Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Documentatie, cursuri, specializari, tutoriale
Last Updated: Apr 04 2012 08:02, Started by
exelero
, Jul 25 2006 23:06
·
0
#19
Posted 15 December 2006 - 10:28
rafaello5, on Dec 7 2006, 21:22, said: Am si eu 2 probleme cu montarea unu casetofon auto marca LG pe o dacie break din '97 . 1.A fost montat de un electrician care a legat atat firul galben (+ permanent),care iese din mufa de la spate a casetofonului, cat si firul rosu care e tot din mufa (to ignitio=la contact) la acelasi fir +permanent al masinii, iar masa la caroseria masinii.Acum mi se arde a 3-a siguranta de sus un jos a panoului, cea de 15A care e raspunzatoare cu alimentarea.Mentionez ca, casetofonul merge cateva min dar se arde siguranta dupa(uneori se arde chiar daca nu aprind casul).Trebuie legate cele doua fire separat ca sa nu se mai arda siguranta? PS:Am deconectat casul si am pus o noua siguranta si nu mai am aceasta problema. 2.Care e culoarea firului masinii la care trebuie sa leg casul "To Ignition" si care este +permanent si unde le gasesc?Legatura +permanent a fost facuta de tatal meu si acum eu nu stiu care este si nici el si as vrea sa inlocuiesc cablul cu unul nou putin mai gros. Nu am gasit nicaieri tutoriale de genul cum sa montez un cas pe o dacie. Trage un fir putin mai gros direct de la acumulator, pune o siguranta pe el si leaga amandoua firele de la player (rosu+galben). Asta daca vrei sa mearga playerul fara cheia in contact. Daca vrei sa mearga pe contact, trebui sa legi parca firul galben la "Accesorii" si firul rosu direct la firul tras de la acumulator. Bafta |
#20
Posted 15 December 2006 - 13:56
sau mai bine te duci la un electrician daca vrei sa nu iei foc...posibil...chiar bafta daca ai de gand sa te apuci singur...
|
#21
Posted 04 April 2012 - 08:02
pentru cip tuning iti trebuie in primul rand programare, evident axata pe auto si ECU dar cel mai important: cunostinte avansate mecanica. iti trebuie si fizica pentru a interpreta de exemplu valorile/ parametrii sondei lambda. care se afla pe evacuare, aviseaza o valoara in V(volti) si poate contribui la turatiile relantiului, debitul de carburant prin injector etc, injectorul cat si sonda respectiva fiind legate la ECU ( engine control unit). trebuie sa ai cunostinte de mecanica deoarece: trebuie sa sti ce face un injector ca sa-l poti regla ( avans de injectie), senzorul turatii management motor este de asemenea important si multi alti senzori de care un cip tuning depinde. invata fizica pentru ca spre exemplu pentru acuratetze trebuie sa calculezi timpul strabatut de sarcina electrica de la bobina de inductie la bujie, programare si mecanica
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users