Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Momentul in care ON-line o sa bata OFF-line?
Last Updated: Aug 13 2006 23:01, Started by
Astor
, Jul 19 2006 14:22
·
0
#1
Posted 19 July 2006 - 14:22
Doua articole interesante de citit inainte sa votati:
Quote 5,2 milioane de romani pe internet in aprilie In luna aprilie, 5.213.241 romani au accesat internetul cel putin o data, conform monitorizarii efectuate continuu de Trafic.ro pe majoritatea site-urilor web din Romania. Trafic.ro, serviciul de analiza web, oferit de compania netBridge, care monitorizeaza peste 20.000 de site-uri romanesti (20.884 in acest moment*), a contabilizat in luna aprilie a acestui an 5.213.241 vizitatori unici din Romania si 15,056,989 vizitatori unici din strainatate. Numarul audientei active a internetului in Romania, adica a romanilor care acceseaza internetul cel putin o data pe luna, a crescut astfel, cu 10,04 % fata de inceputul anului, cand, conform serviciului Trafic.ro, se situa doar la 4.737.426 de utilizatori activi. Pana la sfarsitul anului, estimam o crestere de pana la 50% a numarului de utilizatori activi de internet, adica undeva in jurul cifrei de 6 milioane", a spus Tudor Fratila, directorul Diviziei de Analiza Web din cadrul companiei netBridge, divizie care dezvolta serviciile Trafic.ro, Statistici.ro si T3.ro. Dintre vizitatorii din strainatate ai site-urilor romanesti, cei mai multi sunt din Statele Unite (18,27%), Marea Britanie (8,39%), Germania (3,95%), Canada (3,70%), Italia (2,83%), Franta (2,44%). Numarul mare al acestora, de trei ori mai mare decat al vizitatorilor din Romania, se datoreaza site-urilor romanesti care ofera servicii internationale ( precum download, dating) si a utilizatorilor din diaspora. Quote Românul lipit de televizor - un mit pe cale să se spulbere Diana POPESCU Nația tresălta a îngrijorare, până mai deunăzi, din pricina statisticilor: reieșea din calcule savante că românul nu se dezlipește de micul ecran decât cu dalta și ciocanul. Un raport recent, cerut de Consiliul Național al Audiovizualului, poate înlesni odihna societății civile, fiind totodată în măsură să provoace insomnii posturilor tv. Din situația respectivă (singura măsurătoare oficială, aparținând TNS AGB) rezultă că, pe primele șase luni ale acestui an, consumul de producție televizată se situează în jurul cotei de avarie. Pe durata întregii zile, TVR 1, lider în clasament, reușește să adune un jenant 3,1%, în vreme ce următoarele clasate, Pro Tv și Antena 1, obțin 2,7, respectiv 2,5 procente. Acasă, ocupanta poziției a patra, însumează 1,5%, iar TVR 2, care completează top 5, nu atinge nici măcar un punct întreg de rating, oprindu-se la valoarea 0,9%. Până la locul 10, „performanțele” sunt de mai mare râsul: Realitatea Tv și Prima Tv - locurile 6 și 7 - adună câte 0,7%; Național Tv (locul 8) se poate lăuda cu 0,4 procente, OTV (locul 9) face un lăudabil 0,3%, iar TV Sport, care încheie plutonul fruntaș, are parte de o apreciere egală. Să fi renunțat românii la distracția ieftină (și la propriu, și la figurat) pe care o oferă televiziunea? Orele pe care le petrecea pe canapeaua din sufragerie, cu berea în mână și privirea goală, să fi făcut loc ceasurilor folosite înțelept în biblioteci, teatre și cinemateci? Poate că trecerea de la catodic la metodic n-a fost atât de rapidă și „dramatică”. Dar măcar despre popularitatea în descreștere a televiziunii putem vorbi în cunoștință de cauză. http://www.gandul.in...e/romanul_lipit O discutie si mai interesanta va fi "cand publicitatea online va valora similar cu cea offline?" dar e o intrebare la care doar Mama Omida si cativa greuceni mass media pot raspunde. Din pacate ei nu au cont pe Softpedia. Cred... |
#2
Posted 19 July 2006 - 16:38
Sincer nu prea am inteles la ce te-ai referit cu "Momentul in care ON-line o sa bata OFF-line?, e pe vine? a fost? e un miraj?"... Online la cel? offline la ce? La cat stau eu on-line? raportat la ce?
|
#3
Posted 19 July 2006 - 16:51
ON-line = timpul petrecut de romani in medie pe Internet zilnic * numarul de romani care acceseaza zilnic Internetul = x ore petrecute de romani online;
OFF-line = timpul petrecut de romani in medie in fata (TV+Presa+Radio) zilnic * numarul de romani care se informeaza zilnic din (TV+Presa+Radio) = y ore petrecute de romani offline; x=y? x<y? x>y? Sunt mai multi factori, impactul unei reclame offline fata de una online, reach-ul real (o pagina web sau una de ziar nu o poti citi fara sa ai si reclama in fata pe cand un film il poti vedea sarind peste bucati serioase din calupurile publicitare), etc. Eu ma refer "per total". Intrebarea e importanta pentru ca 30 secunde de reclama la TV costa ~ 5.000€, putini se mai uita la TV, si mai putini la reclamele de la TV, iar in acelasi timp cu 5.000€ cumperi 5.000x1.000=5.000.000 afisari (adica aproape toti romanii de pe Internet din aprilie), deci ai acces la 25% din populatia Romaniei si nu gospodine tampe ca pe Acasa/ProTV, pensionari agricultori saraci ca pe TVR sau copii ca pe canalele de desene animate. Publicitatea offline e mult prea prost platita fata de cea offline si de aici si lipsa evolutiei. Nu e bani, nu e dezvoltare. Daca s-ar scoate bani buni din net (afara e mai roza situatia dar nici acolo perfecta) sa vezi atunci explozie de site-uri si de informatie. Pana atunci netul e privit ca o forma "exotica dar nefezabila" de a-ti face publicitate iar Sarbu, Voiculescu, Vantu & Co scot bani grei din telenovele ieftine, emisiuni de doi lei si stiri penibile. Vantu & Sarbu deja si-au declarat intentiile de a intra pe piata online. Sa fie asta semnul cotiturii offline spre online? Edited by Astor, 19 July 2006 - 17:11. |
#6
Posted 20 July 2006 - 02:40
@Astor: Deocamdata cred ca se apropie undeva la 50/50 rata, pentru ca din ce in ce mai multi au PC-uri proprii, internet acasa, tot mai multe retele de cartier apar, etc. Cum au zis si cei din inaintea mea, in cativa ani rata on-line-ului v-a fi peste cea off-line.
Pentru ca alta optiune mai aproape de cea reala nu exista, votat "Online e deja over offline." |
#7
Posted 20 July 2006 - 12:35
Ar fi un lucru bun daca online>offline. Asta ar da si un semn de alarma televiziunilor romanesti sa aibe grija ce pun in programul lor.
|
#8
Posted 21 July 2006 - 09:58
Not quite. Tv-ul va deveni din ce in ce mai exclusivist. Isi vor face publicitate numai aia care au MULTI bani. Printul si radioul o vor duce tot mai greu. Astia trebuie sa ia masuri.
|
#9
Posted 23 July 2006 - 11:42
se poate in cativa ani, dar tot site-urile mari vor avea parte de beneficii.
|
#10
Posted 23 July 2006 - 13:16
Quote Printul si radioul o vor duce tot mai greu Edited by nasorum, 23 July 2006 - 13:16. |
|
#11
Posted 24 July 2006 - 14:14
online o sa bata offline sigur... apropo de radiou in taxi...poate in cativa ani o sa fie laptopul in locu lui
|
#12
Posted 25 July 2006 - 10:29
Daca ar fi sa ma dau si eu cu parerea, v-as spune de ce nu ma uit eu la TV
Nu ma uit la TV pt ca: - nu imi place sa urmaresc reclame timp de 30 min in care imi sunt prezentate produse de care nu am nevoie sau servicii care nu imi folosesc; - nu pot sa pun pauza la filme daca am vreo urgenta - trebuie sa astept reclamele (diferenta fata de PC); - nu am absolut nici un control asupra informatiile prezentate (diferenta fata de web unde daca nu imi place un articol inchid pagina/tabul); Si lista ar putea continua dar nu vreau sa va povestesc viata mea |
#13
Posted 25 July 2006 - 10:38
#14
Posted 25 July 2006 - 21:57
#15
Posted 13 August 2006 - 23:01
cred ca discutia nu prea este construita cum trebuie din cate observ.
online si offline sunt doua medii total diferite ... viitorul inseamna mixuri de canale, nu mutari de pe online pe offline sau invers. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users