Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Trenulete
Last Updated: Apr 26 2024 09:28, Started by
Speedo
, Dec 15 2003 22:03
·
23
#541
Posted 13 December 2017 - 11:39
Multumesc pentru link. Nu o sa raman pe analog, cu timpul, o sa trec pe digital.
Faina loco. Are si camera video la interior. In privinta LED-urilor merg bicolore, alb - rosu, dar in Ploiesti nu am gasit. Am si eu in lucru o minidiorama la serviciu, ca acasa nu-i spatiu. Momentan are doar traseele montate, urmeaza si celelalte elemente. Edited by albasete, 13 December 2017 - 11:57. |
#542
Posted 13 December 2017 - 12:33
#544
Posted 13 December 2017 - 13:49
Pai avea bord de loco. Inseamna ca era pus pe platforma ? Si eu care credeam ca-i dotata cu video...
|
#545
Posted 13 December 2017 - 15:27
Se vede că e trucaj deoarece nu se mişcă acele de la indicatoare
|
#547
Posted 17 December 2017 - 13:08
Tot uitandu-ma la vitrina cu trenulete, mi-a sarit in ochi una din locomotivele mele favorite, si anume: locomotiva diesel de manevre V60 DB (Roco 62964), folosita cateodata si in fata diferitelor categorii de vagoane, atat de marfa cat si de persoane, bineinteles doar pe distante scurte. Am zis, ca fiind "singur acasa" , hai sa-i caut punguta cu accesorii. Sa vad ce pot sa-i mai fac...
Si uite ca am renuntat la cupla din fata, o cupla Roco "universala" in favoarea furtunaselor si a carligului. Iar in spate m-am limitat doar la o serie de semi-furtunase, in asa fel incat sa nu deranjeze cupla din spate, de care totusi voi avea nevoie. Locomotiva primind si doua vagonase de persoane, mai micute. Deci nu am vrut sa renunt definitiv la cuple. Doar la partea din fata. 20171217_110106.jpg 401.57K 15 downloads 20171217_110228.jpg 323.58K 15 downloads 20171217_110242.jpg 325.73K 15 downloads 20171217_110252.jpg 401.71K 14 downloads 20171217_112046.jpg 311.08K 16 downloads 20171217_112101.jpg 311.7K 16 downloads 20171217_112139.jpg 287.65K 19 downloads 20171217_112154.jpg 401.78K 18 downloads 20171217_112455.jpg 406.7K 17 downloads |
#548
Posted 17 December 2017 - 13:20
Sunt reproduse şi furtunele. Asta da piesă de colecţie!
La noi s-au folosit locomotive Diesel cu bielă. Dar pentru tonaj mic. Erau pe 2 osii, produse la "Nicolae Malaxa/23 August". |
#549
Posted 18 December 2017 - 08:54
Faina locomotiva. I-mi place. este super detaliata.
|
#550
Posted 18 December 2017 - 10:38
Da, e draguta micuta. Am mai "infrumusetat" cateva. O sa mai prezint niste fotografii cat de curand. Am hotarat sa le fac la toate locomotivele mele aceasta schimbare estetica. Pe una dintre parti.
Bine, doar la acele locomotive, care permit asa ceva, sau au in dotare accesorii. |
|
#551
Posted 19 December 2017 - 22:16
Si dupa cum am promis, iata cateva dintre modelele mele preferate, la care le-am facut schimbarea estetica:
Scuzati calitatea pozelor. Le-am facut seara. 20171218_193929.jpg 366.13K 12 downloads 20171218_194041.jpg 507.63K 12 downloads 20171218_193736.jpg 509.6K 11 downloads 20171218_193831.jpg 461.59K 10 downloads 20171218_194407.jpg 288.73K 10 downloads 20171218_194436.jpg 265.68K 10 downloads 20171218_194451.jpg 380.2K 8 downloads 20171218_194458.jpg 399.23K 8 downloads 20171218_194628.jpg 340.39K 7 downloads 20171218_194700.jpg 284.87K 6 downloads 20171218_194732.jpg 274.46K 7 downloads 20171218_194856.jpg 448.29K 8 downloads 20171218_194937.jpg 403.64K 9 downloads 20171218_194945.jpg 410.82K 10 downloads 20171218_195005.jpg 420.67K 9 downloads 20171218_195019.jpg 422.89K 9 downloads 20171218_195500.jpg 329.83K 10 downloads 20171218_195414.jpg 260.01K 10 downloads 20171218_195546.jpg 272.54K 9 downloads 20171218_195620.jpg 334.8K 9 downloads 20171218_200152.jpg 448.27K 9 downloads 20171218_200230.jpg 310K 8 downloads 20171218_200323.jpg 349.28K 7 downloads 20171218_200335.jpg 353.63K 8 downloads 20171218_200428.jpg 358.34K 10 downloads 20171218_200446.jpg 283.98K 9 downloads 20171218_200619.jpg 405.3K 9 downloads 20171218_200811.jpg 227.99K 9 downloads 20171218_200900.jpg 294.33K 8 downloads 20171218_200914.jpg 330.03K 10 downloads 20171218_201250.jpg 329.55K 9 downloads 20171218_201331.jpg 311.52K 7 downloads |
#552
Posted 20 December 2017 - 23:22
Legat de clipul postat de colegul nostru, la Muzeul CFR, Roco au un sistem similar, cu imagine live din interior.
Roco Kameralok. Am gasit un set ratacit la diverta continand aceasta tehnologie la frumusica suma de 3000 lei, pentru start-set, el in mod normal se comercializeaza pe la 500 euro. |
#553
Posted 21 December 2017 - 09:47
Da, m-am gandit la asa ceva, dar cred ca o sa ma focalizez pe o varianta mult mai ieftina - tot un vagon platforma cu o camera pe el, dar cu WiFi si impins de o locomotiva, asa ca in clip.
Probabil ca nu voi putea sa utilizez interfata aceea, dar este ok si fara. Poate o sa reusesc sa "leg" camera la acea interfata. Prin primavara o sa incerc metoda asta. Ce am mai observat la aceste loco cu camera integrata... nu am vazut inca vreuna, indiferent de pret, care sa fie macar FullHD, de 4k nici nu ma mai apropii. Dar, poate ca nu m-am concentrat eu prea mult pe asta, renuntand repede datorita numarului cifrelor din preturi. |
#554
Posted 24 December 2017 - 04:16
Pana la locomotiva cu imagini live trebuiesc puse multe la punct, de la alimentare, la finalizat diorama... de parca o diorama se va finaliza vreodata, nu am auzit la nimeni sa zica "Gata! Am terminat." Mereu exista ceva de adaugat si retusat
Un GoPro Session este bun pentru traseele mai largi, sau daca nu, o camera spion, fiind mai compacta, dar si imaginea este mai slaba. |
#555
Posted 24 December 2017 - 09:02
La aceasta filmare am folosit un Mobius. Camera compacta, putin mai mare decat o cutie de chibrituri, in conditii de luminozitate optima, calitatea imaginii este peste asteptari.
|
|
#556
Posted 26 December 2017 - 01:56
connectorxp, on 24 decembrie 2017 - 04:16, said:
Pana la locomotiva cu imagini live trebuiesc puse multe la punct, de la alimentare, la finalizat diorama... Bineinteles! Acela e farmecul locomotivei cu camera, sa dea impresia unei calatorii cu trenul... Ori daca diorama e goala sau mai rau, nu exista decat niste sine intinse pe covor...nu are nici un farmec. Ideea nu e de arata publicului spectator mobilierul din camera ci un traseu cat mai frumos in miniatura. Dar, asta trebuie sa hotareasca fiecare in parte. Gusturile difera si nu sunt batute in cuie. |
#557
Posted 28 December 2017 - 13:22
Voi, dacă doriţi să faceţi o abătută sau o linie de garare care să aibă legături cu linia curentă (principală) în ambele capete puteţi folosi şine curbe standard sau aveţi nevoie de unele cu rază mai mică?
|
#558
Posted 28 December 2017 - 18:27
djl, on 28 decembrie 2017 - 13:22, said:
Voi, dacă doriți să faceți o abătută sau o linie de garare care să aibă legături cu linia curentă (principală) în ambele capete puteți folosi șine curbe standard sau aveți nevoie de unele cu rază mai mică? Daca inteleg bine intrebarea ta, probabil te referi la asa ceva.... Atunci ai nevoie de doua sine curbe cu raza cea mai mare. Raza mare inseamna curba cat mai usoara. Raza mica = curba stransa. Pentru ca daca ai lua sina curba cu raza mica, la iesirea din macaz, cu linia de gara, nu ti-ar da paralel cu linia principala. Ar intra pe curs de "coliziune" 2017-12-28 17_19_37-2 - ACDSee Pro Photo Manager.jpg 53.75K 12 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users