Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Centura de siguranta
Last Updated: Jan 13 2007 11:46, Started by
crz
, Dec 12 2006 21:26
·
0
#55
Posted 16 December 2006 - 03:32
anumite masini ( facute sa mearga si la -25 gr) cred ca au un sistem smecher, nu? Dintr-adevar, Audii A6 e o masina cu sisteme foarte smechere. Nu ca sa te dezamagesc, dar mai exista multe alte masini cu sisteme mai putin scmechere care se descurca la -25, sau chiar -37 de grade. Edited by NightShift, 16 December 2006 - 04:11. |
#56
Posted 16 December 2006 - 10:34
Foarte important: centura de siguranta ne protejeaza la impact de maxim 70-80km/h.
Peste aceasta viteza totul se reduce la noroc. Rata de supravietuire este mare la masinile cu 4 si 5 stele la crashtest (EuroNCAP) pentru ca chiar daca rulezi cu 140km/h, de obicei reusesti sa franezi pana la 80km/h inainte de impact (1-2 secunde). Daca intri intr-un pom cu 140km/h esti cam terminat si cu centura si fara, cu deosebirea speciala ca daca ai centura iesi zburand in bucati iar daca nu ai centura iesi intreg si te faci bucati pe camp |
#57
Posted 16 December 2006 - 13:42
NightShift, on Dec 16 2006, 04:32, said: Dintr-adevar, Audii A6 e o masina cu sisteme foarte smechere. Nu ca sa te dezamagesc, dar mai exista multe alte masini cu sisteme mai putin scmechere care se descurca la -25, sau chiar -37 de grade. In Nord au sisteme sa incalzeasca uleiul, motorul , etc. Edited by sanddy1964, 16 December 2006 - 13:45. |
#58
Posted 16 December 2006 - 13:53
offtopic: Leaga masinile la niste prize, si astfel motorul ramane cald tot timpul . Ajung dimineata la servici, baga masinile in priza si seara cand pleaca spre casa, motorul e cald.
|
#59
Posted 17 December 2006 - 18:03
michael_tm, on Dec 16 2006, 10:34, said: cu deosebirea speciala ca daca ai centura iesi zburand in bucati iar daca nu ai centura iesi intreg si te faci bucati pe camp nu stiu cat de serios ai fost cand ai spus asta ..dar eu tot ma simt dator sa-ti fac observatie la impact foarte puternic centura se rupe ;este adevarat ca inainte sa se rupa rezista suficient cat sa imprime o dunga foarte trendy care se intinde de la umar pana la sold insa cei care scapa cu viata din astfel de accidente numai la vanataia aia nu se gandesc |
#60
Posted 17 December 2006 - 18:50
axel_1, on Dec 17 2006, 18:03, said: nu stiu cat de serios ai fost cand ai spus asta ..dar eu tot ma simt dator sa-ti fac observatie la impact foarte puternic centura se rupe ;este adevarat ca inainte sa se rupa rezista suficient cat sa imprime o dunga foarte trendy care se intinde de la umar pana la sold insa cei care scapa cu viata din astfel de accidente numai la vanataia aia nu se gandesc Centura nu se rupe NICIODATA. Rezista la tone forta. Masinile pe care le-ai vazut cu centurile rupte, nu erau rupte din cauza socului, erau TAIATE de cei de la descarcerare. Imi aduc aminte de un accident de acum citiva ani, la intrarea in TM dinspre Arad. Murisera baiatul unei notarese si prietena lui, parca intr-un audi, viteza mult peste 100. Ziaristii, in necunostiinta de cauza au spus ca s-au rupt centurile, cind, defapt, au fost taiate de cei la descarcerare sa ii poata scoate din epava. Bine ca mi-ai adus aminte, ca tot imi propuneam sa cumpar o scula de EMERGENCY, intr-o parte e ciocan de spart geamul (daca s-a blocat usa) si in cealalta parte are un taietor de centura (daca s-a blocat, din cauza pretensionarii (deobicei))... Edited by H725, 17 December 2006 - 18:51. |
#61
Posted 17 December 2006 - 19:19
H725, on Dec 17 2006, 19:50, said: Bine ca mi-ai adus aminte, ca tot imi propuneam sa cumpar o scula de EMERGENCY, intr-o parte e ciocan de spart geamul (daca s-a blocat usa) si in cealalta parte are un taietor de centura (daca s-a blocat, din cauza pretensionarii (deobicei))... |
#62
Posted 17 December 2006 - 19:32
sanddy1964, on Dec 17 2006, 19:19, said: Interesanta chestie. Nu am mai auzit de asa ceva.Detaliezi? Unde se tine de regula? Agrafa se baga in capitonaj. Dar, nu am decit unul si deocamdata il tin in 405, cred ca mai bine l-as pune in Golf |
#63
Posted 17 December 2006 - 19:48
Am vazut cu vreo 8 euro in germania si cu vreo 25ron in RO.
Ceva de genul asta: en_img_re20.gif 21.59K 70 downloads Taietor_centura_plus_spargator_geamuri.jpg 19.39K 86 downloads Cautind poze pe net am vazut si o varianta breloc: Res_Q_Me_emergency_tool_blog_736951.jpg 8K 71 downloads "ciocănel" Breloc... |
#64
Posted 17 December 2006 - 20:03
Al meu arata ca un ciocanel cu ambele capete foarte ascutite, si este greu, iar pt taiat centura are in miner.
|
|
#65
Posted 18 December 2006 - 00:55
#66
Posted 18 December 2006 - 01:47
Mig VWFan, on Dec 15 2006, 17:31, said: Am auzit si de cazuri cand ingheata placutele pe disc peste noapte daca tragi frana de mana . Din cate am auzit se intampla des atunci cand speli masina seara si urmeaza o noapte f geroasa. Mie nu mi s-a intamplat niciodata, e drept ca am evitat situatia descrisa mai sus... Nu ingheatza placutele pe disc, cand tragi frana de mana nu se cupleaza placutele pe disc, sub discul de frana din spate, sunt saboti, si discul pe interior, intre disc si ax cum ar venii imita putin tamburul, si acolo se cupleaza sabotii. Si chestiile alea s-ar putea sa inghete, nu stiu, la BMW inca nu mi-au ingheat, oricum am tractiune spate, si se rupe imediat gheata, dar la Espero mereu cand trageam frana de mana iarna se blocau, si mergeam taras ca nebunu, pana prindeam niste asfalt sa rup gheatza. Cat despre centura de siguranta, daca merg fara ea, mi-e frica sa nu cad din masina . Este inutil sa mai comentam subiectul asta, s-au pus o gramada de link-uri care explica tot. Cine crede bine, cine nu crede, n-are decat, eu vreau sa traiesc. Desi sunt unii care nu merg cu 130 pe autostrada ci cu 200-220, ca cica daca lovesc un copac la 130 km/h o sa scape cu viata, dar paralizati, si o sa-si chinuie familiile, dar cu 220 sigur nu mai simte nimic. cred ca la fel fac si cei cu centurile, nu o port ca mai bine mor instant, decat sa mai chinui familia. Faza cu tipul care merge cu viteza din motive serioase chiar e pe bune, probabil la fel si aia cu centura. |
#67
Posted 18 December 2006 - 10:54
Doar doua-trei cuvinte despre centura, ca restul s-au spus
- Centura este cea mai utila in accidentele de sub 80km/h. Adica alea de prin oras. Culmea e ca romanii chiar la aceste viteze nu o poarta, zicand ca o sa se tina ei bine de volan si ca nu e nevoie. Clipul video cu taximetristul ala zburand prin masina arata foarte clar ca lucrurile nu stau asa. Intrati cu 60km/h intr-o masina avand centura pusa si daca masina are minim trei stele la EURONCAP aveti sanse sa iesiti din ea doar cu o durere de cap. Nu purtati centura si in cel mai bun caz veti iesi cu un imprimeu de volan pe piept, cu un cap spart si cu niste coaste rupte. In cel mai rau caz... veti admira lumea de sus/jos, dupa caz... Iaca o demonstratie a unui accident la 60 km/h, a celor de la Top Gear. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fwIURVyKusE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] - La viteze de peste 80km/h centura totusi ajuta. Evident insa ca simplul fapt ca ti-ai pus centura nu te scuteste de respectarea celorlalte legi rutiere. Degeaba ai centura si opt airbaguri daca mergi ca nebunul cu 200km/h pe autostrada. Din pacate sunt multi care merg asa, convinsi ca masinile lor vor face minuni in caz de impact. - Impunerea purtarii prin lege este singura solutie de a reduce accidentele mortale si cu urmari grave, atat de dese in Romania. Accidente vor mai fi, insa urmarile lor vor fi mai putin grave. Statisticile sunt clare. Poate nu va intereseaza statisticile, dar cand veti avea nenorocul sa faceti parte din ele, cred ca va va conveni sa fiti o statistica pozitiva, nu una negativa |
#68
Posted 18 December 2006 - 14:19
blindshutter, on Dec 18 2006, 10:54, said: Doar doua-trei cuvinte despre centura, ca restul s-au spus - Centura este cea mai utila in accidentele de sub 80km/h. Adica alea de prin oras. Culmea e ca romanii chiar la aceste viteze nu o poarta, zicand ca o sa se tina ei bine de volan si ca nu e nevoie. Clipul video cu taximetristul ala zburand prin masina arata foarte clar ca lucrurile nu stau asa. Intrati cu 60km/h intr-o masina avand centura pusa si daca masina are minim trei stele la EURONCAP aveti sanse sa iesiti din ea doar cu o durere de cap. Nu purtati centura si in cel mai bun caz veti iesi cu un imprimeu de volan pe piept, cu un cap spart si cu niste coaste rupte. In cel mai rau caz... veti admira lumea de sus/jos, dupa caz... Iaca o demonstratie a unui accident la 60 km/h, a celor de la Top Gear. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fwIURVyKusE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] - La viteze de peste 80km/h centura totusi ajuta. Evident insa ca simplul fapt ca ti-ai pus centura nu te scuteste de respectarea celorlalte legi rutiere. Degeaba ai centura si opt airbaguri daca mergi ca nebunul cu 200km/h pe autostrada. Din pacate sunt multi care merg asa, convinsi ca masinile lor vor face minuni in caz de impact. - Impunerea purtarii prin lege este singura solutie de a reduce accidentele mortale si cu urmari grave, atat de dese in Romania. Accidente vor mai fi, insa urmarile lor vor fi mai putin grave. Statisticile sunt clare. Poate nu va intereseaza statisticile, dar cand veti avea nenorocul sa faceti parte din ele, cred ca va va conveni sa fiti o statistica pozitiva, nu una negativa Demonstratie amazing! La 30 mile lovind o masina, soferul parca nici nu a atins airbagul... Centura, cu pretensionarea ei, l-a tinut in scaun... Sa nu uitam pe pilotii de curse, lovind la viteze fantastice decorul, nu patesc nimic. Nici unuia dintre ei nu ii trece prin cap ca sint mai in siguranta fara centuri. |
#69
Posted 18 December 2006 - 23:44
Bineinteles, pilotii de curse sunt niste prosti. In definitiv ala din videoclip putea foarte bine sa intre la 50-60km/h in alta masina fara airbag si centura.
Ar fi fost mult mai interesant de filmat. Mai ales interventia paramedicilor, salvarea urland si manevrele de resuscitare. Asa, cu centura... la ce ii trebuia lui centura la viteza aia? |
|
#70
Posted 22 December 2006 - 13:22
Dear all,
Eu cred ca problema centurii este mai mult decat "am dreptul sa fac ce vreau cu viata mea, ca nu ranesc pe nimeni". Purtarea centurii de siguranta NU este obligatorie, este obligatorie pe drumuri publice! De ce sunt interzise anumite chestii in public? Pentru ca educam prost generatiile tinere, care preiau exemplul. De-aia. Voi care nu purtati centura - daca ati avea un copil de 18 ani care doar ce-a luat carnet, ati vrea sa o poarte sau nu? |
#71
Posted 22 December 2006 - 14:29
tudormon, on Dec 22 2006, 14:22, said: De ce sunt interzise anumite chestii in public? Pentru ca educam prost generatiile tinere, care preiau exemplul. De-aia. Voi care nu purtati centura - daca ati avea un copil de 18 ani care doar ce-a luat carnet, ati vrea sa o poarte sau nu? Da' unii nu vor sa fie educati de altii, sunt autodidacti-invata singuri (adica pe pielea lor ). Si revenim la faptul ca nu e normal sa platesti o parte din impozitul ce ti se retine pentru unul care INTENTIONAT se duce varza la doctor, de nu stiu aia la ce aparate sa-l mai puna. |
#72
Posted 25 December 2006 - 12:28
in leg cu centura... pe 1 apr. 2004 am avut un accident cu masina, unu intorcand in fata mea fara sa se asigure ( era tata la volan.. eu sunt minor) la 80 km/h am intrat cu tico in roata lui spate... va spun sincer ca daca nu aveam centura saream pe parbriz. de atunci de fiecare data cand merg cu masina imi pun centura. mie mi se pare centura cea mai folositoare in caz de accident.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users