Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ING Romania
Ultima postare: iun 01 2024 14:09, Inițiat de
PORTOCAL
, iun 06 2006 20:43
·
229
#5779
Publicat: 17 iulie 2019 - 01:49
Marin000, on 16 iulie 2019 - 14:11, said:
Încearcă libra care se vrea banca digitala. La aia spui ca ești la Windows 95... A fi sexy, sau a fi functional? Aceasta-i intrebarea! Raspuns: Pai aaaaaa...... sexy, sexy, sexy, îngî! Ce alea "functional"? Ce-i cu atatea consoane una langa alta? îngî! Sexy, sexy, sexy!!! |
#5781
Publicat: 17 iulie 2019 - 15:06
@INGRomania, cine i-a mintit pe designerii vostri ca noua interfata e ok si ar trebui, deci, scoasa din uz interfata veche?
In cea noua lipsesc funtctionalitati importante, plus ca ati zapacit tot pe acolo si e nevoie de sapat ca sa ajungi la o chestie banala cum e MyPayments. Who the f**k desinged this? Nepotelul cuiva? Serios, e jenant ca dupa atatia ani cu voi sa ma gandesc la schimbarea bancii. Si nu, nu am credite la voi, deci pot sa-mi iau jucariile si sa plec oricand. Reveniti la vechea interfata, macar in paralel cu cea noua, dati-le doua palme designerilor ai angajati profesionisti. Dati-o in ma-sa de treaba, e o interfata bancara, nu site de parfumuri, adica tre' sa functioneze, nu sa arate shiny. Editat de wolfmanro, 17 iulie 2019 - 15:28. |
#5783
Publicat: 17 iulie 2019 - 18:47
Marin000, on 17 iulie 2019 - 15:57, said:
Fix mâine se apuca sa o schimbe după ce scrie unul pe un forum... Un mail le ai trimis?... Sigur ca glumesc: mai sexy nu se poate, deci nu e nimic de schimbat! E plin de clienti? Da! Deci e succes total! Sfarsit! Dupa o perioada lunga (foarte lunga) in care am trimis multe (extrem de multe) mailuri si reclamatii pentru orice problema (oricat de mica) catre toate tipurile de comercianti (banci, operatori telecom, furnizori gaz, furnizori electricitate, magazine online, agentii de turism etc.) am ajuns la concluzia ca pe marea majoritate nu-i intereseaza nimic (nici nu citesc emailurile). Apogeul l-am atins atunci cand au inceput sa mi se intoarca automat mailurile de reclamatii cu eroarea "casuta de mail este plina" (Enel este campion de departe la aceasta categorie). Cat de prost sa fiu sa ajung in situatia sa faca un sistem informatic misto de mine? Atunci am realizat ca ei sunt foarte destepti si eu sunt foarte prost. Exista doar 3 moduri prin care un client poate determina un comerciant sa schimbe ceva: 1 Sa renunte la serviciile comerciantului: sanse mici de schimbare (sansele se maresc daca renunta multi clienti ceea ce nu se intampla pentru ca e mai simplu sa ne vaitam non-stop decat sa ne mutam la alt comerciant) 2 Sa sesizeze ANPC: sanse medii de schimbare 3 Sa actioneze in instanta: sanse mari de schimbare Eu nu mai aplic decat cele 3 moduri, niciodata nu mai trimit mail catre comerciant cu speranta ca o sa schimbe ceva pentru ca e pierdere de timp (si e normal sa fie asa, nici eu nu as schimba nimic daca as fi comerciant si mi-ar trimite Gigel un mail in care mi-ar cere sa fac lucruri). Singurul lucru care se poate face pe forum este sa incercam sa ne ajutam intre noi gasind workarounduri pentru diferite probleme. Cand o sa intelegem cele de mai sus o sa ne fie bine, pana atunci o sa ne fie rau si o sa ne consumam viata aiurea. P.S. Nu, nu e asa, n-are cum caci suna rau! Si daca suna "rau" e clar ca nu poate fi adevarat! N-are cum! Marin000, on 17 iulie 2019 - 08:46, said:
Dacă poți sa ții minte și user name ul și parola, da funcționeaza... Dar sa nu ai autentificare cu amprenta în ziua de azi și sa te nu ești banca digitala... Pentru parola poti folosi un password safe. Recomand KeePass pe PC, "Keepass2Android Offline" pe Android si orice aplicatie KeePass gasesti pe iPhone cu baza de date unica sincronizata intre PC / Smartphone prin Google Drive. Si nu mai trebuie sa tii minte decat o singura parola. Poate actualizeaza si ei aplicatia candva... Daaaaaaaaaaaaaar: functioneaza! Editat de darkangel2, 17 iulie 2019 - 18:35. |
#5784
Publicat: 18 iulie 2019 - 13:13
Ok! Am deschis un cont cu card înainte de a verifica dacă compania la care lucrez are contract cu ING.
Nu are! Va întreb: Plată recurentă poate fi aceeași sumă rulată în buclă? Adică,am 700 n cont, îi retrag la bancomat și îi redepun. Sigur,aș putea să îmi portez salariul, dar aș vrea să evit comisionul de 7 lei perceput de CEC Bank pentru această operațiune. Da, 7 lei nu este o sumă mare, dar CEC+BT+ing= o sumă frumușică comisioanată Editat de cinile, 18 iulie 2019 - 13:21. |
#5787
Publicat: 18 iulie 2019 - 15:50
am facut o plata de utilitati: am intrat la plati, apoi la plati in lei. bineintes ca mi-a aparut formularul de plati in lei in care trebuia sa completez iban-ul si restul.
degeaba am cautat numele furnizorului, ca nu am mai facut nici o plata pe furnizorul respectiv prin interfata noua de jeg-banking. dupa ce am mai catuat ceva, in cele din urma am intrat la plati - plati toate optiunile - plati furnizori - utilitati, apoi caut printr-o lista lunga de furnizori din care jumatate erau Electrica Furnizare si dupa ce gasesc furnizorul dorit si dau click pe el, abia atunci imi apare formularul de plata catre furnizorul respectiv. dupa ce am facut prima plata catre acel furnizor, daca intru la plati lei si dau cautare furnizori, imi apare lista de furnizori si plata anterioara pe care pot sa o selectez si sa modific campurile. BAAAA, ASTIA CARE AU FACUT APLICATIA SUNT TAMPITI ?! atatea click-uri ca sa platesc o amarata de factura???? cine a facut aplicatia nu s-a gandit sa puna un buton de plata utilitati si un camp de cautare nume furnizor. zici ca e una din aplicatiile de la ANAF, dar cu butoate colorate. acum 5-6 ani am plecat de la raiffeisen si mi-am mutat conturile la ing ca aveau comisioane mai mici si un internet banking mai bun. intre timp raiffeisen-ul si-a modificat de vreo 2 ori internet banking-ul si acum e mai functional. imi bag picioarele, ma intorc inapoi la raiffeisen sau ma duc la BT, ca macar aia au un internet banking mai normal si care poate fi utilizat. apropo, in cateva saptamani imi expira rovinieta. am cautat de nebun optiunea de plata a rovinietei, dar nu o mai gasesc nicaieri. stie cineva pe unde au mai ascuns si optiunea asta? |
#5788
Publicat: 18 iulie 2019 - 15:53
cinile, on 18 iulie 2019 - 13:13, said:
Sigur,aș putea să îmi portez salariul, dar aș vrea să evit comisionul de 7 lei perceput de CEC Bank pentru această operațiune. Da, 7 lei nu este o sumă mare, dar CEC+BT+ing= o sumă frumușică comisioanată Adică cum taxă de 7 lei? Portarea este efectiv o plată cu cardul în contul tău ING. Vrei să zici că CEC comisionează plățile cu cardul? |
|
#5790
Publicat: 18 iulie 2019 - 16:44
#5791
Publicat: 18 iulie 2019 - 17:02
trandafirdoru, on 18 iulie 2019 - 16:37, said:
Nu se percepe comision. Cel mai probabil a inteles el gresit termenul/operatiunea de portare. Am înțeles perfect ce este portarea. Că fapt divers, top-up spre Revolut este comisionat tot cu 7 lei. Interesant este faptul că un ordin de plată din mobileCec către ING este mai mică cu 60%. Probabil că o să trec pe la un CEC pentru răspunsuri. |
#5792
Publicat: 18 iulie 2019 - 20:37
cinile, on 18 iulie 2019 - 17:02, said:
Am înțeles perfect ce este portarea. Că fapt divers, top-up spre Revolut este comisionat tot cu 7 lei. Interesant este faptul că un ordin de plată din mobileCec către ING este mai mică cu 60%. Probabil că o să trec pe la un CEC pentru răspunsuri. Nu de alta dar cred ca e o banca penibila ca comisioane/servicii etc. Si inca o intrebare, cu tot respectul, tu iti citesti textul scris aici inainte de a-l posta efectiv? De ex. ce inseamna Quote Interesant este faptul că un ordin de plată din mobileCec către ING este mai mică cu 60%. |
#5793
Publicat: 18 iulie 2019 - 22:26
Ordinele de plată făcute online( internet sau mobile banking) au comisionul redus cu 60 la sută comparativ de cele făcute la ghișeu.
Dacă un transfer la interbancar, făcut la ghișeu costă 7 lei, același transfer făcut online costă cu șaizeci la sută mai puțin. Adică 7-4,2= 2,8 lei. Asta la transferurile până în 100 de lei. Peste 100 lei transferați interbancar comisionul este de 4 lei( evident redus cu 60%. Folosesc tastarea vocală și uneori mai greșesc sau chiar am lacune gramaticale, dar, na', nu sunt perfect. Gata, mă opresc! Iertat să-mi fie offtopicul. Editat de cinile, 18 iulie 2019 - 22:43. |
|
#5795
Publicat: 19 iulie 2019 - 10:05
Exact! Portarea din CEC către ING o fac exact cum fac portarea din banca Transilvania către ING cu zero comision.
Exact cum fac top op din banca Transilvania către Revolut cu zero comision. Exact cum am făcut top-up din CEC către revolut cu 7 RON comision. Am conturi la CEC, la banca Transilvania, la ING, la Revolut. Astăzi mi-a venit și cardul de la Curve. Spun treaba asta ca să ajungem la concluzia că știu ce e aia portare de salariu către ING și că principalul vinovat aici este CEC Bank. Nu știu de ce comisionează portarea către ING și probabil că o să renunț la ei. Compania la care lucrez are contracte cu CECBank, Unicredit și BRD. Editat de cinile, 19 iulie 2019 - 10:07. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi