Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 

Iar a cazut sistemul de carduri BRD

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#19
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,788
  • Înscris: 13.01.2005

 PORTOCAL, on Mar 31 2007, 21:05, said:

Am fost astazi la IKEA si nici unul din POSurile BRD nu functionau. La fel si bancomatele.
Se pare ca si in alte parti s-a intamplat la fel.
Ciudat. Eu am plătit cu cardul BRD azi la Carrefour-ul din Băneasa.

#20
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 Rares, on Mar 31 2007, 23:00, said:

Si ce daca? Intr-un mare magazin pos-urile/atm-urile sint legate in reteaua locala a comerciantului. Legatura wan e asigurata de romtelecom/orage/conex, eventual mai intervin ceva intermediari. Deci intre faptul ca tu nu poti folosi cardul si banca emitenta distanta e mai mare decit poti crede uneori.

Si in City Mall s-a intamplat la fel.
Se pare ca e de la BRD si nu de la "intermediari".

#21
Rares

Rares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 20.01.2004
Am impresia ca tu ai ceva personal cu BRD-ul. Nu spun ca sint perfecti dar mi se pare un pic aiurea sa "redeschizi" un subiect dupa cinci luni doar pentru ca nu ti-a mers tie cardul nu stiu unde. Sa inteleg ca intre timp totul a functionat perfect? Ai folosit de doua ori "se pare" in doua posturi consecutive. Asa subiectul asta aduce mai mult a birfa.

#22
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 Rares, on Apr 1 2007, 10:34, said:

Am impresia ca tu ai ceva personal cu BRD-ul. Nu spun ca sint perfecti dar mi se pare un pic aiurea sa "redeschizi" un subiect dupa cinci luni doar pentru ca nu ti-a mers tie cardul nu stiu unde. Sa inteleg ca intre timp totul a functionat perfect? Ai folosit de doua ori "se pare" in doua posturi consecutive. Asa subiectul asta aduce mai mult a birfa.

Pai nu mi se pare barfa deloc.
Ieri in IKEA nu mergea, iar de acolo mi s-a comunicat ca este vina BRDului, ca nu le merge serverul.
Probabil ca s-au interesat si ei, nu crezi? Si nu numai mie nu mi-a mers cardul, este vorba de IKEA, deci presupun ca nu toata lumea umbal cu "sacul" cu bani cand isi cumpara mobila, ce zici?

Am ceva personal cu orice banca, dupa ce stau 2 ore in masina sa ajung la IKEA, mai astau 2 ore in magazin si cand dau sa platesc nu le merge sistemul. Si este o experienta FOARTE PERSONALA. Cardul este personal, prin urmare am ceva si cu BRDul si cu orice banca care nu se ingrijeste sa aiba sisteme de back-up. La comisioane sunt cei mai tari, la servicii...mai moale.
Esti cumva platit de BRD sa le iei apararea? Sau ce incerci sa demonstrezi?
Tocmai ce au avut sistemul oprit saptamana trecuta (nu acum 5 luni), insa nu mai am de multa vreme card la banca aia, dar nu le pot ocoli POSurile. Mai ales cand nu merg.

Edited by PORTOCAL, 01 April 2007 - 15:02.


#23
angajatul

angajatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 09.10.2005

 PORTOCAL, on Apr 1 2007, 15:57, said:

Pai nu mi se pare barfa deloc.
Ieri in IKEA nu mergea, iar de acolo mi s-a comunicat ca este vina BRDului, ca nu le merge serverul.

asta e o scuza tip......nu inseamna ca e in concordanta cu realitatea.....uneori comerciantii astia mari prefera sa paseze responsabilitatea decat sa pice magareata pe ei.....daca ti-ar fi zis ca reteaua lor interna nu merge, probabil faceai un mic scandal acolo si pe softpedia aparea un nou topic "reteaua de la Ikea nu merge inca de la deschidere"....asa....te-a facut sa inghiti in sec....si sa injuri BRD-ul ....

#24
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 angajatul, on Apr 1 2007, 17:48, said:

asta e o scuza tip......nu inseamna ca e in concordanta cu realitatea.....uneori comerciantii astia mari prefera sa paseze responsabilitatea decat sa pice magareata pe ei.....daca ti-ar fi zis ca reteaua lor interna nu merge, probabil faceai un mic scandal acolo si pe softpedia aparea un nou topic "reteaua de la Ikea nu merge inca de la deschidere"....asa....te-a facut sa inghiti in sec....si sa injuri BRD-ul ....

Si bancomatele la fel?
Si in City Mall la fel?
M-as mira sa fie de la Ikea.

#25
musicplus

musicplus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 19.11.2006
BRD e jenant din multe puncte de vedere. cel mai urat este cand vezi ce comisioane si taxe ascunse noi au mai bagat peste noapte :(

#26
Rares

Rares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 20.01.2004

 PORTOCAL, on Apr 1 2007, 14:57, said:

Am ceva personal cu orice banca, [...]

Cred ca aici ai dreptate, din topicurile initiate de tine asta se vede foarte bine.
Ba "Iar a cazut sistemul de carduri BRD", ba ING-ul te trateaza cu nesimtire, ba visa gold de la BancPost e o porcarie, ba aia de la ABN sint pungasi si asta asa, la o citire rapida a subiectelor topicurilor deschise de tine.
Eu cred ca astia din sistemul bancar s-au vorbit intre ei si vor sa-ti faca tie zile fripte...

#27
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 Rares, on Apr 1 2007, 20:04, said:

Cred ca aici ai dreptate, din topicurile initiate de tine asta se vede foarte bine.
Ba "Iar a cazut sistemul de carduri BRD", ba ING-ul te trateaza cu nesimtire, ba visa gold de la BancPost e o porcarie, ba aia de la ABN sint pungasi si asta asa, la o citire rapida a subiectelor topicurilor deschise de tine.
Eu cred ca astia din sistemul bancar s-au vorbit intre ei si vor sa-ti faca tie zile fripte...


Ca sa inteleg de aici ca tu esti super multumit de sistemul bancar din Romania, care inseamna comisioane mari, servicii proaste si de cele mai multe ori inexistente si lipsa unui client service competent.
Have fun.
Eu nu am de gand sa sustin asta niciodata! Chiar nu inteleg ce te deranjeaza? Lucrezi la BRD sau in sistemul bancar?
Pai, ca sa imi sustin acuzele la adresa bancilor, vezi si tu ca in Romania nu exista un mediator bancar, ca in orice tara europeana, iar cand vine vorba de drepturilor clientului, acestea sunt de cele mai multe ori incalcate. Asta din spusele ANPC.
Asa ca lasa vorbaria si vezi-ti de drum, ca oricum aberezi la greu cand sustii ca BRDul este ok. Canta la alta poarta, poate te asculta cineva.

#28
Rares

Rares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 20.01.2004
Nu stiu ce te opreste sa-ti deschizi cont la o banca din strainatate...
Oricum eu incercam sa-ti explic ca in unele cazuri S-AR PUTEA ca nu banca sa fie neaparat sursa necazurilor tale. Dar tu concluzionezi ca as fi fan al sistemului bancar romanesc sau ca am ceva cu tine. Impresia asta ca cineva/ceva ti-a pus gind rau, cind vezi in oricine nu-ti da dreptate un reprezentant al sistemului tine deja de patologie...

#29
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 Rares, on Apr 2 2007, 19:45, said:

Nu stiu ce te opreste sa-ti deschizi cont la o banca din strainatate...
Oricum eu incercam sa-ti explic ca in unele cazuri S-AR PUTEA ca nu banca sa fie neaparat sursa necazurilor tale. Dar tu concluzionezi ca as fi fan al sistemului bancar romanesc sau ca am ceva cu tine. Impresia asta ca cineva/ceva ti-a pus gind rau, cind vezi in oricine nu-ti da dreptate un reprezentant al sistemului tine deja de patologie...

NU inteleg treaba cu cineva/ceva ti-a spus gand rau, dar ma rog, fiecare are dreptul la o opinie.
Si, ca sa inchid discutia asta aberanta: daca ai cont in straintate si folosesti cardul in Ro la un POS local, care nu functioneaza, ti se pare ca ar fi o miscare de succes?
Cat despre explicatia ta, eu iti spun ca BRDul a sustinut ca le-a cazut serverul si nu comunicatia. E putin probabil sa fii cazut comunicarea peste tot, ca nu este folosit un singur transportator. Si chiar daca ar fi asa, tot nu intelegi un lucru: faptul ca BRD are contracte nu terti, nu ma intereseaza. Si acum 3 ani cand le-a cazut sistemul de carduri au dat vina pe IBM, acum 5 luni pe o pana de curent, acum ma iei cu nu stiu ce comunicare. Ti se pare ca intereseaza pe cineva? Trebuia sa aiba solutii de back-up, ca orice banca serioasa.
Haide sa o lasam balta.
Tu daca trebuie sa faci transfer prin internet banking, ca ai de platit o rata, insa nu functioneaza site-ul sau orice alteceva, asta inseamna ca nu platesti penalitati? THINK ABOUT IT!

#30
Rares

Rares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 20.01.2004
Ai dreptate, discutia chiar devine aberanta, din punctul meu de vedere o putem lasa balta :)

#31
ozrind

ozrind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.12.2006

 Rares, on Apr 2 2007, 19:45, said:

Nu stiu ce te opreste sa-ti deschizi cont la o banca din strainatate...
Oricum eu incercam sa-ti explic ca in unele cazuri S-AR PUTEA ca nu banca sa fie neaparat sursa necazurilor tale. Dar tu concluzionezi ca as fi fan al sistemului bancar romanesc sau ca am ceva cu tine. Impresia asta ca cineva/ceva ti-a pus gind rau, cind vezi in oricine nu-ti da dreptate un reprezentant al sistemului tine deja de patologie...
  

    Interesanta atitudine, hai sa ne deschidem toti conturi in strainatate.
    Deci eu in tara mea nu pot sa am pretentia sa beneficiez de niste servici de calitate (chiar daca preturiile acestora sunt mari), apropo, un card second hand nu stii? sper sa nu bage Tariceanu o taxa pe chestia asta.
    Si ca a venit vorba de BRD :cursing: astia mi-au trimis cardul nou (ca imi expirase) la o firma la care eu nu mai lucrez de un an (cardul de salariu il facusem cand lucram la accea firma), cu toate ca atunci cand mi-am facut lichidarea am fost la banca si cu toate ca de un an de zile primesc salariu de la o alta firma pe acelasi card, noua firma are conventie cu banca. Am intrebat ce hartie am semnat eu care le da dreptul sa elibereze cardul meu altei persoane, raspuns: directorul general al firmei X semneaza o delegatie pt persoana care ridica cardurile, deci directorul general al firmei X e mai tare ca mine pe cardul meu  :nonobad:
    Sorry, stiu ca ultima parte tb sa fie in alt topic, should I get a warn?

#32
Rares

Rares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 20.01.2004
Chestia asta o spuneam strict pentru PORTOCAL deci nu vad de ce te simti obligat sa-mi raspunzi...
Si in privinta modului de distribuire a cardurilor pentru firmele cu conventie la o anumita banca mi se pare absolut normal sa se faca printr-o persoana delegata. Nu stiu ce ar zice 4-5000 de angajati ai unei firme mari daca ar fi obligati sa se deplaseze in masa la banca pentru ridicarea cardurilor reinoite.

#33
ozrind

ozrind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.12.2006

 Rares, on Apr 3 2007, 19:19, said:

Chestia asta o spuneam strict pentru PORTOCAL deci nu vad de ce te simti obligat sa-mi raspunzi...
Si in privinta modului de distribuire a cardurilor pentru firmele cu conventie la o anumita banca mi se pare absolut normal sa se faca printr-o persoana delegata. Nu stiu ce ar zice 4-5000 de angajati ai unei firme mari daca ar fi obligati sa se deplaseze in masa la banca pentru ridicarea cardurilor reinoite.


Mie nu mi se pare normal ca o persoana cu care nu mai am nici o legatura sa imi ridice cardul fara acordul meu. Daca inca lucram acolo era OK, dar asa, nu.

#34
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 ozrind, on Apr 4 2007, 08:37, said:

Mie nu mi se pare normal ca o persoana cu care nu mai am nici o legatura sa imi ridice cardul fara acordul meu. Daca inca lucram acolo era OK, dar asa, nu.

Oricum, si treaba cu obligatia incasarii salariului intr-un cont bancar deschis la o banca aleasa de firma mi se pare un pic fortat si ilegal.
Ma rog, bancile gen BRD sunt campioane la acest aspect.

#35
Rares

Rares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 20.01.2004
Cind ti se face cardul semnezi cererea respectiva. Si aici e problema firmei cum isi convinge proprii angajati. Si sa stii ca firmele cistiga la faza cu salariile pe carduri pentru ca din punctul lor de vedere costurile sint mai mici. Iar faptul ca unele banci sint "campioane" probabil ca au ele metodele eficiente de convingere, ma rog, asta e alta poveste.

#36
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

 Rares, on Apr 4 2007, 18:14, said:

Cind ti se face cardul semnezi cererea respectiva. Si aici e problema firmei cum isi convinge proprii angajati. Si sa stii ca firmele cistiga la faza cu salariile pe carduri pentru ca din punctul lor de vedere costurile sint mai mici. Iar faptul ca unele banci sint "campioane" probabil ca au ele metodele eficiente de convingere, ma rog, asta e alta poveste.

Costuri mai mici pentru firma si costuri de oportunitate mai mari pentru angajat. Si nu e vorba de convingere ci mai mult de obligatie, dar asta este alta discutie.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate