Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Ultima postare: mai 20 2024 21:30, Inițiat de
CristianDia
, aug 17 2003 00:01
·
135
#6052
Publicat: 26 noiembrie 2016 - 13:06
Pe experienta proprie. Cu filtrele de origine Renault facute de purflux aveam batai la rece inclusiv daca motorul era cald si oprit cateva ore.
Cu mahle fenomenul a disparut. Iar toate cele 4 filtre mahle de ulei folosite de mine pana in prezent au fost made in austria. Gasesti si filmulete pe youtube cu filtre de ulei taiate de la diversi producatori si iti poti face o parere. |
#6053
Publicat: 26 noiembrie 2016 - 14:01
vyo79, on 26 noiembrie 2016 - 11:16, said:
Producatorul nu l-am schimbat, numai Mann folosec de cand am masina. Mergem asa in continuare, asteptam cu nerabdare gerul sa vedem pornirile si daca se intensifica acele zgomote la rece schimbam uleiul. Uleiul il schimb pe la 5-6000 mii , auto este folosit 90% oras (Braila), facem 7km dus pana la servici efectiv tai orasul la ora 6am plecam la 17 acasa. Instalatia de gaz montata la Vernesti acum 3 ani este BRC, filtrele le comnd pe original si le schimb eu anual si nu am fost niciodata la revizie. Daca instalatia e pusa la Vernesti, baietii seteaza trecerea pe gaz la 40 grade, asta ca sa stii e setarea standard. Scuze de off. |
#6055
Publicat: 26 noiembrie 2016 - 16:05
vyo79, on 26 noiembrie 2016 - 10:37, said:
De cand am Laguna numai 5w40 am folosit de la diferiti producatori in functie de buget, schimbarea in bine la cum raspunde motorul la accelerari pe toata plaja temperaturilor de lucru am observat-o numai la uleiul Shell. Este prima data cand fac zgomot tachetii la rece (lucru sesizat numai de 2 ori in prima mie de km de cand am uleiul), poate sa fie un tachet care nu mai functioneaza corespunzator, termostatul este schimbat anul trecut ( o fi placebo inainte asteptam putin sa se incalzeasca, acum daca raspunde super la pedala plec imediat). Nu stiu temperatura la care intra gazul. La masina veche in Noiembrie asteptam 2.45s de la prima pornire sa treaca pe gaz, la asta trebuie sa astept cel putin 4.5-5.00 m pana trece pe gaz, ambele masini au avut shell ultra. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fXeUO-yUlVw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6056
Publicat: 26 noiembrie 2016 - 16:31
foloseste filtre Knecht Mahle - cele mai bune
ca uleiuri Fuchs Titan Supersyn 5w40 viscozitati 86cst la rece si 14,2 cst la cald http://www.generaloi...SYN-5W-40_e.pdf Valvoline Synpower 5w40 viscozitati 85cst la rece si 13,9 cst la cald http://www.valvoline...dFiles/5160.pdf |
#6057
Publicat: 26 noiembrie 2016 - 18:10
Daca s-ar scurge uleiul din filtru ar trebui sa stea aprins becul din bord mai mult (este ca si atunci cand schimbi filtru cand il pui nou si sta martorul aprins cateva secunde bune), la mine se stinge instant la ponire. Nu am cronometrat in cat timp intra gazul dupa pornire, am ca reper distanta care o parcurg dimineata care este aceeasi de ani. O fi doar placebo referitor la incalzit, o fi un arc slabit sau rupt la discul de ambreiaj care da acelasi tacanit, cert e ca l-am observat dupa ce am schimbat uleiul. Dupa cum am zis acel tacanit nu l-a facut decat de 2 ori pima data nici nu am avut timp sa ridic capota sa vad locatia exacta, in acea dimineata era -2 gr si am zis ca e de la temperatura, uleiul fiind subtire s-a desamorsat un tachet iar a 2-a oara cald afara si s-a auzit 2 secunde dupa pornire. Multumesc tuturor de sfaturi si pareri.
|
#6059
Publicat: 27 noiembrie 2016 - 14:04
Ravenol ssl 0w40; martorul ulei se stinge odata cu pornirea efectiva a motorului, la temperaturile minime din aceasta perioada, -2*C. Filtru de ulei Mann. Nu am vazut deosebire, intre cele de origine si Mann; am in vedere momentul stingerii martorului de ulei.
|
#6060
Publicat: 27 noiembrie 2016 - 15:14
Folosesc filtru de ulei Mahle/Knecht, filtrul fiind montat pe verticala, cu gaura de montaj in sus. Avand in vedere acest aspect, la mine nu ar conta asa mult valva anti-drain back, insa cu filtrele pe care le folosesc se stinge becul la ulei in momentul cand porneste motorul, indiferent de temperatura exterioara.
|
#6061
Publicat: 01 decembrie 2016 - 01:22
Gata 3k km cu Shell Helix Ultra 5w40. Cam asa se aude motorul cu el. Masina a ajuns cu motor cald la spalatorie, am stat cam 20 de minute cu ea oprita in timp ce motorul s-a racit destul de mult. Acul era la jumatate intre 90 grade si prima liniuta.
La final l-am turat putin, desigur pana la limitarea de 4k rpm. Fara consum de ulei vizibil pe joja. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/guZkoCYNXvo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de Kspic, 01 decembrie 2016 - 01:25. |
#6062
Publicat: 03 decembrie 2016 - 14:24
Si-am facut din nou schimbul (la Fiat)
Am scos Selenia Sport Power, am bagat Selenia Sport Power (si >600ml de Shell Helix Ultra de-ala cu GTL, ca mai aveam doar 2.2L de Selenia, si-mi trebuie 2.8L ulei la schimb) Am folosit pompa aia de extractie ulei (Pela 6000, multumesc lui "i860" pt pont), merge impecabil, daca stii s-o folosesti, in 45min a scos tot (a trebuit sa bag maximul scris in cartea masinii, 2.8L). Cand bagati tubul de extractie pe gaura de la joja, trebuie sa "simtiti" cand atinge fundul baii de ulei; din acel moment nu mai trebuie impins, altfel risca sa faca bucla si sa ajunga capatul tubului in partea de sus a baii. Se da la pompa 15-20 ori la-nceput, sa faca vid, apoi puteti s-o lasati sa-si vada de treaba. Cand nu mai are ce suge, pompa te anunta (bolboroseste, trage ulei cu aer). Abia atunci merita sa mai impingeti tubul cativa cm, uneori mai recuperati cativa ml de ulei (abia atunci trebuie pompat din nou, a "pierdut" vidul). Important: -de desfacut busonul de umplere, ca sa nu faca motorul vid -de incalzit uleiul (la mine era cam rece, desi motorul a mers 10 min, poate de-aia a durat asa mult); dar nici foarte fierbinte nu-i bun, pompa si tubulatura sunt totusi din plastic. ............................... In rest, uleiul Selenia e exceptional, merge f bine si la cald si la rece. L-am tinut doar 8k (din motive de planning si frig), clar duce mai mult. .................... Dupa atatea avantaje, reamintesc si dezavantajele uleiurilor cu continut mare de esteri (POE), despre care am mai vorbit aici http://forum.softped...6#entry18263045 - nu le priesc drumurile scurte, capteaza apa si-o hidrolizeaza - inmoaie si umfla unele garnituri; efectul e contrabalansat de PAO si uleiurile minerale sau HC (gr II, III), in plus exista si aditivi care incearca sa limiteze asta. La mine se pare ca s-a umflat si inmuiat putin garnitura de etansare de la baia de ulei. O sa stau cu ochii pe ea. Uleiul actual ar contine 50-70% "not dangerous oils" (esteri, banuiesc) si 10-15% ulei gr III clasic. Pe viitor o sa trec probabil pe Petronas 3000E, mai usor de gasit, mai ieftin (30e vs 50e+transport international), si cu 30-40% "not dangerous oils"+40-50% ulei gr III (pare mai echilibrat, pt garnitura mea ) . Daca nu apare ceva mai interesant. 20161202_124807.jpg 274,63K 33 download-uri 20161202_124758.jpg 263,91K 34 download-uri Garnitura, n-am poze mai vechi din acelasi unghi, sper sa nu uit la schimbul urmator. 20161202_130022.jpg 441,01K 31 download-uri LE Un ulei interesant (pe hartie) de la un producator olandez independent, cu 100 de ani de experienta in domeniu: Kroon Specialsynth MSP 5w40 ACEA A3/B4/C3 kViscosity 100grC 14 cSt Noack 9.2 https://www.kroon-oi...-msp-5w-40/557/ Made in Holland. (ca si altele, Q8, Shell...) Editat de zveroboi78, 03 decembrie 2016 - 14:29. |
#6063
Publicat: 03 decembrie 2016 - 15:04
Kroon Specialsynth MSP 5w40
ACEA A3/B4/C3 API SN / CF VW 502.00 / 505.00 / 505.01 MB-aprobare 229.51 BMW Longlife-04 Ford M2C917-A Porsche A40 Renault RN0700 / RN0710 Dexos 2, MB 229.31 / 226,5 Fiat 9.55535-S2 Analize tipice Densitate la 15 ° C, kg / l 0.850 Vascozitate -30 ° C, mPa.s 5500 Vascozitate 40 ° C mm² / s 82,80 Viscozitate 100 ° C mm² / s 14,00 Indicele de viscozitate 175 Punct de inflamabilitate COC, 232 ° C Punct de curgere, ° C -42 Numarul total de baza, mgKOH / g 7,4 Sulfat de cenusa,% 0,77 zveroboi78, on 03 decembrie 2016 - 14:24, said:
Un ulei interesant (pe hartie) de la un producator olandez independent, cu 100 de ani de experienta in domeniu: Kroon Specialsynth MSP 5w40 ACEA A3/B4/C3 kViscosity 100grC 14 cSt Noack 9.2 https://www.kroon-oi...-msp-5w-40/557/ Made in Holland. (ca si altele, Q8, Shell...) si http://www.emag.ro/u...7/pd/DR8K32BBM/ Editat de sctnicu, 03 decembrie 2016 - 15:08. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 3
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi