Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Momentul in care ON-line o sa bata OFF-line?

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

Poll: Online over offline (19 member(s) have cast votes)

O sa prindem asa ceva?

  1. Da, pana la pensionare. (6 votes [31.58%])

    Percentage of vote: 31.58%

  2. Nu, poate dupa pensionare. (1 votes [5.26%])

    Percentage of vote: 5.26%

  3. Niciodata, offline e doar intr-o cadere temporara. (3 votes [15.79%])

    Percentage of vote: 15.79%

  4. Online e deja over offline. (9 votes [47.37%])

    Percentage of vote: 47.37%

Vote Guests cannot vote

#1
Astor

Astor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,044
  • Înscris: 17.01.2003
Doua articole interesante de citit inainte sa votati:

Quote

5,2 milioane de romani pe internet in aprilie

In luna aprilie, 5.213.241 romani au accesat internetul cel putin o data, conform monitorizarii efectuate continuu de Trafic.ro pe majoritatea site-urilor web din Romania.

Trafic.ro, serviciul de analiza web, oferit de compania netBridge, care monitorizeaza peste 20.000 de site-uri romanesti (20.884 in acest moment*), a contabilizat in luna aprilie a acestui an 5.213.241 vizitatori unici din Romania si 15,056,989 vizitatori unici din strainatate.

Numarul audientei active a internetului in Romania, adica a romanilor care acceseaza internetul cel putin o data pe luna, a crescut astfel, cu 10,04 % fata de inceputul anului, cand, conform serviciului Trafic.ro, se situa doar la 4.737.426 de utilizatori activi.

Pana la sfarsitul anului, estimam o crestere de pana la 50% a numarului de utilizatori activi de internet, adica undeva in jurul cifrei de 6 milioane", a spus Tudor Fratila, directorul Diviziei de Analiza Web din cadrul companiei netBridge, divizie care dezvolta serviciile Trafic.ro, Statistici.ro si T3.ro.

Dintre vizitatorii din strainatate ai site-urilor romanesti, cei mai multi sunt din Statele Unite (18,27%), Marea Britanie (8,39%), Germania (3,95%), Canada (3,70%), Italia (2,83%), Franta (2,44%).

Numarul mare al acestora, de trei ori mai mare decat al vizitatorilor din Romania, se datoreaza site-urilor romanesti care ofera servicii internationale ( precum download, dating) si a utilizatorilor din diaspora.
http://biz.hotnews.r...-in-aprilie.htm

Quote

Românul lipit de televizor - un mit pe cale să se spulbere
Diana POPESCU


Nația tresălta a îngrijorare, până mai deunăzi, din pricina statisticilor: reieșea din calcule savante că românul nu se dezlipește de micul ecran decât cu dalta și ciocanul. Un raport recent, cerut de Consiliul Național al Audiovizualului, poate înlesni odihna societății civile, fiind totodată în măsură să provoace insomnii posturilor tv. Din situația respectivă (singura măsurătoare oficială, aparținând TNS AGB) rezultă că, pe primele șase luni ale acestui an, consumul de producție televizată se situează în jurul cotei de avarie. Pe durata întregii zile, TVR 1, lider în clasament, reușește să adune un jenant 3,1%, în vreme ce următoarele clasate, Pro Tv și Antena 1, obțin 2,7, respectiv 2,5 procente. Acasă, ocupanta poziției a patra, însumează 1,5%, iar TVR 2, care completează top 5, nu atinge nici măcar un punct întreg de rating, oprindu-se la valoarea 0,9%. Până la locul 10, „performanțele” sunt de mai mare râsul: Realitatea Tv și Prima Tv - locurile 6 și 7 - adună câte 0,7%; Național Tv (locul 8) se poate lăuda cu 0,4 procente, OTV (locul 9) face un lăudabil 0,3%, iar TV Sport, care încheie plutonul fruntaș, are parte de o apreciere egală.


Să fi renunțat românii la distracția ieftină (și la propriu, și la figurat) pe care o oferă televiziunea? Orele pe care le petrecea pe canapeaua din sufragerie, cu berea în mână și privirea goală, să fi făcut loc ceasurilor folosite înțelept în biblioteci, teatre și cinemateci? Poate că trecerea de la catodic la metodic n-a fost atât de rapidă și „dramatică”. Dar măcar despre popularitatea în descreștere a televiziunii putem vorbi în cunoștință de cauză.

http://www.gandul.in...e/romanul_lipit

O discutie si mai interesanta va fi "cand publicitatea online va valora similar cu cea offline?" dar e o intrebare la care doar Mama Omida si cativa greuceni mass media pot raspunde. Din pacate ei nu au cont pe Softpedia. Cred... :)

#2
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005
Sincer nu prea am inteles la ce te-ai referit cu "Momentul in care ON-line o sa bata OFF-line?, e pe vine? a fost? e un miraj?"... Online la cel? offline la ce? La cat stau eu on-line? raportat la ce? :o

#3
Astor

Astor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,044
  • Înscris: 17.01.2003
ON-line = timpul petrecut de romani in medie pe Internet zilnic * numarul de romani care acceseaza zilnic Internetul = x ore petrecute de romani online;

OFF-line = timpul petrecut de romani in medie in fata (TV+Presa+Radio) zilnic * numarul de romani care se informeaza zilnic din (TV+Presa+Radio) = y ore petrecute de romani offline;

x=y? x<y? x>y?

Sunt mai multi factori, impactul unei reclame offline fata de una online, reach-ul real (o pagina web sau una de ziar nu o poti citi fara sa ai si reclama in fata pe cand un film il poti vedea sarind peste bucati serioase din calupurile publicitare), etc. Eu ma refer "per total".

Intrebarea e importanta pentru ca 30 secunde de reclama la TV costa ~ 5.000€, putini se mai uita la TV, si mai putini la reclamele de la TV, iar in acelasi timp cu 5.000€ cumperi 5.000x1.000=5.000.000 afisari (adica aproape toti romanii de pe Internet din aprilie), deci ai acces la 25% din populatia Romaniei si nu gospodine tampe ca pe Acasa/ProTV, pensionari agricultori saraci ca pe TVR sau copii ca pe canalele de desene animate.

Publicitatea offline e mult prea prost platita fata de cea offline si de aici si lipsa evolutiei. Nu e bani, nu e dezvoltare. Daca s-ar scoate bani buni din net (afara e mai roza situatia dar nici acolo perfecta) sa vezi atunci explozie de site-uri si de informatie. Pana atunci netul e privit ca o forma "exotica dar nefezabila" de a-ti face publicitate iar Sarbu, Voiculescu, Vantu & Co scot bani grei din telenovele ieftine, emisiuni de doi lei si stiri penibile.

Vantu & Sarbu deja si-au declarat intentiile de a intra pe piata online. Sa fie asta semnul cotiturii offline spre online?

Edited by Astor, 19 July 2006 - 17:11.


#4
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
Vine, vine repede momentu' ala.

#5
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
In cativa ani ..

#6
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005
@Astor: Deocamdata cred ca se apropie undeva la 50/50 rata, pentru ca din ce in ce mai multi au PC-uri proprii, internet acasa, tot mai multe retele de cartier apar, etc. Cum au zis si cei din inaintea mea, in cativa ani rata on-line-ului v-a fi peste cea off-line.

Pentru ca alta optiune mai aproape de cea reala nu exista, votat "Online e deja over offline."

#7
Syncron

Syncron

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,756
  • Înscris: 07.01.2006
Ar fi un lucru bun daca online>offline. Asta ar da si un semn de alarma televiziunilor romanesti sa aibe grija ce pun in programul lor.

#8
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
Not quite. Tv-ul va deveni din ce in ce mai exclusivist. Isi vor face publicitate numai aia care au MULTI bani. Printul si radioul o vor duce tot mai greu. Astia trebuie sa ia masuri.

#9
Cata.

Cata.

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 623
  • Înscris: 06.12.2004
se poate in cativa ani, dar tot site-urile mari vor avea parte de beneficii.

#10
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005

Quote

Printul si radioul o vor duce tot mai greu
Eu nu sunt de aceeasi parere despre radio-uri, pentru ca vrei nu vrei, mai asculti un post de radio in taxiu, in maxi-taxi, la locul de munca, poate si acasa. Asta pentru ca daca din 2007 intram in UE, sunt de parere ca pirateria v-a incepe sa se duca la fund, nu se v-a mai risca nimeni sa cumpere un CD cu 20 de mii facut de baitul de la etajul 2 si sa puna muzica prin taxiuri, locuri de munca, etc. Sau poate asta gandesc eu, insa cel putin (in cazul meu) eu ascult mai mult radio decat (vad) TV.

Edited by nasorum, 23 July 2006 - 13:16.


#11
355

355

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 763
  • Înscris: 02.11.2005
online o sa bata offline sigur... apropo de radiou in taxi...poate in cativa ani o sa fie laptopul in locu lui :coolspeak:

#12
Dever

Dever

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 416
  • Înscris: 13.07.2005
Daca ar fi sa ma dau si eu cu parerea, v-as spune de ce nu ma uit eu la TV :)
Nu ma uit la TV pt ca:

- nu imi place sa urmaresc reclame timp de 30 min in care imi sunt prezentate produse de care nu am nevoie sau servicii care nu imi folosesc;
- nu pot sa pun pauza la filme daca am vreo urgenta  :naughty: - trebuie sa astept reclamele  :cursing:  (diferenta fata de PC);
- nu am absolut nici un control asupra informatiile prezentate (diferenta fata de web unde daca nu imi place un articol inchid pagina/tabul);

Si lista ar putea continua dar nu vreau sa va povestesc viata mea  :D

#13
akenathon

akenathon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 503
  • Înscris: 16.02.2006

View Post355, on Jul 24 2006, 15:14, said:

online o sa bata offline sigur... apropo de radiou in taxi...poate in cativa ani o sa fie laptopul in locu lui :coolspeak:
sau telefonul mobil... mergi pe strada cu castile la urechi si asculti pe telefon posturi de radio online...
:rolleyes:

#14
Dever

Dever

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 416
  • Înscris: 13.07.2005

View Postakenathon, on Jul 25 2006, 11:38, said:

sau telefonul mobil... mergi pe strada cu castile la urechi si asculti pe telefon posturi de radio online...
:rolleyes:
care binenteles te umplu si ele de reclame :nonobad:
(recunosc ca pe asta o fac  :D )

#15
AresGod

AresGod

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 344
  • Înscris: 26.01.2004
cred ca discutia nu prea este construita cum trebuie din cate observ.
online si offline sunt doua medii total diferite ... viitorul inseamna mixuri de canale, nu mutari de pe online pe offline sau invers.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate