Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Nokia N73

- - - - -
  • Please log in to reply
8502 replies to this topic

#8479
UN_OM_SERIOS

UN_OM_SERIOS

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 381
  • Înscris: 22.03.2012
ok , s a rezolvat, trebuia sã folosesc tasta cu creionul. Merci.

#8480
diverse200901

diverse200901

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 01.04.2013
Buna ziua,

Am si eu o problema cu un telefon mobil Nokia N73: fara sa-i fac nimic m-am trezit acum cateva zile ca apare mesajul: "SIM card not valid" (posibil sa fi incercat tatal meu sa introduca alte certele de la alti operatori, desi telefonul NU a fost codat, resoftat, etc.
Am citit pe net ca s-ar rezolva problema facandu-i update software, dar problema este ca nu ii pot face software update daca nu "simte" cartela (se poate face numai cu cartela SIM introdusa).
Pana la urma l-am "pacalit" utilizand Nemesis Service Suite (NSS) (l-am trecut in "local mode") si am reusit sa reinstalez aceeasi versiune software (nu exista o alta versiune mai noua), dar fara succes, mesajul de eroare tot apare: "SIM card not valid".

Am constatat ca totusi telefonul este blocat (cel putin asa apare in poza atasata), utilizand aplicatia Phoenix (am atasat poza).

Puteti va rog sa ma ajutati ? ce software as putea sa utilizez ?...nu detin decat cablul lui original de date CA-42 (cred), as avea nevoie de ceva sfaturi, link-uri si tutoriale...macar in mare.

Va multumesc, o zi buna.

Attached Files



#8481
iceboy2010

iceboy2010

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,716
  • Înscris: 13.09.2011
Nu cred ca aici problema e de soft , desfa telefonul si vezi daca pini de la cartela sunt ok .

#8482
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
ai incercat cu alt sim?

#8483
BlueSoon

BlueSoon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,526
  • Înscris: 10.06.2006
Esti 100% sigur ca SIM ul e bun ?

#8484
sneferu1987

sneferu1987

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 19.09.2010
S-a demagnetizat SIM-ul. Mergi in Orange/Vodafome shop si cere un alt SIM.

#8485
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
sim ul nu a fost niciodata magnetizat. de unde si pana unde? nu e banda de casetofon, nici disketa nici hard-disk
in sim este un cip care se poate strica.

Edited by onlyone, 05 November 2013 - 14:31.


#8486
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postonlyone, on 05 noiembrie 2013 - 14:31, said:

sim ul nu a fost niciodata magnetizat. de unde si pana unde?
"Demagnetizarea" este explicatia celor de la cosmote pentru simurile pre-pay care decedeaza brus si dintr-o data, de regula la putin timp dupa incarcarea contului astfel incat sa ai de ales intre plata contravalorii noului sim si pierderea numarului cu tot creditul aferent.

#8487
sneferu1987

sneferu1987

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 670
  • Înscris: 19.09.2010
Eu patesc anual chestia asta la Orange.... Nu stiu nici ei care este explicatia.... Niciodata nu m-au pus sa platesc SIM-ul.

#8488
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,574
  • Înscris: 15.06.2004
SIM-ul decedat - incearca si pe alt telefon, daca zice la fel, ceri altul la providerul tau.
In functie de provider posibil sa-l platesti pe cel nou.

#8489
diverse200901

diverse200901

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 01.04.2013
SIM-ul este mai mult decat perfect, in alt telefon este OK din toate punctele de vedere.
Am incercat cu 3 SIM-uri diferite: Orange, Vodafone, Cosmote
Am desfacut telefonul l-am spalat cu periuta cu alcool isopropilic si degeaba.

Ce alte idei mai aveti ?

Multumesc.

M-a lasat fara cuvinte...nu stiu ce-i mai pot face :(

#8490
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,574
  • Înscris: 15.06.2004
Service.

#8491
diverse200901

diverse200901

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 01.04.2013
...hmmm...as fi vrut ceva fara "service" un software ceva, deaia am apelat aici la acest forum, sunt convins ca si alte persoane au mai avut aceasta problema

#8492
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005
pe ce retea era blocat initial telefonul?

#8493
diverse200901

diverse200901

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 01.04.2013
Telefonul NU a fost blocat, a fost neblocat, cumparat cu abonament de la Cosmote (a fost verificat, mergea cu orice SIM: Vodafone, Orange, Cosmote).
Multumesc,

In poza atasata se vede ca apare "locked" (cu SIM-ul neintrodus), stau si ma intreb cum oare se poate bloca singur ? atat de slab este software-ul ?

Cand l-am desfacut pentru a-l spala cu alcool isopropilic (apoi l-am uscat) m-am uitat si la pinii care fac contact cu SIM-ul, sunt OK, nestrambati/indoiti/oxidati

Edited by diverse200901, 05 November 2013 - 15:56.


#8494
aly91

aly91

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 12.06.2013
Va salut!
Am un Nokia N73 si am o problema grava cu volumul in timpul convorbirii.Practic nu aud mai nimic.
Ce e bizar e ca atunci cand pornesc player-ul muzical se aude mai tare decat laptopul iar in timpul convorbirii de-abia il aud.
Am nevoie de niste sfaturi ce tin de hardware ,pe partea de soft totul e verificat : volumul e dat la maximum.
  Am citit pe forumuri ca trebuie verificata citez "gaura de pe panoul frontal al telefonului " .Unde Doamne iarta-ma e cavitatea asta???
Ca e posibil ca asta sa fie  infundata cu praf si alte chestii si ca asta ar fi motivul.
O alta modalitate implica niste jumpere ..nu stiu exact.Cert e ca eu am acces doar pana la cele 6 suruburi cu cap imbus.Mai departe nu pot cauta.
Ce nu inteleg este ,cum de  se aude super loud pe melodii si speaker iar pe call(microreceptor) super low.
Nu sunt aceleasi difuzoare?Cate difuzoare are telefonul asta?Nu doar alea 2 de care stie toata lumea,respectiv cel de sus de langa butonul de power si cel de jos mai mic situat langa slot-ul pentru card-ul MiniSD?
Cand vorbesc cu cineva si dau telefonul pe microreceptor ,ce difuzor e folosit? Pe care din cele 2 difuzoare din imagine,pun urechea?? Stiu ca e o intrebare super idioata dar vreau sa inteleg unde anume ar trebui sa actionez.
  Sau foloseste un difuzor auxiliar in timpul convorbirii,difuzor care e posibil sa fie astupat??
  Sper ca cineva mai in tema sa ma rezolve...asta e tot ce stiu pana la ora actuala. Multumesc anticipat!!

PS: Un hard reset ar putea remedia problema?
Versiunea softului este urmatoarea:  V 4.0812.4.0.1  21-03-2008  RM-133  @NOKIA N73(05) .

Am citit ca versiunile vechi de soft ar avea un bug ce nu permite earpiece-ului sa functioneze. Va rog mult sa ma asistati in aceasta problema!!
O zi buna!

Attached Files



#8495
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
http://forum.softped...1524-nokia-n73/

#8496
aly91

aly91

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 12.06.2013

View PostNero-d, on 13 decembrie 2013 - 15:00, said:


Nu este putin cam prea general topicul ala?
Ce-ar trebui sa fac...sa caut in cele 471 de pagini ca sa gasesc probleme similare? Macar invata-ma cum fac sa caut in tot topicul sa nu stau sa iau fiecare pagina in parte.Eu am problema cu sunetul nu cu achizitionarea unui telefon Nokia N73.Poate imi poti da mai multe indicii!

Edited by aly91, 13 December 2013 - 15:11.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate