Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care este cel mai bun mod de a pr...

Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...
 Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...
 La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...
 Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...
 

Taxare casuta vocala

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#73
cdarau

cdarau

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 10.08.2003

Quote

Originally posted by bogdan1978buc

*Sunt firme private: au dreptul sa faca ce vor.Iti convine,bine.Nu-ti convine asta e.


Fals: NU au dreptul sa faca CHIAR tot ce vor !

De asta exista si ANRC  :D

Sper insa ca Piata concurentziala sanatoasa sa-i oblige sa ia masuri in favoarea clientilor, daca nu le pasa de altceva  :mad:

#74
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
De acord cu tine!
Extrag un mic fragment care l-am gasit pe site-ul www.orange.com:
"At Orange we are dedicated to providing a quality service, putting the needs of our customers at the centre of everything we do. ""The brand had to be something that people would engage with on an emotional level as well as delivering tangible benefits to them.
The team refined the core brand idea from four options – the manager, the innovator, it’s my life, it’s my friend. "
" “Orange” was the name that best represented the team’s ideas, with its connotations of fun, optimism, liveliness and freedom. Market research found that people thought the name was distinctive and friendly, extrovert, modern and powerful. "->aici se vorbeste despre "Market research found that people thought...".Faceti unul si in aceasta privinta.
Un fragment tare rau de TOT:(cititi-l cu atentie!!! :
"The Orange brand broke the mould of the existing mobile companies. Orange challenged the conventions of the industry, made things simpler to understand whilst also creating new standards of service and services, such as Per Second Billing, allowing customers to pay for exactly the air time used to the nearest second. Prior to this mobile companies had charged by the minute."

#75
necromanc

necromanc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,563
  • Înscris: 24.07.2002
Dar chiar o sa fie luata in seama petitia ? Cam de cate aprobari este nevoie pentru a fi luata in seama ?

#76
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Sincer nu stiu de cate semnaturi este nevoie dar cu cat mai multe cu atat mai bine.Din pacate unele persoane tot nu vor sa dea datele reale.Oricum voi lasa site-ul in continuare cu speranta ca vom reusi ceva.Am hotarat sa schimb denumirea din petitie pentru ca sincer nu vad cum am putea sa-i fortam.Cel mult sa le atragem intr-un fel ca cei de afara care au si situatii financiare superioare beneficiaza de conditii mai umane decat noi.Am incercat sa le spunem ca stim si noi cum se intampla in alte parti si ca ar fi si o chestie de bun simt in respect fata de clientii lor,carora le ofera conditii jenante:tarife mari,taxare la secunda dupa un minut,chestia asta cu taxarea casutei vocale,si felul in care te trateaza cand le propui ceva,parca am fi ultimii oameni.Nu vad nici un interes fata de noi :mad:

#77
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Sunt putin dezamagit.Oricum site-ul il voi lasa functional,o sa incerc sa-i mai adaug si elemente de grafica,pentru ca am primit reclamatii ca nu le place oamenilor culoarea fundalului,si alte chestii de genul asta.Desi in opinia mea era mai putin important acest aspect,avand in vedere ca sunt destule persoane care-l viziteaza de pe dial-up,iar pe acestia conteaza marimea site-ului.In orice caz vreau sa le multumesc tuturor care au crezut in incercarea noastra de a schimba ceva in favoarea noastra.
Si mai ma deranjeaza un lucru,enorm de mult:nu este nici un operator de telefonie din .ro care sa ne avertizeze in legatura cu faptul ca respectivul are casuta vocala activa,si ca daca vrem sa continuam,bine.Nici Romtelecom,nici Connex,nici Orange,nici Cosmorom,nici Zapp.
Poate introduce Astral ;) ,asta ca sa vada lumea ca ne-am pierdut spiritul glumet.
I'm really mad!

#78
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Vreau sa multumesc tuturor care au semnat si care sunt de acord cu acest fel de protest.
Din pacate nu m-am ocupat de promovarea site-ului asa cum trebuia,de aceea fac apel la dumneavoastra.
Arpy mi-a permis sa pun un banner pe site-ul lui,dar m-am ocupat de el.Sper sa-l finalizez curand,iar daca cineva este dispus sa puna un mic banner pe site-ul personal,as fi de acord.Voi anunta cand este gata bannerul,sau daca este cineva care se pricepe binisor la grafica si vrea sa faca un gest poate sa-l trimita la [email protected]

#79
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
O chestie foarte practica pe TIM (Italia)

Utilizatorul are pe cartela SIM o aplicatie gen Financiare pe "Smart"la Connex. Mai exact SAT in care , printre altele are o optiune in care vede toate numerele care l-au sunat cat timp telefonul nu a fost in retea sau a fost oprit. Updatarea se face OTA , over the air, si se cere confirmarea utilizatorului pentru acest lucru. Cand iti pornesti telefonul pe display apare un mesaj, cred eu , USSD care iti spune ca ai numere noi care te-au cautat si apasa OK pentru a reimprospata lista de pe aplicatia din SIM.
Acest serviciu identifica si trimite si numerele care te-au sunat chiar daca ai mesageria dezactivata. Iar daca abonatul are tel oprit si il sun robota imi spune: "Mesaj gratuit, Bine ati venit la TIM..... blabla" si te indruma sa lasi mesaj.
Nu trebuie sa ai casuta activata sa vezi cine te-a sunat.

"Non Stop" si "Full time" sunt hotie pe fata, desi par a fi servicii importante pentru client. Ar fi daca ai putea vedea cine te-a cautat chiar daca ai mesageria OFF!

#80
bogdan1978buc

bogdan1978buc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,416
  • Înscris: 07.05.2003
Acest lucru se intampla si pe Wind ;)
Deci nu numai ca nu a taxat pe nimeni,dar te si anunta,GRATIS,ca te-a cautat cineva!!!
Inca un lucru:daca ar veni strainii la noi si ar trece pe Orange/Connex/etc.si ar pati treburile astea,s-ar mai face o revolutie,sau mineriada :drac:

#81
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
bogdan1978buc, imi place ca ai o atitudine bine infipta impotriva casutei vocale. cred ca ti-a mancat ceva coco de te-ai pus rau pe ei. Cred ca inca 1000 abonati ca tine si ar da gratis toata casuta numa sa-i lasati in pace :)

#82
Codename

Codename

    Regele și Regina Cașcavalului

  • Grup: Members
  • Posts: 3,776
  • Înscris: 03.01.2004
Casuta vocala e ciudata. Dar cred ca actiunea asta e pe drumul cel bun. Dacă stam sa ne gandim ca pana cu putin timp in urma, eram taxati doar ca ascultam mesageria vocala.

O obsesie asemanatoare am eu cu WAP-ul pentru prepay. :D

#83
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
Iar eu cu redirectionarile "in retea".
De ce dreq tre sa ma taxeze ca fac o redirectionare in retea? Se folosesc aceleasi resurse, nimic mai mult , ca si in cazul in care numarul sursa ar fi in retea. Dialogu` are deja gratuit la abonamentele cu minute incluse

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate