
0
#1
Posted 12 February 2007 - 23:02
eu am o mare belea...nu mai am incredere in nici un service CARE NU LASA ACCESUL DE CONTROL AL CLIENTULUI LA TOATE OPERATIILE PE CARE ACESTA LE PLATESTE DEALTFEL, PUNANDU-SI IN PERICOL CHIAR SI VIATA IN CAZUL ALTERARII UNOR SERVICII DE MONTAJ/SCHIMB etc!
stiu ca exista o lege parca anume inventata sa dea frau liber neregulilor: cica nu ai voie in zona de lucru pentru ca te expui pericolelor, poti provoca accidente sau o poti lua in freza de la vreun utilaj sau risti sa faci aranjamente cu lucratorii etc. in afara sunt foarte multe service-uri cu transparenta totala daca nu chiar toate ca cine nu e isi pierde in timp scurt clientii! clientul poate viziona acolo operatiile din anume locuri, de regula de pe o pasarela deasupra sau din laterale protejate de ferestre mari sau din sala de asteptare dotata cu monitoare conectate la camerele supraveghere ale spatiului de lucru; - la noi insa, la acele camere privesc doar patronii serviceurilor, daca nu sunt chiar invalide multe din ele... acum sa vedem ce se poate intampla intr-un service unde iti lasi masina plin de incredere si vii mai apoi sa o iei cu defectul remediat dar si ...cu premizele viitorului defect semipreparat! CUM? - sunteti siguri ca vi s-a schimbat placutele de frana cu altele sigilate si de firma, ca doar nu le-ati vazut efectiv scoase din cutiuta verificata prealabil plus la cate se mai invart cu colegii soferi la taxiurile aceleiasi firme ... - sunteti siguri ca unele unelte de lucru corespund sau sunt intotdeauna folosite fara cusur sau uneori se mai permite sa dea cu ciocanu (provocand alte fisuri) fiindca ii lipseste momentan o anume scula si solutie etc ? - sunteti siguri ca uleiul desigilat, schimbat de la bidoane mari e exact ce ati platit? Nu are rost sa mai detaliem dar va asigur ca cele de mai sus sunt inspirate direct din patzaniile multora prin service-urile noastre tot mai emfatice si mai gomoase pe masura ce ne "civilizam" si tocmai de aici profitu dar si riscu pe cheltuiala noastra! De vina sunt patronii , angajatii sau legislatia noastra primitiva in domeniu ? Ce putem face sa preantampinam astfel de stari care pot deveni de nedorit nu numai privitor la cel care descopera cu multi kilometri si riscuri mai tarziu efectele unor operatii service incomplete, de proasta calitate sau mai rau de substitutie?!... Edited by neludok, 12 February 2007 - 23:03. |
#2
Posted 12 February 2007 - 23:06
mare lucru nu se prea poate face. mai ales daca ai masina in garantie, si tre sa mergi neaparat la service-ul de firma.
daca masina nu mai e in garantie, e un pic mai usor. se pot gasi service-uri mai mici, si care te pot lasa sa asisti. e totusi foarte suparator, sa iti puna alt ulei, alte placute, si chiar filtre. sa nu ii spun furt. |
#4
Posted 14 February 2007 - 01:20
eu mi-am ales MERIDIAN-SUD ca e singurul service Dacia care te lasa sa asisti la propriile lucrari platite !
din pacate asta au prins-o si altii si azi e plin service-ul cu toate ca ofera si program extins inclusiv weekend! E naspa ca in toata reteaua Dacia cu tot managementul ei de import aia nu pricep asta sau poate ca fiind tot latini de ai nostri lasa expres mana libera altora care te fac tot latineste din piesele declarate ca inlocuite dar provenite de la soferi de taxi care-si fac si ei veacu pe acolo in cautare de "oportunitati"... iar cand mai toate firmele de DACIA SERVICE au parca expres si sectie proprie de TAXIuri ce sa mai zicem?... ar trebui sa protestam refuzandu-le serviciile cu specificarea clara ca sa priceapa de ce si sa conduca solicitarile la mai marii lor poate s-or lumina o data la cap! masina poate fi viata ta daca in loc de o placuta de frana presupusa noua si pe care te bazezi aia iti pun una cine stie cum ajunsa acolo , la fel si pentru ulei de motor care dupa ce termini garantia vezi ca iti imbatraneste cam brusc motorul si restul...probabil cand goneai cu turatie mare nu stiai ca in carcasa freaca un ulei dubios si efectele financiare sunt ne prea fericite... ruland cateva ore numai cu un ulei naspa la turatii pe care speri sa te bazezi pe altceva te trezesti ca faci paguba de mii de euro si nu iti plateste nimeni nici macar piesele ca sa nu mai zic alergatura pt. o masina paradita ca urmare a efectului de SERVICE NETRANSPARENT |
#5
Posted 14 February 2007 - 08:25
Addnann, on Feb 13 2007, 02:06, said: Subscriu ... nici eu nu am incredere |
#6
Posted 15 February 2007 - 11:15
vedeti ca mai e un thread cu EXACT acelasi subiect in sectiunea SERVICE AREA.
Si eu sunt de parere ca trebuie sa ne unim cumva fortele si sa incercam sa schimbam ceva la mentalitatea celor care se ocupa de viata noastra, acum ca masina a devenit o necesitate zilnica! Nu se poate sa fim furati la tot pasul . Chiar va rog sa vedeti threadul amintit, haideti sa le unim si sa vedem ce putem demara impotriva hotiei si incompetentei. Eu am scris la toate trusturile de presa acum vreo 3 saptamani, dar pana acum nu am primit nici un fel de rezultat. Cred ca e nevoie de o forma juridica de protest, ceva oficial, ca altfel vad ca nu ne ia nimeni in seama . Se pare ca noi, clientii, suntem considerati fraierii si tampitii care achita factura. Eu unul nu mai suport aceasta stare a lucrurilor. Dar daca e sa ma adresez la OPC, trebuie sa reclam ceva. Adica cum , sa patesc beleaua ca sa am pt ce sa ma plang. Asa au grija alesii nostri de cei care i-au pus in scaunele alea super calde si comode. In loc sa faca legi care sa previna aparitia a tot felul de porcarii, ei mi-au zis ca daca nu am ce reclama n-au cum sa ma protejeze asa... preventiv. DECI, IN CONCLUZIE, TREBUIE FACUT CEVA NEAPARAT. Eu propun o asociatie a clientilor, cu personalitate juridica, care sa aiba angajati juristi si care sa reprezinte in justitie clientul nemultumit/inselat. Si care sa sustina o campanie de presa impotriva tuturor celor care ne trag tot felul de tzepe! vad ca toti subscrieti si veniti cu completari la tot felul de povesti de groaza de prin service-uri. Deci exista o reala problema care se pare ca nu mai poate fi ignorata. Haideti sa vedem cum putem atrage atentia celor in masura sa rezolve cazul! (Adica tot noua ne revine sarcina, dar daca tot suntem asa de multi, macar sa fim uniti! ) |
#7
Posted 15 February 2007 - 11:33
Care ar fi ideea protestului? Ce anume ceri, sa te lase in atelier? Ce lege (concret) vedeti voi necesara?
|
#8
Posted 16 February 2007 - 12:27
pai sa le dam idei la ai nostri legiuitori (dar cine se uita in forumu asta?
chiar daca e de departe cel mai bun forum pe tot netul din multe puncte de vedere, ma si mir ca suporta atata inclusiv download masiv software!! bravo lor !) MAI CONCRET: din cate stiu de pe afara de la confrati sunt service-uri foarte multe daca nu chiar toate care afiseaza un disclaimer sau poti cere patronului sa semnezi ca o faci pe propria raspundere si nu ai pretenii daca... Ideea e ca eventual accidente cauzate de comportamentul neatent al clientului in zona de lucru, deranjarea lucratorilor, intrarea in discutii cu acestia sau mai rau in spaga.. sa fie din start inhibate pentru ca in caz de problema, conform cu toate legile pamantului, clientul sa fie protejat dar sa nu poata emite pretentii firesti de despagubiri etc! Pe de alta parte, e ca in barurile si restaurantele de afara, unde, pe cat posibil, anumite preparate critice si care se pot produce si la alte locatii decat aceea a utilajelor grele, sa se execute sub nasul clientului ! Vedeti prepararea de racoritoare si chiar productia de panificatie, ma rog din alte motive, sanitare, clientilor nu le poate fi permis accesul total in zona, dar cel putin intre client si lucratorul izolat prin geam, e o distanta tot mai mica azi si nu degeaba!! Clientul are mai multa incredere in ce cumpara si in firma de la care cumpara si ca urmare va reveni sau oricum nu va mai da vina asa des pe aceasta sau pe lucrator si deci TOATA LUMEA ARE DE CASTIGAT! Controlul cu ochii cei mai interesati ai clientului asupra componentelor platite si manoperei lucratorului versus camere video de supraveghere si apelarea de-a dreptul inepta la increderea oarba a clientului in numele vreunei firme sau reclame, va fi intotdeauna mai sigur si mai benefic ambelor parti si va elimina toate disputele ulterioare sau zvonistici afectand la urma urmei nedorit de necotrolabil prestigiul si afacerile reale ale firmei si locurile de munca ale lucratorilor! Dar cand se vor trezi din prosteala specifica si vor intelege toti implicatii banalitatea asta?? Edited by neludok, 16 February 2007 - 12:32. |
#9
Posted 19 February 2007 - 12:59
E obiceiul, cel putin asa am vazut in Bucuresti, sa poti vedea operatiunile de revizie care se fac la masina. Insa problema de incredere in utilizarea pieselor noi ramane: de exemplu, in Meridian Sud stai intr-un colt, si daca masina e pe elevatorul din coltul opus ce faci, iti iei binoclu? La fel si intr-un service Daewoo in care am fost recent, stateai undeva deasupra la o cafea, dar aveau vreo 20 de elevatoare si daca masina ta nu era plasata intr-unul din primele 3-4 randuri, oricum nu vedeai in detaliu ce se intampla.
Pana la urma tot trebuie sa avem o oarecare incredere in cei care executa operatiunile respective, e imposibil sa controlezi totul. |
#10
Posted 24 February 2007 - 00:03
pt neludok: incearca la meridian vest n militari; pe langa faptul ca nu e aglomerat, e 4 ori mai mare decat meridian sud si poti sta langa masina...
|
|
#11
Posted 26 February 2007 - 19:53
vreau asa stiu si eu care service agreat de astra este sigur si mai bun. am avut accident in care eram nevinovat si am RCA Astra de la cel care m-a busit. eu am si casco astra. cum e mai bine sa fac sa-mi duc masina la un loc sigur. va rog mult daca vreti sa-mi spune-ti cat mai curand. multuumesc
|
#12
Posted 27 February 2007 - 13:11
Ptr. Nelson Leo, aceeasi problema am avut-o si eu, cel mai "bun" service agreat Astra (asta cred eu) este CityCenter, pe B-dul Expozitiei. Cel putin eu am avut ocazia sa le vad pe majoritatea...Sunt destul de ocupati deci te vor programa in 2-3 saptamani, dar daca bagi ceva in buzunar la cine trebuie, se rezolva ...eu am deja masina acolo si mi se par destul de ok, spre deosebire de cel din grivita, venerei sau cel de langa policolor...
|
#13
Posted 01 March 2007 - 01:50
mbc, on Feb 24 2007, 01:03, said: pt neludok: incearca la meridian vest n militari; pe langa faptul ca nu e aglomerat, e 4 ori mai mare decat meridian sud si poti sta langa masina... multzam mult coane! am fost pe la vest dar nici unul nu s-a aratat dispus sa ma lase in atelier, invitandu-ma politicos in sala de asteptare! eh, dar mai incerc poate la noua revizie desi la sud mi-am facut loc demult si conteaza si asta...eu nu asteptam si veneam des neprogramat, adica sa nu le dai timp sa-ti "organizeze" revizia, sa vorbeasca cu amicii de la taxi si sa-si planifice lista pieselor cautate de inlocuit!... Adris are perfecta dreptate si buna initiativa dar habar nu am cum ar trebui facut! Ar trebui oricum consultat un avocat si probabil cel mai bun, unul de pe la CEDO (prietenii stiu de ce... )... |
#14
Posted 02 March 2007 - 13:05
Nu are ce sa faca un avocat, nu poate obliga service-ul sa te lase inauntru.
Tu trebuie sa fi atent ce semnezi cind predai masina. Altceva nu prea ai de facut. |
#15
Posted 05 March 2007 - 22:01
eu ce sa mai zic. Mie la Tester in Iasi mi-au lovit un cauciuc si iau facut o boalfa.
Au dat-o toti de gard ca asa le-am adus eu masina desi la predare au facut proces verbal de constatare si boalfa nu era acolo. Niste escroci care supraincarca clientul pentru o reparatie.... sa vezi tarife daca te prind la ananghie cu probleme de tinichigerie |
|
#16
Posted 28 March 2007 - 23:11
mda, e intr-adevar o problema!
Eu fac reviziile la o octavia la brady trade si stau langa tipul care se ocupa si ma minunez de fiecare data de, dezinteresul total pe care il arata mecanicii de acolo, eu sunt de parere ca "te pot face" chiar daca stai langa ei si te uiti. De ex am vazut clar cum tipul a pus doar 4 bidoane de ulei, in fata mea, si pe factura de service erau 5 trecute, si intr-adevar mai era in prtbagaj o cutie, dar care mai avea doar un strop pe fund... n-am mai zis nimik.. am un prieten care face reviziile la Ford bdt, acolo nu te lasa sa intri, deci nu ai nici o certitudine... sunt foarte revoltat de aceasta situatie. ma gandeam sa-mi fac reviziile la un service unde cunosc si stau langa mecanic, si daca am nevoie de garantie sa dau km inapoi ... |
#17
Posted 29 March 2007 - 10:49
La croitor stai pe capul lui in atelier sa vezi cum iti coase haina? La restaurant stai linga bucatar in bucatarie sa vezi ce iti pune in mincare? La serviceul de electronice stai linga specialist sa vezi ce face? Io zic ca revolta tre sa fie impotriva serviciilor de proasta calitate, nu a interzicerii accesului in service, care e normal dupa parerea mea. Trebuie gasite alte modalitati de a beneficia de servicii de calitate. Oricum, statul in service il incurca si enerveaza pe cel care lucreaza la masina, si ai mai multe sanse sa iti faca vreo figura nasoala.
|
#18
Posted 29 March 2007 - 19:17
era parka o emisiune despre masini pe 0tv, si toti spuneau ca la service lea dezmembrat masinile aia de acolo, si de acolo am invatzat ca trebe sa stai cu pistolu dupa aia de la service sa nu te traga in tzeapa, mai fura o piesa 2 si iti ia la tine din sigurantza masini...
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users