Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motivare hotarare

Server local disponibil pe re5...

Vizualizare site-uri in cache

Toate site-urile PROTV down
 Obtinere gratuitati Legea 189/2000

La mulți ani @BlueKing-69!

suspectez un switch ca are probleme

Poate cineva sa imi indice de ce ...
 Votați-l pe Cap de Porc

Igienizare teren Bucuresti

Pompa submersibila-Pornire/Oprire

Streamer Logitech squeezebox duet
 Spatiile sanitare din Romania

Se poate seta mai jos de 1940 aici?

Canon EOS R1

Dimensionare corecta a tevilor/tr...
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
15166 răspunsuri în acest subiect

#6049
Testos

Testos

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 261
  • Înscris: 29.06.2012
Sau Knecht, subdivizia de filtre a Mahle.

#6050
y0z

y0z

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 443
  • Înscris: 14.03.2011
Am auzit mai multe persoane recomandand mahle, pe ce va bazati cand faceti recomandarile?

#6051
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.776
  • Înscris: 18.01.2011
Poate din naționalism, mahle având fabrici în România.

#6052
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 161
  • Înscris: 16.09.2013
Pe experienta proprie. Cu filtrele de origine Renault facute de purflux aveam batai la rece inclusiv daca motorul era cald si oprit cateva ore.
Cu mahle fenomenul a disparut. Iar toate cele 4 filtre mahle de ulei folosite de mine pana in prezent au fost made in austria. Gasesti si filmulete pe youtube cu filtre de ulei taiate de la diversi producatori si iti poti face o parere.

#6053
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 28.559
  • Înscris: 06.02.2006

View Postvyo79, on 26 noiembrie 2016 - 11:16, said:

Producatorul nu l-am schimbat, numai Mann folosec de cand am masina. Mergem asa in continuare, asteptam cu nerabdare gerul sa vedem pornirile si daca se intensifica acele zgomote la rece schimbam uleiul. Uleiul il schimb pe la 5-6000 mii , auto este folosit 90% oras  (Braila), facem 7km dus pana la servici efectiv tai orasul la ora 6am plecam la 17 acasa. Instalatia de gaz montata la Vernesti acum 3 ani este BRC, filtrele le comnd pe original si le schimb eu anual si nu am fost niciodata la revizie.

Daca instalatia e pusa la Vernesti, baietii seteaza trecerea pe gaz la 40 grade, asta ca sa stii :) e setarea standard. Scuze de off.

#6054
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.354
  • Înscris: 29.04.2011
Cu MANN eu am avut probleme. Nici eu nu ii mai recomand.  Tot cu magnifica valva care in mod normal trebuia sa tina uleiul in filtru. Iar la 4k km dupa putin timp, sub 30 minute, filtrul era gol golut

#6055
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015

View Postvyo79, on 26 noiembrie 2016 - 10:37, said:

De cand am Laguna numai 5w40 am folosit de la diferiti producatori in functie de buget, schimbarea in bine la cum raspunde motorul la accelerari pe toata plaja temperaturilor de lucru am observat-o numai la uleiul Shell. Este prima data cand fac zgomot tachetii la rece (lucru sesizat numai de 2 ori in prima mie de km de cand am uleiul), poate sa fie un tachet care nu mai functioneaza corespunzator, termostatul este schimbat anul trecut ( o fi placebo inainte asteptam putin sa se incalzeasca, acum daca raspunde super la pedala plec imediat). Nu stiu temperatura la care intra gazul.

La masina veche in Noiembrie asteptam 2.45s de la prima pornire sa treaca pe gaz, la asta trebuie sa astept cel putin 4.5-5.00 m pana trece pe gaz, ambele masini au avut shell ultra.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fXeUO-yUlVw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#6056
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 481
  • Înscris: 26.02.2016
foloseste filtre Knecht Mahle - cele mai bune
ca uleiuri Fuchs Titan Supersyn 5w40 viscozitati 86cst la rece si 14,2 cst la cald  http://www.generaloi...SYN-5W-40_e.pdf
Valvoline Synpower 5w40 viscozitati 85cst la rece si 13,9 cst la cald http://www.valvoline...dFiles/5160.pdf

#6057
vyo79

vyo79

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 24
  • Înscris: 14.01.2008
Daca s-ar scurge uleiul din filtru ar trebui sa stea aprins becul din bord mai mult (este ca si atunci cand schimbi filtru cand il pui nou si sta martorul aprins cateva secunde bune), la mine se stinge instant la ponire. Nu am cronometrat in cat timp intra gazul dupa pornire, am ca reper distanta care o parcurg dimineata care este aceeasi de ani. O fi doar placebo referitor la incalzit, o fi un arc slabit sau rupt la discul de ambreiaj care da acelasi tacanit, cert e ca l-am observat dupa ce am schimbat uleiul. Dupa cum am zis acel tacanit nu l-a facut decat de 2 ori pima data nici nu am avut timp sa ridic capota sa vad locatia exacta, in acea dimineata era -2 gr si am zis ca e de la temperatura, uleiul fiind subtire s-a desamorsat un tachet iar a 2-a oara cald afara si s-a auzit 2 secunde dupa pornire. Multumesc  tuturor de sfaturi si pareri.

#6058
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.241
  • Înscris: 01.12.2007
La mine la masina, becul sta aprins una-doua secunde in plus dupa pornirea motorului atunci cand uleiul este la jumatate pe joja sau un pic mai jos. Si mi se pare ca sta si atunci cand se uzeaza uleiul.

#6059
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.255
  • Înscris: 10.01.2016
Ravenol ssl 0w40; martorul ulei se stinge odata cu pornirea efectiva a motorului, la temperaturile minime din aceasta perioada, -2*C. Filtru de ulei Mann. Nu am vazut deosebire,   intre cele de origine si Mann; am in vedere momentul stingerii martorului de ulei.

#6060
Testos

Testos

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 261
  • Înscris: 29.06.2012
Folosesc filtru de ulei Mahle/Knecht, filtrul fiind montat pe verticala, cu gaura de montaj in sus. Avand in vedere acest aspect, la mine nu ar conta asa mult valva anti-drain back, insa cu filtrele pe care le folosesc se stinge becul la ulei in momentul cand porneste motorul, indiferent de temperatura exterioara.

#6061
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.354
  • Înscris: 29.04.2011
Gata 3k km cu Shell Helix Ultra 5w40. Cam asa se aude motorul cu el. Masina a ajuns cu motor cald la spalatorie, am stat cam 20 de minute cu ea oprita in timp ce motorul s-a racit destul de mult. Acul era la jumatate intre 90 grade si prima liniuta.
La final l-am turat putin, desigur pana la limitarea de 4k rpm.

Fara consum de ulei vizibil pe joja.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/guZkoCYNXvo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de Kspic, 01 decembrie 2016 - 01:25.


#6062
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 919
  • Înscris: 01.10.2013
Si-am facut din nou schimbul (la Fiat)
Am scos Selenia Sport Power, am bagat Selenia Sport Power (si >600ml de Shell Helix Ultra de-ala cu GTL, ca mai aveam doar 2.2L de Selenia, si-mi trebuie 2.8L ulei la schimb)

Am folosit pompa aia de extractie ulei (Pela 6000, multumesc lui "i860" pt pont), merge impecabil, daca stii s-o folosesti, in 45min a scos tot (a trebuit sa bag maximul scris in cartea masinii, 2.8L).

Cand bagati tubul de extractie pe gaura de la joja, trebuie sa "simtiti" cand atinge fundul baii de ulei; din acel moment nu mai trebuie impins, altfel risca sa faca bucla si sa ajunga capatul tubului in partea de sus a baii.
Se da la pompa 15-20 ori la-nceput, sa faca vid, apoi puteti s-o lasati sa-si vada de treaba.
Cand nu mai are ce suge, pompa te anunta (bolboroseste, trage ulei cu aer). Abia atunci merita sa mai impingeti tubul cativa cm, uneori mai recuperati cativa ml de ulei (abia atunci trebuie pompat din nou, a "pierdut" vidul).

Important:
-de desfacut busonul de umplere, ca sa nu faca motorul vid
-de incalzit uleiul (la mine era cam rece, desi motorul a mers 10 min, poate de-aia a durat asa mult); dar nici foarte fierbinte nu-i bun, pompa si tubulatura sunt totusi din plastic.
...............................
In rest, uleiul Selenia e exceptional, merge f bine si la cald si la rece.
L-am tinut doar 8k (din motive de planning si frig), clar duce mai mult.
....................
Dupa atatea avantaje, reamintesc si dezavantajele uleiurilor cu continut mare de esteri (POE), despre care am mai vorbit aici
http://forum.softped...6#entry18263045
- nu le priesc drumurile scurte, capteaza apa si-o hidrolizeaza
- inmoaie si umfla unele garnituri; efectul e contrabalansat de PAO si uleiurile minerale sau HC (gr II, III), in plus exista si aditivi care incearca sa limiteze asta.

La mine se pare ca s-a umflat si inmuiat putin garnitura de etansare de la baia de ulei.
O sa stau cu ochii pe ea.

Uleiul actual ar contine 50-70% "not dangerous oils" (esteri, banuiesc) si 10-15% ulei gr III clasic.
Pe viitor o sa trec probabil pe Petronas 3000E, mai usor de gasit, mai ieftin (30e vs 50e+transport international), si cu 30-40% "not dangerous oils"+40-50% ulei gr III (pare mai echilibrat, pt garnitura mea  Posted Image ) .

Daca nu apare ceva mai interesant.


Fișier atașat  20161202_124807.jpg   274,63K   33 download-uri
Fișier atașat  20161202_124758.jpg   263,91K   34 download-uri

Garnitura, n-am poze mai vechi din acelasi unghi, sper sa nu uit la schimbul urmator.

Fișier atașat  20161202_130022.jpg   441,01K   31 download-uri






LE


Un ulei interesant (pe hartie) de la un producator olandez independent, cu 100 de ani de experienta in domeniu:

Kroon Specialsynth MSP 5w40

ACEA A3/B4/C3

kViscosity 100grC 14 cSt

Noack 9.2

https://www.kroon-oi...-msp-5w-40/557/

Made in Holland. Posted Image   (ca si altele, Q8, Shell...)

Editat de zveroboi78, 03 decembrie 2016 - 14:29.


#6063
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 481
  • Înscris: 26.02.2016
Kroon Specialsynth MSP 5w40
ACEA A3/B4/C3
API SN / CF

VW 502.00 / 505.00 / 505.01
MB-aprobare 229.51
BMW Longlife-04
Ford M2C917-A
Porsche A40
Renault RN0700 / RN0710
Dexos 2, MB 229.31 / 226,5
Fiat 9.55535-S2
Analize tipice
Densitate la 15 ° C, kg / l    0.850
Vascozitate -30 ° C, mPa.s 5500
Vascozitate 40 ° C mm² / s 82,80
Viscozitate 100 ° C mm² / s   14,00
Indicele de viscozitate   175
Punct de inflamabilitate COC,    232 ° C
Punct de curgere, ° C    -42
Numarul total de baza, mgKOH / g 7,4
Sulfat de cenusa,%   0,77


View Postzveroboi78, on 03 decembrie 2016 - 14:24, said:

Un ulei interesant (pe hartie) de la un producator olandez independent, cu 100 de ani de experienta in domeniu:

Kroon Specialsynth MSP 5w40

ACEA A3/B4/C3

kViscosity 100grC 14 cSt

Noack 9.2

https://www.kroon-oi...-msp-5w-40/557/

Made in Holland. Posted Image   (ca si altele, Q8, Shell...)
il are la  http://rosnol.ro/kro...price&order=ASC
si
http://www.emag.ro/u...7/pd/DR8K32BBM/

Editat de sctnicu, 03 decembrie 2016 - 15:08.


#6064
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 919
  • Înscris: 01.10.2013
stiu, au preturi faine.

Intrebare retorica: a folosit cineva? Posted Image

Editat de zveroboi78, 03 decembrie 2016 - 15:12.


#6065
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.328
  • Înscris: 19.10.2015
Data viitoare incalzeste un pic mai mult uleiul, mie imi i-a 30m sa scoata 8l de ulei.
Schimbam si eu uleiul daca astia nu incurcau comanda, mi-au trimis doar un bidon de 5l nu 2...

#6066
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.775
  • Înscris: 05.08.2007
Si mie imi extrage Pela 6000 in aproximativ 20 minute cei 5L de ulei din motor, cu uleiul cald (undeva pe la 50-60 grade).

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 3

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate