Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
TAXA DE IMATRICULARE
Last Updated: Jan 21 2008 19:34, Started by
DANMARCO2007
, Jan 30 2007 19:02
·
0
#73
Posted 01 February 2007 - 20:46
#74
Posted 01 February 2007 - 20:52
Adonis, on Feb 1 2007, 20:46, said: @ Romaximus : mestere... faci de ras targu' iesilor cu tampeniile astea. sau stai cu curu pe bani. Daca statea cu curu pe bani nu isi lua Logan. Dar din prea multa grija care io poarta uzinei de la Pitesti ii era frica ca nu se mai vand Loganurile si era foarte ingrijorat. Masina nici macar nu este a lui...deci nu stiu de ce il freaca grija asa de tare. |
#75
Posted 01 February 2007 - 23:54
nu ma freaca in mod deosebit, insa pana acum se cam adevereste ce spuneam ca nu va fi data jos aceasta taxa. Si eram de acord cu ea prin prisma sumelor mari pe care sa le plateasca masinile euro2, euro si fara euro, in timp ce pt euro4 sa fie simbolice (si acum sunt simbolice ) si euro3 (care insa ar cam trebui scazute).
|
#76
Posted 02 February 2007 - 09:45
ce simbolice mai la euro 4?
anul trecut mi-am luat masina, euro4, inmatricularea a fost ~300ron...daca se intampla vreo situatie, si nu puteam sa ma angajez financiar, sau voiam sa speculez ceva, acum plateam peste dublu (motor 1600 benzina) adica imi fura statul inca o data pe atat...lasand la o parte ca se propune acum extinderea taxei. cred ca se cere o revolutie, asa aniversara. asita lu condicere sunt deabinati de interesele lor personale, noi poporul tragem ponosul. stop. dar din nefericire sunt multi care si-au dezvoltat traiul f mult, si oricate biruri li s-ar pune pe cap, le e frica sa schimbe starea de fapt. poate le va merge mai bine. pt ca intr-o situatie instabila poti sa te stecori mai bine...asa ca aveti curaj si cei imbogatiti peste noapte, revolutie. |
#77
Posted 02 February 2007 - 10:15
Copilasi, am vazut destule BMWuri, Audiuri si Mercedesuri care aveau salata de fire iesite prin bord si curgea rugina din tablarie dar prindeau 200 la ora mintenas. Exista o categorie de oameni care le prefera unei masini noi (retineti, nu spun Logan). Daca tot ne uitam in UE putem lesne observa ca acolo lumea isi cumpara exact masina de care are nevoie pentru el sau pentru a-si mentine pozitia pe piata in cazul profesiilor liberale. La noi tot manelarul se simte bine numai in BMW plin de Salam in subwoofer, restul ii pute.
Sunt de acord ca prin astfel de taxe se elimina retelele de import masini sh si excursiile pentru cumparare auto, dandu-se apa la moara producatorilor de masini noi nepoluante. Cine vrea masini bengoase sa plateasca pentru ele. Daca isi doresc masini de epoca, la fel. Domnia se plateste! Daca nu.. exista si Fabia, si Albea... ca sa nu mai vorbesc de frantuzoaice. Edited by savin512, 02 February 2007 - 10:15. |
#79
Posted 02 February 2007 - 10:22
Dacia ameninta Guvernul ca sa pastreze taxa auto
François Fourmont, directorul general Dacia, spune ca, daca va fi abrogata taxa de prima inmatriculare, va concedia o treime din salariati. „Daca se va renunta la taxa, vom asista la o scadere a vinzarilor Dacia in tara, ceea ce inseamna reducerea cu o treime a activitatii“, a precizat François Fourmont (foto). Reactia extrem de dura a celui mai mare producator auto de la noi vine dupa ce guvernantii au inceput negocieri la Bruxelles cu privire la taxa auto. Sebastian Vladescu, ministrul Finantelor, spune ca va sustine in continuare taxa si ca principala problema nu ar fi nivelul acesteia, ci nerespectarea principiului de taxare uniforma. Finantele nu exclud un impozit anual pentru toti posesorii de masini din Romania. http://www.cotidianu...b76a204a#opinii Romaximus esti fericit? |
#80
Posted 02 February 2007 - 10:24
turbo trabannt, on Feb 2 2007, 10:18, said: Zice clar omu acolo-AU SCAZUT VANZARILE Renault FRATE! Nu s-au mai vandut porcariile alea care trebuie sa fi eprotejate .Si au invatat din greseala.Mai corect e un impozit anual pentru toata lumea cu masini poluante dobandite dupa aderare-ca doar nu o sa impoziteze masinile deja in circulatie.O vinzi dupa 1 Ianuarie si are Euro 2, platesti.Cumperi un junghi Euro 1 acuma, platesti.Foarte corect. Si furmont ala, crede ca e in Mozambique, nu stie cae in Romania/ Fabrica lu ta-su, concediaza el 30% di muncitori.Daca nu vor sa bage linii robotizate? Ba nene furmonT, nu stii ca in comert mai pierzi mai castigi,,,mare scofala ca a pierdut Renault bani in Polonia.Macar daca dadea faliment si nu mai fabrica junghiurile pe care le scoate pe sosele. Edited by sanddy1964, 02 February 2007 - 10:30. |
#81
Posted 02 February 2007 - 10:33
sanddy1964, on Feb 2 2007, 21:24, said: Zice clar omu acolo-AU SCAZUT VANZARILE Renault FRATE! Nu s-au mai vandut porcariile alea care trebuie sa fi eprotejate .Si au invatat din greseala. Mai corect e un impozit anual pentru toata lumea cu masini poluante dobandite dupa aderare-ca doar nu o sa impoziteze masinile deja in circulatie.O vinzi dupa 1 Ianuarie si are Euro 2, platesti.Cumperi un junghi Euro 1 acuma, platesti.Foarte corect. Si furmont ala, crede ca e in Mozambique, nu stie cae in Romania/ Fabrica lu ta-su, concediaza el 30% di muncitori.Daca nu vor sa bage linii robotizate? Ba nene furmonT, nu stii ca in comert mai pierzi mai castigi,,,mare scofala ca a pierdut Renault bani in Polonia.Macar daca dadea faliment si nu mai fabrica junghiurile pe care le scoate pe sosele. si-au adus echipamentele sh din spania pentru produs euro 4 ca oricum erau obligati sa produca euro 4. si acum vor sa blocheze orice concurenta! mi-am schimbat parerea, nu numai citroeanu e de vina pt rahatul asta de taxa! don't buy french !don't buy anything new from Romanian dealers LE: daca citesc eu bine , productia (care acum jumate se duce la export) ar putea scadea cu 33%. ceea ce inseamna ca vanzarea interna ar scade la jumate ! lua-v-ar dracu sa tineti un pret bun sau sa mariti calitatea nu va ganditi ! Edited by turbo trabannt, 02 February 2007 - 10:36. |
#82
Posted 02 February 2007 - 10:40
turbo trabannt, on Feb 2 2007, 10:33, said: curvele alea joaca tare! nene, parca s-ar vinde doar Citren si Renault in Romania,...da aia de la Porsche nu tzipa?De ce oare? |
|
#83
Posted 02 February 2007 - 11:56
Va raciti gura de pomana! Guvernul vrea banii nostrii si face orice ca sa-i adune. Ieri lovea in fumatori, azi da in cei care vor o masina iar maine vor inventa alceva. Totul se reduce la bani! Voi vreti un aer mai curat si credeti ca se va obtine asa ceva printr-o taxa de inmatriculare? Eu, nu cred!
|
#84
Posted 02 February 2007 - 12:03
savin512, on Feb 2 2007, 10:15, said: Copilasi, am vazut destule BMWuri, Audiuri si Mercedesuri care aveau salata de fire iesite prin bord si curgea rugina din tablarie dar prindeau 200 la ora mintenas. Exista o categorie de oameni care le prefera unei masini noi (retineti, nu spun Logan). Daca tot ne uitam in UE putem lesne observa ca acolo lumea isi cumpara exact masina de care are nevoie pentru el sau pentru a-si mentine pozitia pe piata in cazul profesiilor liberale. La noi tot manelarul se simte bine numai in BMW plin de Salam in subwoofer, restul ii pute. Sunt de acord ca prin astfel de taxe se elimina retelele de import masini sh si excursiile pentru cumparare auto, dandu-se apa la moara producatorilor de masini noi nepoluante. Cine vrea masini bengoase sa plateasca pentru ele. Daca isi doresc masini de epoca, la fel. Domnia se plateste! Daca nu.. exista si Fabia, si Albea... ca sa nu mai vorbesc de frantuzoaice. Tu de pe ce lume paralela cu universul asta vii mestere? Pai fabia si albea, au motoare euro 4? Adica, eu nu pot sa imi aduc un Megane 2 full din cauza unei taxe? Daca un manelist convins are A6, eu nu pot sa-mi mai iau A6 ca ma judeci tu in intersectii? Pai, romaneste, mi se rupe de parerea ta. Auzi la el, isi cumpara masina ca sa-ti mentina pozitia pe piata in cazul profesiilor liberale. Nu ba, isi iau ce-si permit, financiar vorbind. Eu imi permit A4 din 2002 si nu vreau sa vina un cretin sa-mi ceara bani pentru ca folosesc o masina cu aceleasi norme de poluare ca si Loganul. |
#85
Posted 02 February 2007 - 12:50
Din cauza imbecilitatii,prostiei si cretinismului din statul romanesc deja lumea se pregateste de marsuri de protest,cei de la motociclism.ro organizeaza o treaba de acest gen in data de 17-18 februarie,pe voi v-ar interesa?chiar daca nu aveti motor(nici eu nu am):
Edit:Nu vreau ca acest post sa considere ca fac reclama forumului respectiv doar am vrut sa atrag atentia asupra unui fapt http://www.motocicli...showtopic=77543 Edited by Alexutz_C, 02 February 2007 - 12:59. |
#86
Posted 02 February 2007 - 12:58
romaximusro, on Feb 1 2007, 23:54, said: nu ma freaca in mod deosebit, insa pana acum se cam adevereste ce spuneam ca nu va fi data jos aceasta taxa. Si eram de acord cu ea prin prisma sumelor mari pe care sa le plateasca masinile euro2, euro si fara euro, in timp ce pt euro4 sa fie simbolice (si acum sunt simbolice ) si euro3 (care insa ar cam trebui scazute). Omule, ce-ar fi sa vorbesti macar o data in cunostinta de cauza. Daca aduci un Opel Astra 1.7cdti Euro4 din 2004, platesti o taxa de 950 euro. Ti se pare o suma simbolica? Edited by the__1, 02 February 2007 - 12:58. |
#87
Posted 02 February 2007 - 13:34
Kareem, on Feb 2 2007, 12:03, said: Tu de pe ce lume paralela cu universul asta vii mestere? Pai Fabia si albea, au motoare euro 4? Adica, eu nu pot sa imi aduc un Megane 2 full din cauza unei taxe? Daca un manelist convins are A6, eu nu pot sa-mi mai iau A6 ca ma judeci tu in intersectii? Pai, romaneste, mi se rupe de parerea ta. Auzi la el, isi cumpara masina ca sa-ti mentina pozitia pe piata in cazul profesiilor liberale. Nu ba, isi iau ce-si permit, financiar vorbind. Eu imi permit A4 din 2002 si nu vreau sa vina un cretin sa-mi ceara bani pentru ca folosesc o masina cu aceleasi norme de poluare ca si Loganul. nu ai inteles ce vrea sa spuna.. citeste din nou the__1, on Feb 2 2007, 12:58, said: Omule, ce-ar fi sa vorbesti macar o data in cunostinta de cauza. Daca aduci un Opel Astra 1.7cdti Euro4 din 2004, platesti o taxa de 950 euro. Ti se pare o suma simbolica? eu ma refeream la masini noi. La sh-uri ar fi bine sa scada sa fie echivalenta cu cea platita la o masina noua |
|
#89
Posted 02 February 2007 - 13:49
in varianta actuala, taxa de prima inmatriculare este un abuz si va fi cu siguranta penalizata de bruxelles. sub sloganul "nu ne putem permite sa devenim groapa de gunoi a europei" sau "nu putem concura cu masinile second hand din europa" se face o discriminare evidenta si fara legatura cu ecologizarea, dar guvernantii nostri ne cred idioti. si suntem idioti, pentru ca putem sa ne cumparam masini non-euro de la noi fara sa platim nimic, dar strambam din nas cand e vorba sa aducem masini din europa platind 1000 de euro taxa de inmatriculare chiar daca au euro 4. asta da ecologizare, frate! partea proasta e ca dupa ce vom fi amendati de ue cum a fost amendata polonia (si ungaria, parca) si dupa ce vom fi obligati sa le dam banii inapoii celor care au platit taxa, vom introduce taxa unica in functie de gradul de poluare. deja ministrul finantelor ne-a pregatit sufleteste... a tinut sa precizeze ca exista aceasta posibilitate si ca in germania impozitul este de 1500 de euro pe an pentru masinile non-euro. bineinteles ca in cel mai pur stil romanesc, taxele de la noi vor fi apropiate ca valoare de cele mai scumpe taxe europene si ca urmare oamenii isi vor vinde foarte ieftin masinile care au un indice euro mai mic decat cel aflat in vigoare... asta daca nu le va veni ideea sa le arunce in rauri sau lacuri, pentru ca exista tari europene in care platesti cateva sute de euro ca sa scapi de masina (alta sursa de bani - de ce nu s-ar aplica si la noi?).
erau cativa loganisti pe aici, care salutau taxa de prima inmatriculare... normal, taxa respectiva ii avantajeaza. daca s-ar trece la taxa unica loganul lor euro 3 va fi practic nevandabil peste 2 ani cand va intra in vigoare norma euro 5 si masina lor va deveni echivalentul a ceea ce ei azi numesc "cazan euro 1"... ce mai, in europa situatia e clara: masina tinde din ce in ce mai mult sa devina bun de folosinta limitata. poate ei isi permit sa arunce masinile dupa 5-6 ani, dar noi ne permitem sa facem asa ceva? |
#90
Posted 02 February 2007 - 14:04
Concluzia este asta :
1.taxa de prima inmatriculare nu va fi eliminata si va trebui sa ne invatam cu ea .Indiferent ce guvern va veni ,taxa va ramane .(cuvantul taxa a fost inlocuit prin Ordonanta de Urgenta cu impozit; taxa nu dadea bine ) 2.asa cum este legiferata acum nu concorda cu realitatea zilelor noastre ( este si discrriminatorie si necorelata cu potentialul economic al cetatenilor romani)asa incat va trebui ajustata in jos (sa speram ca asta se va intampla cat mai repede) 3.este clar ca s-a incercat protejarea producatorilor locali (in special Renault) 4.Cu aceasta masura popularitatea guvernantilor este in cadere 5.se impun proteste mai ferme ale societatii civile |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users